Új hozzászólás Aktív témák

  • Silenzio

    addikt

    válasz Grath #4 üzenetére

    Kisebb volt az egész piac, bár az igaz, hogy a 2-3-nál elmaradt a siker, de ezt nem lehetett előre tudni, így számomra az, hogy az Ecstatica 94-ben kijött, és a mai napig álleejtős technológiailag, bizonyítja, hogy az AitD nagy név volt. Az meg még inkább, hogy ezt a receptet nyúlták le és pofozták át a japánok bevallottan. Imádtam a RE-t, de a mai napig úgy gondolom, hogy az AitD és az Ecstatica előbbre mutatóak voltak.

    Mindkettőben vannak többféle képpen megoldható rejtvények, az előbbit a mai napig gyakran nyüstölöm, idén jutott eszembe például kipróbálni, hogy a galéria mellett támadó zombi kalóz meg tudja-e a sebezni a "regulár" zombikat. Spoiler: meg. Picit nehéz rávenni, hogy szobákon át kövessen, de meg tudtam oldani, a kalóz pedig sebzi a karddal monszter kollégáját, mikor a főhőst akarja lecsapni. Ez a rezidens gonoszban szóba sem jöhet, mert egy zombi akkor követ szobán túlra, ha az scriptelve van...

    Ha nem is nyitottak aranykort, fogalmazzunk úgy, hogy sok fejlesztőnek és kiadónak megmozgatta a fantáziáját a recept. Az "aranykor" meg leginkább akkor következett be, amikor a RE trilógia lett, és jöttek a lelkes és újító követők, PS-en a Silent Hill és a Clock Towerek, későbbi generációkon a Siren és a Fatal Frame, PC-n az elképesztő Nocturne meg a Blair Witch-ek, a többi meg már történelem.

    A Darkseedre visszatérve: ott is lett egy annyira nem számos, de határozottan markáns követőtábor a point 'n' click horror vonalon, ott volt a Gabriel Knight, a hírhedt Phantasmagoria, később olyan gyöngyszemek, mint a Sanitarium. A RE gigasiker lett, tény, mert a japánok jó érzékkel éreztek rá, hogy a misztikum helyett menő lehet a szimpla biohorror.

    [ Szerkesztve ]

    https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

Új hozzászólás Aktív témák