Hirdetés

2024. szeptember 8., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) AxBattler


AxBattler
félisten

Faja, településen belül simán élhető!

Esetleg létezik hasonló gép három kerékkel, és nagyobb kosárral?
Amiket én látok, azok mind inkább "fotelek", nem robogók...

[ Szerkesztve ]

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki."

(#2) Lami66


Lami66
őstag

Jó gép ez.

[ Szerkesztve ]

(#3) Sirus86


Sirus86
tag

Kertek aljaba kellene ra egy utanfuto is :) Lehetne vinni az arut rendesen, rekeszben ;)

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#4) Cecevok


Cecevok
tag

Az ülés miatt ehhez már SMK vagy B jogsi kell, és bukósisak. Hiába elektromos és nem egy 50 ccm benzines blokk hajtja.
Ez egy elektromos robogó.

[ Szerkesztve ]

iPhone 11 Pro / Sony HX99 / Lumix GX800

(#5) Predatorr


Predatorr
őstag

„Kelj fel, és járj” - mondaná Jézus, ma már hiába. :P Legalább bringázni lenne jépes a nép, de jobb az elhízás és a környezetszennyezés.

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#6) Bog válasza Predatorr (#5) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Jaja, térd porcműtét után vagy csípőprotézissel tök jó bringázni.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#7) Sirus86 válasza Bog (#6) üzenetére


Sirus86
tag

Bezony, illetve csaladomban egy agyi mutet is okoz (mind a mai napig) problemakat jarasnal, tekeresnel. Ulve mukodik a dolog. Szoval erre lehet igeny!

És mondá az Úr: És legyen immáron a kocka, tetraéder!

(#8) killertibi


killertibi
tag

E-asyrider

(#9) alphamooncam


alphamooncam
őstag

Ülés- nem ülés KRESZ szerint egyértelműen az elektromos roller minimum SMKP.

Az összes!
1/1975. (II. 5.) KPM–BM együttes rendelet a közúti közlekedés szabályairól (KRESZ)
II. A közúti járművekkel kapcsolatos fogalmak:

r) * Segédmotoros kerékpár: a külön jogszabályban L1e járműkategóriába sorolt kétkerekű, L2e járműkategóriába sorolt háromkerekű jármű, továbbá az L6e járműkategóriába sorolt quad és mopedautó. [link]

erre hivatkozik*:

5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet a közúti járművek műszaki megvizsgálásáról

(13) * A két-, három- és négykerekű segédmotoros kerékpár (L1e, L2e és L6e járműkategória), a kétkerekű motorkerékpár (L3e járműkategória), az oldalkocsis motorkerékpár (L4e járműkategória), valamint a három- és négykerekű motoros tricikli (L5e és L7e járműkategória) járműkategóriába sorolásának műszaki feltételeit a B. függelék 1. cikk (2) és (3) bekezdése határozza meg...
erre hivatkozik*:

... B. Függelék az 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelethez *
A két- és háromkerekű gépjárművek típus-jóváhagyási eljárása
I. RÉSZ Alapvető rendelkezések
1. Cikk Alkalmazási kör és meghatározások

(1) Ez a Függelék az összes két- vagy háromkerekű, iker, vagy bármilyen más kerékelrendezésű gépjármű típusjóváhagyására vonatkozik, amely közúti közlekedésre készült, valamint az ilyen járművek alkatrészeire és önálló műszaki egységeire

Ez a Függelék nem vonatkozik az alábbi járművekre:
a) olyan járművekre, amelyeknél a legnagyobb tervezési sebesség kisebb, mint 6 km/ó,
b) gyalogos vezetésű járművekre,
c) mozgáskorlátozottak által használt járművekre,
d) közúti- vagy terepversenyen használt járművekre,
e) a 2000. július 1. [a 11/2000 (V. 24.) KHVM rendelettel módosított 5/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet B. Függelékének alkalmazási dátuma] előtt már használatban álló járművekre,
f) mezőgazdasági és hasonló célokra használt traktorokra és gépekre,
g) elsődlegesen szabadidős terep-tevékenységre kialakított járművekre, amelyek szimmetrikusan elrendezett kerekekkel rendelkeznek, egy kerék elöl és két kerék hátul kialakítással,
h) pedálos rásegítéssel rendelkező kerékpárra, amely külső, folyamatos 0,25 kW névleges teljesítményű elektromos motorral rendelkezik, amelynek teljesítmény-leadása fokozatosan csökken és megszűnik, amint a jármű eléri a 25 km/ó sebességet, vagy előbb, ha a kerékpáros abbahagyja a pedál hajtását;
nem vonatkozik alkatrészekre, vagy műszaki egységekre kivéve, ha azokat a Függelék alkalmazási körébe tartozó járművekbe való beszerelésre tervezték;
nem vonatkozik a járművek egyedi forgalomba helyezésének engedélyezési eljárására.
(2) Az (1) bekezdésben hivatkozott járműveket a további alcsoportokra kell osztani:
2a) segédmotoros kerékpárokra, azaz kétkerekű járművekre (L1e kategória), vagy háromkerekű járművekre (L2e kategória), legfeljebb 45 km/ó tervezési sebességgel és az alábbi jellemzőkkel:
2a1) kétkerekű típus esetében, amelynél a motor:
– hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm3 belső égésű motor esetében, vagy
– legnagyobb folyamatos névleges teljesítménye legfeljebb 4 kW, elektromos motor esetében,
2a2) háromkerekű típus esetében, amelynél a motor:
– hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm3, ha szikragyújtású, vagy
– legnagyobb hasznos teljesítménye legfeljebb 4 kW egyéb belső égésű motor esetében, vagy
– legnagyobb folyamatos névleges teljesítménye legfeljebb 4 kW, elektromos motor esetében,
2b) motorkerékpárokra, azaz kétkerekű oldalkocsi nélküli (L3e kategória), vagy oldalkocsis (L4e kategória) járművekre, amennyiben 50 cm3-nél nagyobb hengerűrtartalmú belső égésű motorral vannak ellátva és/vagy a tervezési sebességük nagyobb, mint 45 km/ó,
2c) háromkerekű triciklikre, azaz három szimmetrikus elrendezésű kerékkel rendelkező járművekre (L5e kategória), amennyiben 50 cm3-nél nagyobb hengerűrtartalmú belső égésű motorral vannak ellátva és/vagy a tervezési sebességük nagyobb, mint 45 km/ó,
(3) Ezt a Függeléket négykerekű triciklikre is alkalmazni kell, azaz négykerekű, alábbi jellemzőkkel rendelkező gépjárművekre:
3a) könnyű négykerekű triciklikre, amelyek terheletlen tömege legfeljebb 350 kg (L6e kategória) – elektromos járművek esetében nem számítva az akkumulátorok tömegét –, amelyek legnagyobb tervezési sebessége legfeljebb 45 km/ó, és
3a1) amelyek motorjának hengerűrtartalma legfeljebb 50 cm3 szikragyújtású motoroknál, vagy
3a2) legnagyobb hasznos teljesítménye legfeljebb 4 kW egyéb belső égésű motor esetében, vagy
3a3) amelyek legnagyobb folyamatos névleges teljesítménye legfeljebb 4 kW, elektromos motor esetében.
Ezeknek a járműveknek teljesíteniük kell az L2e kategóriájú háromkerekű segédmotoros kerékpárokra alkalmazandó műszaki követelményeket kivéve, ha az MR. B. Függelék vonatkozó mellékletei bármelyikében eltérően van meghatározva,
3b) egyéb, a 3a) bekezdésben felsoroltakon kívüli négykerekű triciklikre, amelyek terheletlen tömege legfeljebb 400 kg (L7e kategória) (550 kg teherszállításra kialakított járműveknél) – elektromos járművek esetében nem számítva az akkumulátorok tömegét – és amelyek legnagyobb hasznos motorteljesítménye legfeljebb 15 kW. Ezeket a járműveket háromkerekű tricikliknek kell tekinteni, és teljesíteniük kell az L5e kategóriájú háromkerekű triciklikre alkalmazandó műszaki követelményeket kivéve, ha ez az MR. B. Függelék vonatkozó mellékletei bármelyikében eltérően van meghatározva.

[KÖHÉM]

Amit aláhúztam a tételes felsorolásban az a kivétel. --> Elektromos roller taxative nincs felsorolva a kivételek között, ezért teljesítménytől függően SMKP.

Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.

(#10) adamklark válasza Predatorr (#5) üzenetére


adamklark
senior tag

Hát igen ha valakinek rossz a lába az meg is érdemli ugye :DD

(#11) Loik válasza Bog (#6) üzenetére


Loik
tag

Bogist M5 Max tesztre van esély? Egy ilyennel én lennék a dél-budai agglomerációban az Istencsászár. :D

No Cat No Life

(#12) Lajmund válasza Loik (#11) üzenetére


Lajmund
senior tag

Totál felesleges aszfaltra ilyen széles kerék egy Istencsàszàrnak :DDD

Pc power: i5, 32g ram, Asus tuf rtx 3080/ Monitor: lg 65" c2/ Samsung Z fold 5 / galaxy watch classic 6 47mm/ Adam audio 8"/ Fyne audio F3 12"/smsl do 100/ seeaudio bravery/ fio lc bt2/

(#13) Loik válasza Lajmund (#12) üzenetére


Loik
tag

Na de pont ez az, hogy a Budaörs-Törökbálint-Biatorbágy vonalat tudnám nem aszfaltos úton rövidíteni. :)

No Cat No Life

(#14) joelke HU válasza Loik (#11) üzenetére


joelke HU
senior tag

Ennyi pénzért már rendes robogót is kapni. Oké az nem elektromos, de legalább nem herélt valami.

iPhone SE 2020 (PRODUCT)RED

(#15) Loik válasza joelke HU (#14) üzenetére


Loik
tag

De ez sokkal gizdább. :B

No Cat No Life

(#16) Lami66 válasza joelke HU (#14) üzenetére


Lami66
őstag

Hol lehet ennyiért (170 ezer) rendes robogót venni? Még egy összeszedettebb biciklit se kapsz ennyiért.

(#17) Loik válasza Lami66 (#16) üzenetére


Loik
tag

A Bogist M5 Max közel 1000 euró.

[ Szerkesztve ]

No Cat No Life

(#18) Lami66 válasza Loik (#17) üzenetére


Lami66
őstag

Ez kicsit félrement.
Azt irta a fórumtárs, hogy
"Ennyi pénzért már rendes robogót is kapni. Oké az nem elektromos..." Erre kérdeztem rá, ugyan már, hol lehet kapni rendes (benzines) robogót 170 ezerért?
Erre belinkelsz egyet amelyik több mint kétszer ennyibe kerül és nem benzines...
Nem akarok benzines robogót venni, de csodálkoznék ha 200 ezer alatt osztogatnának rendes robogókat.

(#19) Loik válasza Lami66 (#18) üzenetére


Loik
tag

joelke HU erre reagált.

No Cat No Life

(#20) Lami66 válasza Loik (#19) üzenetére


Lami66
őstag

Na, jól elnéztem.... bocs! :R

(#21) Loik válasza Lami66 (#20) üzenetére


Loik
tag

:R

No Cat No Life

(#22) vlesi69 válasza Bog (#6) üzenetére


vlesi69
őstag

Köszönöm a tesztet! Örülök hogy már ilyeneket is teszteltek, meg a villanyos autókat is. A BYD gépek tetszenek is de nem az van az első helyen nállam. Rolleren és bringán is gondolkodta már de eddig még nem vettem egyiket sem, egyenlőre megfelel a Fordunk.

(#23) vlesi69 válasza Loik (#15) üzenetére


vlesi69
őstag

Ezt már néztem én is, és nagyon király.

(#24) effendi2


effendi2
tag

A név kötelez! Bogist-ot Bognak! :DD

Örökké akarok élni! Eddig sikerült...

(#25) toronyhaz válasza Loik (#11) üzenetére


toronyhaz
aktív tag

Én vezettem hasonló gépet ilyen kerekekkel. Förtelmes! De ha mazochista vagy akkor hajrá. Hidd el nem kell ez neked. De ha nem hiszed el nyugodtan PRÓBÁLD KI valahol. Az első kanyart kíváncsi vagyok hogyan fogod kiegyenesíteni .

(#26) Loik válasza toronyhaz (#25) üzenetére


Loik
tag

Van egy 100-as Aeroxom 50-es papírokkal, évek óta ezzel ingázom itt az agglomerációban. Viszont amit linkeltem, az nagyon jópofa, szívesen kipróbálnám. Tapasztalat híján elhiszem neked, hogy földúton necces vele a közlekedés.

No Cat No Life

(#27) SkyLine3000 válasza Bog (#6) üzenetére


SkyLine3000
addikt

Én inkább bringázok, vagy gyalogolok bárhova, ahol lakom. Még a bótba is cvekkerrel. Soha eszembe sem jutna ilyen elektromos akármiket venni. Sem bringa, sem roller. Ezektől csak ellustul a nép. Nem mondom, hogy emitt, amott nincs értelme, olykor, olykor, de a célközönsége nem én vagyok ezeknek, az is biztos. :) Egy mamának, papámnak, vagy aki nehezen jár, eü okokból kifolyólag, de kell menni, viszont biztos hasznos. A lustáknak pláne. :D

(#28) toronyhaz válasza Loik (#26) üzenetére


toronyhaz
aktív tag

Egyszerűen ez a széles kerék horror. Sehol nem tudsz vele nyugodtan kanyarodni. Ennyi baja van csak amúgy. Csak hát ezt ugye nem tudod cserélni mert erre van kialakítva.
Én amúgy két és fél éve egy Surron light bee-t nyúzok. Na jó nem nyúzom,vigyázok rá. Múltkor egy régi krossz pályán azt hitték most vettem 2 hete.Én nagyon szeretem. Itt van a Mátra a számban. Szóval van lehetőség menni sokfelé. Használtan már 900K egy ilyen. Viszon 1,4M most az új. 70km/óra a végsebesség. 40 km-t elmegy szinte bárhogy sport módban. Mentem már vele 55km-t is. De akkor csak a hivatalos,gyengébb módban.

(#29) Predatorr válasza Bog (#6) üzenetére


Predatorr
őstag

Mindkét térdemet műtötték porc miatt, 1 héttel műtétek után már bringáztam, már csak a rekreáció miatt is. Csípő protézissel nyilván több lenne (ide illő eü. végzettségem is van), de ugye mind helyreállító, és nem rokkantosító műtét. Minden más terelés/önámítás/marketing, illetve már felnőtt pár pudingnemzedék a múlt század óta. :(((
Egyébként szó nem volt arról, hogy ez rokkantjárgány, bár sztem is az, mint a többi.

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#30) jbcs válasza Predatorr (#29) üzenetére


jbcs
tag

Nem értem miért kell ilyen egysíkúan gondolkodni, én pl. olyan munkahelyen dolgoztam, ami 4-5 km-re volt az otthonomtól, kiváló bicikliúton tudtam oda jutni, de mire beértem kerékpárral, hiába mentem akár lassan, leizzadtam és csatakosan ültem végig a munkaidőt. Ilyen helyzetre pl. kiváló lenne egy ilyen. Melegebb időben, nyáron simán használnék egy ilyet ingázásra hosszabb távra felváltva egy biciklivel. Most olyan helyen dolgozom, hogy 1,5 km-re van a munkahelyen, biciklizem vagy rollerezem(nem elektromos), tök fölösleges bármilyen más alternatíva.

(#31) Loik válasza toronyhaz (#28) üzenetére


Loik
tag

Egyetértek veled, a széles első kerék nem praktikus. De basszus, annyra cool ez a járgány. 😁

No Cat No Life

(#32) Bog válasza jbcs (#30) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Én sem értem. Pont hoztam életszerű példát, jött a futár, nem akart bejönni a földúton, ezzel a kis izével 2 perc alatt kint voltam a főúton, ha sétálok, akkor az 10p, a futár meg elmegy/ideges lesz. Mindkét térdem be volt gyulladva egy évig, a lépcső is fájt, nem hogy a bringázás, amíg a gyógytornász nem mondta, hogy most már bringázhatok, addig is tök jó lett volna ez. Az edzőm, aki mondjuk meglehetősen sportos csávó, de külterületen lakik egy emelkedő tetején mondta pont tegnap, hogy elkérné ezt a cuccot, mert amikor este eszébe jut, hogy inna egy sört, akkor 2km a bolt a településen lent, kétszer már lement bringával, de visszafele rohadtul nem volt jó neki a murváson felfelé küzdeni. Egész napnyi meló után semmi kedve még rádobni egy biciklizést, hogy aztán tusolhasson le megint, szóval elviszi a gépet, hogy megnézze, hogy az ő súlya alatt mennyire tud felmenni.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#33) GoldhandRent válasza alphamooncam (#9) üzenetére


GoldhandRent
őstag

Hogyan lehetne benne egy 1990-es (vagy 2000-es) keltű dokumentumban olyan kivétel, ami akkor még nem létezett ?
Létrejött egy kategória, ami korábban nem létezett. Ezt az új kategóriát kell(ett) besolorni a többi közé. Nem belerakni egy már meglévőbe, vagy önkényesen ráhúzni, hogy márpedig ez az (vagy nem az, mert nincs benne).

-

(#35) toronyhaz válasza Loik (#31) üzenetére


toronyhaz
aktív tag

Úgy látom bekattant rendesen ( nem is baj, nálam a Lamborghini Huracan volt így :DDD ) :) De mindenképp próbáld ki mielőtt veszel egy ilyet ;)

(#36) Loik válasza toronyhaz (#35) üzenetére


Loik
tag

Igen, bekattant. De nem szívesen áldoznék erre 1000 eurót (főleg Aerox mellé), de annyira vicces az egész úgy, ahogy van, hogy elképzeltem, egy ilyennel csapatom a diósdi Gigaburgerig, az emberek meg csak néznek, hogy melyik bolygóról jöttem. :DDD

No Cat No Life

(#37) Darth_Revan


Darth_Revan
veterán

Ezeknek a "rollernek" gunyolt segédmotor kerékpároknak amúgy mi értelme ?

A sima rollernek oké, azzal a kevésbé hozzáértő rendőrt meg lehet téveszteni, na de ezzel nem, mivel hogy gyárilag van rajta ülés és 25 km/h-val gyorsabban is képes haladni, így minden szempontból segédmotor... Azaz kell jogsi, bukósisak, biztosítás.

Talán az egyetlen amire gondolni tudok hogy panelban kisebb helyen is elfér , illetve benzinkútra nem kell vele rohangálni :U

(#38) Robitrix válasza AxBattler (#1) üzenetére


Robitrix
senior tag

amúgy léteznek három kerekű eszközök, is ahol egy nagyobb doboz szerű akármin ül az ember, aminek két kereke van hátul és elöl a kormányzott kerék az egy kerekű ergó egy kis elektromos tricigli. kosárral és egyebek. idősebeknek is ideális, mert stabilabb, mint a kétkerekű roller.

(#39) Robitrix


Robitrix
senior tag

Amúgy éppen erősen agyalok egy üléses e-rollerben. 200 ezertől nagyjából van is használható. Mivel 2,5 km-re dolgozom a külvárosban a lakhelyemtől 7-8 perc alatt be lehet menni vele a munkahelyre és haza. volt pár évig sima erollerem, de azt már erősen leamartizálták a magyar utak. azért a lassan 61 évemmel nekem már nem kell délcegen feszítenem egy erolleren. A csajok már nem igen akarnak stoppolni az én koromban. Ahhoz valami BMW vagy ilyesmi kénne.... :)

[ Szerkesztve ]

(#40) Ganzer válasza toronyhaz (#25) üzenetére


Ganzer
aktív tag

Nekem egy Fiido T1 pro-m van 20 x 4.0 gumikkal. Ott is szokni kellett a dolgokat, ha a széleit kapja el egy kis út egyenetlenség, képes megvezetni egy kicsit ha nem figyel az ember. És ez fele olyan vastag gumi mint ami a tesztben szereplő cuccnak van.

(#41) worxland válasza Loik (#11) üzenetére


worxland
addikt

''It's difficult to work in a group when you're omnipotent.'' - Q

(#42) moma


moma
őstag

Rollereknél nincs amúgy pecsni? Vagy miért nem kapott, ha meg is tartod annyira bejött?

we all deserve a bit of luck.

(#43) Bog válasza moma (#42) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Ezt azért tartom meg, mert ennyit megér nekem ott, ahol leginkább használom, ennél ügyesebb-erősebb-szebb bigyula nem kell a földutakra két falu közé. Magamtól valószínűleg nem vettem volna és azért a minőségével kapcsolatban vannak kérdőjelek -- ahogyan ez a cikkben is olvasható volt.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#44) Predatorr válasza jbcs (#30) üzenetére


Predatorr
őstag

Én meg lemosakszom munkahelyen.

Bog: újra csak azt bizonyítod, hogy nyomi járgány, azon kívül minde ki csak megmagyarázza, miért puding. :P „Sportos csávó inna egy sört...” :D És még annyi esze sincs, hogy hazafelé menet beugorjon sörért? :F :U Jó orvosod és gyógytornászod lehetett, nevetséges 1 éves gyulladás, kezeletlen. :((( Mondjuk engem is 2 évig küldözgettek minden szarra OEP lehúzás végett, járni én sem tudtam (bottal alig), mindenhova bringa, mire találtam igazi orvost, viszont nem sírtam-ríttam rokkantfelszerelésért. Műtét után meg rögtön kapták a térdeim a terhelést, hogy rendesen működjenek, még ha először kiabáltam is a fájdalomtól, mert nem akartak, de nem a testem határozza meg, mit tehetek, aztán elmerevedik, betokosodik, rövidül stb. a kímélettől, és vehetek vmi nyomi járgányt „életminőséget javítva”. :(

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#45) Bog válasza Predatorr (#44) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Végül magánorvos és magángyógyornász oldotta meg és igen, nem tudtam bringázni. Szóval játszhatod itt a tökéletes mindentudót, akivel nem fordulhat elő, hogy téved, biztos jó lehet hibátlan fizikummal élni, have fun.

Csak akkor tényleg felesleges ide kommentelned csak azért, hogy megoszd a világgal, hogy mindenki puhány, csak te vagy itt a helikopter. Köze nincs a témához, nem ad hozzá semmit a termék értékeléséhez, kidicsekedted magad, csúcs, lépj tovább.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#46) Lami66 válasza Predatorr (#44) üzenetére


Lami66
őstag

Sajnos nekem kutya bajom, minden porcikám rendben van, nem kell segédeszköz a cipőmegkötéshez sem, mert a derekam is hajlik rendesen.
Nekem egy ilyen bringa nem a mozgásomtól venne el, hanem az autózásomtól. Tegnapelőtt a városban több részletben összesen 24 km-t autóztam egy 2000-es diesellel, pedig ha lenne, mehettem volna Bogist-al is. Van bringám is, de 50 év rendszeres bringázás után elegem lett a tekerésből mert kib@..ttul frusztrál, hogy amíg kiköpöm a tüdőmet a dombokra felfelé tekerve (sajnos nem sík vidéken élek) közben kamubiciklisek húznak el mellettem 0,5-2 milliós biciklinek hazudott villanyszamarakon olyan lazán tekerve, mintha lejtőn mennének lefelé. Ezért már többre tartom a sétát, túrázást. Ott még mindenki becsületes, mert az elektromos önjáró túracipőt még nem találták fel, amiben csak emelgetni kell a lábat és 60-as pulzussal suhan fel a gazdája a Vadállókövekre.
A puhányságról meg annyit, hogy a napi lépésszámom csak kivételes napokon csökken 15 ezer alá, általában 20 ezer körül mozog. De épp ma pl. 29 ezer, mert túráztunk. És ez a Bogist használatával se fog csökkenni, mert se a munkahelyi mászkálást, se a napi 7-10 km kutyasétát nem fogja kiváltani.

(#47) Predatorr válasza Bog (#45) üzenetére


Predatorr
őstag

Milyen dicsekvés? Újra és újra elismered, hogy eü. probléma miatt kell az eszköz, min vitázol? :Y Többször leírtam, h nekem is problémám volt/van, ezért nem roncsolom magam tovább segédeszközzel (eü. végzettségemről nem is szólva, mert értek is hozzá, veled ellentétben; elég sok rehabilitáción dolgoztam). Orvosoktól én is kínlódhatnék máig. A cenzúrát meg hagyjuk, jogom van a véleményemhez, ráadásul minden hsz-oddal alátámasztottad. Eleve nem arról szóltam, h sérültek ne használják, hanem, hogy puhányok, akik ezt, amikor bringázhatnának is. Szóval az elejétől kezdve nagyon el vagy tájolva szövegértésileg (lásd még: téma). :((( Lépj tovább, írd a következő reklámot. ;)

Lami66: De miért érdekelnek a csalók, vagy bárki más? :F Magadat edzed. Inkább pozitívan néznéd, h 50 év bringázás után is tekersz hegyen-völgyön, más meg fiatalon sem bírja (lásd: z-gen). Azt nem értem, a puhányságot miért veszed magadra, amikor pont leírod, kik azok. :U

"Amely probléma nem megoldható, azt meg kell szüntetni."

(#48) Bog válasza Predatorr (#47) üzenetére


Bog
HÁZIGAZDA

Mikyen reklámot? Mit képzelsz magadról? Tökre fogd vissza magad, mert az alaptalan vádaskodást itt nem tűrjük.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.