Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:33

LOGOUT.hu

Üdvözlünk a Call of Duty: Modern Warfare (2019) topikban! Olvasd el a téma összefoglalót hozzászólásod megírása előtt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22023) AAntii válasza Laby (#22015) üzenetére


AAntii
őstag

A grau fénykorában versenyképes volt nagy távolságra egy sniperrel szemben is, ha nem adtad be egyből a fejest sniperrel, csak testen sikerült találnod, két lövés között ugyanis folyamatosan tudott vele sorozni és amikor találatot kapsz olyan szinten elkezd mozogni a kezedben a puska, hogy utána már baromi nehéz beadni a lövést, ha nem tudsz gyorsan visszabújni valami fedezék mögé, míg magadhoz nem térsz. Szerencsére rontottak rajta annyit, hogy ez a probléma megoldódott.
"SR-1-nek meg a 0 bullet drop-ja, és hogy 500 méteren sem kell elé lőni a mozgó embernek az sikerült félre a többi sniper-hez képest." Ja, hogy csak ennyi a baj vele? Akkor végülis rendben van! A többi mesterlövész fegyverrel matekozol, hogy mennyivel lőjj fölé és mellé, ha épp mozog az ember, ennél ráhúzod, kattintasz és ha pontos voltál távolságtól és az ellenfél mozgásától függetlenül fekszik az illető, mivel fénysebességgel halad a lővedék. Ha a warzone mapon mindenhol lenne fedezék, akkor is kerülhetne a csapatod kellemetlen helyzetbe miközben éppen felhúznak vagy eggyel kevesebben harcolnak, de nem kevés olyan szituáció is adódik, mikor a szűkülés miatt a pusztán kell átkelned, így két kattintás vagy összesen.
Az originnel kapcsolatban az igaz, hogy warzoneban jobb a helyzet azzal, hogy nem az van kétméterenként a földön, emiatt a battle royale rész élhetőbb lett.
Azt az egyet nem értem, hogyha valami megöli a játékélményt és a játékosok jelentős része nincs odaáig a dologért (lásd az origin erőssége és jelenlétének gyakorisága a lootboxokban season 5 alatt), akkor miért kell több hétig várni, míg javítanak a dolgon?

"Az amatőrnek ihlet, a profinak előleg kell."

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.