Tök mindegy, amig egy csepp olaj is van a földben azt el fogjék nekünk adni . Addig nem lesz víz autó
A zöld üveges Köbányait szeretem
Tök mindegy, amig egy csepp olaj is van a földben azt el fogjék nekünk adni . Addig nem lesz víz autó
A zöld üveges Köbányait szeretem
Jah akkor menne a csencselés....
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
Aztán meg a víz lesz drága amíg lesz.
@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new
a termelésen az adott vállalkozás tevékenységét érettem. fuvarozó cégnél értelemszeráen a kamion furgon, stb a termelőeszköz
www.simson4t.hu
magyarán lufi az egész
kár, lehet kisebb lenne a spekulatív nyomás.
De még az euro is jobb nemzetközi pénznek tűnik, mégis csak több ország pénze.
Szerk.: árualapot úgy értettem, hogy a jegybankok úgy próbálják meg belőni a pénzmennyiséget, hogy a gazdaságban mindig legyen elég pénz..
[Szerkesztve]
mentality, tradition, history. these things never change.
meg ha lenne vízautó, akkor a víz literje is 300 ft lenne!
aztán igazolnád te mennyit iszol, és annak a jövedéki adóját visszakapnád.
lásd HTO!!
Tégy a megélhetési rasszisták ellen! Sőt, ne tegyél semmit ellenük. Semmi nem viseli meg ezeket jobban, mint az hogy semmibe veszed őket.
#444, csak én máshogy fogalmaztam
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Értem. A lényeg az hogy az üzemanyag-áremelés mindenképpen kihat a kiskereskedelmi árra, ami annak az Áfa-ját megnöveli. És a végfelhasználó nem igényelheti vissza.
Van saját életem...
ez lyannyira igaz hogy nálunk minden üzemanyagnak számít ami az égéstérbe kerül, ezért nem életképes plaz a magyar talámány amivel a vizet és a benzint szétválás nélkül lehet keverni, mert arra a 40 százalék vízre is ugyanannyi jövedéki adót kéne fizetni mintha benzin lenne
www.simson4t.hu
ezt nem is vitatom
www.simson4t.hu
Na ez az ami tényleg gáz
Van saját életem...
igen!
na most az előző hsz-t komolyan is gondoltam!
én is hallottam: ami az égéstérbe bekerül az üzemanyag, és mint ilyen adóköteles
UI: csak mi van ha valaki otthon keveri?
vízkommandó?
[Szerkesztve]
Tégy a megélhetési rasszisták ellen! Sőt, ne tegyél semmit ellenük. Semmi nem viseli meg ezeket jobban, mint az hogy semmibe veszed őket.
De a napenergiánál (elméletben) nem kell midnig folyamatosan új források után nézni, ha egyszer kielégítetted a globális igényeket ( szintén csak elmélet), onanntól kezdve folyamatosan termeli az energiát, nem kell attól tartani, hogy elfogy...
mentality, tradition, history. these things never change.
''Feljelentés
Alulírott X.Y folyó hó tegnap reggel láttam, sőt digitális fotóval bizonyítani is tudom, hogy szomszédom W.Z kerti slaggal most az autóját, DE KÖZBEN NYITVA VOLT AZ ÜZEMENYAG BEÖNTŐNYÍLÁS, és még videofelvétellel is tudom bizonyítani, hogy annak környékét szokatlan alapossággal mosta tisztára.
X.Y''
Van saját életem...
mentality, tradition, history. these things never change.
LoL: Bővebben: link: Kilencvenre korlátozná a sebességhatárt az EU-biztos
A következő lépés pedig, hogy az egy nap alatt megtehető km-eket is megszabják.
http://www.hackthat.net/df/ddos/13300/index.html - egy jó kis oldal, nem kell félni tőle :D
''kielégítetted a globális igényeket'': az igények folyamatosan növekszenek
Nem a napenergia elfogyására gondoltam, hanem a napenergia hasznosíthatóságára fogható négyzetméterek csekély mennyiségére. A jelenlegi hatásfokkal irdatlan méretű felületre lenne szükség, ez valaminek a rovására menne. Vagy borítsuk be a szaharát?
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
Vagy hogy bizonyos napokon bizonyos rendszámú autók közlekedhetnek, vagy hogy egy autóban min 2 főnek kell utaznia stb. ( minda2 élő példa, Mexikóváros/Bangkok ha jól emlékszem ).
mentality, tradition, history. these things never change.
A zűrbe kell telepíteni...
Aki él és nem boldog, az téved!
Ezzel meg csak azt érnék el, hogy mindenkinek 2 autója lenne, egy páros meg egy páratlan. Csak rosszabb lesz a helyzet...
Aki él és nem boldog, az téved!
Én meg a napenergia elfogyására gondoltam...
Jelenlegi tudásunkkal persze, hogy nem tudunk a napenergiára alapozni, de vannak most még álomszerűnek tűnő tervek. Pl pont a Szaharában, vagy a világűrben lévő óriás naperőmű stb. A baj általában a villamos energia természetéből adódik, hogy nehéz szállítani és főleg tárolni. A napenergia hasznosítására forddítható területek nem nagyon esnek egybe a felhasználási hellyel...
mentality, tradition, history. these things never change.
Azt nem mondtam, hogy működne is, csak megemlítettem, hogy ez a 90es ötlet nem egyedül álló...
Igazából nem is nagyon értem, hogy ez hol lenne takarékoság, de biztos velem a baj
Meg aki Mo.n ezért két autót tart fenn egy célra, akkor úgyis csak egyszerre egyet fog használni... meg elég vékony réteg engedhetné meg magának...
mentality, tradition, history. these things never change.
Nálunk esetleg vékony réteg, de az EU többi részében szinte mindenki...
A 90-es korlátozás meg eleve halva született ötlet, főleg ott, ahol fizetős az autópálya. Kutya se menne a pályára, ha még fizetni is kell azért, hogy ugyanolyan lassan menj, mint a sima úton.
A töketle eu-s bürökratáknak ilyen idióta ötletek helyett inkább ezerrel kéne tömni a pénzt a kutatás-fejlesztésbe, hogy kitaláljanak valami használható alternetívát az olajra, hogy végre fityiszt mutathassunk az araboknak...
Aki él és nem boldog, az téved!
Jah, felengedni héliummal töltött lufival egy villanydrót végén, lenne kivel konzultálni asszem
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
ez mondjuk nem gond, pl a szahara területén termelt áramot a tengerparton hidrogénné kell alakítani,és máris szállítható hajón, a tüacellás autókhoz úgyis az kell majd.
a gond az hogy a szahara is vkié, és ő nem fogja ingyen adni azt a napenergiát ami oda esik.
a keresletet meg soha nem fogják tudni kielégíteni, mert mindig nő.
volt egy műsor, aban szó volt milyen energia meddig elég. a fúziós üzemanyag mai fogyasztás mellett több tíz millió évig elég lene. viszont ha a felhasználás olyan ütemben nő mint eddig akkor már csak 6 ezer évig!
www.simson4t.hu
+ Róma + Athén ...
Fej! Tor! Potroh!
Ja szerintem a lovaskocsi még energiaóvóbb és környezetbarátabb közlekedési eszköz, és az esténkénti kosárfonás is kevesebb áramot fogyaszt, mint az állandó netezés.
Egyszóval: lett, de attól még hülye...
[Szerkesztve]
Fej! Tor! Potroh!
Áramból hidrogén? Vagy a napenergia segítségével vízből hidrogén?
Azért a fejéett terülteken elég jól be lehet lőni az energiaigényeket.
Pl. Mo. villanyárram szükséglete se nő drasztikusan, sőt sokkal kisebb mint a 80as években ( -ipari nagyüzemek)
Gáz Ázsiával van...
[Szerkesztve]
mentality, tradition, history. these things never change.
Else hiszed hogy minimális apróságokkal mennyi energiát lehet megspórolni.
Pl stand-by jelzők, vezetési stílus stb.
mentality, tradition, history. these things never change.
De igen tudom, nekem golfom van (1200 kg) és ott igen csak fontos, hogy városban hogy vezetek...
Fej! Tor! Potroh!
Én meg sofőrrel járok, csak néha sokat kell rá várni
mentality, tradition, history. these things never change.
Olyan nagy kék luxusjárműved van?
Fej! Tor! Potroh!
legyen, de azt hiszem nem gondolkodtál
1-2e HUF/l, ez igen! mindenki másnak meg 20 HUF legyen? szerinted a gazdag köcsög aki kenyéré is kocsival megy, nem tudna szerezni magának igazolást, hogy a kocsi munkaeszköz vagy mentőautó?!
akkor ki fizetné az általad meghat. benzinárat? ÉN!
mert én nem ismerek senkit, aki nekem engedély és stb-t intézne!
ember, rég elmúlt az a világ. kissé diszkriminatív a hozzáállásod.
hajrá benzináremelés! majd 500 Ft vonaljegy meg 1000 Ft kenyér!
A lavinában mindegyik hópehely ártatlannak tartja magát :-)
Hát sárga is, zöld is, kék is szokott lenni, de van amikor tmobilmagentabuzirózsaszín, aki ugye megteheti, hogy váltogassa a járműveit
[Szerkesztve]
mentality, tradition, history. these things never change.
Minden hepe után jön egy hupa
Napenergiával menő autó. Környezetbarát igaz. Tegyük fel, hogy a kollektor tech. is fejlődik, és a mai autók felülete is elég. De mi van, ha borongós az idő vagy este van! Az energiát tárolni kell valahol. Az akku elég környezetszennyező!!! Adót meg arra is találnának ki amitől bizti ez is tök drága lenne.
A hidrogére is kivethetnek egy rakás + pénzt. Amit nem értek, ha a kipufogóból víz folyok ki. Ha télen sok ilyen autó közlekedik, az sok vizet jelent. A sok víz jégpáncélt, ami sok balesetet. Akkor ez mennyire jó megoldás?
A titoktartás egy olyan szilárd halmazállapotú anyag, amely alkoholban oldódik.
Nem víz, hanem gőz...
Aki él és nem boldog, az téved!
Szvsz a jövőben ki fog kopni az autóval történő közlekedés, napelemes autóról meg hidrogénautóról nem én írtam, én személyszerint nem tartom életképesnek egyiket se.
mentality, tradition, history. these things never change.
Sok gőz, sok felhő, sok csapadék!
A titoktartás egy olyan szilárd halmazállapotú anyag, amely alkoholban oldódik.
Nem személy szerint neked szántam, csak a párbeszéd amihez írni akartam nálad ált meg. A hidrogén hajtást meg csak plusszként írtam, hogy ne szaporodjanak a hsz-eim.
De tudom így is szétdarabolva.
A titoktartás egy olyan szilárd halmazállapotú anyag, amely alkoholban oldódik.
milyen fúziós üzemanyagra gondolsz?
deutérium, trícium
www.simson4t.hu
igen áramból hidrogén, vízbontással. 60%-os hatásfokkal lehet így hidrogénzt előállítani. a hidrogént pedig utána autóban (akár belsőégésű motorral, akár tüa cellával szerelt), erőműben fel lehet használni és teljesen környezetbarát.
az energiafelhasználás mindenhol nő, még az amcsiknál is akiknek látszólag már mindenük megvan. az emberiség sose fogja azt mondani hogy most már elég jól élek nem akarok nagyobb házat/kocsit/repülőt még egy tv-t, légkondít stb...
és még nem jött el a kereskedelmi ürhajózás kora, ahhoz is rengeteg energia kell majd
www.simson4t.hu
Nulponti energia.... a megoldás.... ezt valami Starbigyó filmben láttam!
Na jó félre a tréfát.... Az energia mindig is kényes kérdés lessz. Mert energia csak nem lessz a úgy a semmiből. (pedig de jó lenne) Sajna a fejlődésnek sokszor az emberi kapzsiság vet gátat. (amig valami jó biznisz és van hatalom a bitorlok kezébe addig minden más alternativ megoldást elnyomnak) pl.: olajkartelek a környezet kimélő modokat (napenergia, ''víz'' autó)
Ez ellen pedig a kishalak nem tehetnek semmit a nagyoknak meg nem érdeke és vissza is kanyarodtunk a kapzsisághoz.... Ez van és alkalmazkodni kell... (meg kell nőni)
A cél szentesíti az eszközt, de csak úgy, ha elérik.
''az emberiség sose fogja azt mondani hogy most már elég jól élek nem akarok nagyobb házat/kocsit/repülőt még egy tv-t, légkondít stb...''
Itt a probléma gyökere...
Pedig a soknál több az elég.
mentality, tradition, history. these things never change.
És Kína meg India még csak most indul be... a következő években szlopálni fogják az üzemanyagot és ez megemeli majd az árakat. Egyébként és szívesen járnék sok helyre bringával, de egy ilyen tirpák országban sehol nem hagyhatom ott a biciklit mert ellopják, ha lebetonozom akkor is.
Romanes eunt domus!
Végigolvasgatva a topicot érdekes dolgokat láthattam...valaki pl azt irta hogy az autó Mo.-n luxuscikk.Háát....akkor gazdag ország vagyunk,nagy luxusban élünk ezekszerint,mert a magyarok kb 25%-nak van autója.Az már más kérdés hogy kinek milyen.Nekem is van autóm,sokat is zabál,sokba kerül fenntartani.És hiába vagyok vállalkozó,még igy is nehéz,mert az állambácsi tőlem még több indokkal rabol,mint egy egyszerü dolgozó munkástól.
Csajokat a paplan fölé,éljenek a kezek!
erre az olajkarteles dologra írtam lejjebb, tekerj lejebb. érdemes végiggondolnod ezt mert ez egy közhely csak, amit anélkül puffogtat sok ember hogy utána nézne vagy végiggondolná
www.simson4t.hu
és az hogy van, hogy a nálunk sokkal gazdagabb országok polgárai (németország, hollandia, stb.) képesek igen nagy számban biciklivel járni? akár hideg időben is, pedig mehetnének kocsival is...
nálunk meg a sarki boltba is mindenki kocsival megy...
Pleased to meet you - hope you guess my name