Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#851) aesir válasza tildy (#849) üzenetére


aesir
veterán

Innentől csak sok sikert kívánok Neked a BKVzáshoz.

Mindig mindennek van egy ''olcsóbb'' alternatívája, ami nyilván a minőségén is meglátszik. Lehet megkövezni... én szeretem a minőségi dolgokat, ezek kényelmét, sok esetben luxusát.

Van saját életem...

(#852) tildy válasza spirit007 (#850) üzenetére


tildy
nagyúr

az autó az luxus.. Ha újat veszünk amiatt, ha régi és véletlen megszívjuk akkor amiatt.
aesir: szinte mindenki szereti a luxust, de én spec nem mindenáron.
Sőt. Hála égnek leállítottma páromat a kocsi vásárlásról. hévvel , emtróval kb 30 perc alatt ér be melóhyelre, a kerepesin lévő dugók miatt ez kocsival 45 lenne, minimum.
Egyedül éjszaka jönne jól nekem, de erre meg lehet veszek valami motorbicajt.

[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#853) BosX válasza aesir (#851) üzenetére


BosX
aktív tag

;] A luxus nem egyenlő a pazarlással...

mentality, tradition, history. these things never change.

(#854) Woodslave


Woodslave
nagyúr

Meg nem is feltétlenül mindennapi használatra kell. Hanem ne kelljen 30 cekkerrel bumlizni a tecsóból, havi egyszer nyugodtan látogassam meg a szülőket, este a 11 órás mozira is elmehessek..

"akkor ne rezisztencia edzést csinálj hanem rendes odabaxósat :) "Bá

(#855) TheVeryGuest válasza aesir (#851) üzenetére


TheVeryGuest
senior tag

Na ja, legjobb, ha az embert motoros rendőrök kísérik, minden kereszteződést rendőrök biztosítanak neki, megkülönböztető jelzésekset használ, az autót pedig a sofőr vezeti. Út közben meg elszopogathatsz pár mogyorós kókuszgolyót. :)

Szerintem autót használni úgy lenne értelme, ha reggel bevinném a kölköket az oviba/iskolába az asszonyt dolgozni, aztán bejönnék magam is dolgozni, az autót meg leparkolnám a zárt mélygarázsban. Nem kellene attól parázni, hogy ellopják a ház elől, meghúzzák, kiszúrják a gumikat, bebasszák az ablakot, hogy kilopják a rádiót, lelopják a dísztárcsákat vagy a felniket, vagy csak szimplán szétkaristolja a lowlife/junkie a hipermarket parkolójában, mert nem adtam neki egy százast.

“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry

(#856) gabe_


gabe_
őstag

Hát ha pesti lennék, énis hülye lennék autót tartani, ismerve az ottani dugókat... Inkább vennék egy 125-ös mocit, ozt vigyorogva cikáznák a dugóban állók között. És az még csak nem is fogyaszt sokat...

Sovány szakácsban sose bízz!

(#857) e-biza


e-biza
őstag

miért luxuscikk az auto? a magyar fizetés miatt? ;]

szerintem is a BKV-val gyorsabban odaérek ha gyalg megyek vagy a cipelnivalo nem nagoybb egy táskánál, de a TV-t lehet nem BKV-val vinném haza. Jo dolog a kocsi, este kimenni tescoba amikor már senki nincs, s kényelmesen bevásárolni. Ami rossz az tényleg a dugó, reggel és délután nem érdemes kocsiba ülni. reggel munkába nem érdemes, délután meg hazafelé lesz hosszabb az ut. most szemezgetek amúgy egy új Swift-el

A benzinárak meg wow. -2 ft. Az 0.3 liter benzintöbbletet okoz :) Az a baj hogy az állam nem tudom hova csökkentse a jövedéki adót, lassan már csak ez az egy dolog maradt mint bevétel. :(

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#858) tildy válasza e-biza (#857) üzenetére


tildy
nagyúr

Is.
Arra meg hogy a tescoba bevásároljak, hát?! tény és való jól elfér a kocsiban, de eddig is el tudtam hozni metrón,héven , egyedül a 20 kilós cumómat.
Arra meg hogy tescóba járjak vele, na arra meg luxus fizetni a
-új kocsi esetén a cascót, a havi törlesztőrészletet
-midnen kocsinál a kötelezőt, akkor a műszakit, a benzint bele stb.
Havi 20 alatt még ''öreg'' kocsival sem jönnék ki.
A bérlet meg anank függvényében hogy dolgozok, vagy dolgozok +tanulok 6000 ill 2250Ft.
Vidékre meg megint nem érdemes autóval mennünk, mivel páromnak is nekem is az állandó lakcímünk vidéki, általában havi 4 hazautat a munkahely fizet (85%ban, azaz 15%ot kell csak fizetni)
Nem hinném hogy nyíregyet oddavissza kocsival 700 forintból megjárnánk:U

[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#859) faster válasza tildy (#852) üzenetére


faster
nagyúr

Az autó nem luxus, nézőpont kérdése. Az előző melóhelyemre autóval jártam be, 20 perc alatt beértem, míg BKV-val 40 perc is volt, mert csak pár megállót kellett menni, de 2 -szer is át kellett szállni. Mindezt havi 5x00 forintért. Ugyanez autóval havi 9-10000-be került, ugyanakkor vidékre sem kellett vonatozni, mert a kocsival ez is meg volt oldva. Most viszont nem éri meg kocsival bemenni a jelenlegi munkahelyre, mert a távolság nagyobb, az útvonal forgalmasabb, a parkolás nem megoldható egykönnyen. Vidékre továbbra is kocsival járok hétvégenként. Ugyanaz az ember, a kocsi, más a munkahely, ennyi az egész.


[Szerkesztve]

(#860) aesir válasza faster (#859) üzenetére


aesir
veterán

Nem vitás, az én autóm most valóban luxus, de hát ezt kedvelem.
Teljességgel egyetértek veled ebben a kérdésben.

Van saját életem...

(#861) aesir válasza TheVeryGuest (#855) üzenetére


aesir
veterán

Szerintem meg úgy van értelme ahogy én használom. Ha egy nap alatt akarok végigmenni a beszállítóimon, a gyáron, a TV-n, akkor ezt kocsival meg tudom tenni. BKV-val meg nem.
:D

Van saját életem...

(#862) tildy válasza aesir (#861) üzenetére


tildy
nagyúr

Pontosan.Neked munkaeszköz, létszükséglet.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#863) Overlocker


Overlocker
veterán

Hétvégén pont láttam bizonyos ''Kalandtúra'' nevű műsort a tv-ben. A nőcike USA-ban járt és kb 90FT-ért tankolt egy liter benzint...,erről ennyit.
Amúgy én naponta kb 6km gyalogok.(Reggel 2-őt; délután 4-et).Amióta a BKV nem adja a 3 hónapos bérletet kedvezményesen,sz@rok rájuk.

(#864) rdi válasza Overlocker (#863) üzenetére


rdi
veterán

sőt, Kanadában a marhahús is olcsóbb mint nálunk. Büdös imperialistái :DDD

Fej! Tor! Potroh!

(#865) aesir válasza rdi (#864) üzenetére


aesir
veterán

Kanadában a fa is olcsóbb, meg a sípályákat sem kell hóágyúzni, a szemetek :D

Egyébként Torontóban bizonyos típusú lakásoknál, ha ez a megfelelő szociális helyzettel párosul, akkor ingyen van a fűtés és a melegvíz. Namost ott 8 hónapig fűteni kell, azért ez nem rossz:)

Van saját életem...

(#866) rdi válasza aesir (#865) üzenetére


rdi
veterán

nekem is élnek kinnt roma ismerőseim, nem panaszkodnak. Bizonyos helyeken annyira nem akar senki dolgozni, hogy lasszóval fogják az embereket...

Fej! Tor! Potroh!

(#867) faster válasza aesir (#865) üzenetére


faster
nagyúr

Egy ismerősöm szerint a kokó is olcsóbb. Vandörlend. :))

(#868) aesir válasza faster (#867) üzenetére


aesir
veterán

Hát ebben nem vagyok kompetens:)

Van saját életem...

(#869) BosX válasza aesir (#868) üzenetére


BosX
aktív tag

Pedig luxuséletmódhóz jár egy kis kóla;):)

mentality, tradition, history. these things never change.

(#870) fügike


fügike
senior tag

Naponta bejárok Debrecenbe Tiszaújvárosból dolgozni. 65km csak oda. Tavaly ősszel kicseréltük a nagyon öreg és rossz autónkat egy újra. Most fizetjük a részleteket, de nem parázok attól, hogy az igen rossz minőségű 35sz. főúton szétesik alattam, és még fűtés is van, ami a másikból már hiányzott. Még szerencse, hogy a tavalyi tél nem volt túl hideg. Most kifagyott volna a belem.
Ha busszal akarnék bejárni, 2-2.5 óra lenne csak oda. Ráadásul két átszállásssal, és drágább volna, mint így! Nekem nem luxus az autó.

Boci-boci tarka!:D

(#871) neduddgi válasza faster (#859) üzenetére


neduddgi
aktív tag

Ugyanez a helyzet velem is. Autóval 25 perc max amíg beérek, - hajnalban amikor nincs csúcsforgalmi akadályoztatás 15 - BKV-val 50 perc, mivel 2* kell átszálnom, és a járatok persze jó nagy kerülőt is tesznek.
BKV bérlet 6000 Ft, benzin 10,000 Ft. De a saját időm amit megspórolok, átlag 22*2*25 perc, = 1100 perc, tehát ha BKV-val mennék, 18 óra felesleges utazással nyernék 4000 Ft-ot, ami azt jelenti, kevesebb mint 200 Ft/óra órabérért utazok. Ekkora órabér havi 35000 Ft netto jövedelmet jelentene, érdemesebb autóval bejárni és ezt az időt inkább további munkára fordítani. :) :) :)

1. A Pénz nem boldogít, csak amit veszel rajta; 2. A Pénz nem boldogít, csak ha van belőle elég; 3. A pénz nem boldogít, a hiánya pedig pláne nem.

(#872) mahatma válasza neduddgi (#871) üzenetére


mahatma
aktív tag

micsoda levezetés órabérre :DDD

Két hirdetésre jelentkeztem, és mindkét helyen felvettek. Az elsőnek nagyon munkaszaga volt, így a második mellett döntöttem.

(#873) forceberg válasza fügike (#870) üzenetére


forceberg
veterán

Különben meg inkább a dugóban állás, mint a mosatlan haj, izzadtság keverékének a szaglászása, hogy merről is jön a büdös.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#874) TéKrys válasza neduddgi (#871) üzenetére


TéKrys
senior tag

Maradj otthon. Több időd marad! ;]

http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D

(#875) forceberg válasza neduddgi (#871) üzenetére


forceberg
veterán

Vagy a vidékiek, akik ingáznak? Napi 3-4 óra utazás, ami kocsival nálam 100 percre redukálódik. Napi plusz 100-140 perc ''élet''. Éves szinten mondjuk 400 óra.

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#876) aesir válasza BosX (#869) üzenetére


aesir
veterán

Nem luxus az életmódon, ezzel szemben rengeteget dolgozom, igaz pont azért hogy akár luxus is lehessen az életmódom:)

Van saját életem...

(#877) tildy válasza forceberg (#875) üzenetére


tildy
nagyúr

Családom vidéki , bejárósok voltunk mind, mint írtam.
Összevissza jártunk be, a munkáltató pedig a bérlet 80 %at fizeti, diákbérlet is hasonló áron van.
Busszal az út 35-40 perc. kocsival 25 kb.
Az összes bérlet így kb 8E ftba került, 30 kmes távolság esetén. ez havi szinten 1200km, a mi kocsinkkal kb. 80~100L, 20000-25000Ft, és akkro még csak egy ember ment be dolgozni .

Persze ahol sok átszállás van, ott megértem:U
Azért nem jártok bkvval tuti, mert el vagytok kényelmesedve, midnen téren...


[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#878) ngabor2 válasza tildy (#877) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Az összes bérlet így kb 8E ftba került, 30 kmes távolság esetén. ez havi szinten 1200km, a mi kocsinkkal kb. 80~100L, 20000-25000Ft, és akkro még csak egy ember ment be dolgozni .

Igen, ez van, ha egy ember megy egy kocsival. De ha ugyan azzal a kocsival többen mennek, és mindenki igénybe veszi a hamarosan 3-ról 9 Ft/km-re emelt támogatást, egy nem-túl-nagy fogyasztású kocsival 3-4 embernél már megéri. Már csak kerítenem kellene valakit, aki az én útvonalamon jár be kocsival reggelente...:C

(#879) tildy válasza ngabor2 (#878) üzenetére


tildy
nagyúr

Jó számoljunk 5-6Literes fogyasztású kocsival, még akkor is 16 ezernél nem jössz ki olcsóbban, és az még mindig a 8Enek a duplája.

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#880) g@bo válasza neduddgi (#871) üzenetére


g@bo
nagyúr

jó a számítás, de kihagyod az autó fenntartási ( beszerzési, szervíz... ) költségeit, ami a havi munkábajárási 10k költségedet feltornássza 15-re is.

(#881) ngabor2 válasza tildy (#879) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Akkor számoljunk máshogy:
1 hónap átlag 22 munkanap. 30 km oda, 30 vissza (esetemben 35, de mindegy)
km-enként 9 Ft térítés. Tehát fejenként havonta:
22*30*2*9=11880Ft. Ez 2 ember esetén már 23768 Ft. Tehát még a ''fenntartásra'' is marad. Persze ennek a szervezés az ára, hogy ugyan azzal menjen-jöjjön. 2 embernél még nagyjából megoldható. Többnél már problémás...

(#882) #70869248


#70869248
törölt tag

Jól elment a téma szvsz.
Végül is akkor a benzinárak nem gázok, mert vagy térítik, vagy leveszem az adóból.
Végül is csak akkor gáz, ha szeretnék hétvégére leruccanni sátrazni, sziklátmászni, vagy ernyőzni vhová.
esetleg a, ..sarki kocsmázásban, és az otthon megoldható szórakozáson kivűli, szórakozást szeretnék, mondjuk pl. színház, tűzijáték.., ahonnan még haza kell érni.
Igaz, ha estig dolgoztam, akkor már csak aludjak, hogy holnap fel tudjak kellni.
Pestől kb. 40km-re.
sztem az autó kell, a benzin drága, és húzzák a bőrt az emberről.
Hogy kinek mennyire van joga használni az autót? mittomén...
kinek mennyire.

(#883) tildy válasza ngabor2 (#881) üzenetére


tildy
nagyúr

Nem minden cég fizet kocsira:U
Anyum 6ra jár hugi fél hétre, és csak faternak van jogsija:U
Eyébként előbb mondtad, hogy msot perpill csak 3 ft a térítés...

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#884) fügike


fügike
senior tag

Tildy!

Eddig is lehetett igényelni az autóra ún. karbantartási ktsg-támogatást, ami évtizedek óta 3Ft/km volt, azonban pont tegnap ezt felemelték 9Ft/km-re.
Így ha megkapom - ha kijön a Magyar Közlönyben, bizonyára megkapom -, akkor a mostani ktsg-térítésem (max 8000Ft/hó) felmehet akár 24000Ft/hó-ra is. Innentől kezdve ez már nem költség! Szerintem megéri!

Boci-boci tarka!:D

(#885) fügike válasza ngabor2 (#881) üzenetére


fügike
senior tag

Szerintem egy autóra csak 1x lehet megkapni!

Boci-boci tarka!:D

(#886) ngabor2 válasza fügike (#885) üzenetére


ngabor2
nagyúr

Szerintem meg nem. Legalábbis itt fejenként van. Emiatt számoltam több főre. Amúgy semmi értelme nem lenne.

(#887) TheVeryGuest válasza fügike (#884) üzenetére


TheVeryGuest
senior tag

Ezt csak a bejárósok kapják, vagy bárki, aki kocsival jár be?
Mert ugye Budapesten belül is simán meg lehet tenni 30km-t is akár.

“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry

(#888) fügike válasza TheVeryGuest (#887) üzenetére


fügike
senior tag

39/1998. (III. 4.) Korm. rendelet tartalmazza az ide vágó dolgokat. Nálunk - mármint a cégnél - attól függ, az igazgató úr aláírja-e a kérelmet, vagy nem. Mindenesetre adható, illetve igényelhető annak, aki autóval jár munkába.
Bővebben: link

Boci-boci tarka!:D

(#889) TheVeryGuest válasza fügike (#888) üzenetére


TheVeryGuest
senior tag

Akkor elvileg, ha van saját kocsim és bejelentett miskolci lakcímem, ideiglenes meg nincs, akkor mondhatnám a pesti munkahelyemen, hogy bejáros vagyok, és felnyalhatnám a lét a napi 350km-ért? :DDD

“Perfection is attained not when there is nothing more to add, but when there is nothing more to remove” Antoine de Saint-Exupéry

(#890) e-biza


e-biza
őstag

Ezt kaptam ma levélben (felelősséget nem vállalok):


Közérdekű infóóóóóóóóóóóóóó!

Mekkora szégyen már tényleg ez az ország???!!! Sose lesz itt rend, mert ebben a kis szaros kupiban mindenki megveheto és megkapható...
A MOL bejelentése szerint a világpiaci árak a benzin esetében literenként mintegy 20 forintos, a gázolaj esetében pedig 12 forintos emelést indokolnának. Mivel azonban egy ekkora emelés kedvezotlenül befolyásolná a fogyasztást, a MOL csak fokozatosan emeli az üzemanyagok árát.

A nagykereskedelmi árak változása következtében a 2005. április 9-én 0 órától érvényes fogyasztói árak az alábbiak:

ESZ 95 ólmozatlan benzin 258.50 Ft/l
ESZ 95 keverék benzin 261.50 Ft/l
ESZ 98 ólmozatlan benzin 267.50 Ft/l
Diesel gázolaj 252.00 Ft/l

Továbbá:
A kormány nem kíván kompenzációs eszközöket alkalmazni a benzinár-változások kapcsán - jelentette ma be László Boglár kormányszóvivo sajtótájékoztatóján az MTI tudósítása szerint.

A szóvivo emlékeztetett arra, hogy 2004. december 31-én hatályukat vesztették a jövedéki törvénynek a benzinár-emelés kompenzációjára vonatkozó rendelkezései, s hozzátette: a kormány most nem kíván hasonló kompenzációval élni, a jövedékiadó-többletet inkább az árvíz elleni védekezésre fordítja, hiszen annak éves kerete már most kimerüloben van.
A Magyar Autóklub próbapert indított a Gazdasági Versenyhivatal ellen a MOL árképzése miatt.

A per során a tisztességes gazdálkodás és ármegállapítás kérdését boncolgatták.
A MAK keresete azon a tényen alapult, hogy a MOL üzemanyag forgalmazása során olyan árakat állapít meg a nagy- és kiskereskedelemben egyaránt, melyeknek valódi ráfordításaihoz bevallottan semmi köze.

Azaz vasúti költséget számol vezetéken érkezett benzinért (koolajért!), amit nem a nyugati tozsdén vásárolt, de annak árával számolt.

Nem kész benzint, hanem olcsóbb orosz vagy hazai koolajból - a nyugati munkabérköltség 1/5-é-ért itthon eloállított termékeket forgalmaz. Ezt úgy számítja, mintha a nyugati tozsdén kész benzint venne és vasúton szállítaná haza. A MOL ebben a földrajzi környezetben kizárólagos koolaj lepárlási lehetoséggel rendelkezik, ezért nem mindegy, hogyan alakítja ki árait saját hasznára és a fogyasztók kárára.

A pert az Autóklub megnyerte!

Ezen ítéletnek rendkívüli a jelentosége. A Legfelsobb Bíróság ítéletében kihangsúlyozta, hogy a MOL árképzése mekkora hatást gyakorol az egész magyar gazdaságra. Mi magyar állampolgárok, autósok és autó nélküliek egyaránt azt hihetnénk, hogy a 2003. november 26-án hozott ítéle, melyrol az ország legnagyobb civil szervezetének lapjából, az Autósélet 2004. január számából vehettünk tudomást, megrengeti az országot. (Bizony meg kéne rengetnie gazdasági életünket!). Ezzel szemben - egyetlen tv-adó aznap esti híradóján kívül - sem az elektronikus, sem az írott sajtó egy szónyi, vonásnyi figyelemre sem méltatta a hírt mind a mai napig. Így a média hallgatásával maga is hozzájárul ahhoz, hogy az ügy elkendozodjön, az eljárás elhúzódjon. Mi pedig tovább fizetjük a térség legmagasabb árát nem csak a benzinben, de a kenyérben, ruhában és minden másban. Kinek az érdeke ez? Vajon hány magyar nagy- és kisrészvényese lehet a MOL-nak és milyen százalékarányban, akik nyereséget könyvelhetnek el maguknak? Vajon megéri-e az ország (tízmillió ember) gazdasági helyzetét akár a legcsekélyebb mértékben is rontani (hagyni) kevesek tisztességtelen hasznáért? 2003-ban a MOL története legnagyobb nyereségét érte el.

Meg kellene mozdulnia az autós társadalomnak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

EGYETLENEGY NAP!!!!! EZEN AZ EGYETLENEGY NAPON NE TANKOLJON SEHOL SENKI. ENNYIT MINDENKI KIBÍRNA!!!!!

SÚLYOS ÁRBERVÉTELKIESÉST OKOZNA A KERESKEDŐKNEK, AKIK MAGUK IS TALÁN SAJÁTJUKNAK ÉREZNÉK EZT A RENDKÍVÜL FONTOS ÜGYET!

LEGYEN EZ A NAP MÁJUS 2.




[Szerkesztve]

Liƒє is too short. - http://www.lowcostdomain.eu

(#891) #70869248 válasza e-biza (#890) üzenetére


#70869248
törölt tag

részemről oké, Május 2.-án nem fogok tankolni.
szerk: ha sok mindent elérni nem is, de az együttmozdulás hajlandóságát lehet mutatni ezzel.

[Szerkesztve]

(#892) faster válasza tildy (#877) üzenetére


faster
nagyúr

Azért nem jártok bkvval tuti, mert el vagytok kényelmesedve, midnen téren...

basszus Tildy, ezért nem szeretek veled vitatkozni, jöhetek én bármilyen érvvel, úgyis az ilyen sommás... áhh, csak felhúzom magam. Asszem nem fogok ilyen hibát elkövetni mégegyszer, hogy leálljak érvelni neked. :(
Azt gondolsz az autósokról, amit akarsz.

[Szerkesztve]

(#893) mahatma válasza e-biza (#890) üzenetére


mahatma
aktív tag

nem valami nagy ötlet......egy napi bevételkiesés a kis magánkutakat rázza meg, azonkívül senkit.......

de ezen ne múljék, aznap nem tankolok

[Szerkesztve]

Két hirdetésre jelentkeztem, és mindkét helyen felvettek. Az elsőnek nagyon munkaszaga volt, így a második mellett döntöttem.

(#894) tildy válasza faster (#892) üzenetére


tildy
nagyúr

Pedig pár kivételtől eltekintve -pl. aesir, stb. akiknek tényleg kell a napi munkájához , vagy az akinek 2szer 3szor annyi lenne mással az út- túlképpen erről van szó.
ÉS itt főleg az alábbi érvek hangoztak el: jaj ilyen illatok, betegség, jaj nem tudok leülni, (pedig egész nap ülök a munkahelyemen....:() stb. megjegyzések voltak.

Pedig ezek közel sem vészesek, sőt simán kibírhatók, főleg annak függvényében amennyivel a gépkocsival járás többe kerül.
Mint írtam senki nem betegedett meg a környezetemben amiatt, mert bkvn utazott.
viszont pl. fateromnak van kocsija, ő pl szívbeteg, neki midnenképp ülnie kellene a buszon, de senki nem adja át ahelyet ugye, így ő többnyire kocsival jár. Vagy párom apja, aki földmérő... De szvsz amíg sokkal drágábban jönnék ki kocsival, addig én nem fogok venni kocsit.



[Szerkesztve]

"Tartsd magad távol azoktól, akik le akarják törni az ambíciódat! A "kis" emberek mindig ezt teszik, de a nagyok éreztetik veled, hogy te is naggyá válhatsz" - Mark Twain

(#895) mahatma


mahatma
aktív tag

én inkább a parkolási rendszer ellen szerveznék valami akciót, mert az is tarthatatlan

Két hirdetésre jelentkeztem, és mindkét helyen felvettek. Az elsőnek nagyon munkaszaga volt, így a második mellett döntöttem.

(#896) Kraptor válasza tildy (#883) üzenetére


Kraptor
őstag

Sőt, nagyon sok cég nem fizet, legalább is nekem ez a tapasztalatom. Pesten belül meg tömegközlekedés gyorsabb. Metro sebességét nem tudod überelni. Plusz mostmár annyi Busz-sávot csinálnak/tak, hogy lassan már a busz is gyorsabb lesz. Én se szeretek BKVzni, de sokkal gyorsabb Pesten belül mint az autó, nem is említve, hogy parkolás az egy rémálom bárhova akarsz is menni:)

(#897) mahatma válasza Kraptor (#896) üzenetére


mahatma
aktív tag

amikor egy nap 3 helyre kell rohangálnom és bp 3 különböző sarkába, azért nem feltétlen a bkv a leggyorsabb...de ez már lerágott csont, hagyjuk is
másik érdekesség, van egy idősáv budapesten, amikor nagyon prímán lehet közlekedni általában, megfigyeléseim szerint olyan 10-14 óra között kellemes tempóban lehet haladni, ezért én általában ekkor elintézem a szaladgálnivalókat, aztán a többi idő marad az irodára

Két hirdetésre jelentkeztem, és mindkét helyen felvettek. Az elsőnek nagyon munkaszaga volt, így a második mellett döntöttem.

(#898) Kidus válasza Kraptor (#896) üzenetére


Kidus
őstag

''Metro sebességét nem tudod überelni.''
Meg a bűzt sem, a fülledt, levegő nélküli fullasztó környezetet sem, és azért valljuk be, a metron is el lehet tölteni fél órát simán.
Buszon, vilin ugyanez, büdös, tömegnyomor, meglopnak, stb.
Lehet, hogy drágább a kocsi, de ha lesz rá pénzem, megengedhetem magamnak, inkább 1 órát utazok vele a fél óra bkv helyett, ha 2szer annyiba kerül is. Ha belefér a költségekbe akkor sztem nem luxus, hanem a jobb megoldás.

Assuming Control

(#899) #70869248 válasza tildy (#894) üzenetére


#70869248
törölt tag

Ezt már nem hiszem el...

(#900) #70869248 válasza #70869248 (#899) üzenetére


#70869248
törölt tag

Biztos mindenkinek fontos a maga kis igazsága...oké
Tildy nem akar kocsit venni egyenlőre..'többen' hasonlóan így vannak, 'mások' pedig vennének.
Kiváncsi leszek végül mi lesz..lehet hogy a 'többek' közül mégis vesznek, esetleg 'mások' megbánják, hogy vettek anno, és BKV-val fognak járni..(nézzenek minket a jövő héten is..)

Valójában lesz vmi, bmi a benzinárak ellen kifejezve..?
vagy nagy mormogások, meg teljesen elmagyarázás a témától?


[Szerkesztve]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.