Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battletech

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:47:46

LOGOUT.hu

Battletech Összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#251) duvi válasza Cifu (#250) üzenetére


duvi
nagyúr

De te nem egy kezdő, vagy átlagjátékos vagy a BT világában ;)

(#252) PitLee válasza Shadowguard (#244) üzenetére


PitLee
őstag

"teljesen egy kupacba dobta az ellenfeleket, 5 assault+3 heavy egy völgyben"

Hasonló völgyes pályát már nekem is sikerült bekapnom, középen egy nagyobb dombbal, a túl felén a 8 enemivel.
Egy koponyával volt erősebb mondom megnézem mi osztanak oda lent 200 tonnával zsupsz.
Lépek kettőt "Helló fiúk mizu!?" és már fekszem is, köpni nyelni nem tudtam úgy osztottak, megpróbáltam még egyszer, de megint megfektettek.
Oké lássuk a Cifu féle 600méterest, vasakat átépítem távolsági fegyverekre, majd messziről kiszedegetem őket . . ahh brainstorm . . hát nem, megint elporolták a plépopom.
Oké tactic
vissza 300 métere
a szikláig valahogy egy darabban el kéne jutni, hogy az LRM ne szedjen szét
aztán ha szerencsém van egyesével jönnek, akkor össztűz
valami ütős fegyver összeállítás kéne
és innentől már legenda, mert megszületett a Mesterhármas :DD

3 db 50tonnás 3 AC20-al,és egy 40LRM-es Centi
A tactic bevált, kisebb sérülésekkel sikerült elérni a sziklát, aki elsőnek át jött az, "called shot" CT 2x és már feküdt is végére volt izgalom is amikor már elfogy a morál és még mindig vannak, de sikerült túlélnie mindenkinek.
Ennek örömére -link :C

(#253) Cifu válasza PitLee (#252) üzenetére


Cifu
nagyúr

Egy koponyával volt erősebb mondom megnézem mi osztanak oda lent 200 tonnával zsupsz.

Egy koponya eltérés már elég komoly, akár hogy is nézzük. Bizonyos pályákon / küldetéseknél határozottan fájó lehet...

Oké lássuk a Cifu féle 600méterest, vasakat átépítem távolsági fegyverekre, majd messziről kiszedegetem őket .

Őszintén szólva nem tudom, mi az ideális látótávolság. A 300 méter (nekem) nagyon kevés. Sok a közelharc, az AC/20, MedLas, SRM nagyon hangsúlyos, a Gauss, PPC, AC/5, pláne az AC/2 ellenben nagyon gyatra - viszont nagyon is van értelme a Sensor Lock-nak, lehet taktikázni vele. Ez az a rész, ahol nem értem teljesen a koncepciót, mert a Sensor Lock nélkül az LRM nem sokat ér szvsz 300 méternél.

A 600 méter lehet már nagyon a palánk túloldala. Az LRM szinte mindent visz, a PPC, Gauss nagyon jó, az AC/2 és az AC/5-nek lehet létjogosultsága (de olyan pálya is kell hozzá), viszont a 270 méteres lőtávú fegyverek keveset érnek.

Most azt próbálgatom, hogy valahova 450-500 méterre megpróbálom belőni, hátha aféle arany középút lehet.

A játék előnyére kell ugyanakkor írni, hogy a látótáv megváltoztatása önmagában nem töri ketté a játékélményt. A JagerMech-ek sokkal veszélyesebbek nagy látótávnál, az LRM boat-ok (Catapult C1, LRM-carrier, stb.) is jobban szerepelnek, stb.

és innentől már legenda, mert megszületett a Mesterhármas

LoL. Nem is tudtam, hogy meg lehet változtatni a Mech-ek neveit. :DDD

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#254) Ry0K3N válasza PitLee (#252) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

8-as skillek és még medekkel mész? Azt hogyan? :D
tetszenek a mech nevek :DDD

#246

A zene nekem sem tetszett. Oké hogy most ez a orchestral kórus a divat de nekem herótom van tőle már és szeirntem nem illik a battletechbe.
Én a mechwarrior 4 zenéit sem egyhamar fejeltem el. Már az installnál megadta a hangulatot [link].
Meg ha már MW2 [link]

A kritikáddal összességében egyetértek de én nem vártam többet a játéktól. Kevés pénzből dolgoztak úgyhogy az átvezetők hiánya engem nem zavar a rajzolt/animált jelenetek nekem kifejezetten tetszettek. De azért valahogyan sikerült szinkronhangként összeszedniük Adam Jensent a Deus Exből :DDD

Újrajátszási értéke valóban nincs de pont az lenne a lényege hogy ugrálsz a naprendszerek között munkát keresve, de a játék felépítés miatt pont itt vérzik el az egész a tábláshoz képest ahol ez jobban ki van dolgozva részletes salvaggel egyetemben. Mert itt az az endgame hogy Hegylakó kollekciót csinálok.

Én már azt nagy lépésnek tartom hogy kaptunk egy értékelhető battetech játékot vagy 20 év után. De ez egy nagyon jó alap amire tudnak építeni kiegészítők formájában a nagy szintű moddolhatóságról nem is beszélve.

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#255) Shadowguard válasza Cifu (#250) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Szigorúan saját vélemény, de sacc per kábé értelmetlen, ha csak nem valami felderítős felosztásban játszol, ahol egy emberkéd spot-ol a többinek.

Nálam ez a taktika :) A főhős besprintel előre Vigilance-ben (vagy begyalogol, távolságtól függ), hogy minél több ellenfelet lássak vele, aztán utána ha nem muszáj nem is mozog, csak minden körben kivégez egy ellenfelet. Esetek 90%-ában működik a dolog, majdnem max páncél van a KGC-n. A struktúra sebzésnek is csak egyszer voltam a közelében. Néha egy-egy fejlövés beköszön, de azt védi a cockpit mod.

Az LRM-boat mindig egy sprintelésnyi távolságra le van maradva a többiektől. Nem lenne egészséges, ha észrevennék. Tegnap egy Destroy Base küldetésnél így is bajban volt, mert mellé esett le az erősítés (2 Awesome+Victor+Black Knight), szegény Deckert küldtem be elé, őt lőjék és sprinteltem el a közelből. Így csak egy alpha strike-ot kapott, de a kar rögtön narancsba ment. Hiába, 70 rakétányi LRM (2xLRM20+2xLRM15), 7 csomag ammo és pár heat sink mellé nem sok armor fér fel még a Highlanderre sem. Másik két mech meg LRM+Gauss/PPC felállással megy (régebben a PPC-s helyett egy Orion volt 2LRM+4ML, jó volt kivégezni a fekvőket mielőtt felkeltek volna).

Egy koponya eltérés már elég komoly, akár hogy is nézzük. Bizonyos pályákon / küldetéseknél határozottan fájó lehet...

Ha éppen igazat ír. Tegnap végre tudtam menni öt koponyás küldetésre (Ambush). Nagy boldogan felhúztam a lootot maxra, erre 2Demo, 1 SRM+1LRM carrier volt a konvoj, illetve az escort még egy Demo, egy Jager és egy PPC-s Catapult. :W
Egyébként szerintem függ a küldetéstől is mire lehet számítani-> assassinate-nél a célpont mindig egy nehezebb mechben volt, mint ami átlagosan, legelső heavyvel és assaulttal is ilyen küldetésben találkoztam. Az escortoknél meg pont fordítva. Négy és feles küldetésben, 4 heavy mech és jöttek ellenem a medium meg light szúnyogok.

Őszintén szólva nem tudom, mi az ideális látótávolság. A 300 méter (nekem) nagyon kevés.

Nekem bevált, lehet a második végigjátszásra sem fogok átírni. Főleg, hogy felfedeztem az AC/20at :DDD Egyedül akkor zavaró, mikor szenzortávolságon kívülről folyamatosan esnek be az LRM-ek.

Sensor Lock nélkül az LRM nem sokat ér szvsz 300 méternél.

Lásd amit fentebb írtam. Egy bátor assault bemegy és felderít, a többiek eregetnek. Nálam optimális esetben a fent vázolt taktikával 2mech/kör az ellenfél vesztesége ép páncélos, assault-heavy vegyes csapatnál. De 50%-os páncélnál lőttem már ki négyet egy körben.

8-as skillek és még medekkel mész? Azt hogyan?

Biztos úgy játszik, mint én. Mire a "Capture the Argo"-t csináltam már eltelt egy év a játékban, a Weldrynél meg kettő is. Mondjuk én oda már 2 heavy-vel mentem :DDD

Tegnap kicsit ráfeküdtem a kampányra is (BNC-3E kivételével minden elérhető mechből van már), azért kicsit vicces így túlgearelve. Itrom hosszú és unalmas volt (és sérülés nélkül csináltam meg), Panzyr védésénél tudtam mire kell számítani, vittem egy Grasshoppert, így meglett a side mission is. És hamarabb elfogytak az ellenfelek, mint az APC-k :DDD Az "Extraction"-ben legalább volt egy kis kihívás a tornyok miatt (meg mert vinnem kellett Nyomina Aranot), de egyébként az is egy vicc. Assaultok ellen light és medium mechek... :D

Egyébként innen hány sztoriküldetés van még hátra? Már csipogott nekem, hogy két csapat kell, de meglesem mire megyek eggyel, nincs kedvem pilótákat szintezni. A biztonság kedvéért azért pár mechet felszerelek tartaléknak.

(#256) PitLee


PitLee
őstag

(#254) Ry0K3N

Már előrébb vagyok valamivel, Arano néni felkapcsolta a vellanyt a raktárba, csak Shadowguard storyjáról eszembe jutottak a legények, hogy ott mennyit . . . időt eltöltöttem. Így egy csoportkép erejééig összerántottam a vasakat.

(#253) Cifu
Ahogy Shadowguard is írja az LRM mindig lemarad és csak annyit mozog, hogy ideális távon legyen, elől a "keménymag" spotol neki.

Valószínűleg nem használom megfelelőképpen a játékot, ez nálam adottság :DDD
Mit ahogy az első játéknál a
"Hát te ki vagy?"
Spider ó te vagy a Phokembör mit tudsz, skout ?
"Na erigyé megfele oszt világíjad az ellent!"
előre szaladtam vele egy facsoportba , nem tom, hogy működik ez a scout, biztos álcázza magát és nemfog látszódni, a többiek majd meg hátulról adják az ívet . ..
Hát első körben, két torony meg egy mech úgy megcsapta szegényt, két karja lerepült rögtön alig tudtam élve kimenteni, mondom ez akkor nem így működik, aztán később rájöttem, hogy a kék kör széle (érzékelő határa) a mérvadó,és előre nyomulásnál azt kell figyelni.

(#257) PitLee válasza PitLee (#256) üzenetére


PitLee
őstag

Ami nekem hiányzik az a Eject rendszer egy kapcsolóval működhetne automatán, ideáig egyszer próbáltam ki hogy milyen, de amikor kellene akkor nem tudod használni, mert pont az ellenségnél van a labda. Pedig nagy szitkozódások közepette mikor az összes ellen ráfókuszál és ct-n páncél nuku, kilőhetné magát akkor is ha nem én jövök.

(#258) Cifu


Cifu
nagyúr

Ry0K3N: Én már azt nagy lépésnek tartom hogy kaptunk egy értékelhető battetech játékot vagy 20 év után.

Telhetettlen vagyok, nincs mese...

Shadowguard: A főhős besprintel előre Vigilance-ben (vagy begyalogol, távolságtól függ), hogy minél több ellenfelet lássak vele, aztán utána ha nem muszáj nem is mozog, csak minden körben kivégez egy ellenfelet.

Ez szép és jó, de ez a taktika az Assaultok előtt hogy működött? :DDD

Egyébként ha valami OP a játékban, az a Bulwark...

Hiába, 70 rakétányi LRM (2xLRM20+2xLRM15), 7 csomag ammo és pár heat sink mellé nem sok armor fér fel még a Highlanderre sem.

Én javaslom próbáld ki egyszer azt, hogy 4x LRM-15 (ha mind +1 vagy +2 dmg-s, akkor sebzésben sem gáz), 7 tonna lőszer, TTS +1 vagy +2 Acc (Missile), HS és armor. A TTS főleg akkor hasznos, ha light vagy medium Mech-ek előfordulnak.

Egyébként innen hány sztoriküldetés van még hátra? Már csipogott nekem, hogy két csapat kell, de meglesem mire megyek eggyel, nincs kedvem pilótákat szintezni. A biztonság kedvéért azért pár mechet felszerelek tartaléknak.

Ez a végjáték. Ha rendesen felszerelt Mech-jeid vannak, szvsz ugyanazzal a csapattal végig lehet küldeni.

PitLee: Ahogy Shadowguard is írja az LRM mindig lemarad és csak annyit mozog, hogy ideális távon legyen, elől a "keménymag" spotol neki.

Én most megnéztem 450m-el, alakul, így már van némi esély, hogy 270 méterre megközelítsem az ellenfelet.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#259) Shadowguard válasza Cifu (#258) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Ez szép és jó, de ez a taktika az Assaultok előtt hogy működött?

Heavykkel már aránylag jól, akkor egy BL-6-KNT-t használtam előretolt egységnek, hátulról meg támogattak az Orionok Large Laserrel és LRM-ekkel.
Mediumokkal nehezebb volt, akkor egy TBT-5N spotolt ML-ekkel, hátulról egy LRM boat Centurion támogatott. Azt annyiból nem szerettem, hogy folyamatosan hisztizett, mert nem volt kihasználva a teljes tonnaszám a Trebuchetnál.
A legelején volt a legrosszabb, az Argo megszerzéséig csak az alap medium mechjeim voltak+egy Firestarter. Akkor még inkább az egész pályás lerohanás volt a taktika.

Én javaslom próbáld ki egyszer azt, hogy 4x LRM-15 (ha mind +1 vagy +2 dmg-s, akkor sebzésben sem gáz), 7 tonna lőszer, TTS +1 vagy +2 Acc (Missile), HS és armor. A TTS főleg akkor hasznos, ha light vagy medium Mech-ek előfordulnak.

Következő nekifutásra majd ránézek. A +dmg-s LRM20-ak most HGN-732B-re van téve, az LRM-boatra +++-osokat tettem. Multishottal kettőt is unsteadyre tudok tenni és utána egy újabb multishot kettőt is felborít. És az egyik már halott is.
TTS-t soha nem használtam, de akkor kipróbálom majd. Csak mire találtam már 10esek voltak a pilótáim és nem éreztem akkora szükségét a plusz találati esélynek. Mikor Panzyrt kellett védeni ott sok volt a light, de egy full salvo így is elvitte őket.

Ez a végjáték. Ha rendesen felszerelt Mech-jeid vannak, szvsz ugyanazzal a csapattal végig lehet küldeni.

Akkor vasárnap szerintem be is fejezem. Addig már nem lesz rá időm. Aztán jöhet egy kényelmes második végigjátszás, majd ott már máshogy csinálom a dolgokat. Például több pilótával, tegnap megnéztem, Glitch sérült a legkevesebbet, mert neki 207k fel nem használt XP-je van. :Y

(#260) Amartus válasza PitLee (#252) üzenetére


Amartus
senior tag

Nem hogy kiraktad volna a felszerelést is egy mások képen. Hasonlóan jártam én egy völgyes részen. Mint ahogy pár hozzászólással ez előtt írta egyik kolléga, csak a mech lábait vihettem haza újranövesztésre.

Istenem, tele van csillagokkal...

(#261) PitLee válasza Amartus (#260) üzenetére


PitLee
őstag

Az év mechtechnikusa díját nem én fogom elhozni :D
Mondhatni mindhárom egy kaptafa, AC20 és hozzá a lábakba 4tonna lőszer, ez 20körre elég + 2 jump jet szintén lábakba.
A maradék szabad súlyba páncél, felül full a lábakra meg ami marad.

Csatában egy kicsit srégen kell állni, hogy a fegyvert viselő oldal védve legyen, de persze az enemi benne legyen a "legyezőben", a mech-ket is néha cserélni kell a tűzvonalba vagy a másik sértetlennel előrébb menni.

A Centi meg, 2db 15LRM és 1db 10 LRM és hozzájuk 6 tonna lőszer a lábakba, ami 18 körre elég + 2 heat sink a centertorzo-ba.
A páncél, az meg olyan könnyed nyárias :), a "max armor" gombbal, szétosztja magától.

Az AC20 nem instant win, a "called shot" kell hozzá,ezzel az elején gyorsan lehet pár "kisebb" 100 páncél vagy ez alatti CT-vel rendelkező mech-et likvidálni, hogy ne legyen olyan nagy a számbeli fölényük.

(#262) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Na befejeztem a kampányt, az utolsó küldetésre tényleg nem kellett a két lance. Az első küldetésben volt egy pillanat amikor megijedtem (befutott az erősítés), de az enemy békén hagyott, inkább a tornyokat zargatta. Értelmes terv amikor ott áll tőle nem messze egy KGC :D A záróküldetés meg egy jutalomjáték volt.

Összességében nem volt rossz a játék, egyszer még biztos újra fogom kezdeni. Az a baj, hogy a végére tényleg elveszett a kihívás a játékból. Mentem még egy küldetést a záró képsorok után: Assassinate, 9 assault mech, de mondhatni tét nélküli az egész. Még ha egyszerre dobta volna le, akkor azt mondom huha, de így egyenként szedetettem ki őket.

Oké, ha nem töltögetek vissza a kampány alatt, akkor biztos több lett volna a kihívás, de nálam alapszabály az ilyen játékokban, hogy pilótát nem veszítek (és az AC/20 fejlövés nem korrekt :DDD ). És azért így is volt olyan küldetés, ami megizzasztott. Bár onnantól, hogy egy King Crab és három Highlander volt a csapatban nem túl sok.

(#263) Amartus


Amartus
senior tag

Mikor lehet azokra a területekre menni, amelyekre eleinte nem engedett be? A Federation Sun-nal már szövetségi viszonyt mutat, de még mindig nem enged be a területére.

Istenem, tele van csillagokkal...

(#264) Cifu válasza Amartus (#263) üzenetére


Cifu
nagyúr

Nem tudom hol jársz, de ha megvan az Argo, akkor az Argo-t ugye a királykisasszony azért cserébe adja át, hogy neki dolgozz, viszont azzal a korlátozással, hogy nem mehetsz a nagy házak rendszereibe (Federated Suns, Capellan, Free World Leagune). Ezért van a korlátozás.

Ha végigjátszod a fő küldetésszálat, a királykisasszony feloldja a korlátozást, és már oda mész, ahova akarsz.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#265) Amartus válasza Cifu (#264) üzenetére


Amartus
senior tag

A manóba... Köszönöm.

Istenem, tele van csillagokkal...

(#266) duvi


duvi
nagyúr

Hatos Heat Sinket honnan lehet szerezni? Küldetésből megkaptam a Highlandert, amin csak ilyenek vannak felpakolva és sivatagos környezetben is jéghidegen tartja a mechet. Azóta jártam több rendszerben és kilőttem sok assaultot, de soha nem láttam storeban, vagy salvage listában hatos HS-t :(

(#267) velizare válasza duvi (#266) üzenetére


velizare
nagyúr

úgy néz ki, hogy ennyi az összes. :(

Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

(#268) Cifu válasza duvi (#266) üzenetére


Cifu
nagyúr

Lostech cucc, én csak a fő küldetésszál esetében találkoztam ilyesmikkel:

-Az SLDF bázisos küldetés után ugye kapunk egy Highlander 732B-t (Gauss Rifle, 6x Double Heat Sink)
-A legutolsó küldetésben a fehér hajú boszorka King Crab-ján van, amit tudsz salvage-olni (2x Medium Pulse Laser)
-A legutolsó küldetés után kapsz egy Atlas II.-őt (amivel korábban a Lady Arano grasszált, 2x ER Large Laser, 2x Med Pulse Laser, ha jól rémlik 4x Double Heat Sink)

Ennyi. A LosTech itt tényleg LosTech...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#269) duvi válasza velizare (#267) üzenetére


duvi
nagyúr

(#268) Cifu
Köszi srácok! Akkor vigyázok rá, mint a hímes tojásra :D

(#270) Cifu válasza duvi (#269) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szigorúan saját vélemény, de szereld be valami olyan Mech-be, ahol hasznát is látod. A 732B eleve nem egy forró fejű Mech, a Gauss majdnem, hogy hűt minden lövésnél, szóval max. akkor van értelme a DHS-eknek a 732B-n, ha a Gauss mellé beszerelsz két PPC-t és némi LRM-et, vagy mást, ami fűt. Én átraktam őket a 3 PPC-s Awesome-ba, egy pár sima HS-el megtámogatva (szerencsére itt lehet vegyesen használni őket). De sivatagos pályán így is a 3., 4. lövéssel töltött körben már csak PPC-t lehet használni vele...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#271) duvi válasza Cifu (#270) üzenetére


duvi
nagyúr

- Köszi a tippet! Jelenleg vegyes fegyverzettel használom a hegylakót és kihasználom az extra hűtést. A többi mech még csak heavy és elvannak a normál hűtéssel is.
- Épp most jön le az 1.0.4-es patch (802 MB)

(#272) Cifu válasza duvi (#271) üzenetére


Cifu
nagyúr

802MB egy olyan patch, ami egy eléggé lapos 1.0.3 bugot javít? :Y

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#273) duvi válasza Cifu (#272) üzenetére


duvi
nagyúr

Hát igen. Elég érdekesen hangzik :D Vagy más is van ebben a patchben, csak nem publikálták...

(#274) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Én közben újrakezdtem a játékot, de most sem sietem el a főszálat, 680. napon csináltam meg a "Capture the Argo"-t. Kicsit máshogy dobálja most a cuccokat, de nem panaszkodom (sőt :D ). Harmadik küldetésnél sikerült összeraknom egy Firestartert, azóta öröm és boldogság van. Plusz sikerült egy küldetésből elhoznom egy komplett HBK-4P-t :Y . A kis kedves besorsolta nekem a választott mellé a másik két részt is. 6ML, némi heat sink (még a holdon is csak a 4. körre kellett pihentetnem egy lézert) és kereken 1000 páncél. Plusz van a másik változatból is eltéve és egy-egy Shadow Hawk-ot is szereztem pluszban. Eredetileg Trebuchet akartam, mert előző körben jól bevált, de az eddig nem jött szembe. Most meg már ne is jöjjön.
Bónuszként már heavy-m is van, elhoztam a kalóz mechjét is, de egyelőre eltettem a raktárba. 40 nap mire kész lesz a centurion és egyébként sem érzem, hogy erre tényleg szükségem lenne. Ha minden a terv szerint megy akkor ma meglesz az Argo ténylegesen és utána lehet kalandozni.

Úgy terveztem, hogy most felhúzok 8 pilótát maxra és akkor nem fog kelleni a cockpit mod. Főhős+4 pilóta felállás mellett szinte kötelező volt, így is megesett egyszer, hogy a ++-ost átütötték. Helyette mehet bele Rangefinder, esetleg egy comm system az LRM-boatba. Utóbbi egyébként hogy működik? Minden kör elején megkapom a +1-3 morált?

(#275) Cifu válasza Shadowguard (#274) üzenetére


Cifu
nagyúr

Utóbbi egyébként hogy működik? Minden kör elején megkapom a +1-3 morált?

Igen, ennyi, körönként több morált kapsz a normál mellé (alapból 1 morál per kör, plusz morál a crit, végtag / részegység pusztulás illetve Mech / járműkilövés esetén).

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#276) Shadowguard válasza Shadowguard (#274) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Azért érnek meglepetések. Tegnap még Weldry előtt kaptam egy kétkoponyás küldetést (sima battle) erre szembejött velem két heavy mech egy Grasshopper társaságában. Oké, csak 50%-os páncél volt rajtuk, de kicsit megilletődtem, mikor láttam a szenzoron, hogy egy 70tonnás enemy jön szembe. De legalább két darabot el tudtam hozni belőle... Kicsit szerencsésebb vagyok a sorsolással már meglenne az egész.

Viszont lehet csak véletlen, de úgy tűnik javították azt a vicces dolgot is, hogy a küldetés leírásában "extremely heavy mech" szerepel és rendre egy jármű jön szembe. Már csak azt kellene megoldani, hogy a célpont ne egy firestarter legyen. Legalább olyankor ne, amikor egyébként 2 heavy mech kíséri.

Csak most kevésbé kedvez nekem a sorsolás, előző körben aránylag hamar sikerült két ON1-K-t szereznem, most meg egy darab sem jön szembe. Helyette van egy Dragon-om, egy fél JM6-S és két fél Thunderbolt. Meg összeraktam még egy QKD-4G-t a kalózé mellé. De még mediumból se jön olyan, amit szívesen használnék.

Mondjuk időm van, legalább szépen komótosan tudom szintezni a pilótákat is, meg fejlesztgetem az Argot. A Weldry után eladtam a mecheket a raktárból, rögtön lett 10 millióm. Abból már lehet gazdálkodni.

(#277) Matej válasza Shadowguard (#276) üzenetére


Matej
tag

Nekem is az a tapasztalatom, hogy a koponyák száma meg tudja viccelni az embert. :)
ha lenne benne coop, nagyon boldog lennék. :)

MaTeJ

(#278) Shadowguard válasza Matej (#277) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Néha alaposan :) Bár ha kiismerem akkor annyira nem vészes. Tegnap este mentem egy négykoponyás destroy base-t, az elején hisztizett is, hogy nagyon gyenge a csapatom és ne tegyem (FS9-H, BJ-1, HBK-4P, ON1-V). Simán meglett visszatöltés nélkül és csak a Blackjackről kopott le egy minimális páncél. A tornyok azért szépen emelik a koponyaszámot, de közel sem olyan veszélyesek.

És volt egy vicces Assassinate is: 2,5 koponya, mondom sima liba. Megyek egyenesen a support felé, erre mikor beérek sensor range-be-> Unknown mech 70t és 65t. Egy pillanatra még örültem is (meg picit aggódtam), hogy a célpont assaultban fog ülni, de mikor az is odaért kiderült, hogy csak egy vacak Quickdraw. De legalább le tudtam cserélni a Firestartert egy Grasshopperre. Kicsit lassabb, de a lángszóró ritkamód hatékony, ráadásul elég gyakran fejlövést is összehozok vele.. Főleg, mert az AI csak mutatóban szokott meleezni, ha megsütögetem (nem is értem). Ellenpélda volt, mikor egy centurion neme egyszerűséggel fejbe rúgta Deckert, ott ment is a visszatöltés (mondjuk ez vicces volt, mert szerintem annyival nem nagyobb a cent és az animáció rúgást mutatott :U ).

Este kicsit nekiugrok a kampánynak is, legalább Panzyrt és Smithont fel kellene szabadítani, aztán lehet menni assault mechekre vadászni. Meg kellene még legalább két pilóta is, de Roninokra vadászok elsősorban. Esetleg egy Backer, ha jók a skilljei.

(#279) torma1981 válasza Shadowguard (#278) üzenetére


torma1981
veterán

Kik azok a roninok?

(#280) Cifu válasza torma1981 (#279) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ha jól rémlik két speciális Mechwarrior csoport van a random generált "normális" Mechwarriorokon túl, akik "egyediek", tehát előre generált karakterek:

A Backer-ek olyanok, akiket a Kickstarter kampányban X dollár felett támogattak, és róluk mintáztak egy-egy Mechwarrior-t, ők adták a nevüket, stb. A nevük mellett lila zászló van.

A Ronin-ok a Béta idejében már készen voltak, így ők voltak a Béta Mechwarriorjai (Arclight, Apex, Blockade, Sumo, Witness, stb.). Nekik a nevük mellett szintén lila zászló van.

A speciális Mechwarrior-okkal csak egyszer futhatsz össze, és ha meghalnak vagy elbocsátod őket, többé nem találkozol velük. A speciális Mechwarrior-ok listája a @Gamepedia-n.

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#281) torma1981 válasza Cifu (#280) üzenetére


torma1981
veterán

Jaaa. Ilyeneket láttam én is. Értem már. De extra dolgokat nem tudtak. Egy idő után úgy is maxon lesz mindenki.

(#282) Cifu válasza torma1981 (#281) üzenetére


Cifu
nagyúr

Annyi extrát tudnak, hogy egyedileg készített arcképük van, ez ad nekik egy kis pedigrét. Ennyi.

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#283) Shadowguard válasza Cifu (#282) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Igen, ennyi az extra meg a háttértörténet. Nem csak pár adat van beírva hozzájuk. Meg ahogy nézegettem a listát van köztük egy-két egészen jó képességű. Mégiscsak egyszerűbb, mint valami újoncot felhúzni. MEg a random összesorsolt emberkék néha kissé érdekesek. Múltkor fel akartam venni egyet, mert volt neki Bulwark+Multishot, de mikor a marcona szakállas fickó megszólalt magas kislányhangon akkor gyorsan meggondoltam magam. :Y

(#284) Cifu válasza Shadowguard (#283) üzenetére


Cifu
nagyúr

Szigorúan saját vélemény, de én jobban szerettem saját magam "felhúzni" a Mechwarriorokat. Mondjuk őszintén szólva a játékmenet olyan, hogy végül is az induló négyessel is nagyon kényelesen végig mehetsz, és a játék elején nincs nagy dráma, ha nem top-notch mechwarriorokkal mész, szóval nincs nyomás, pláne, hogy én legalábbis simán vártam néha 2 hetet is, hogy meggyógyuljanak a sérült Mechwarriorok, tehát "cserélni" se cseréltem jó ideig...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#285) Shadowguard válasza Cifu (#284) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Elsőre én is az alap csapattal vittem végig. Vagyis majdnem, Medusa-t kidobtam spórolási céllal az elején és később vettem fel a helyére egy pilótát. De azon alig szinteztem valamennyit, annak is a nagy részét a training modullal.
Most direkt az a terv, hogy legalább nyolc pilótám legyen kimaxolva a végére, de lehet több is lesz belőle. LRM-boatba ültetve azért jól lehet szintezni :D

(#286) Cifu válasza Shadowguard (#285) üzenetére


Cifu
nagyúr

Emlékeim szerint tökmindegy, milye Mech-ben ül, csak részt vegyen a csatában... :)

Én LRM-boatba pont nem ültetnék zöldfülüt, mert nagy lesz az indirekt büntetése alapból (az LRM boat-osnak ugye Gunnery és Tactical kell). Inkább lézeres Mech-be kell ültetni, ott nincs semmi büntije, hasznot is hozhat...

[ Szerkesztve ]

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#287) Amartus


Amartus
senior tag

Assault mech-ek milyen küldikben jönnek, jöhetnek? 4 koponyás?

Istenem, tele van csillagokkal...

(#288) Shadowguard válasza Cifu (#286) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Hát én a Training module-ból jövő XP-t rátoltam erre a kettőre, ha jól emlékszek a multitarget alapból meg is volt, a tacticsot meg hétig fel tudtam húzni, szóval annyira nem volt vészes a találati esély. Meg mire elkezdtem szintezni már igencsak komoly gépekben ültek a pilótáim és csak könnyű küldetésekre vittem. 60-70 LRM-ből meg elég, ha a fele betalál, úgyis az volt a dolga, hogy felborogassa az ellenfeleket.

De most már én is lézeresbe rakom a szintezős embereket. Ha valaki kiesett akkor Decker átült az ő gépébe, a friss hús meg ment a Firestarterbe. Ott úgyis csak a lángszóró számít, nem a sebzés. Mielőtt lecseréltem volna már nem is mentem közel, csak ha sütögetni való mechet láttam. Egyik küldetésben sikerült összehoznom neki két AC/10 találatot, rögtön két kar mínusz :(( Utána vigyáztam.

Amartus: A küldetéstől is függ, meg lehet az előrehaladástól is a sztoriban. Azt hiszem 3,5 koponyásnál már esélyes, ha Battle, de Assassinatenél szinte biztos. Destroy Base/Convoy, Escort-nál kicsi rá az az esély, talán a 4,5-5 koponyás Destroy Base-nél beköszönhetnek az erősítésben, de nem biztos. Én már ötkoponyás küldetésnél is kaptam ott vegyes medium-heavy enemy-t.
Mondjuk ez saját tapasztalat és lehetnek eltérések.

[ Szerkesztve ]

(#289) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Panzyr felszabadítása... Épp csak egy kicsit mentem erős csapattal :DDD

Viszont utána néztem nagyot, volt egy "extremely heavy mech"-es küldetés (3 koponya), erre szembejött velem egy Highlander... Kár, hogy szegénynek csak 50%-os páncélja volt, inkább ellőttem a két lábát, nem volt kedvem kísérletezni, hogy hátha meglesz a pilótahalál.

(#290) Matej válasza Shadowguard (#289) üzenetére


Matej
tag

Sziasztok!

Nekem tegnap dobott egy 3 és fél koponyás küldetést, ahol 4 Assault volt az ellen (2 Highlander, 1 Victor, 1 Battlemaster). Meglepett.
Ha jól emlékszem az a fajta küldetés volt, amikor egy ellenséges lance előkészíti a terepet a drop-hoz.

MaTeJ

(#291) duvi válasza Matej (#290) üzenetére


duvi
nagyúr

3 és fél kopira ilyen leosztás? Az tényleg szép meglepetés volt :D Főleg, ha full páncélzattal voltak.

[ Szerkesztve ]

(#292) Cifu válasza Matej (#290) üzenetére


Cifu
nagyúr

A koponyák száma arra vonatkozik, hogy az ismert körülmények alapján becsüli meg a fekete srác a nehézséget. Benne van a pakliban, hogy téved. :)

Mondjuk 3,5 kopinál 4 assault az kellemetlen kategória. :)

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#293) Shadowguard válasza duvi (#291) üzenetére


Shadowguard
senior tag

Én is kaptam már ilyen szép meglepetést az előző végigjátszásnál. Csak ott a hátam mögé dobott le 3 assaultot meg egy heavyt és szemből is jött 4 heavy. A fő gond az volt, hogy két tűz közé kerültem.

Azért tegnap is volt még kellemetlen küldetés, bár ott én voltam a hülye. 4 Thunderbolt jött szemből, oldalról meg láttam, hogy 2 80tonnás meg 2 hatvanas jármű, mint erősítés. Megnéztem a járműveket a Grasshopperrel, na mondom sima ügy: 2 Schrek meg egy Manticore, biztos az lesz a másik hatvanas is. Hát nem... SRM Carrier... A főhős mechje úgy vágta hanyatt magát rögtön, mint a legősibb foglalkozás gyakorlói. De ahhoz képest olcsón megúsztam, csak a Hunchback és az LRM-boat Orion veszítette el a páncél egy részét, de semmi komoly sérülés a fegyvereken, plusz négyből három pilóta sérült. A főhős rögtön hármat :(((

Azt mondjuk szeretem a gépben, hogy néha elég logikátlanul támad. Kicsit megfaragta a Hunchbacket, közben rádobott az Orionra egy sensor lockot és belelőtt a másik Orionba. Mind a három mech guardban volt, szóval nem értem az okokat. Azért ha koncentrált össztüzet kap valamelyik mech a frontvonalban akkor hamar elkoptak volna.

[ Szerkesztve ]

(#294) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Tegnap megint elemében volt a játék, 3 koponyás recovery-n egy Banshee-Zeus páros, megtámogatva egy Orionnal és egy Thunderbolttal. Túl nagy kihívás nem volt, sensor lockkal elkaptam a Banshee-t és két sorozat LRM borította is, a többieket meg elsőre nem is láttam... Utána már csak farigcsálni kellett. Bár egy visszatöltést megengedtem magamnak, mert kicsit "vicces" kedvében volt a gép: beugrottam a Hunchbackkel lábat faragni, erre begyalogolt a Zeus és Large Laser fejes... Oké, ennyi belefér, van tartalékpilóta amíg felgyógyul, majd következő körben hátraviszem. Főhős megfaragta a másik lábat, erre egy PPC elvitte a HBK fejét... Köszi, puszi, reload :Y

Egyébként is felesleges volt lábat farigcsálni, utána néztem, hogy BNC-3E volt. Ennek a mechnek úgy mi értelme, de komolyan? :F A másik variánsból még éppen ki lehet hozni valamit, de ez magasan vicc kategória azzal a kemény 3db hard pointtal (+4 support). Oké, a leírás szerint közelharci mech, de még annak is vacak.

Viszont továbbra is érdekesen dobálja az ellenfeleket. Előző végigjátszásban alig tudtam összeszedni egy LRM-boatnak való ON1-V-t, most meg nem győzöm eladni. K-s meg sehol... Előzőleg pont fordítva volt. Catapultot, Black Knightot még nem is láttam.

És egy kérdés: az MBR-t azt mi alapján adja a küldetések után? Húznám felfelé, mert Brintonban néha amiatt nem tudok küldetést vállalni (legalábbis úgy tippelem, Capellan és F. Sun repu már allied).

(#295) Cifu válasza Shadowguard (#294) üzenetére


Cifu
nagyúr

Ennek a mechnek úgy mi értelme, de komolyan?

Nem sok. Ennél már csak a Charger lett volna értelmetlenebb (80 tonnás "felderítő" Mech 5db Small Laser-el....).

Oké, a leírás szerint közelharci mech, de még annak is vacak.

Én nem álltam neki közelharci Mech-et összehozni, de especiel egy Banshee erre tökéletes, ráraksz négy Heavy Jump Jet-et, meg telepakolod Arm- és Leg Mod-okkal, illetve páncélzattal, small laser-ekkel, beleültetsz egy magas Pilot és Tactical meg Guts értékű pilótát, oszt mehet a hent...

az MBR-t azt mi alapján adja a küldetések után?

A küldetés nehézsége és a teljesített primary és secondary feladatok alapján. A nem frakciós bolygókon (Independent Planetary Goverments) csak ez számít. Én viszont élek a gyanúval, hogy a játékban beépített nehézség-szabályzó egyik fele, hogy nem engedi a 4,5-5 kopis küldiket túl hamar...

Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

(#296) Ry0K3N válasza Shadowguard (#294) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

A 3E eladni jó. A típus éppen azért maradt fent nagy számban mert vacak volt. Így milíciáknál és határvégi eldugott helyőrségeknél kötött ki a típus nagy számban. Aztán megcsinálták a 3S típust 3026-ban ami már tényleg assault gépnek néz ki.

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#297) Shadowguard


Shadowguard
senior tag

Ennél már csak a Charger lett volna értelmetlenebb

Még küldetésben poén is lenne: 2-3 ilyen izé, ami szorgosan sensor lockol a hátul elhelyezett LRM-carriereknek, esetleg tornyoknak is. Egyébként is gondolkoztam már rajta, hogy jó lenne, ha beraknának egy-két egyszeri küldetést, ahol nem csak annyi a feladat, hogy ölj meg mindenkit random mapon, hanem fix map és kis narratíva.

Én nem álltam neki közelharci Mech-et összehozni, de especiel egy Banshee erre tökéletes

Igen, de abban is jobb a 3M. Kettővel több rajta a support hardpoint. Viszont a fene tudja, én a Grasshoppert használom "közelharcra", de azt is flamerekkel, hogy ha valami naggyal találkozok legyen időm farigcsálni a többivel. Csak már gondolkozok rajta, hogy van-e még értelme, mert egy kör alatt egy mechet úgyis kiszedek. Viszont ha az elején ugrok be a tömegbe Vigilance ide vagy oda elkopik hamar.

A 3E eladni jó.

Én a mechek jó háromnegyedével így vagyok :DDD Dragont vagy Quickdrawt az életben nem használnék. Mondjuk sokfélét most sem használtam a heavyk közül, mert mire össze tudtam volna rakni egy Thunderboltot vagy Jagert volt két Orionom.

Tegnap sikerült találkoznom még egy Highlanderrel (vagyis rögtön kettővel is), szóval megvan az első assault mechem. Ennek örömére el is foglaltam a Smithont...

Vicces volt, bár azért Glitch beszedett két fejlövést.

(#298) Matej válasza Shadowguard (#297) üzenetére


Matej
tag

Én minden mech-ből megtartok egyet a kiállításra. :) :)
Nemrég láttam egy videót, egy küldetést, ahol med mech-ek ajánlottak.
4 assault-tal simán megcsináltam (2 Highlander, 1 King Crab, 1 Battlemaster). Kellett a Jum jet-et de még maradt is plusz kör a végén.

MaTeJ

(#299) Ry0K3N válasza Matej (#298) üzenetére


Ry0K3N
senior tag

"Én minden mech-ből megtartok egyet a kiállításra. :) :) "

És én azt hittem csak én vagyok ilyen hibbant gyűjtő :DDD

"Doom fans are not like Disney fans. If doom fans don't like what you have done they burn your house down."

(#300) Matej válasza Ry0K3N (#299) üzenetére


Matej
tag

Fallout 4-ben is minden fajta power armor-ból volt egy lezsírozva az erkélyen. :)

MaTeJ

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Battletech
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.