Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Lalikiraly: Astra kalandok @ Negyedik rész
- gerner1
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- GoodSpeed: 3I/Atlas: Üstökös vagy idegen civilizáció űrhajója?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
fagy53
nagyúr
válasz
szab.tam
#648
üzenetére
Köszönöm a reagálást, ami főként azért értékes számomra mert szimulátoros múlttal rendelkező írta.
Én minden autós játékban kikapcsolok minden segítséget és az általad tapasztaltakat csak megerősíteni tudom, ezért nem vettem meg pl a GRiD-et. 
Ezt viszont sajnálnám, mert nincs F1 a gyűjteményemben és a trailer-ek alapján tetszik a grafikája és csak a játékmenet, fizika ami kérdőjeles még. A mod-oknak nem vagyok a híve bár próbáltam az rFactor F1-et én is, de szeretnék egy teljes értékű csak az F1-ről szóló mai grafikával rendelkező játékot.
A hsz-od fénypont az alagút végén, köszönöm!BalaNce87: a GRiD sokszor lehetetlen kanyarsebességeket enged meg és nem szeretem mert ugyanennyiszer csal is.
Persze tud valóságos autóként is viselkedni, de keveredik nem realisztikus elemekkel, ezért nem vettem meg. A SHIFT egy fokkal jobb, de hasonlít a GRiD-re sok szempontból. -
BalaNce87
addikt
válasz
szab.tam
#648
üzenetére
Hát pont az a durva hogy a segítségek kikapcsolásával, pont gyengébb mint a grid, ha a grid árkád akkor ez is az véleményem szerint. Én nálam az nfs a real árkád a grid meg közelébe sincs annak, így mindenkép a kettő közé sorolnám be. De ha már szóba került a shift az pl sokkal szimulátorosabb, mint a grid.
ki kell kapcsolni a segítségeket. ennyi... akkor fékezni kell a kanyar előtt, és kicsúszik az ember, stb...
Ez Gridbe is teljesen így van, tényleg nem vitatkozni akarok de ez biztos így van, mivel próbáltam. Kicsit fura hogy neki megyek a falnak de inkább lepattanok róla minthogy megzúzodna a kocsi bármelyik része. Igazából nekem is tetszik a játék, de semmivel sem szimulátorosabb illetve nem is sokkal nehezebb, mint a grid.
-
heihachi
addikt
válasz
szab.tam
#648
üzenetére
Hát igen, sokkal "sim-ebb", mint a grid, de sokkal kevésbé sim, mint egy igazi sim
Az első versenyt minden segítséget offolva toltam professionalon, voltam 4.-ik is a kerékcseréig
Aztán lettem 13. Egész jó verseny volt, de a Forma 1-re nem hasonlított. Rengeteget lehet előzni, olyan helyeken, hogy elképesztő. Mondjuk még van egy nehézségi szint.Csak ne lenne ilyen elképesztő szar a kormány kezelése. Sehogy nem tudom beállítani, hogy pontos legyen, ne késsen, de ne legyen túl érzékeny se.

Új hozzászólás Aktív témák
- Jabra Speak2 75 MS Teams USB-bluetooth hangszóró
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 256GB Black Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3503
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Új és használt laptopok , üzletitől a gamerig , kedvező áron. Garanciával !
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő
Én minden autós játékban kikapcsolok minden segítséget és az általad tapasztaltakat csak megerősíteni tudom, ezért nem vettem meg pl a GRiD-et. 
Persze tud valóságos autóként is viselkedni, de keveredik nem realisztikus elemekkel, ezért nem vettem meg. A SHIFT egy fokkal jobb, de hasonlít a GRiD-re sok szempontból.


