Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#201) WOLF12


WOLF12
csendes tag

Sziasztok!

Tudna valaki megoldást arra, hogy a Canon IP1500-asnál a hulladék tintatartály megtelt
hibaüzenet miért jelenik meg még mindig, amikor darabokra szedtem a nyomtatót hogy kitisztítsam a hulladék tintatartályt, majd nagy nehezen összeraktam és a hiba mégis ugyanaz... még mindig nem tudok nyomtatni.... :O

Előre is köszönöm a segítségeket.

Üdv
WOLF12

(#202) danomiki válasza WOLF12 (#201) üzenetére


danomiki
csendes tag

Szia!
A hulladék tintatartály memóriáját kell törölni,mert egyébként nem fog múködni.Valamamelyik topicban le van írva a pontos menete.Ha nem találod később előkeresem és átküldöm.
üdv miklospapa

(#203) judit613 válasza danomiki (#202) üzenetére


judit613
csendes tag

Sziasztok!

Több, mint 4 éve van Canon PIXMA iP1000 nyomtatóm. Kicsit öreg, de jól bírja. Ma megjelent a hulladéktinta gyűjtős üzenet. Így tévedtem ide. És képzeljétek! Megcsináltam! Megosztom Veletek hogyan.

1: Bekapcsolt állapotban ajtó lenyit.
2: Ekkor a tintafej elsiklik, mint amikor patront cserélünk.
3: Jobb oldalon jól láthatóvá válik a "pad", ahol a nyomtatófej pihen, mikor nem kell dolgoznia.
4: Fogj egy kést, és azt a 2 kis lapocskát, amit ott látsz, óvatosan pattintsd ki!
5: Tedd rá egy papírzsepire, itasd le a festéket róluk! Nyomkodd meg óvatosan! Jól látható
lesz a tisztulás.
6: Fogj egy injekciós fecskendőt egy tűvel összecsatlakoztatva! (Ápolónő vok, nekem van :B)
7: A párnácskák helyét óvatosan töröld le egy pézsével!
8: Látsz -1-1 lyukat. Told bele a tűt, és szippantsd ki az ott lévő festéket! Mind2ből.
9: Utána a párnácskákat helyezd vissza!

Na ekkor még nem lett jó a dolog, de végigcsináltam azt, amit itt írtak, hogy:

1: Hálózati kábel kihúz.
2. Ajtó lenyit.
3: Ki-bekapcsoló gomb benyom ÉS nyomva tart.
4: Hálózati kábel bedug
5: Ajtó visszacsuk.
6: Ki-bekapcsoló gomb elenged.

Nekem ezzel úgy tűnik végleg megoldódott a gondom. :C :C
Bár itt azt írta Valaki, hogy csak ideiglenes a megoldás, és addig tart, míg áram alatt van a nyomtató. Szerinte a következő kikapcsolással megint kezdődik a nyomtatási szünet. Nekem nem így lett. Én többször kikapcsoltam, bekapcsoltam, és nyomtat. Hibaüzenet ohne. :C

Sok sikert!

(#204) judit613 válasza mk258 (#198) üzenetére


judit613
csendes tag

Szia!
Ultrahangos nyomtatófej tisztítást próbáltad már? Az jó volt az én nyomtatómnak ilyen problémára. Számtech boltban csinálják nálunk 1000 Ft-ért.
Üdv.

(#205) WOLF12


WOLF12
csendes tag

Sziasztok!

Köszönöm a segítséget.
A hibaüzenetet sikerült törölnöm, de sajnos egy morzsányi tintát
sem tudok a papírra kényszeríteni. :W
Na akkor most mi van?
Ha esetleg beszáradt, akkor arra mi a megoldás? ( kuka? :((( )
Ja... és nem üresek a patronok, úgyhogy nem az a baj...

Köszönet!

(#206) judit613 válasza WOLF12 (#205) üzenetére


judit613
csendes tag

Ultrahang. Az talán megoldja.

(#207) derisandor válasza ricsusz95 (#159) üzenetére


derisandor
csendes tag

Megtelt a tinta hulladék gyüjtő tintatartály és nem tudom törölni a hiba üzenetet.

(#208) derisandor válasza ricsusz95 (#159) üzenetére


derisandor
csendes tag

Megtelt a tinta hulladék gyüjtő tintatartály és nem tudom törölni a hiba üzenetet.

(#209) nagyben válasza WOLF12 (#205) üzenetére


nagyben
csendes tag

Sziasztok!

Először is nagyon köszönöm a segítséget, amit ez a topic nyújtott. Sajna az én IP 1500-am is úgy gondolta, hogy a hulladékos tintatartálya megtelt, de lenulláztam a gépet a kilencvenes körüli hozzászólás útmutatója alapján. Mármost nekem is ugyanaz a bajom, mint WOLF12 kollégának, hogy semmiféle tinta nem megy a lapra. Mégegyszer eljátszottam a nullázósdit, hátha segít, de nem.

Ha valaki tud valami okosat, az kiabáljon be valamit légyszi. Nyomtatófejjel és patronnal nincs hiba, leellenőriztük.

Gondolom driver-reinstall sem segít, mint ahogy a hulladéktartálynál sem segített... :)

Üdv:
Bence

[ Szerkesztve ]

(#210) pemt88


pemt88
csendes tag

nekemis szintén ez a bajom. reseteltem de azóta semmi tinta nemjön rajta . ha valaki tud segítsen köszi.

robi

(#211) pemt88 válasza pemt88 (#210) üzenetére


pemt88
csendes tag

én csináltam egy fúvóka tisztítást és utána nyomtatott. Próbáljátok ki.

robi

(#212) derisandor válasza xidexR (#28) üzenetére


derisandor
csendes tag

Én ezPrint 24C-t és WOX-24BK használok márvagy két éve. Elég jó az árához viszonitva.
A fekete 500, a szines 600 ,--forint.

(#213) _seth_


_seth_
veterán

Most kínlódtam IP1500-as nyomtatóval és a hulladéktinta tartály megtelt hibára nekem ez az egy jött be:

1. Húzd ki a nyomtató táp kábelét.
2. Tartsd nyomva a POWER gombot.
3. Dugd vissza a tápkábelt mialatt nyomod a POWER gombot
4. Nyomd meg 4x RESUME gombot, és engedd ell mind 2 gombot.
5. Nyomd meg a POWER gombot
6. És a nyomtató múködik

Hajrá :)

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#214) _seth_ válasza _seth_ (#213) üzenetére


_seth_
veterán

Nyomtató maga okés már csak az a kérdés, hogy mit lehet tenni ha nem akar sárgát nyomtatni? A fejjel van a gond... van erre valami megoldás?

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#215) nagyben válasza pemt88 (#211) üzenetére


nagyben
csendes tag

Kedves pemt88!

Nagyon szépen köszönöm a hasznos tanácsot, bevált nálam is hála Istennek, meg neked... :D

Mikre nem jó az internet, meg a felhasználók segítsége, de tényleg.

Köszi mégegyszer mindenkinek!

Üdv:
Bence

(#216) WOLF12


WOLF12
csendes tag

Sziasztok!

Hááát srácok nálam nem jött be a fúvókatisztítás....
Megosztanátok velem is hogy hogyan is csináltátok?
Lehet hogy hülye vagyok, de ezt a tisztítást a nyomtatón belül
fizikálisan, vagy a nyomtató karbantartási menüben csináltátok meg?

Egyszerüen nem hiszem el hogy ennyire nem tudok már mit
kezdeni ezzel az átkozott nyomtatóval..... :W

(#217) _seth_ válasza WOLF12 (#216) üzenetére


_seth_
veterán

Én csináltam már így is úgy is... most épp nem jó fázisában van sajnos :(

Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

(#218) pemt88 válasza WOLF12 (#216) üzenetére


pemt88
csendes tag

akkor egy fejmosást csinálj és utánna egy fúvóka tisztítást. /nekemis kikellett mosni a fejet utána semmit nemnyomott és utána nyomta megy f. tisztítást/

robi

(#219) syab19


syab19
tag

Üdv Mindenkinek!

Egy IP1000es nyomtatóm van ami a következő hibaüzit dobja:
5 sárga villogás, ami azt jelenti, hogy nincs benne nyomtatófej.
De benne van...
És nem tudok vele sehogy nyomtatni.
Valakinek ötlete?

Előre is köszönöm! üdv. Szabi

(#220) mr_ricsi válasza syab19 (#219) üzenetére


mr_ricsi
veterán

Olvass vissza a 203-as hozzászólásig. (A tisztítással ne foglalkozz, csak a 6 pontos, ajtónyitós resetelést csináld meg.)

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#221) syab19 válasza mr_ricsi (#220) üzenetére


syab19
tag

Nekem nem az elhasználódott tintatartályom telt meg.
De megpróbáltam amit írtak és nem változott semmi.

Amikor nyomtatni akarok akkor kiírja, hogy nincs fej a nyomtatóban, vagy nem megfelelő és nem enged tovább.
Próbáltam már a fejet megmozgattam, kivettem visszaraktam, de semmi.

Azért köszönöm a választ.

üdv. Szabi

(#222) mr_ricsi válasza syab19 (#221) üzenetére


mr_ricsi
veterán

Akkor viszont a Canon iP1000 Service Tooljával reseteld a fej számlálóját.

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#223) syab19 válasza mr_ricsi (#222) üzenetére


syab19
tag

Köszönöm, megpróbálom.
Gondoltam rá én is, hogy van ilyen szoftver, csak nem tudtam belépni service módba.

(#224) syab19 válasza mr_ricsi (#222) üzenetére


syab19
tag

eeprom resetet csináltam rajta, vagy legalábbis arra kattintva a nyomtató nyugtázta.
Erre a régi eeprom adatokat olvassa ki a program, és még mindig azt hiszi a nyomtató, hogy nincs benne fej.

Nem értem én ezt. :(

(#225) mr_ricsi válasza syab19 (#224) üzenetére


mr_ricsi
veterán

Mire kattintottál? Az ip1000 service tooljában nincs "eeprom clear" gomb.

Ki kell pipálni az "eeprom clear" előtti kockát, majd nyomtatni egy "TestPattern3"-at.

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#226) syab19 válasza mr_ricsi (#225) üzenetére


syab19
tag

Ezt a service tool-t leltem.
És ilyen beállításai vannak:

[

[ Szerkesztve ]

(#227) syab19 válasza syab19 (#226) üzenetére


syab19
tag

Megpróbáltam a cleaninggel is. Azzal sem jött össze.
Tököm tele van. Semmi baja nincs szerkezetileg a nyomtatónak és akkor cseréljem le egy ilyen szar miatt. :(((

(#228) bird55


bird55
csendes tag

Sziasztok mindenkinek nekem is ip 1500 am van nem akar feketét nyomtatni tud valaki segiteni :F

(#229) Ronny3


Ronny3
aktív tag

Esetleg valaki tudna nem fejromboló hatású TISZTÍTÓ MÓDSZERT, hogy a kék színem is nyomtasson?:(

Canon MX-850 PIXMA multim van, de akármit csinálok a kék csíkosan nyomtat csak, új és eredeti patron van benne...

Köszönöm.

(#230) mr_ricsi válasza syab19 (#226) üzenetére


mr_ricsi
veterán

"Ezt a service tool-t leltem."
Ez jó lesz.
Az USB portot ki kell választani, majd a SetDestination-nél az IP1000 gombot megnyomni. Ezután DeviceID gomb. Ha kiírja a nyomtató adatait, akkor normálisan felismerte a nyomatót.
Ezután pipa az EEpronClear elé, és TestPattern1 gomb.

Ha minden jól megy, nyomtat egy tesztoldalt.

"Megpróbáltam a cleaninggel is. Azzal sem jött össze."
Az egy fejtisztítást csinál a tesztnyomtatás előtt.

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#231) mr_ricsi válasza bird55 (#228) üzenetére


mr_ricsi
veterán

"ip 1500 am van nem akar feketét nyomtatni "
kifogyott, beszáradt, nem kap levegőt a tetején lévő lyukon, megsérült a patron alatti tömítés.

[ Szerkesztve ]

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#232) mr_ricsi válasza Ronny3 (#229) üzenetére


mr_ricsi
veterán

"Esetleg valaki tudna nem fejromboló hatású TISZTÍTÓ MÓDSZERT, hogy a kék színem is nyomtasson?"

Egy kiürült patronba feltisztító folyadékot kell tölteni, majd nyomtatni vele 2 lapnyi kék szöveget. Ha nem javul, akkor éjszakára benne hagyni a folyadékot.

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#233) Ronny3 válasza mr_ricsi (#232) üzenetére


Ronny3
aktív tag

Köszi:)

és hol vegyek és milyen tisztító folyadékot?

Te használtál már? melyiket ajánlod és hol lehet kapni?

köszi

(#234) mr_ricsi válasza Ronny3 (#233) üzenetére


mr_ricsi
veterán

A Canon színes tintákat szinte bármilyen tisztító folyadék oldja, ezért azt vedd, amihez legkönnyebben és legolcsóbban hozzájutsz.
Ahol utántöltőket lehet venni, ott érdemes keresgélni, illetve bemehetsz olyan boltba, ahol utántöltéssel komolyabban foglalkoznak, és egyezkedj velük, hogy hajlandóak-e tisztítófolyadékkel megtölteni a patronodat. (Szigetelőszalagot vigyél magaddal, és töltés után zárd le alul és felül a 2 nyílást, hogy ne száradjon, míg hazaérsz.)

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#235) syab19 válasza mr_ricsi (#230) üzenetére


syab19
tag

Nem nullázza ki az eepromot :(
Még mindig a fejet hiányolja. :O

(#236) syab19 válasza syab19 (#235) üzenetére


syab19
tag

Az a gondom, hogy bármit csinálok egyszerűen nem akar még egy papírt se behúzni.
Nem értem, hogy miért nem tudja egyszerűen kinullázni. :W

(#237) bird55 válasza mr_ricsi (#231) üzenetére


bird55
csendes tag

Már ki mostam vízzel:Ha példának veszek eg sima dukut nem nyomtatja csak jön a papír de a fej mozog :És ha fotópapira nyomtatok úgy meg fekete

[ Szerkesztve ]

(#238) danomiki válasza syab19 (#236) üzenetére


danomiki
csendes tag

Szia!
5 sárga villogás az azt jelenti,hogy a nyomtatófej hibás.Ezzel csak azt lehet csnálni hogy vagy kuka,vagy új fej.Nem javítható hiba!
üdv miklospapa

(#239) syab19 válasza danomiki (#238) üzenetére


syab19
tag

Köszönöm az infót!
Meglepő, hogy egyik pillanatról a másikra jött elő ez a hiba, előtte minden tökéletes volt.
Sajnos már utánajártam egy fejcserének ami 14-15k körül lenne...
Kár érte, nagyon jó kis nyomtató volt :(

(#240) mr_ricsi válasza syab19 (#235) üzenetére


mr_ricsi
veterán

"Az USB portot ki kell választani, majd a SetDestination-nél az IP1000 gombot megnyomni. Ezután DeviceID gomb."

Amikor eddig jutsz, a DeviceID gomb mellett bal oldalon kiírja a nyomtató adatait?

Amikor a Testpattern3 gombra kattintasz, alul nincs hibaüzenet?

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#241) mr_ricsi válasza syab19 (#239) üzenetére


mr_ricsi
veterán

Ezt az infót ne fogadd el feltétel nélkül, ugyanis a fej gyárilag beállított tintamennyiség kiköpése után letilt. Ekkor is fejhibát jelez ki a nyomtató, de ez resetelhető.
Persze, az is lehet, hogy tényleg meghibásodott a fej.

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#242) syab19 válasza mr_ricsi (#240) üzenetére


syab19
tag

Nem ír kis semmi ilyesmit.
Természetesen usb port kiválasztva, Ip1000 gomb megnyomva és device id-nél kiírja a nyomtató adatait.
A test pattern nyomtatása helyett villog a sárga jelzés 5x, és nem nyomtat semmit.
Miután a nyomtatót kikapcsolom, akkor jelzi a program, hogy sikertelen volt a nyomtatás.

És nagyon köszönöm segítséged! :R

(#243) szabos1


szabos1
csendes tag

Érdeklődnék,valaki tudja-e a megoldást: Cannon IP 1000 nem nyomtat,hibaüzenet:
lap beszorult.Lap nincs benne,próbáltam fejjel lefelé rázogatni,nem segitett.
Köszi!!!!!!!!!!!

ss

(#244) syab19 válasza szabos1 (#243) üzenetére


syab19
tag

Szakadt lapot esetleg húztál ki belőle?
Előfordulhat, hogy benne maradt a görgők közt egy kis darabka.

(#245) szabos1


szabos1
csendes tag

Nem szakadt bele lap.

ss

(#246) szabos1


szabos1
csendes tag

Nehéz amúgy szétszedni?
Ha valaki tud itt segiteni,megköszönném.

ss

(#247) mr_ricsi válasza syab19 (#242) üzenetére


mr_ricsi
veterán

Próbáld meg, hogy a pipa után TestPattern1-et nyomtatsz. (A szervizutasítás szerint az kell, de az ip1500-nál mindegyik működik.)

Arra tippelek, hogy a hibaüzenetet kellene megszüntetni, akkor venné a Tool utasításait.
Próbáld meg ezt:
1, Húzd ki a power és az USB kábelt
2, Nyisd ki az első ajtót, nyomd meg, és tartsd nyomva a Power gombot
3, dugd be a power zsinórt
4, zárd az ajtót, majd engedd el a power gombot
5, dugd vissza az USB kábelt
6, jöhet a GeneralTool

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#248) mr_ricsi válasza szabos1 (#246) üzenetére


mr_ricsi
veterán

"próbáltam fejjel lefelé rázogatni"
Ez jó módszer lehet, ha szeretnéd, hogy telefolyjon tintával.

"Nehéz amúgy szétszedni?"
Az oldalán a 2 fekete műanyagnak alul van 2 benyomható rögzítőfüle, aztán le kell nyitni az elejét, alul a 2 szélén van 2 keresztcsavar, és még hátul a papírtartónál néhány rögzítőfül.

Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!

(#249) szabos1 válasza mr_ricsi (#248) üzenetére


szabos1
csendes tag

Köszönöm a segitséget!
Szétszedtem,találtam benne egy beleesett papirfecnit,mivel gyermekeim nem szokták lehajtani a tetejét.Végig kellet csinálni a fuvókatisztitást,és tökéletesen működik.
Sajnáltam volna,mivel a fekete patront 350 Ft-ért,a színest 400 Ft-ért veszem,és már ötödik éve kifogástalanul űködik velük.

ss

(#250) syab19 válasza mr_ricsi (#247) üzenetére


syab19
tag

Jelenlegi helyzet:
Sajnos, a leírtakkal próbálkozom, de nem sikerül megszüntetni a hibaüzenetet.
Amikor test patternt akarok nyomtatni akkor 5öt villog és kész.
Csak akkor tudok a programból kilépni, ha kikapcsolom a nyomtatót.
Egyébként semmi nem történik.

Annyi kérdésem lenne csak, hogy amikor bezárom az ajtót és elengedem a power gombot akkor a nyomtatóm kikapcsol. Így utána be kell kapcsolnom.
Ezzel is belépek a service módba, vagy csak akkor ha bekapcsolva marad? :R :R :R

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.