BD lemezek ajánlási sorrendje (írásminőséget és tartósságot illetően az eddigi itteni és külföldi fórumok tapasztalatait összegezve) gyártók (MID) és márkák alapján:
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Nor-
tag
Nincs kizárva hogy a leveled alapból fennakadt a spam szűrőn, de az is biztos hogy nem jó helyre küldted.
Amúgy csütörtök este küldtél egy e-mailt, nem a garancia@ címre, és reklamálsz hogy miért nem kaptál érdemi választ még aznap? ...
A leveled elküldése után egész 8 munkaórája volt az adminisztrátornak hogy a telefonnal és a levelekkel foglalkozzon, és mivel nem a megfelelő embernek küldted, így gondolom félrerakta és ma fog vele foglalkozni.
Engedd meg hogy idézzek az általad hivatkozott oldalról:FIGYELEM!!! GARANCIÁLIS FELTÉTELEK:
.....
Mielőtt visszaküldene bevizsgálásra valamit, érdeklődjön e-mailben a garancia@itmedia.sk címen, illetve csatolja az előzetes garanciális igényről szóló dokumentumot vagy panaszt! Az esetek döntő többségében elkerülhető egy felesleges visszaküldés, mivel a felmerülő problémák zömére tudunk megoldást ajánlani, illetve felmérhetjük a garanciális igény valódiságát, valamint az esetleges formai hiányosságokat.
Ez pont azért van odaírva, mert ha írtál volna NEKEM a garancia@ címre, akkor kaptál volna érdemi választ viszonylag gyorsan, míg a rendelési ügyintéző nem tud és nem is fog foglalkozni a panasszal.
Ha hasonló hiba van, az azért van mert valószínű nem figyelt oda a csomagoló, amiért le lesz vonva a béréből. Független attól hogy a legolcsóbb lemezt vetted, a használhatóságát garantáljuk, tehát jóvá fogjuk írni a lemez árát, _NEM KELL VISSZAKÜLDENI_ ...
Amúgy jól értem hogy 2 darabbal volt gond a 30 darabból?
Azért ezesetben eléggé erős állítás hogy szemetet árulnánk ...
A lemez amúgy megszűnt, nem lesz többet, az FTI január 1-ével beszüntette a BD lemezek európai értékesítését. (se ez, se másmilyen FTI gyártmányú lemez, marad a verbatim meg a panasonic, már amíg még van ...)
További egyeztetésért kérlek a garancia@itmedia.sk címre írjál.
http://itmedia.sk/