Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
- Szevam: ChatGPT: Bizonytalansági jelölés funkció bekapcsolása
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Sapphi: StremHU | Source – Self-hostolható Stremio addon magyar trackerekhez
Új hozzászólás Aktív témák
-
fatal`
titán
Szerintem kár videózni meg ilyesmi, az ilyen elmeroggyantak úgysem fognak fel semmit.
Én erősen kezdő vagyok, mondjuk kb 3 kört mentem eddig spaban TT-n, majd 7 másodperccel vagyok lassabb, mint ti mégsem gondolok senkit cheaternek, csak azért mert gyorsabb.
-
fatal`
titán
válasz
Motion_Blur
üzenetére
Mert 30 fps-sel csak akkor tudsz rögzíteni ha 30fps-sel megy a kép

-
fatal`
titán
válasz
devilinsid3
üzenetére
Tilos a warez a fórumon.
-
fatal`
titán
válasz
JoceeHunt
üzenetére
Én nem Easyn kezdtem, meg minden segítség ki van kapcsolva, ráadásul az első két futamot 100% távon nyomtam, így annyira nem állok jól, azt hiszem 4. vagyok a vb ponttáblázaton. Az utolsó két versenyt megnyertem (Montreal, Valencia), de pl. spanyolban meg kizártak mert levágtam véletlen a pályát

-
fatal`
titán
Sosem esik ki senki még full távon sem? Bár még csak 2 futamot mentem, de egyiken sem esett ki senki, érdekes.
-
fatal`
titán
válasz
turkishzoli
üzenetére
Vista/Win7 alatt:
C:\Users\felhasználónév\AppData\Local\Microsoft\XLive
C.\Users\felhasználónév\Documents\My Games\FormulaOne\
C:\ProgramData\Codemasters\FormulaOneXP alatt:
C:\Documents and Settings\felhasználónév\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive
Dokumentumok\My Games\FormulaOne (ezt nem tudom, hogy ide kerül e, nagyon rég használtam Xp-t s ott ha jól emlékszem nem volt még My Games mappa, ezért lehet hogy simán a dokumentumokban van)