Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Call of Duty: Modern Warfare 2 (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 07:42:54

LOGOUT.hu

Idén ősszel hatodik részéhez érkezik a Call of Duty sorozat, mely a Modern Warfare 2 címet viseli. Az 5. rész II. világháborús kitérője után újra napjaink konfliktusai kerülnek előtérbe. Természetesen megint a multiplayeren lesz a hangsúly, de a single sem marad ki. A történet az első rész, azaz a Modern Warfare folytatása:
Zakhaev halott. Az első rész végén Sgt. Price és csapata keresztbe húzta az őrült hadúr világuralmi terveit, azonban Zakhaev jobb keze, Makarov még mindig szabadlábon van, és bosszút forral mentora meggyilkolásáért. Makarov valahonnan Oroszország belsejéből, egy volt szovjet támaszpontról irányítja zsoldosait, a konfliktus pedig csakhamar annyira elmérgesedik, hogy az amerikai kormány kénytelen ismét bevetni a különlegesen kiképzett katonákból álló Task Force 141 csapatát. A helyszínek között lesz Oroszország, Rio de Janeiro és Afganisztán.
Megjelenés mindhárom platformon egyszerre!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#13001) Tomko78 válasza Laraxior (#13000) üzenetére


Tomko78
őstag

De nem ö hanem én :B Wans 14 rám értette

[ Szerkesztve ]

„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”

(#13002) Zsubi


Zsubi
őstag

Valaki találkozott már ilyen hibaüzenettel :Y
Ez egy kicsit érdekes :((( Jah és nem indul a game mindig ez a hibaüzenet fogad :W

[ Szerkesztve ]

(#13003) hoby36


hoby36
senior tag

Ti most tudtok játszani?Nekem nem talál egyáltalán servert. :W

A logikában semmi sem véletlen!

(#13004) zH. válasza Zsubi (#13002) üzenetére


zH.
senior tag

"Cheat detected" ?

just be

(#13005) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

játszott idők?
nekem 247,3 óra, eddig:D :))

(#13006) LamaCube válasza Tomko78 (#12999) üzenetére


LamaCube
addikt

Gondolom az ellen hőbörgött ,hogy cheater és azért írta rád is iróniával. XD ott van,tehát nem komolyan gondolta.

Lara

Tiéd a 13000-ik hsz,ha jól emlékszem a 10000 vagy a 12000 is a tiéd volt. :Y

Zsubi

Valamit talált a VAC???
Az utolsó mondat "Cheat detected" valami csalásra utal??? :F

Egyébként valamik át vannak írva a cfg-ben?Írkál valamiket az utolsó sorokban...

[ Szerkesztve ]

HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

(#13007) Zsubi válasza zH. (#13004) üzenetére


Zsubi
őstag

Adatlapomon az szerepel hogy:
VAC állapot: kitiltás szerepel a nyilvántartásban :Y ez meg hogyan :F :U

(#13008) Tomko78 válasza Zsubi (#13007) üzenetére


Tomko78
őstag

Nem akarlak megbántani de ez mintha valami csalást találna vagy lvl hecket nem használtál véletlenül?

„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”

(#13009) Zsubi válasza Tomko78 (#13008) üzenetére


Zsubi
őstag

Egyiket sem használtam soha ez az érdekes az egészben :(
Igaz a gépemen van csalás de nem ehhez a játékhoz, mert ezt eredetiben van meg és nem kockáztatok vele :B

Steam oldalt idézem: Minden VAC kitiltás végleges, a Valve a zéró tolerancia elvét alkalmazza a csalókkal szemben, és semmilyen körülmények között nem old fel VAC kitiltást. :Y

Az még szép lesz hogyha az eredeti gamet feltörhetem hogy tudjak játszani :W

[ Szerkesztve ]

(#13010) Tomko78 válasza Zsubi (#13009) üzenetére


Tomko78
őstag

Ajaj akkor valoszinü azt vette észre akkor ha nem tudsz belépni buktad a accuntot lehet.Sajnos veheted meg ujra a gamet

[ Szerkesztve ]

„Áldott az Úr, az én kőváram, aki hadakozásra tanítja kezemet, s viadalra az én ujjaimat.”

(#13011) zH. válasza Tomko78 (#13010) üzenetére


zH.
senior tag

Persze ,ilyenkor bukja a játékot. VAC BAN.

just be

(#13012) LamaCube válasza Zsubi (#13009) üzenetére


LamaCube
addikt

Hát erősen bukta szaga van...Mondjuk ,akkor miért MW2-re írja ki a bannt?
Miért,ha valami nem eredeti egyenesen következik belőle,hogy csalj??? :(

[ Szerkesztve ]

HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

(#13013) Zsubi válasza zH. (#13011) üzenetére


Zsubi
őstag

A VAC csak akkor tilt ki, ha VAC-vel védett szerverre lépsz be olyan géppel, amire csalás van telepítve. Mi a k@rva anya közük van hozzá ha más játék csalása van telepítve a gépeden. Akkor mi jogon tiltanak ki :F :W

(#13012) LamaCube: Ezt nem értem én sem :(

[ Szerkesztve ]

(#13014) Zefír válasza Zsubi (#13002) üzenetére


Zefír
őstag

Nem voltál oylan lobbin ahol 1 kil mondjuk 2000pontot ért? meg midenki 500-al futott?

Mert az lehet, hogy amiatt kaptál ban-t.

De mien jó ez a k_u_r_v_a VAC .. a lvl hekereket meg a whsokat nem szűri ki, de aki nek hót más gamehez van csítje azt kiteszi. Az ilyen kicsit idegesítő. Jólenne kezdenének magukkal valamit, mert ez a folyamatos lobby closed meg hasonló hiba üzenetek is idegesítőek :W :W :W

(#13015) Zsubi válasza Zefír (#13014) üzenetére


Zsubi
őstag

Voltam a héten egy olyan Hardcore SD mapon ahol kétszer lehetett újra éledni amikor csak eredetileg egyszer lehetne és szerintem mindenki kőkeményen wh-zot és nem megszokott 4 nyert meccsig ment a map hanem tovább :F előtte se utána nem találkoztam ilyennel :(

(#13012) LamaCube: Nem :N Csak arról van szó hogy ott nem volt semmi veszteni valóm és nem is rendszeresen használtan hanem párszor amikor egy-kettő wh-s hülye gyerek felbaszott akkor én is használtam hogy megszívassam őket ennyi az egész :B

[ Szerkesztve ]

(#13016) @rglaaf válasza Zsubi (#13015) üzenetére


@rglaaf
veterán

remélem ma legalább a kemény mag lesz :)

PSN:BiZzare_0 ️

(#13017) henesa válasza Tomko78 (#13010) üzenetére


henesa
aktív tag

Most komolyan azt hiszed hogy cod 2 vagy 4 csítet érzékelt a vac és azért bannolta a 6-ból
az biza mw2 csítet talált

Gamertag: CoverlessAtol72 By xbox one

(#13018) Zsubi válasza henesa (#13017) üzenetére


Zsubi
őstag

Steamet idézem mégegyszer: A VAC csak akkor tilt ki, ha VAC-vel védett szerverre lépsz be olyan géppel, amire csalás van telepítve.
Te ebből kitudod szűrni hogy milyen cheatre érti a kitiltást :F Mert én ebből azt vonnom le hogy ha bármilyen csalás van a gépeden bármilyen játékhoz akkor kitilt :U

[ Szerkesztve ]

(#13019) LamaCube válasza Zsubi (#13018) üzenetére


LamaCube
addikt

Hát,akkor ez jó lecke lesz,hogy ne csalj semmilyen esetben sem.Az sose indok,hogy azért csalsz,mert az ellen is azt tette. :(

HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

(#13020) zH. válasza Zsubi (#13018) üzenetére


zH.
senior tag

Bocsi ,de ez vicces és HÜLYESÉG.
Hogy látná már a steam ,hogy milyen csalásaid vannak? 1.6ba pl. cheatelsz source ugyanúgy megmarad. Csak akkor bannol ,ha az adott játékkal csalsz ,nem véletlenül van angol steamen statusnál ,hogy "bans on record".

just be

(#13021) @rglaaf válasza LamaCube (#13019) üzenetére


@rglaaf
veterán

lehet hogy a haxos lobbyba szedett össze valamit? ki tudja

PSN:BiZzare_0 ️

(#13022) henesa válasza @rglaaf (#13021) üzenetére


henesa
aktív tag

Aha biztos...... hát ha volt lóvé csítre akkor lesz még egy game-ra is

Gamertag: CoverlessAtol72 By xbox one

(#13023) Zsubi válasza @rglaaf (#13021) üzenetére


Zsubi
őstag

nem tudom én már ebben a mai világban semmit sem tartok kizártnak :(
Különösebben nem érdekel a dolog, mert még egyszer tuti nem fogom megvenni hiába van rá pénzem :(( Inkább játszok tört játékkal és ha valami van akkor nem feleslegesen kidobott pénz az ablakon :W

[ Szerkesztve ]

(#13024) SipiBcs válasza henesa (#13022) üzenetére


SipiBcs
őstag

Érdekes a dolog, amit 2-3 nap után olvasgatok. Nekem mindig is volt/van olyan érzésem, hogy pl a steam átfutja a winchestered, hogy vajon mik vannak rajta. Tört game, cheat... stb.stb. Ha ez így van, akkor viszont vér ciki. Ez törvénytelen. Aztán persze az is lehet, hogy kaptál 40-50 feljelentést, hogy csíter vagy és nem mérlegeltek, hanem odadobták a vac bannt. :(((
Ha lvl hacker vagy, vagy cheater.. megérdemelted... ha nem, akkor hisztizni kel a steam-nél.

[ Szerkesztve ]

"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"

(#13025) Winne válasza SipiBcs (#13024) üzenetére


Winne
nagyúr

Steam bemondásra nem bannol, elég nagy pénz van benne, hogy ezt megengedje magának. Sajnos a közeli ismerőseim közül nem egy kapott VAC bant a közelmúltban, akik tuti nem csaltak, az egyik full nem ért a géphez, csak segítettem neki feltenni a játékot és tolja. Az, hogy "a steam átfutja a winchestered, hogy vajon mik vannak rajta" tuti nem áll meg pont ugyanezért, nekik kb full mind1, hogy van-e csalás a gépeden, csak az számít, hogy használod-e. Volt olyan ismerősöm, aki szerintünk eléggé gyanús volt, egyik srác vett róla demot, elküldte, Valve kiértékelte és 1 hét múlva le is bannolták.

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#13026) Zsubi válasza SipiBcs (#13024) üzenetére


Zsubi
őstag

Nem használtam semmi ilyet elhiheted de hiába is reklamálok a Steamnél: Minden VAC kitiltás végleges, a Valve a zéró tolerancia elvét alkalmazza a csalókkal szemben, és semmilyen körülmények között nem old fel VAC kitiltást. :(((

(#13025) Winne: Ez elég érdekes hogy én sem használtam semmit és kitiltottak :W

[ Szerkesztve ]

(#13027) zH. válasza SipiBcs (#13024) üzenetére


zH.
senior tag

"Nekem mindig is volt/van olyan érzésem, hogy pl a steam átfutja a winchestered,"

Picit paranoiás vagy. Ilyen nincs!!
Ráadásul nem véletlenül kap valaki VAC ban-t. Csak csalásért. Én régen törtön toltam és van az accomon jópár játék. 1x felmentem egy szerverre ,ahol 1et öltem és lvl70ig felment. :((( Azóta is vígan használom az accom.
Szóval úgy ahogy van hülyeség ,csak akkor bannol ha az adott játékban csalsz!

[ Szerkesztve ]

just be

(#13028) Undoroid válasza Zsubi (#13002) üzenetére


Undoroid
őstag

Szia!

Nem semmi! :Y

Van rá lehetőség,hogy annak az üzenetablaknak a teljes tartalmát bemásolod ide?Kíváncsi lennék arra,hogy mi volt a kiváltó ok?Szerintem nem az egyéb játékra "fenntartott" csalásoddal lesz a baj,hanem valami mással!Módosított CFG-file vagy az általad leírt szerver utóhatása...

szerk.: Más nem fér hozzá a gépedhez?Nem adtad kölcsön az ACC-od?

* * *

Henesa!

Sikerült valamit összehozni a masináddal?Megy rendesen a MW2?Mivel eddig nem válaszoltál,ezért azt feltételezem,hogy minden rendben van?! :B

[ Szerkesztve ]

https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

(#13029) Zsubi válasza zH. (#13027) üzenetére


Zsubi
őstag

Akkor ezek szerint én is és Winne kolléga is hazudik :F :U

(#13028) Undoroid: pillanat és bemásolom :R

[ Szerkesztve ]

(#13030) Zsubi válasza Undoroid (#13028) üzenetére


Zsubi
őstag

Parancsolj a teljes ablak tartalma:

gs_quick_war_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_round_length' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_round_switch' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_hq_hold_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_hq_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_round_switch' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_add_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Video memory for device: 1009 MB.
Rounded video memory size: 1024 MB.
Available DirectX texture memory: 1718 MB.
DirectX reports 1024 MB of video memory and 1718 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 1008 MB.
Using reported available texture memory: 1008 MB.
Texture detail is set automatically.
Capping texture detail based on virtual memory of 2047 MB to prevent out-of-memory failure.
Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 1 on specular maps
Ignoring asset 'ui_mp/patch_mp_menus.txt' of type menufile, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp

------- sound system initialization -------
------- sound system successfully initialized -------
Huffman Took 2 Milliseconds
Error initializing direct sound instance! DSERR_NODRIVER
GamerProfile - Updating for controller #0 without saving.

Reading profile for controller 0
GamerProfile - Updating vars for controller #0.

GamerProfile - Updating vars for controller #0.

GamerProfile - Updating for controller #0 without saving.

--- Common Initialization Complete ---
Working directory: c:\program files\steam\steamapps\common\call
of duty modern warfare 2
Using profile source cloud (l:0 c:0)
NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
NAT-PMP: Sent 2 bytes
NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
NAT-PMP: Sent 2 bytes
NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
NAT-PMP: Sent 2 bytes
Ignoring asset 'maps/mp/_utility.gsc' of type rawfile, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/perks/_perkfunctions.gsc' of type
rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/killstreaks/_killstreaks.gsc' of type
rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/killstreaks/_airdrop.gsc' of type
rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_class.gsc' of type rawfile,
between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_rank.gsc' of type rawfile,
between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_damage.gsc' of type rawfile,
between fastfiles patch_mp and common_mp
NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
NAT-PMP: Sent 2 bytes
NAT-PMP: error -7 reading response
Found no UPNP devices to query
Calling Party_StopParty() for partyId 0
Clearing migration data
Clearing migration data
Calling Party_StopParty() for partyId 1
Clearing migration data
Clearing migration data
Successfully read stats data from IWNet
Ignoring asset 'airdrop_marker_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'airdrop_sentry_marker_mp' of type weapon,
between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'airdrop_mega_marker_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Steam auth server ID is 0x1400588003e2406
******************Set External IP******************
Our external IP is 78.131.127.40:5232
Our internal IP is 192.168.1.100:28960
Sent to LSP: HELLO: LSPXUID 110000102f928e5 - GT "Pro Level" -
MID 0 - HD "yes" - WS "yes" - BTN "buttons_default" - STK
"thumbstick_default"
Setting our NAT to Open
Steam denied login, reason 5
Ignoring asset 'model1887_mp' of type weapon, between fastfiles
patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'model1887_akimbo_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'model1887_fmj_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'model1887_akimbo_fmj_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'muteplayer' of type menu, between fastfiles
patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/muteplayer.menu' of type
menufile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_graphics' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_graphics_texture' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_graphics_defaults' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_voice' of type menu, between fastfiles
patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_multi' of type menu, between fastfiles
patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_video' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_advanced_video' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'apply_picmip_popmenu' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_audio' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_controls' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_voice' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'team_marinesopfor' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/team_marinesopfor.menu' of
type menufile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'class' of type menu, between fastfiles patch_mp
and common_mp
Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/class.menu' of type menufile,
between fastfiles patch_mp and common_mp

Cheat detected.

Itt van még egy hiba üzenet:

gs_quick_war_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_war_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_round_length' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_round_switch' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sd_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_sab_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dom_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_ctf_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dm_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_score_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_hq_hold_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_hq_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_koth_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_time_limit' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_round_switch' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_bomb_timer' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_plant_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_defuse_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_add_time' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_spectating' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_wave_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_friendly_fire' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_number_of_lives' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_respawn_delay' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_max_health' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_health_regen' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'settings_quick_dd_@mpui_rules_diehard' of type menu, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Ignoring asset 'ui_mp/patch_mp_menus.txt' of type menufile, between fastfiles patch_mp and localized_ui_mp
Video memory for device: 1009 MB.
Rounded video memory size: 1024 MB.
Available DirectX texture memory: 1718 MB.
DirectX reports 1024 MB of video memory and 1718 MB of available texture memory.
Using video memory size to cap used texture memory at 1008 MB.
Using reported available texture memory: 1008 MB.
Texture detail is set automatically.
Capping texture detail based on virtual memory of 2047 MB to prevent out-of-memory failure.
Using picmip 0 on most textures, 1 on normal maps, and 1 on specular maps

------- sound system initialization -------
------- sound system successfully initialized -------
Huffman Took 2 Milliseconds
Error initializing direct sound instance! DSERR_NODRIVER
GamerProfile - Updating for controller #0 without saving.

Reading profile for controller 0
GamerProfile - Updating vars for controller #0.

GamerProfile - Updating vars for controller #0.

GamerProfile - Updating for controller #0 without saving.

--- Common Initialization Complete ---
Working directory: c:\program files\steam\steamapps\common\call
of duty modern warfare 2
Using profile source cloud (l:0 c:0)
NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
NAT-PMP: Sent 2 bytes
NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
NAT-PMP: Sent 2 bytes
Ignoring asset 'maps/mp/_utility.gsc' of type rawfile, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/perks/_perkfunctions.gsc' of type
rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/killstreaks/_killstreaks.gsc' of type
rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/killstreaks/_airdrop.gsc' of type
rawfile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_class.gsc' of type rawfile,
between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_rank.gsc' of type rawfile,
between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'maps/mp/gametypes/_damage.gsc' of type rawfile,
between fastfiles patch_mp and common_mp
NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
NAT-PMP: Sent 2 bytes
Ignoring asset 'airdrop_marker_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
NAT-PMP: Sending 2 byte packet to 1.1.168.192:5351
NAT-PMP: Sent 2 bytes
Ignoring asset 'airdrop_sentry_marker_mp' of type weapon,
between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'airdrop_mega_marker_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'model1887_mp' of type weapon, between fastfiles
patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'model1887_akimbo_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'model1887_fmj_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'model1887_akimbo_fmj_mp' of type weapon, between
fastfiles patch_mp and common_mp
NAT-PMP: error -7 reading response
Found no UPNP devices to query
Calling Party_StopParty() for partyId 0
Clearing migration data
Clearing migration data
Calling Party_StopParty() for partyId 1
Clearing migration data
Clearing migration data
Successfully read stats data from IWNet
Ignoring asset 'muteplayer' of type menu, between fastfiles
patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/muteplayer.menu' of type
menufile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_graphics' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_graphics_texture' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_graphics_defaults' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_voice' of type menu, between fastfiles
patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'options_multi' of type menu, between fastfiles
patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_video' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_advanced_video' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'apply_picmip_popmenu' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_audio' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_controls' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'pc_options_voice' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'team_marinesopfor' of type menu, between
fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/team_marinesopfor.menu' of
type menufile, between fastfiles patch_mp and common_mp
Ignoring asset 'class' of type menu, between fastfiles patch_mp
and common_mp
Ignoring asset 'ui_mp/scriptmenus/class.menu' of type menufile,
between fastfiles patch_mp and common_mp
Setting our NAT to Open
Steam auth server ID is 0x1400588003e2406
******************Set External IP******************
Our external IP is 78.131.127.40:5319
Our internal IP is 192.168.1.100:28960
Sent to LSP: HELLO: LSPXUID 110000102f928e5 - GT "Pro Level" -
MID 0 - HD "yes" - WS "yes" - BTN "buttons_default" - STK
"thumbstick_default"
Steam denied login, reason 5

Cheat detected.

[ Szerkesztve ]

(#13031) Zsubi válasza Zsubi (#13030) üzenetére


Zsubi
őstag

elb@sztam 2x ment :W

[ Szerkesztve ]

(#13032) Siiiiix válasza Zsubi (#13018) üzenetére


Siiiiix
tag

akkor csap le a banhammer, ha a csitet futtatod és látja. De ilyenkor megszoptad mert összes quake engines játék alól bannol az életre, ami az accounton volt

(#13033) SipiBcs válasza zH. (#13027) üzenetére


SipiBcs
őstag

Ha megkérhetlek egy picit kevesebb indulattal! Ma este érzékeny vagyok! :DDD

Hülyeség vagy nem... Zsubi csalt vagy sem.... mi nem tudjuk eldönteni... TE sem. Csak az a tény, hogy Zsubi azt állítja nem csalt. A steam bannolta. Véleményem szerint ha csaló lenne és a Steam kizárja az acc-ját, akkor eltűnne a balfélen és nem hirdetné magát és a bannját. Sokat szerepel a topicban és a PH-n nem hiszem, hogy lejáratná magát abban az esetben, ha jogos lenne a Steam bann.

"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"

(#13034) Undoroid válasza Zsubi (#13030) üzenetére


Undoroid
őstag

Köszönöm! :R

Látszólag minden rendben!

Priviben átdobod a legutolsó CFG-file-d?Holnap délután összehasonlítom az enyémmel!(Mivel kb. 1hete nem voltam fent a STEAM-en,és legutóbb "jól" működött nálam minden!Ezen kívül nem nyúltam bele a CFG-be!)Volt frissítés a .184-óta?Megváltoztatni úgy sem tudjuk a BAN-t,esetleg rájövünk,hogy pontosan mi is okozta...Sajnos többet nemigazán tudok segíteni Neked!

* * *

Siiiiix!

" akkor csap le a banhammer, ha a csitet futtatod és látja " Az a baj,hogy nem egy csalóval futottam már össze ezidáig és azok vígan alkalmazták a nem megengedett dolgaikat!WH,AIM...és még a fene sem tudja,hogy miket? :W

Zsubi-Fórumtársunk -saját bevallása szerint- nem használt semmit és mégis kapta a "meszelőt" Ez azért több,mint érdekes...

https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

(#13035) Wans


Wans
aktív tag

Bár nem akartam nagyon beleszolni, de miért van valakinek a gépén egyáltalán bármilyen cheat is. Nekem sohasem volt, pedig ha nagyon keresgél az ember akkor biztosan talál bármihez.
És itt gondolom valamilyen multi vacakrol lehet csak szó, amit a vac kiszür.
Hát én a "banhammer" sulytásait nem nagyon érzékelem, mert csaló mindennapra jut néhány.

[ Szerkesztve ]

Origin: Provoxion, Steam: provoxion, Xbox: WansHUN#7006

(#13036) Winne


Winne
nagyúr

Az biztos, hogy a steam egy ideje süllyed és ebben a dologban is látszik, meg abban a nem 1 és nem 2 esetben, amit a közelmúltban hallottam indokolatlan banánokról olyanoktól, akiket szavahihetőnek tartok. Mondjuk a másik oldala, amit én mindenkinek szoktam mondani (lehet szemétség...), ha ilyesmivel kapcsolatban kérdez, hogy az én accomat miért nem bannolták még le, amikor több játékkal is multizok folyamatosan? :( Szar dolog ez annak, aki tényleg nem csal és úgy kap bant, de sajna nem tud vele mit csinálni.

Egy ismimnek volt valve alkalmazott spanja, és ilyenekben segített neki párszor, nem nagyon, csak pl megnézte, hogy mi a ban oka, és rövid úton meg is váltak tőle. Nagy pénz, nagy üzlet, kemény világ...

Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...

(#13037) strangehold


strangehold
csendes tag

akinek ellopták a accontját steamen az itt vissza szerezheti https://support.steampowered.com/ ------>ask a queston
én vissza kaptam a lopott fiókomat :))

[ Szerkesztve ]

COD MW2 CLAN: "HUN FENEGYEREKEK"

(#13038) menalcas válasza strangehold (#13037) üzenetére


menalcas
őstag

Na, gratulálok ez jó hír :K

Az élet túl rövid ahhoz, hogy mindig biztonságosan távolítsd el a pendrive-ot.

(#13039) strangehold válasza menalcas (#13038) üzenetére


strangehold
csendes tag

nagyon szépen köszönöm remélem másnak is segít! :))

COD MW2 CLAN: "HUN FENEGYEREKEK"

(#13040) nanus válasza Zsubi (#13015) üzenetére


nanus
senior tag

"Nem Csak arról van szó hogy ott nem volt semmi veszteni valóm és nem is rendszeresen használtan hanem párszor amikor egy-kettő wh-s hülye gyerek felbaszott akkor én is használtam hogy megszívassam őket ennyi az egész "

Hát igen, más játékban nem volt veszteni valód???anyagilag......a becsületed meg semmit sem ér/vagy csak 10.000ft-ot ??? elég olcsón adod, nincs olyan ok ami elfogadhatóvá tenné hogy bármely játék multijában csalj! :(((

Winne:
Hány szavahihetőnek vélt ember mondta már nekem hogy ő nem csalt/ COD4-ben a screenshot,vagy épp a felvett demo kétséget kizáróan bizonyította/ mégis váltig állitotta hogy ő bizony nem.....pedig de. :K

[ Szerkesztve ]

(#13041) henesa válasza Undoroid (#13028) üzenetére


henesa
aktív tag

Hali ! Kipróbáltam csomó mindent semmi eredmény vinyómon két op-rendszer van egy win 7 meg egy xp na az xp-re is feltettem a steamet az eredmény ugyanaz rengeteg hibajelzés
de már nem érdekel megyek vissza cod 4 -re meg az 5-re " mind a kettő origi " és semmi bajuk mennek ahogy kell ezt a szart meg hanyagolom aztán lehet el is adom " ha bírom "

Gamertag: CoverlessAtol72 By xbox one

(#13042) LamaCube válasza henesa (#13041) üzenetére


LamaCube
addikt

Egyszerűen nem értem mi lehet nálad a baj.Én még mindig a netet találom gyanúsnak.Főleg,hogy sp-ben nincs problémád.Nem tudod a komplett gépet kipróbálni valaki másnál , más nettel?
Ne add fel! Nekem már amennyi problémám volt programokkal már pc-m se lenne és valahogy mindig meg tudtam oldani.

HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

(#13043) Siiiiix válasza Undoroid (#13034) üzenetére


Siiiiix
tag

egyszerűen hazudik és ennyi. Ok nélkül nem kap senki sem bant.

(#13044) -secret-


-secret-
Arcképgyáros

neis:d

(#13045) strangehold


strangehold
csendes tag

innen tudtam meg, hogy kellet vissza állítani a fiókomat remélem ez is sokat segít akinek épp el van lopva![link]

COD MW2 CLAN: "HUN FENEGYEREKEK"

(#13046) LamaCube válasza Siiiiix (#13043) üzenetére


LamaCube
addikt

Nem kötekedésből írom,de el tudnád magyarázni mi alapján szűri a VAC a csalókat?Komolyan érdekel.És miért nem tud gyorsabban dolgozni a bannokon?Remélhetőleg kevesebb a csaló,mint a nem csaló játékos mégis szinte minden napra jut 1-2.Tegnap Wastelandon bokrokon át kaptuk a fejeseket.Jelentettük is és remélhetőleg lesz fogantja./bár nem hiszem :( /

HyperCube< ModernWarfare 2 baráti kör >Az elv olyan mint a fing, tartja az ember, amíg bírja...

(#13047) Zefír válasza Undoroid (#13034) üzenetére


Zefír
őstag

Igen ügyészúúr ebben egyet értek. :DDD

Tisztára úgy írtad mintha valami tárgyaláson lennénk xD
"Zsubi-Fórumtársunk -saját bevallása szerint- nem használt semmit és mégis kapta a "meszelőt" Ez azért több,mint érdekes.." :DDD

Jóvolt a tegnap elött este a game amit csaptunk :D Akkor toltam először haverokkal, nem értettem hogy mi alaján megy a dolog de már megvan :D

tegnap meg sikeresen bepofátlankodtam valakinek a warjába :B
Az a fránya connect xD

(#13048) Zefír


Zefír
őstag

Egyébként, most okvasgattam a dolgokat, és valószínüleg nem jönne ide segítséget kérni Zsubi kolléga hogyha lenne valami a háta mögött. :U

Szerintem nem olyan nagy cucc hogyha valakinek van akármien játékhoz csalás a gépén, 90%ban aki játszik valami gamet, az 1szer úgyis kipróbálja a csalásokat. Én 1.6-oztam és bevallom 1szer énis hazsnáltam wh-t de én akkor a saját szerómon, és szóltam haveromnak, hogy fogok használni. És gondolom Zsubi sem WH+Aim-mal tolja a dolgokat :N

A steam account visszazerzése,
Stirbi kolégának is el lopták az accját, ő is megcsinálta ezt a dolgot amit az imént linkeltetek. És le se sz@rta a steam...

(#13049) Siiiiix válasza LamaCube (#13046) üzenetére


Siiiiix
tag

Ha egy idegen kódot észlel a VAC valamilyen általa védett játékba, akkor azt elküldi a 16 fős "személyzetnek" és ők eldöntik, hogy vírusirtó kavart be vagy egy egy új cheat. Ha új cheat akkor az adott kódot értelemszerűen "tiltólistára rakják". Volt erről egy cikk fél éve a cshu-n ha bővebben érdekel keress rá ott

(#13050) Undoroid válasza henesa (#13041) üzenetére


Undoroid
őstag

Szia!

Szerintem ne add fel ilyen könnyen a dolgot! :N

Hamarosan megkereslek privátban,mert újabb ötleteim vannak! :K Ha megtaláltuk a megoldást rá,akkor pedig beírhatnánk ide,hátha más is belefut ebbe...

* * *

Siiiiix!

Hiszek Neki!Nincs okom az ellentétét feltételezni.Annyi módon manipulálják (próbálják) a felhasználók adatait,hogy ez is benne lehet a pakliban!Esetleg más is hozzáfér az Ő accountjához...kölcsönadta egy war-ra,stb-stb...

* * *

Zefír!

:B

* * *

Siiiiix!

Akkor a felmerült kérdésem továbbra is megválaszolatlan... :U

https://logout.hu/bejegyzes/ngabor2/nyugodj_bekeben_bordoi.html _ https://robo-venture.com -> Az ökotudatos, digitális közösségi alkotóműhely <-

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Call of Duty: Modern Warfare 2 (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.