Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#301) fero02 válasza Stylewars_kp (#300) üzenetére


fero02
veterán

A jó dízel nem füstöl (nem látod). A kibocsájtott káros anyagok mennyisége is másabb, mint a benzinesé (jobb, kevesebb) és akkor a részecskeszűrőről még szó sem esett.

A füst amit látsz az javarészt a szar minőségű üzemanyagok, a gagyi szűrők hibájára róhatóak fel, ennek következménye szokott lenni pl a PD elem beokádása is.

(#302) Stylewars_kp válasza fero02 (#301) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Na ne szórakozzunk már egymással...ha odalépsz egy dízelnek füstöl!!! Minél nagyobb a motor - több a turbó - kevesebb a kipufogó annál jobban füstöl! Teljesen mindegy, hogy az BMW vagy Fauvé meg stb. Amúgy a többi igaz, hogy sokat fog rajta szürő meg azért is füstöl, mert shit az üzemanyag ez tény, de dízelről révén szó: FÜSTÖL! Feketén. :)

(#303) fero02 válasza Stylewars_kp (#302) üzenetére


fero02
veterán

Nincs ebben semmi szórakozás.

A motor térfogatának semmi köze a füstöléshez. Az 1.3-as cdti is tud úgy füstölni, mint a 2.5 pdti. A turbó meg leginkább a friss levegő bejuttatására szolgál.

A szűrő meg sajna pont, h nem fog, de ezt sem a motor teljesítményét érinti, vagyis csak inkább ha hosszútávon vizsgáljuk, de akkor negatívan.

(#304) Stylewars_kp válasza fero02 (#303) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Egyébként meg kevered a benzint a dízellel. A benzin füstje kékesedik ha ég az olaj. Szerintem nem mindegy a ccm. Ha ismered/néd a turbó működését akkor ezt nem írtad volna.

(#305) fero02 válasza Stylewars_kp (#304) üzenetére


fero02
veterán

Nem, nem keverek semmit semmivel. Az olaj kékes-lilássá, a víz pedig fehéressé színezi az égésterméket.
Tökéletesen tisztában vagyok a turbók működésével.

Halkan megjegyzem, gépész szakmám is van. ;)

(#306) Stylewars_kp válasza fero02 (#305) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Úgy szint van gépész szakmám és most dízel mozdonyokon dolgozom.

Szerintem most zárjuk le a témát, mert Te telet Én meg nyarat fújok! :DDD

(#307) geza12 válasza fero02 (#301) üzenetére


geza12
aktív tag

Csak kevesen tudják , hogy a dízel magába sokkal károsabb a környezetre minél újabb. :U

Mivel Common Rail meg ezek a szerkezetek nagyon finoman porlasztanak, ezáltal kevesebb is a korom, de a finom porlasztás miatt a káros anyagok nem rakodnak le hanem szállnak levegőben ,azt meg beszívjuk szépen és rákkeltő nem gyengén részecske és koromszűrővel is. Pl egy adagolós dízel nem olyan finoman porlaszt ezért az lerakódik a földre vagy az eső el tudja mosni vagy mit tudom én, de egy Common Railt azt nem.

Meg a sok embert meg etetik az autó kereskedésbe , hogy vegyé ,dízelt mert rohadt jó kurv@ keveset fogyaszt meg megy mit állat mert turbós, csak a dízel autó alapára alapból magasabb legtöbb esetbe, a szervizelése sokkal többe kerül mert drágábbak az alkatrészek, na meg sokan nem megfelelően használják a turbót és rohadt sokszor beszarik.
Egy Ford márkaszervizben dolgozó ismerősöm bebizonyította és el is magyarázta, hogy a dízel rohadtul nem olcsóbb fenttartásban, mint ahogy azt sokan hiszik. (1.4es benzines Focus vs 1.4TDCI Focus)

Továbbá valami okból kifolyólag az USA-ba és Japánba nem dízeleznek semmit Japánba max teher autóknál, ennek valami oka lehet. (Az előbbinél valószínűleg mert olcsó a benzin)

Dízelt vonatba, teherautóba, hajóba rakjanak személy autóba ne.

I love benzines :DDD :)) Ja és gázautó. :)

[ Szerkesztve ]

(#308) Dani_kp válasza Stylewars_kp (#298) üzenetére


Dani_kp
őstag

Gyönyörű hangja van :K .

Nesze neked környezetvédelem :D .

https://ingatlan.com/33821564

(#309) Dani_kp válasza Dani_kp (#308) üzenetére


Dani_kp
őstag

The Best Burnout EVER!!!!

https://ingatlan.com/33821564

(#310) TaaT válasza geza12 (#307) üzenetére


TaaT
veterán

addig jó a dízel autó amíg el nem romlik... :K de ugyanez vonatkozik az automata váltókra is :D

Give them hell Ukraine!

(#311) fero02 válasza geza12 (#307) üzenetére


fero02
veterán

Ez elejével egyetértek, én is így tudom. De nem véletlen vannak méregdrága részecske szűrők. Amúgy sztem annyira azért nem káros, mint amilyennek be van harangozva. Vannak ettől veszélyesebb dolgok is a hétköznapokban, amiről nem is tudunk, vagy csak nem akarunk tudomást venni róla.

Én pl nem azért vettem dízelt, mert vki beetetett. Szeretem, ha alul nyomatékos a motor és nem kell pörgetni, h "megjöjjön" az ereje. Szeretem, ha 1500-as fordulatnál tolok egy kövérek és süppedek az ülésbe. Vagy éppen úgy hozza úri kedvem, akkor 4. alapjáraton pávázok fel alá a városban. Ezek egy benzinesnél bizony elmaradnak, vagy csak nagy ccm-esnél lehet hasonlókat érezni.
A szándékosan magasan kitartott alkatrész árakat pedig sztem nem kellene a technológia ellen felhozni. Benzinesnél is olyan árak vannak, h beszarás (márkától függetlenül is).

USA dízelt valóban nem látni, de hisz minek is. Ők világ életükben a benzines V6-os 4000 ccm-es motorokat csinálták, benzin volt rogyásig, minden más le van szarva. Csak azért annak idején nagyokat pislogtak ők is, mikor meglátták, h hasonló teljesítményt bizony jóval kisebb motorból is ki lehet hozni és ráadásul nem 1X L-es a fogyasztása.
De azt nem értem, h honnan szeded, h Japánban nem futnak dízel autók? Vagy szted csak EU piacra szállítanak dízelt? Kicsit röhejes lenne...

Dízelt vonatba, teherautóba, hajóba rakjanak személy autóba ne.

Dehogynem! Tegyenek csak! Nem véletlen azokat fejlesztették nagy léptékben az elmúlt jónéhány évben.

De ha itt tartunk, akkor már inkább elektromos autó. Az erőművek mindig menni fognak, akkor meg már legyen is mibe az a többlet energia.

Stylewars_kp: az nem lenne baj, ha a nézőpontunk más. Viszont azt nem értem, h annak idején ennyire különböző könyvet olvastunk, vagy mi van? Vkinél el van rakva a vezérlés egy foggal... :(

[ Szerkesztve ]

(#312) fero02 válasza TaaT (#310) üzenetére


fero02
veterán

Ez inkább úgy lenne helyes, h minden addig szép, jó és fasza, amíg hozzá nem kell nyúlni! Utána megette az egészen a fene... :D

(#313) Devid_81


Devid_81
nagyúr

Tudjatok mit, leszarom a dizelt es a benzines motort is, egyik se nem van, lehet nem is lesz.
Mondjuk ilyen sincs, es lehet nem is lesz :D :O

...

(#314) fero02 válasza Devid_81 (#313) üzenetére


fero02
veterán

Megjött Dávid apátok és föltette a pontot arra a qrva i-ra! :C

(#315) Devid_81 válasza fero02 (#314) üzenetére


Devid_81
nagyúr

Felen!
A f.szomat man! :DDD
Mondjuk ha jo autod van elobb utobb jo nod is lesz, szoval epp beszelgethetunk autokrol, motorokrol...

...

(#316) fero02 válasza Devid_81 (#315) üzenetére


fero02
veterán

Ennyi! :C

(#317) Devid_81 válasza fero02 (#316) üzenetére


Devid_81
nagyúr

Ejj koma, szerintem ketten maradtunk ilyen kesoi oran.
A kis porgos kecsoi csapat is alszik...a felnipolir is egyre light-osabb...ejj :U

...

(#318) finest válasza Devid_81 (#317) üzenetére


finest
őstag

Én még itt voltam, most megyek és a csöcsös-bugyis csajról álmodom. Jóccakát!

PS: Szerintem a dízel jó, ha jó.

[ Szerkesztve ]

“Don’t shoot, I’m Globish.”

(#319) SipiBcs


SipiBcs
őstag

+1... bár only read módban (majdhogynem)

"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"

(#320) Devid_81 válasza finest (#318) üzenetére


Devid_81
nagyúr

Nah, akkor szep almokat!
Szerintem meg az elektromos motor a legjobb, keves karosanyagkibocsajtas, max a szenkefek altal egy kis szikra, ami O3-t termel.
Mar csak valami ertelmes aramellatas kellene vegre...hatha valaki ujra feltalalja azt amit Tesla mar ezer eve...

...

(#321) ko9 válasza Devid_81 (#320) üzenetére


ko9
addikt

Khmm ha már Tesla: [link]
Ez így mind nagyon szép és jó... Ára is eléggé elviselhető (az új autókéhoz képest), de az más kérdés, hogy mindez kicsi hazánkba hogy fog forgalomba kerülni... Ha egyáltalán fog :)
Jóccakát :R

--------------------------- Privátot privátba - Fórumtémát fórumba!! --------------------------- --------- I/DEBUG(3430): debuggerd committing suicide to free the zombie! ---------

(#322) tááo


tááo
csendes tag

Jó reggelt!

Ha már elektromos autó, volt egy film ami róla szolt, no meg arról kinek volt érdeke, hogy ne terjedjen el az USA-ban és a világon. Ha tehetitek nézzétek meg, Tanulságos. :K :U

Péntek van. :C

[ Szerkesztve ]

"Ha faragsz még egy ilyen rímet, fogad funkcióját átveszi az ínyed" (L'art pour l'art)

(#323) fero02 válasza tááo (#322) üzenetére


fero02
veterán

Reggelt!

Méghozzá péntek 13!

Berohan a bankba egy álarcos férfi, és ordítani kezd:
- Mindenki a földre, a pénztárosnő meg ide hozzám!
A pénztárosnő remegve odamegy a rablóhoz, aki lehúzza a sliccét, és ráparancsol:
- Szopjál le!!!
A nő buzgón nekilát.
Ebben a pillanatban a rabló lekapja a csuklyáját, és felkiált:
- Tehát megy ez neked! És otthon meg gusztustalan?

(#324) SipiBcs


SipiBcs
őstag

Jó reggelt.

Korábban ébredek, mint a zasszony. Mondom felteszek egy kv-t, teát. Gép bekapcs... nézem összeragadt szemekkel... valami nem oké. Lap becsuk, újra kinyit.... mondom affene péntek 13 gallyra megy a win7, beszedtem valami vírust. :DDD

Majd rájövök, hogy új nap, új köntös az ItCafe-nak. Úgy első ránézésre pofás, barátságos. Hozzászólás megír.... majd a végén rájövök, hogy nincs OK gomb.... na mondom akkor itt fejezzük be a mai napot! ;)

(és mire ezt leírom eszembe jut, hogy az előző kommentemet vágólapra raktam, hogy ne kelljen leírni még egyszer)

"Ha választanod kéne a barátnőd és az ötöslottó között, te milyen kocsit vennél?"

(#326) public73 válasza geza12 (#307) üzenetére


public73
aktív tag

1.4 TDCi Fiestát (2004 évi) hajtok tavaly augusztus óta....
ennek az autónak a maximális fogysztása 4,8l, de autópályán 3,8l a csúcsfogyasztás 120km/h-nál!!!!!!!!!!!!
miről beszélünk?????
1.6-os benzines autókat tolok le gyorsulásban erőlködés nélkül....
nem költök szervízben többet (igaz én csak márkaszervízbe hordom, nem sufnyiba, vagy fészerbe kókányolják a szomszéd pista bácsiék!), mintha benzines autót vinnék.
ha a kocsim kipugogójához oda csücsülnél pár percre (járó motornál persze) és méllyeket sóhajtoznál rájönnél, hogy semmilyen kipufugó gázt és kormot nem éreznél.
ezt próbáld ki egy hasonló évjáratú benzinesnél is....10 perc és elhányod magad, sőt még a bokád is lefosod....
szóval nekem már soha többé nem kell benzines, ez tény!
és én nem haverok félrebeszéléseiből adok fals infókat, hanem tapasztalatból beszélek.

(#328) public73 válasza moha bácsi (#327) üzenetére


public73
aktív tag

ebből nekem csak az jön le,hogy nem a diesel motor felépítésével vannak komoly problémák, hanem az üzemanyag minőségével!!!!!
sajnos tankoltam már én is olyan trágya dieselt, hogy az autó menetteljesítménye látványosan romlott.
de ez nem az autó hibája!!!!
egyetlen (ÖMV) kuton tankolok, ha tehetem, nem megyek 20,-FT-tal olcsóbb gázolajért ki a téeszbe, ahol IFÁ-ba,meg MTZ-be tökéletes, de egy TDCi-be halálos minőségű olajat pancsolnak....

(#329) Devid_81 válasza SipiBcs (#324) üzenetére


Devid_81
nagyúr

Reggelt!
Toood ha mar az apro nem megy... ;]
Amugy tenyleg eleg elviselheto a szinvilag, es ha jol sejtem mar erosen a logout kovetkezik.
Forumozasra en csak azt hasznalom miota a PH olyan csunya.

...

(#330) yohnsee


yohnsee
tag

Szép napot mindenkinek!
Péntek 13, megyek is munka után lottózok egyet!
Ráadásul holnaptól kezdve eladó egy 1 terrás Hitachi HDD.

És hogy nénit is linkeljek

AVR

(#331) Rolly válasza public73 (#328) üzenetére


Rolly
veterán

nekem most a fuel save jött be a shellnél ... 110-nél a skoda 1,4 pdti-m 4-4,5 között fogyaszt vele ... autópályán 150-nél meg olyan 6,5-et

(#332) geza12 válasza public73 (#326) üzenetére


geza12
aktív tag

Jól van legyen úgy :D

Csak 1.4TDCI Fiesta egy kicsi önsúlyú autó ,azt azért belekalkulálnám és nem csoda hogy megeszi az 1.6benzin focust, vagy 1.6 astrát vagy mit tudom én.
Arról beszélünk még hogyha részecske szűrőt, turbo feltöltőt, és befecskendező elemet kell cserélni... + drágább a gázolaj is most már, amit nem értek egy mert szar termék egy utótermék mint a kerozin. Annyit még hogy van alapja annak amit nagyjából írok mert Mazda szervizben voltam 3 évet gyakszin, felettébb érdekes módon a benzines Mazda 6 osokkal soha semmi komolyabb baj nem volt motorikusan legalábbis töredéke mint a dízelnek, ellentétben a dízelekkel , ami a Mazda 6-ban egyébként egy Ford dízel motor, de azóta már van saját dízeljük is. Sose felejtem el azt az esetet ,mikor egy olyan 40 körüli hölgy vásárolt egy dízel Mazda6-ost a legújabb változatot DPF-eset (Toyota D4DCAT elve),és hozta második szervizre olajcserére és szűrők cseréjére, az autó szervizelése megtörtént , a hölgynek ki lett állítva a számla 120ezer forintról ha jól emlékszem, és felháborodottan mondta a magáét hogy mi került ebbe 120ezer forintba, és szépen el lett magyarázva neki , hogy hölgyem ebbe az autó speciális Mazda DPF olaj kell ami nem 2-3forint 4-5liter mint a Tescos olaj, továbbá az autón szoftvert kellett frissíteni, és gyári Mazda alkatrészekkel dolgozunk nem utángyártottal. Ja és az autóba ha más olajat töltünk nem DPF rövid időn belül vészprogramra kapcsol max50el lehet vele menni.A turbo cserék szinte heti alkalmak voltak (250eft/db), taxisbácsinál 600ezer km alatt 3. feltöltő. Porlasztó elem 250ezer huf /db és nem érdekel hogy kannázzák vagy nem ez akkor is annyiba kerül,részecske szűrős kati 300ezer huf /db és úgy tudom 250ezer km után cserélni kell.Továbbá dízeleknél alkalmaznak újjabban előszeretettel 2 tömegű lendkereket, mondeókba meg ilyenekbe és rohadt gyakran beszarik (150eft)
Benzines-nél ilyen problémák nem igazán keletkeztek legalábbis Mazda6 esetében, hengerenkénti fröccsel soha semmi baj,nincs 2 tömegű lendkerék, nincs feltöltő, nem kell speckó olaj, és tudtommal míg ott voltam 1 darab szoftverfrissítést nem adtak ki benyáshoz.
Tovább a dízel ellen szól még , kerreg, csörömpöl (Traktor hang), nem élvezet vezetni , 4ezernél kidobja taccsot mert olyan karakterisztikája. Milyen már az hogy nyomsz egy kövéret , hátul korom ha minimális is ,meg meg nagy kerregés kattogás.
Kényszer lélegeztető (Turbo) nélkül meg semmit nem ér az egész, visszagondolva itt a jó kis VW SDI-kre ,és jó öreg W123-as mercire. Turbóval a benzines is megy mint vadbarom és nem fogyaszt többet csak nagyon minimálisan ja és 2 szer megeszi a dízelt.

Szerencsére kezd vége lenni ennek a szar dízelezésnek, mert VW-nél már az utcán vannak jó kis TSI motorok ,ami megeszi a dízelt csúnyán és Japánok is kezdenek átállni erre (kis CCM+turbo), meg a Mercedes és BMW is.

Úgyhogy rakjanak hajóba, vonatba és traktorba,semmi értelme személy autóba,nagyon max kényelmesebb vezetni mert nyomatékosabb sokkal ,annak aki lusta meg nem szeret váltani, de az meg vegyen autómata váltós autót:D.

Ha pedig lesz alkalmad próbálj ki egy Honda Civic 1.6 VTI-t vagy egy VW Golf 1.4TSI vagy 1.6 TSI-t, lehet soha többet dízel lesz a véleményed.

[ Szerkesztve ]

(#333) Morris válasza geza12 (#332) üzenetére


Morris
veterán

Üdv és szép jó reggelt!

Gázám, veled értek egyet!
Annyit még hozzátennék, hogy sajnos már a mai benzines vasakba is kezdik szerelgetni a kettős tömegű lendkereket. De, hogy a retkes pék f*száért?! :F
gondolom szervízelés miatt!

Nekem benzines golfom van. 1.4. Nem nagy. Nekem tökéletes. Nem nyomom neki, mert akkor zabál.
De a 10ezres szervíz csak 8k. Tavaly kellett neki egy motorgenerál egyéb okok miatt, de azóta tökéletes. Egyszerű tekkknika, és teleb*szva fölösleges elromolni akaró alkatrészekkel és extrákkal.
És nem utolsó sorban, sokkal kevésbé szennyezi a környezetet mint egy mai dízel.

Dízelt soha!

[ Szerkesztve ]

(#334) geza12 válasza Morris (#333) üzenetére


geza12
aktív tag

Nem tudom 8 vagy 16 szelepesed van e? De szerintem a zabálás ott kezdődik hogy 1500ös zsiguli meg 1.7-es niva és társaik.

3 éve egy barátommal autó kölcsönzőből kölcsönöztünk egy kombi 1.2es 12szelepes Fabiát, de amit az kapott... nem volt semmi, voltak szakaszok ahol 150ig nyomta kis szegénynek és meglepődve tapasztaltuk ,hogy 6.5-nél nem evett többet, volt rugatástól kezdve minden szinte.

Mondjuk faterom 1.4 16V Megane-jával ,meg meg lehet etetni 10-et is simán, ha nehéz lábam
, de ott az lehet baj hogy alulmotorizált a gép 1200kg kombi és 1.4 98le , és kis 1.4es picit erölködik ,hogy vigye nagy karosszériát ezért lehet ez az oka.

Viszont ahhoz képest hogy Francia meg a fracia szar meg fúj, 100ezer km alatt olyan 130ezer forint lett szervizelésre költve. Ebbe benne van az 50ezer forintos vezérműszíj készlet és 4 darab gyújtó trafó a széria hibája az autónak + szűrők olajcsere gyertya stb stb.
Olajat abszolút nem eszi, általába elektromossági hibák gyakoribbak.

[ Szerkesztve ]

(#335) Devid_81 válasza ko9 (#321) üzenetére


Devid_81
nagyúr

Gyonyoru gepeket csnalnak! :Y
Akkor sem tudtok meggyozni, nekem elektromos kell es kesz :D

...

(#336) benzol


benzol
aktív tag

Szevasztok!

Valakinek max 2k-ért nincs valami csodás BAD sector mentes 30-40Gb-os winyója?

///\oo/\\\

(#337) Morris válasza geza12 (#334) üzenetére


Morris
veterán

Na sikerült egy csomó dolgot elírnom az előbbi hsz-ben . :D (péntek reggel és 13.)

A Gázám, Gézám akart lenni, na hari :B sorry
"Egyszerű tekkknika, és nincs teleb*szva fölösleges elromolni akaró alkatrészekkel és extrákkal."

Az én gépem 16 szelepes. Ez azért van, hogy egy esetleges vezérműszíj szakadás alkalmával ne csak 1-2 szelepet kelljen cserélni, hanem legalább 5-6-ot. :((
Egyébként fogyasztásnál igazad van. Ez nagyon relatív. Nekem a zabálás azt jelenti, hogy 8-9 liter/100km.
országúton 5 litit eszik, városban kb 6.5 litty. Ha nagyon kenem a szájának, akkor megzabálja a 8-at. Mondjuk az enyém 1100kg és csak 75 paci. De nekem elég.
Lekopogom, nekem sincs vele problémám. egyszerű tekknika, ezért olcsó is s szervíz.
A tavaly előtti motorgenerál azért kellett, mert nem volt a hengerekben kompresszió. Az előző tulaj gondolom meghuzatta hidegen, aztán 3 henger kompressziógyűrűje eltört.

(#338) public73 válasza geza12 (#332) üzenetére


public73
aktív tag

1163kg...
azért nem pehelysúly....

(#339) geza12 válasza public73 (#338) üzenetére


geza12
aktív tag

Hát az nem.

Van benne anyag, meg gondolom nem fapad edition.

(#340) TaaT válasza public73 (#338) üzenetére


TaaT
veterán

a négyesgolfom (3ajtós) 1192kg és abban még benne sem vagyok :DDD

Give them hell Ukraine!

(#341) public73 válasza geza12 (#339) üzenetére


public73
aktív tag

ez bizony fapad edition, mert a klímán és az állítható kormányon és fényszórón kívül nincs benne extra gyakorlatilag...
de nekem van kezem, amivel bármit képes vagyok megoldani: tekerem az ablakemelőt, stb...
viszont ez VAN, tehát puttonyos változat két személyes kivitelben.
az alváz kőkeményen erősített gyárilag.
5-600kg simán bepakolható.

(#342) ko9 válasza Devid_81 (#335) üzenetére


ko9
addikt

Tényleg gyönyörű, mikor megláttam, én mondtam nekem ez kell!
Nem tudom az árazást nézted-e. A legolcsóbb modell a legkisebb akksival 49900$, ezen a jó árfolyamon 12millió körül alakul... Ezzel annyi a probléma, hogy "csak" ~258km-t tud megtenni (legnagyobb akkival +19000$-ért 482km). Mindez 50mph-n (80,5 km/h), max sebesség 110-130mph között (177 - 209km/h) alakul.
Igazából itt nekem a távolsággal van baj. Teszem azt, gondolok egyet és felmegyek Pestre Csabáról. Ott bemegyek egy ismerősömhöz, hogy: "Te, hagy dugjam már fel a kocsim tölteni, mingyárt lemerül" :DD Életszerű, ugye? :U

--------------------------- Privátot privátba - Fórumtémát fórumba!! --------------------------- --------- I/DEBUG(3430): debuggerd committing suicide to free the zombie! ---------

(#343) geza12


geza12
aktív tag

Pont ma raktak fel Totalcar-ra egy ilyen cikket :C :U

(#344) public73 válasza geza12 (#343) üzenetére


public73
aktív tag

amit már moha bá' be is linkelt korábban.... ;]
köszi, lehülhetsz, egyes alá kétszer.... :C :DDD :R

és egyébként is ilyen autót az elleségemnek sem....
nemhiába:

[ Szerkesztve ]

(#345) geza12 válasza public73 (#344) üzenetére


geza12
aktív tag

jól van ,leülök elbújok elásom magam :O :O :O :D

(#346) benzol


benzol
aktív tag

Artisjus :W

[ Szerkesztve ]

///\oo/\\\

(#347) yohnsee válasza benzol (#346) üzenetére


yohnsee
tag

Ezt én legális maffiának nevezném. Van közöm a rendezvényszervezéshez is, és semmi mástól nem tud úgy kinyílni a bicska a zsebembe, mint ezektől. Rabló banda. Miattuk is van az, hogy előbb veszek meg egy szoftvert eredetiben, mint egy zenét.
Remélem, ha a klotyón dúdolgatok, azért még nem kell jogdíjat fizetnem.

AVR

(#349) Stylewars_kp válasza Morris (#333) üzenetére


Stylewars_kp
senior tag

Nagy dízel mozdony vezető kolléga, hova lett a nagy csöri, dákó meg szerdzsó szevent szerelem? A dízeles ősatyák! :D

(#350) mezis válasza benzol (#346) üzenetére


mezis
nagyúr

Valahol már írtam egy fórumra: az Artisjus-ról a székely parasztember esete jut eszembe, akit a jószomszédja beárult, hogy pálinkafőző apparátot rejteget a szalmakazalban. (Akkor és ott még nem volt 2/3-ad.) Fináncok megtalálják az apparátot, bíróság elé kerül az öreg, szigorú bírónőtől meg is kapja a büntetést. Ítélethirdetés után csak nem megy el, téblábol. Bírónő biztatja, hogy most már mehet, mire az öreg kéri, hogy ha már így állnak a dolgok, akkor ítéljék el őt liliomtiprásért is. Szigorú bírónő kérdezi, miért, elkövette azt is ? !
Nem, de ahhoz is meg van a szerszámom ! -válaszolta az öreg.

Szóval jobb, ha örülünk és behúzzuk ? :Y

mezis

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.