Hirdetés

2022. augusztus 14., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Bioshock

Hozzászólások

(#801) Johnny Cage válasza Eagle16 (#799) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Muszáj megnézned, hisz amikor kizsákmányolod őket, ahhoz közel kell menned...

(#802) Haart válasza feka007 (#800) üzenetére


Haart
addikt

Nemfélelmetesek az ellenek egyébként, ha megnézed közelről őket. Olyanok mint valami bugyuta rokkantak. Max mikor megállt a gép aztán az a kampókezü csajszi megölt egy csávót talán az max.

(#803) Eagle16 válasza feka007 (#800) üzenetére


Eagle16
addikt

Én ezen a játékon nem féltem, inkább ilyen Doom 3, Serious Sam keveréknek tűnik nekem(persze csak tűnik, közel sem olyan). Amin féltem az a Condemned.Ebben a játékban csak jót lövöldöztem, volt eksön rendesen :D
Haart: az csaj volt? :D

Johnny Cage: akkor se nézem meg őket igazán..meg nem is zsákmányolok nagyon, csak a földről szedem fel általában a cumókat...nekem nem tűnnek rondának, a környezet szépsége meg amúgy is feledteti a hibákat.(főleg az az iszonyat jó víz)i]

[Szerkesztve]

₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿

(#804) feka007 válasza Haart (#802) üzenetére


feka007
nagyúr

Éppen ezért mondom, ha gyenge a megvalósításuk és a fizimiskájuk, akkor utána inkább cinikusnak hatnak, semmint hátborzongatónak...

(#805) feka007 válasza Eagle16 (#803) üzenetére


feka007
nagyúr

Nálam a Fatal Frame 1-2 a legborzongatóbb horror, amivel játszottam. Elég gagyi PS2-es játékok voltak, de rohadt paráztatóak :D

(#806) b.zoli34 válasza Alkarcsont (#786) üzenetére


b.zoli34
csendes tag

ezt kipróbálom ,mert x800-al csak a lángot lehet látni más minden fekete meg szürke

ide nem írok semmit

(#807) SzlobiG


SzlobiG
félisten

Ez a hotfixes driver nagyon kellett mert volt egy pár grafikai bug.:D Nálam a fegyverek sötétek voltak meg csomó textúra nem is látszott.

Most délelőtt volt időm végig vittem a demót jó rövid volt.:D

(#808) dante3 válasza feka007 (#805) üzenetére


dante3
őstag

Azokat én is szerettem, viszont a harmadikat már nem volt alkalmam kipróbálni, mert elromlott a ps2-m! :(

Túl messzire kell mennünk ahhoz, hogy megtudjuk, milyen messzire mehetünk!

(#809) feka007 válasza dante3 (#808) üzenetére


feka007
nagyúr

Azt a gépet én megölni se tudom, pedig már megkíséreltem párszor, például egyszer kis híján leégett, mikor véletlenül le lett takarva játék közben a gép, és nem tudott szellőzni... :D

(#810) Johnny Cage válasza Eagle16 (#803) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Hát a környezet szépsége sem olyan szépséges. Néhol egészen részletes, de van, hogy melepően puritán textúrákkal találkozol. A fizika pocsék, próbálj belökni valamit a vízbe... kiábránditó. Márpedig e játékban a fizikának is lesz szerepe bőven (levitáció, tárgyak dobálása stb.), úgyhogy értetlenül állok ez előtt.

(#811) ToxLee válasza Johnny Cage (#810) üzenetére


ToxLee
őstag

Szerintem meg jó a fizikája... Szinte mindenbe kárt lehet tenni. A vízbe még nem löktem bele semmit, de majd kipróbálom. Amúgy meg az ellenfelek (szerintem) kurv@ jól néznek ki. Főleg az arcuk.

(#812) ent válasza Johnny Cage (#810) üzenetére


ent
őstag

Az elején van amikor a világító toronyba mész, nézz fel a holdra, ahogy a béna felhők vonulnak előtte, hányadék! Viszont hatalmas hangulatot adott a tegnapi vihar mellett:D.

WEBOLDAL, WEBÁRUHÁZ, ADS ►► www.redesignteam.hu ◄◄ (Profizmus és az alacsony ár találkozása!)

(#813) feka007 válasza ent (#812) üzenetére


feka007
nagyúr

Azt nem értem, hogy egy 2D-s háttér textúráját miért nem tudják igényesen megrajzolni 2007-ben, egy, az elvileg továbbfejlesztett UE3 motort használó játékban? :F Már a SC3-ban is rontott a hangulaton a gyönyörű kidolgozás mellett a mosott háttér...

(#814) Frigo válasza feka007 (#813) üzenetére


Frigo
őstag

Talán mert a játék 99,999%-ban a víz alatt játszódik ,zárt térben ?

(#815) Eagle16 válasza Frigo (#814) üzenetére


Eagle16
addikt

Így van.

Amíg nem jön a teljes, nézegetem a videókat :)
[link]

₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿

(#816) Johnny Cage válasza ToxLee (#811) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Szinte mindenbe kárt lehet tenni

Ez összesen azt jelenti, hogy repedés jelenik meg az üvegen, ha megütöd vagy itt-ott ki is törik. A többi (pl. repülőgép farokrész nekiütközése az alagútnak) mind scriptelt esemény, amit előre animálnak és nincs köze a fizikai motorhoz.

(#817) ToxLee válasza Johnny Cage (#816) üzenetére


ToxLee
őstag

Azt tudom ,hogy script... A falakra gondoltam, a tányérokra a konyhában, az álló lámpákra(ha megütüd akkor feldöl és kikapcsol), bőröndökre, meg ilyesmi.

(#818) wesker24


wesker24
senior tag

Na itt van egy pár kép !

[link]
[link]
[link]
[link]

I am the Lord of Deadside !!! The Horror the horror I embrace it !

(#819) feka007 válasza Johnny Cage (#816) üzenetére


feka007
nagyúr

A Crysisre már ráfoghatjuk, hogy a fizikai motornak köszönhetően szinte mindenben kárt lehet tenni. Ha éppen olyan a kedvünk, akkor gépfegyverrel kiírtjuk az erdőt, vagy gránáttal falat bontunk...

(#820) Johnny Cage válasza ToxLee (#817) üzenetére


Johnny Cage
addikt

De ebben mi olyan szenzációs? Ilyet már sok-sok évvel ezelőtt is láttunk... 10 évvel ezelőtti FPS-ben is lehetett már tányért törni meg falat karcolni.

(#821) ToxLee válasza Johnny Cage (#820) üzenetére


ToxLee
őstag

Semmi. Csak van benne fizika. ;] Nem tudom mit vársz még a fizikától ebben a játékban. Lehessen falakat bontani vagy mit? :F

(#822) Johnny Cage


Johnny Cage
addikt

Plusz a babakocsis nő árnyéka a falon: másnál is durván kockásodik? 2007-ben azért ez durva. Főleg egy ilyen agyonajnározott, szétpromótált játékban, mint a Bioshock... oké, abbahagytam a rosszindulatú szőrszálhasogatást, de a magasra tett mércéért szvsz az ezerrel robogó marketingkampány a felelős.

(#823) Eagle16 válasza ToxLee (#821) üzenetére


Eagle16
addikt

Átbontom a falakat, aztán kiúszom a világítótoronyig, és vége a játéknak :D
Szerintem ennyi fizika éppen elég ebbe a játékba.

₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿

(#824) Johnny Cage válasza ToxLee (#821) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Én 2007-ben egy ilyen erőteljesen beharangozott játéktől valósághűen viselkedő fizikát várok. Csupán ennyit. Csak magamat tudom ismételni, lökj bele valamit a vízbe. Übergagyi. A rag-doll effektus szintén.

(#825) ToxLee válasza Johnny Cage (#822) üzenetére


ToxLee
őstag

Hát egy 7300Gt nem tud többet mutatni. :U

(#826) ToxLee válasza Eagle16 (#823) üzenetére


ToxLee
őstag

Szerintem is. :)

(#827) Johnny Cage válasza ToxLee (#825) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Pfff... szerinted a fizikát mióta számolja GPU?

(#828) Johnny Cage válasza ToxLee (#825) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Half-Life 2-t egy 600-as CeleronII-vel és egy Geforce4 Ti4200-al játszottam végig, mégis sokkal többet tudott mutatni... :C

(#829) feka007 válasza Johnny Cage (#824) üzenetére


feka007
nagyúr

Nem tudom minek licencelik az UE3-at, ha egyszer nem tudják normálisan megcsinálni vele a játékot, szerintem a Fear motorja ennél bőven többet tud, egy óráig elszórakoztam a vízzel, mikor megláttam, ahogyan hullámzik a benne lévő tárgyak hatására. Döbbenetes volt, ráadásul a 6800GT-n folyamatosan futott, ehhez meg az a minimum. :U

[Szerkesztve]

(#830) Eagle16 válasza Johnny Cage (#827) üzenetére


Eagle16
addikt

Azt az árnyékra értette szerintem, de lehetetlen hogy egy 7300GT más grafikát adjon, mint egy 8600GT, vagy akár egy 8800GTX. Bár én ezt a kockásodást nem figyeltem.Jobban lekötött a babakocsis nőci, meg hogy hogy akar majd vajon megölni :D

₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿

(#831) ToxLee válasza Johnny Cage (#827) üzenetére


ToxLee
őstag

Az árnyékra gondoltam. :U

(#832) Raki válasza Johnny Cage (#822) üzenetére


Raki
aktív tag

nah figy, sztm igazán befejezhetnéd a gamma szidását, ha nem tetszik ne játsz vele, nemcsoda hogy kockás az árnyék, hisz mit vársz egy 128-as 7300-tól ember? 15-20K-s kari
amúgy meg az ellenek is lesznek durvábbak sokkal, mert én láttam róluk egy bemutatót, iszonyatosan brutálul fogonak kinézni, folyik a bele meg stb... (igazi ocsmányságok lesznek)
amúgy ha fizikát akarsz rakd fel a Cellfactor Revolution nevezetű gammát és nézz nagyokat ahogy a poligonszám eléri az 1 millát másodpercenként mikor robbantassz vmit, jah és figyelj a karidra nehogy elfüstöljön...
sry de ezt kellett

Intel® Core™ i9-10900K @ 5,0 GHz | Asus ROG Strix GeForce RTX™ 3080 Gaming OC 10GB | MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | 32 GB G.Skill Trident Z RGB @ 3600 MHz | Seasonic Focus GX 850W | NZXT H710 | NZXT Kraken X73 | MSI Optix MAG322CQRV @ 144 Hz | WD Black SN750 M.2 SSD @ 1TB + HDD

(#833) Johnny Cage válasza Raki (#832) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Te egy érzékeny, elfogult rajongó vagy. Ez itt egy fórum, bárkinek joga van kifejteni a véleményét. Én objektív észrevételeket jegyeztem meg, és nem annyit mondtam, hogy a ''játék szar''.

Más: nézd meg figyelmesebb az adatlapomat, ez egy 256 megás 7300GT és tökéletesen lényegtelen, hogy 15-20K-s kártya, ugyanis Shader Model 3.0 kompatibilis. Ennyi a lényeg és nem más.

(#834) Silenzio válasza Johnny Cage (#827) üzenetére


Silenzio
addikt

Ha jól tudom a dx10-es gpu-k bizonyos fizikához kapcsolódó effekteket számolnak már. A jövőben erőteljes fizikai számításokat fognak implementálni, ez biztos.

Amúgy nekem nem tűnt fel hogy hiányos lenne a fizika. De nem is érdekel, ez nem Half-Life 2. Amúgy én idén még mindig a HL2 Episode 2-t várom leginkább. De itt elvarázsolt a környezet. Az 50-es évek propagandisztikus horror-agyréme... Olyan mint David Lynch és a Metropolis keveréke... Ha ez valakit nem fog meg, akkor ki se próbálja, lövöldözni meg ''fizikázni'' más játékban is tud... Ragdoll, ugyanmár, lerágott csont. Már a legelső Hitman is tudta... Nincs már rá igényem, személy szerint akkor kerül majd a figyelem középpontjába ha új szintre hozzák. És hál'istennek egy 8600 GT-n is oké egy giga rammal... Ennél nagyobb gépigényre számítottam. 25 fps alá nem ment fullon (1024x768). Mielőtt beszólnátok: ennyit tud a monitor. Hogy ma már nem divat: tojok bele kettőt.

A másik meg: nálam nincs semmilyen kocka az árnyékokon. A 7300 GT meg ehhez kicsit kevés, nem a játék hibája hogy a zUnreal 3 engine magas igényeket támaszt. A 8600 GT aztán rohadtul nem drága és a legakciódúsabb részeknél is 35 fps-t hozott...

[Szerkesztve]

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#835) Eagle16 válasza Raki (#832) üzenetére


Eagle16
addikt

A 7300GT-t ne szidd, nekem is olyan volt, nagyon jó kis kártya az. :)
A mostani 8600GT-m meg 23k-s kari, és 1024-be highon tolja a Bioshockot.Na akkor mivan.

Johnny Cage: Hidd el, én is keresem benne a hibákat,de eddig csak olyan jelentékteleneket találtam, hogy említést sem érdemel.Amikor játszom, a legtöbb bugot/hibát észre sem veszem, annyira leköt a játékmenet, a hangok, és a grafika.

FŐLEG a hangok és a játékmenet.

UI:: Mostmár megy a gametrailers-es link, nézzetek videókat, lássatok fizikát :)

[Szerkesztve]

₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿

(#836) Johnny Cage válasza Raki (#832) üzenetére


Johnny Cage
addikt

''amúgy ha fizikát akarsz rakd fel a Cellfactor Revolution nevezetű gammát''

Látom a szövegértés nehezen megy, ha elvakít a szemellenző. Utoljára mondom el: mint a kalandjátékok nagy rajongója nekem nem másodpercenkénti robbanás meg 2000 röpdöső doboz hiányzik, csupán az majd' két éve izomból arcomba tolt marketing miatt van némi hiányérzetem.

A kártyámat meg ne féltsd, a Zalman hűtő gondoskodik arról, hogy ne füstöljön el...
(A poligonszám meg elsősorban a CPU-t terheli, nem a videokártyát. A CellFactor meg csak PPU-val játszható rendesen.)

(#837) Raki válasza Johnny Cage (#833) üzenetére


Raki
aktív tag

jajj pls haggyuk a süketelést jó (érzékeny lol)
akkor írtad volna szt hogy nem jön be és kész, de oldalakon keresztül olvasom a fikázásaidat már ne is haragudj
nem minden a shader model 3.0, ennyi erővel tök 8 hogy Nvidia 8400 vagy 8800?
mondom: fizikát akarsz látni rakd fel a Cellfactort

Intel® Core™ i9-10900K @ 5,0 GHz | Asus ROG Strix GeForce RTX™ 3080 Gaming OC 10GB | MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | 32 GB G.Skill Trident Z RGB @ 3600 MHz | Seasonic Focus GX 850W | NZXT H710 | NZXT Kraken X73 | MSI Optix MAG322CQRV @ 144 Hz | WD Black SN750 M.2 SSD @ 1TB + HDD

(#838) aginor válasza Johnny Cage (#824) üzenetére


aginor
addikt

Látom nem vagy od a a játékért, de azt nem értem, hogy folyton miért egy még meg sem jelent játékhoz hasonlítod?! Tán előre tudod milyen lesz a crysis?
Arról a legutolsó teljesítményteszben(már ami hozzám eljutott) 8800gtx sli kb 25-32 FPS-sel futtatta az jobb(bár azóta biztosan csizsoltak rajta kicsit)?
Akkor nálad, ami fontos egy játékban a magas poligonszám, meg a külső kártyával számoltatott fizika(amit egy 7300gt-n szeretnél elérni)? Történet, hangulat látom mindegy neked.

Én is elfogult vagyok a játékkal kapcsolatban, de ettől még nem isenítem oldalakon keresztűl(ahogy te szídod)..

Azért vagyunk a világon,hogy valahol vegyünk egy ATI Radeon-t :))) by: LADA VFTS http://www.flickr.com/photos/40852488@N03/

(#839) Johnny Cage válasza Silenzio (#834) üzenetére


Johnny Cage
addikt

''Ragdoll, ugyanmár, lerágott csont. Már a legelső Hitman is tudta...''

Basszus, akkor a Shader Model 3 is lerágott csont, hagyjuk a francba, vissza az old-school gémekhez, a képernyő nagyságú pixelekhez.... Akkor hiába haladunk előre, tegyünk mindig tíz lépést hátra? Aki nem vette észre a rángatozó végtagokat vagy a beszoruló, folyamatosan mocorgó holttesteket, az vak.

(#840) Johnny Cage válasza aginor (#838) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Én a Crysis-t mindössze egyszer hoztam föl, ott is konkrétan a screenshot-okhoz hasonlítottam, ennyi. Olvasd vissza figyelmesebb a fórumot.

(#841) Raki válasza Johnny Cage (#836) üzenetére


Raki
aktív tag

látom te mindent tudsz PPU lol
nem mondod hülyén halok meg
nekem futott így is 30-40 FPS és akkor még csak X2-m volt, szal ennyit a PPU-ról
mellesleg: az egy dolog hogy a proci számolja a fizikát DE:
szted neked mi fogja megjeleníteni a háromszögekből kiszámolt és sematikusan megvalósított 3D-t?

Intel® Core™ i9-10900K @ 5,0 GHz | Asus ROG Strix GeForce RTX™ 3080 Gaming OC 10GB | MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | 32 GB G.Skill Trident Z RGB @ 3600 MHz | Seasonic Focus GX 850W | NZXT H710 | NZXT Kraken X73 | MSI Optix MAG322CQRV @ 144 Hz | WD Black SN750 M.2 SSD @ 1TB + HDD

(#842) feka007 válasza Raki (#832) üzenetére


feka007
nagyúr

''hisz mit vársz egy 128-as 7300-tól ember''
Pár embernél maxon megy 7300GT-n :U

(#843) Silenzio válasza Johnny Cage (#836) üzenetére


Silenzio
addikt

A poligonszám a cpu-t terheli? Ezt meg honnan vetted? A ragdoll-mizériára meg: természetesen jó ha van, de igazából a Doom 3-ban sem volt nagy értelme a nagy dérrel-dúrral beharangozott fizikai motornak... A Half-Life 2-ben volt. Ott a sztoriban, a szüzsében is szerepet kapott. Hatása volt a játékmenetre. De mi a szarért kell állandóan ezt nyomatni? Ilyen atmoszférával rendelkező játék tudtommal még nem volt. Kalandjátékok közt volt hasonló, meg kicsit ilyen volt a Fallout is. De ebben a műfajban ilyesmit még nem láttam. Nekem ez számít.

https://pte3d.hu - 3D nyomtatás, 3D szkennelés, anyagvizsgálat, VR

(#844) Raki válasza feka007 (#842) üzenetére


Raki
aktív tag

tök8... le*-om ki mit mond, nekem tetszik és kész, de azért azt ne felejtsük el, hogy 1-2 bug egy ilyen nagy és bonyolult gammában simán elfér (beszoruló holttestek XD, csak én ne szoruljak be!)

Intel® Core™ i9-10900K @ 5,0 GHz | Asus ROG Strix GeForce RTX™ 3080 Gaming OC 10GB | MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | 32 GB G.Skill Trident Z RGB @ 3600 MHz | Seasonic Focus GX 850W | NZXT H710 | NZXT Kraken X73 | MSI Optix MAG322CQRV @ 144 Hz | WD Black SN750 M.2 SSD @ 1TB + HDD

(#845) feka007 válasza Silenzio (#834) üzenetére


feka007
nagyúr

Nem kötözködni akarok, de én nem értem mit lehet egy újabb, 3-4 órás kis kiegészítőben annyira várni, nálam a Half Life a 2. résznél megbukott (mondjuk úgy, hogy nem tetszett a játék, az első fél órában nagyon hangulatos volt a menekülés, utána meg szarrá untam magam...), de ebbe most inkább ne menjünk bele

(#846) Johnny Cage válasza aginor (#838) üzenetére


Johnny Cage
addikt

''Akkor nálad, ami fontos egy játékban a magas poligonszám, meg a külső kártyával számoltatott fizika(amit egy 7300gt-n szeretnél elérni)? Történet, hangulat látom mindegy neked''

A következő hozzászólásom utolsó bekezdését olvasd el: [link]

Habzó szájjal fröcsögés és személyeskedés helyett lapozz vissza és olvasd végig a kommentjeimet, meglátod, hogy semmi olyat nem irtam, amivel nem találkozhatsz te magad is a játékban. Az, hogy a történet és a hangulat nekem mindegy, kikérem magamnak. Világ életemben olyan játékokért rajongtam, ahol a történet dominál (DoTT, Grim Fandango, Lost Express, Pop stb.) és gyűlölöm az egyszerű shooter-eket. A Bioshock art-deco világa lenyűgöző, ahogy ezt is megjegyeztem már pár hozzászólással ezelőtt. Viszont eddig akárhogy nézzük, pont hogy a Bioshock tűnik egy tökegyszerű shooter-nek - lenyűgöző köritéssel ugyan, de ez a linearitáson és a játékmeneten nem sokat változtat. Innentől kezdve csak annak reagálok, aki veszi a fáradtságot és értelmezi amit irtam, nem véresszájjal és szemellenzővel ugrik kedvence védelmére.

(#847) feka007 válasza Raki (#844) üzenetére


feka007
nagyúr

Miért, most azt mondtam volna, hogy szar a gamma vagy miért mondod ezt? :U Csak azt mondom, hogy egy 7300GT-ből is simán elő lehet csalni a játékból azokat az effekteket, amiket egy 8800-ból...

(#848) Johnny Cage válasza Raki (#841) üzenetére


Johnny Cage
addikt

Ez innentől kezdve levegőbe beszélés és fellengzős(nek tűnni akaró) okoskodás, úgyhogy feleslegesen erőlködsz.

(#849) Raki válasza Johnny Cage (#846) üzenetére


Raki
aktív tag

fasza
nah akkor egy kérdés:
az art-deco stílus mit takar valójában? a régi keveredése az modernnel?

Intel® Core™ i9-10900K @ 5,0 GHz | Asus ROG Strix GeForce RTX™ 3080 Gaming OC 10GB | MSI MPG Z490 GAMING CARBON WIFI | 32 GB G.Skill Trident Z RGB @ 3600 MHz | Seasonic Focus GX 850W | NZXT H710 | NZXT Kraken X73 | MSI Optix MAG322CQRV @ 144 Hz | WD Black SN750 M.2 SSD @ 1TB + HDD

(#850) Eagle16 válasza Raki (#849) üzenetére


Eagle16
addikt

Art deco
Funkcionalitás, hűvös elegancia, egyszerű vonalvezetés: ezek jellemzik az art deco stílusát, mely a mai napig igen népszerű világszerte, s egy-egy eredeti darab gyűjtők ezreit hozza lázba.

:D

[Szerkesztve]

₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Bioshock
Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.