Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#901) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Az valami újdonság, hogy "untracked" jelzésű a 7.-én rendelt termék?
Eddig a legolcsóbb kütyükhöz is kaptam számot.

#?*@&!

(#902) qqzs válasza zeon.hu (#901) üzenetére


qqzs
őstag

kattints ra beljebb van info neha, nekem van hogy a megjegyzesbe irjak bele

Eladó: GTS450

(#903) zeon.hu válasza qqzs (#902) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Kösz!

Sajnos sehol nem látom, de csak megjön :)

#?*@&!

(#904) xy2003


xy2003
tag

Mennyire lehet jó egy ilyen akku?
Unom már az egérben az elemcseréket, a nimh akkuk meg csak 1.2voltosak,így azok sem bírják jól.

[link]

(#905) zeon.hu válasza xy2003 (#904) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Elég új termék, jól is hangzik, de review egy sincs róla.
Keresnék tesztet vagy várnék vele.

#?*@&!

(#906) xy2003 válasza zeon.hu (#905) üzenetére


xy2003
tag

Nem sok semmi van,úgyhogy marad még a régi verzió.

(#907) cikasz


cikasz
őstag

Sziasztok.
Ennél pontosan mit kell csinálni? meg tudja valaki mondani?

If you have reviewed a product and it has been published on the product page, share the link to Facebook and you will get 30 BG credits. The number of products you share are not limited, however, you only receive 30 BG credits for every unique product shared.

köszi.

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#908) zeon.hu válasza cikasz (#907) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

A terméknél lévő fb megosztás gombbal megosztod, ha már írtál jelentést róla.
Egyszer kaphatsz érte pontot.

#?*@&!

(#909) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Napi szokásos 2 Oops begyűjtve... :D

The Truth is out there...

(#910) cikasz válasza zeon.hu (#908) üzenetére


cikasz
őstag

Ahha köszi.
Otthonról ki is próbálom majd.
:R

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#911) cikasz


cikasz
őstag

Van egy csomó pontom és úgyis kellene vennem egy mágneses töltőt.
Tudotok valami jót/ajánlottat, de nem arany árban?
A fiam tabletén most kell cserélni microusb csatit mert annyit használta, hogy odalett :)
A következő meghibásodást kiküszöbölve egy mágneses töltő tökéletes lenne.
köszi

[ Szerkesztve ]

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#912) zeon.hu válasza cikasz (#911) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Nekem van, mágneses a micro usb vége, de kb fél évig bírta.
Másik topikban is sokan panaszkodnak rá.
Pedig szépen töltött, adatátvitel is tökéletes volt.
Főleg mifi-re volt kötve, de már alig tölti.
Ha lesz időm, majd csinálok vele pár mérést azért.

#?*@&!

(#913) cikasz válasza zeon.hu (#912) üzenetére


cikasz
őstag

na rákérdezek akkor ebayeskütyüs topicba hátha :)

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#914) zeon.hu válasza cikasz (#913) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Igen, ott panaszkodtak többen is.
Én még nem is a legolcsóbbat vettem pedig.

#?*@&!

(#915) Beni2360 válasza cikasz (#911) üzenetére


Beni2360
félisten

most kell cserélni microusb csatit - hol sikerült cseréltetni és mennyiért?

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#916) Williamgrant válasza Williamgrant (#899) üzenetére


Williamgrant
veterán

Újabb csatám a banggooddal...

Ugyebár tegnap abban maradtunk hogy ma rákérdezek hogy mi a helyzet. Felsuhantam a weboldalra, megkerestem a rendelést és a pofám leszakadt:
A tegnapi live chat beszélgetésem után valaki egyszerűen TÖRÖLTE a refund igénylésemet! :(((
Nem gyengén berágtam -> irány újra a chat, most másik női név.
Röviden leírtam hogy mi volt a beszélgetésem a tegnapi női névvel, jött megint hogy ez-e a címem, megkérdeztem-e a postán, stb. Fogtam és a tegnapi beszélgetés screenshotjait becsatoltam, és a Refund Service képernyő mentést is hozzá. Mellesleg ezeket még tegnap valami furcsa megérzésből elmentettem, hogy jól jön még ha majd a PayPal Buyer Protection részlegnek írok, hogy adják vissza a pénzem.
Plusz megkérdem hogy magyarázza már el hogy hova tűnt az order status oldalról a refund szövegem?
Eltelt fél perc, majd közölte hogy válasszak az újraküldés vagy a visszatérítés között. Mondtam hogy utóbbi mellett maradnék, és ígéretet tett arra hogy visszaadják a zsetont.
Újra megkérdeztem hogy mi történt a Refund résznél leírtakkal és hova tűnt, ki törölte, amire a válasz az volt, ígéri hogy megkapom a pénzt. Na hurrá.

Most ott tartok hogy:

1. A Banggood szarik rá ha egy nagy értékű vásárlásod után egy refund igénylést beadsz.
2. A Live support arra mindenképp jó, hogy belenyúljanak az értékelésedbe, töröljék a hozzászólásod, vagy a visszatérítési igénylésed.
3. Érdemes mindenről képernyő mentést készíteni, mert simán hülyének nézik az embert később.
4. Érdemes a PayPal Buyer Protectionnel fenyegetőzni, mert úgy tűnik hogy az legalább még működhet.

Szóval ez volt az utolsó alkalom hogy 2000 Ft-ot meghaladó összegű rendelést leadtam ezen az oldalon, de valószínűleg most az egészet jegelem ha visszakapom nagy nehezen a pénzem. Amúgy kár hogy ilyen gusztustalanul átverős kínai szagú az egész, mivel egész jópofa cuccokat raktam a kosárba azóta is...

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#917) zeon.hu válasza Williamgrant (#916) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Hasznos leírás, köszönjük!
Kár, hogy Banggood-on ilyen előfordulhat.

#?*@&!

(#918) goop válasza zeon.hu (#917) üzenetére


goop
őstag

Kicsi kínaiaknál bárhol előfordulhat, de nekem eddig velük volt a legkevesebb gondom.

(#919) andrisbandi válasza Williamgrant (#916) üzenetére


andrisbandi
őstag

Maga a Banggood még a legkorrektebb kínai bolt/oldal.
Sajnos gerinctelen emberek ott is előfordulnak, de kevesebb mint máshol.
Bárhol fogsz vásárolni, első körben mindenhol hülyének fognak nézni. Csak az udvarias de határozott/tudatos fellépésből értenek.

Én az Alin jártam hasonló cipőben.
Fel sem adták a nagy értékű rendeléseim 34 nap alatt.
Pofátlanul hazudoztak, de nyomonkövetési számot nem tudtak adni, pedig külön kifizetteték azt is.
Az lett a vége, h maradéktalanul visszakaptam az Alitól minden pénzt, de bannoltak az Aliról...
Érdekes...

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#920) zeon.hu


zeon.hu
nagyúr

Megérkeztek a 7-én rendelt távirányítós színes led égők (2db-ra vonatkozik az ár).
Hangulatvilágításnak tökéletes, gyerekszobába már jobb a fényereje.
Az egyik távirányító pontatlanul van bekötve ( On/Off gombok nem működnek, de 1 sorral lentebbi gombokkal ki és bekapcsolható a lámpa). Egyébként mindkét távirányító használható bármelyik égőhöz.
Ami nem tetszik, hogy a villany felkapcsolásakor váltakozó színnel villog, ilyenkor nem jegyzi meg az utolsó beállítást.
Viszont nem muszáj lenyomni a kapcsolót, elég a távirányítóval kilőni, ez esetben megjegyzi.
Ha valaki ilyet keres, érdemes lehet erősebbet venni.

#?*@&!

(#921) 206 cc válasza Williamgrant (#916) üzenetére


206 cc
senior tag

Azt azért tedd már hozzá hogy ez a történet egy EU raktárról történt vásárlásnál esett meg!! Tehát nagy valószínűséggel a " kicsi kínainak " nincs semmi köze hozzá!! Sajna nem egy eset mutatja mennyi csomag tűnik el az EU-ban .... Hidd el " kicsi kínai" sokkal becsületesebb!!! Kb 500 kinti rendelésemet vagyok túl és ez a tapasztalatom.

206cc „- pedig nem is én utállak Téged.Te utálod saját magad” .... a problémát nem az jelenti, hogy valaki hülye,hanem az hogy nem ismeri be....

(#922) Williamgrant válasza 206 cc (#921) üzenetére


Williamgrant
veterán

Meg is mondtam a supportnak, hogy amiket simán kínai irányból rendeltem, azok rendben voltak (illetve egyik cucc hibás volt, de kértem hogy küldjenek másikat és jött is korrektül).
Nem nagyon érdekel hogy ki a feladó, kínai vagy sem, én egy szolgáltatást vettem igénybe egy adott oldalon. Nem az fájt a legjobban hogy nem érkezett meg a cucc 7 napon belül (pedig fizettem érte), vártam is még rá pár hetet, hátha. Az is viselhető volt, hogy kamu tracking adatok voltam megadva, amiket bemásoltam ide már éltek tegnap, tehát valaki módosította az egészet. Az viszont teljesen kiakasztott hogy a refund igénylésre nem reagált senki semmit, majd a BG support a beszélgetés után törölte az igénylést. Kvázi eltüntette a nyomát annak hogy volt ilyen jellegű problémám.
Szóval lehet dicsérni hogy ez a legkorrektebb a kínai shopok között, olyannal még eddig sosem találkoztam hogy maga az oldal üzemeltető szívatott volna. Amúgy más oldalak esetében egyértelműen elválik hogy kik az eladók, míg a BG esetén ez háttérben működik, úgy viselkedik mintha egy büdösnagy áruház lenne.
Hogy a "kicsi kínai" mennyire becsületes, azt nekem ne... Több mint egy hónapot töltöttem Ázsiában, ebből majdnem egy hónapot Pekingben és az Erlian közötti útvonalon.

Amúgy ma visszakaptam a pénzem, úgy tűnik a második srác a supportnál látta hogy az elődje kicsit elszúrta ezt a projektet már és nem várta meg hogy szaporodjon a PayPal ügyintézés a Banggooddal.

Ettől függetlenül mindenkinek csak azt tudom ajánlani, hogy minden vitás ügyben készítsen screenshotokat mindenről. A chat beszélgetésről is.

Most egyelőre még nem tudom mi legyen a kosaramban lévő cuccokkal, de lehet hogy majd apránként megrendelgetem később. Még friss az élmény.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#923) maestro87 válasza Williamgrant (#922) üzenetére


maestro87
őstag

Miért live chat-en kérsz refund-ot? Szerintem ökölszabály, hogy az ilyen eseteknél rendes e-mail formában vegyük fel a kapcsolatot a bolttal. Annak van nyoma is, és magyarázkodni sem kell a későbbiekben, hogy az előző ügyintézővel mit beszéltél már meg.
A live chat-et én csak max rendelés módosításra (szín, méret, szállítási cím stb) használnám ahol fontos a gyors segítség.

(#924) Williamgrant válasza maestro87 (#923) üzenetére


Williamgrant
veterán

Te most tényleg ennyire hülyének nézel? :(((
A banggoodon van lehetőség webes felületen Repair, Resend és Refund funkciókat aktiválni. Ahogy mellesleg minden más normális oldalon. Mondjuk az e-mailnél még a chat is jobb megoldás lenne, mert legalább van benne interakció, míg az elküldött leveledre alapesetben nem fogod tudni hogy megkapták-e.
Tényleg, amúgy miért nem olvastad el hogy mit írtam? :F

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#925) cikasz válasza Beni2360 (#915) üzenetére


cikasz
őstag

Még nem sikerült mert venni kell csatit, de egy haverom csinálja.

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#926) qqzs válasza Williamgrant (#924) üzenetére


qqzs
őstag

szerintem is jobb az email mikor penzrol van szo, meg van emailtracking szöviz par a neten ha kivancsi vagy elolvastak e

Eladó: GTS450

(#927) maestro87 válasza Williamgrant (#924) üzenetére


maestro87
őstag

Igazad van, félreértettem. Refund gombokat nyomogatsz ami még a chat-nél is rosszabb taktika. :)
Megtanulhattad volna már, hogy egy refund gombnak maximum Aliexpress-en van súlya, a többi oldalon törölhető a kérelem és még észre se veszi senki, csak te, meg az aki törölte.:) Válaszolni sem hiszem, hogy válaszolnának rá. Márpedig beszélgetés nélkül ritkán osztogatnak refund-ot. :U
A levél meg azért is jobb a chat-nél, mert egy, nem kell képernyőmentést csinálnod, kettő, nem olyan egyszerű semmibe venniük, ugyanis minden válaszoddal újra elküldöd a teljes beszélgetést ha netán az újonc Ching Chang törölte volna.
A chat beszélgetéseket egyébként sem biztos hogy elmentik, vagy ha el is mentik nehezebben kereshető vissza.

Refund kérés menete:
Vásárló: Kedves ügyfélszolgálat! Még most sem érkezett meg a 2016.07.09-én postázott #325942 rendelési számmal rendelkező termék. A postán is érdeklődtem már és semmi. Szerintem már nem is fog megérkezni ezért refund-ot szeretnék kérni. Üdv, Béla
Eladó: Kedves Béla! Köszönjük a #325942 számú rendelését. Sajnáljuk a késedelmet, mi postáztuk a csomagot 2016.07.09-én. A szállítás általában 7-25 napot vesz igénybe, a rossz időjárás vagy a vámkezelés okozhat késedelmet a szállításban. Kérjük jöjjön vissza ha két héten belül sem kapja meg a csomagot. Üdvözlettel, Ivy
Vásárló: Kedves Ivy! Eltelt több mint két hét és most sem kaptam meg a csomagot. Kérném vissza a termék árát. Üdv, Béla
Eladó: Kedves Béla! Köszönjük a #325942 számú rendelését. Sajnálattal hallom, hogy még most sem érkezett meg a csomag. Kérem ellenőrizze a szállítási címet: Kiss Béla, Nefelejcs utca 8, Veszprém.
Ezenkívül utána tudna érdeklődni az A0024561319CN számú csomag állapotáról a helyi postán? Várom mielőbbi válaszát. Üdvözlettel, Ivy
Vásárló: Kedves Ivy! A szállítási cím helyes és sajnos a postán sincs a csomag. Refund-ot kérek.
Eladó: Kedves Béla! Köszönjük a #325942 számú rendelését. Tudna várni még pár napot a csomagra hátha megérkezik? Várom mielőbbi válaszát. Üdvözlettel, Ivy
Vásárló: Köszönöm, már vártam eleget, refundot kérnék.
Eladó: Kedves Béla! Köszönjük a #325942 számú rendelését. Ha nem érkezett még meg a csomag, ez esetben újra tudjuk küldeni vagy visszatérítjük a termék árát. Váram mielőbbi válaszát. Üdvözlettel, Ivy
Vásárló: Kedves Ivy! Mint már írtam, refund-ot kérek. Köszönettel, Béla.
Eladó: Kedves Béla! Elküldtük a termék árát az Ön paypal számlájára. Kérem ellenőrizze, hogy megérkezett-e, ez 2-3 napba is beletelhet. Elnézést a kellemetlenségekért. Üdvözlettel, Ivy.
Vásárló: Köszönöm, megkaptam. Üdvözlettel, Béla.

A történetet a valóság ihlette, azonban egy része fikció. Bármilyen hasonlóság a valóssággal csupán a véletlen műve. Továbbá ezúton szeretnék elnézést kérni a Nefelejcs utca 8-ban lakó Kiss Béla nevű veszprémi lakostól.

[ Szerkesztve ]

(#928) Lackooo84 válasza maestro87 (#927) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Mindig csetben kértem a refundot, és elég volt a PP case-t megemlíteni, már nyomták is. Ja, és a csetnél van egy opció, ami a teljes scriptet elküldi a megadott email címre.

The Truth is out there...

(#929) maestro87 válasza Lackooo84 (#928) üzenetére


maestro87
őstag

Én nem szeretek fenyegetőzni. :N Inkább intézem hosszas levélváltással. :DDD

(#930) Phülöp válasza maestro87 (#927) üzenetére


Phülöp
addikt

Én eddig egyszer kértem refund-ot, 2 nap múlva visszajött a pénz. Nem leveleztem senkivel.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#931) Williamgrant válasza maestro87 (#929) üzenetére


Williamgrant
veterán

"Igazad van, félreértettem. Refund gombokat nyomogatsz ami még a chat-nél is rosszabb taktika. "
Látom mindenképp arról akarsz meggyőzni hogy a 21. század vívmánya refundot emailben intézni. LOL! :N
Véletlenül se fogadd el mások véleményét. :) Nem baj, én már csak amolyan tuskó vagyok, hogy az adott oldal funkcióit próbálom használni. Eddig mindig működött.

(#926) qqzs
Kalap szart sem ér. Ha küldesz nekem egy mailt, amit az én postfixem spam pontozás miatt töröl, a büdös életben nem fogom tudni elolvasni. Ja, és te sem fogod senkinek bizonyítani hogy elküldted. Egy reverse címre állított mail szervert telepítek, bárkinek bármit küldhetek látszólag (ott lesz az outlook küldött levelei között, stb.) és soha nem hagyja el a levél a szerverem. Stb. stb. stb.

(#928) Lackooo84
A Te tanácsod viszont értelmes, és abszolút működik is. PayPal vonal legalább működik. Majd írok is nekik egy e-mailt... :N ;]

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#932) Lackooo84 válasza maestro87 (#929) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ez nem fenyegetőzés. Csak amikor már fél órája ugyan azt a süketelés baromságot löki, akkor megírom, hogy nem szeretnék tovább vitázni, PP dispute. "Please don't, you'll get a refund." És tényleg nem is érdemes velük vitázni mert semmi értelme.

The Truth is out there...

(#933) maestro87 válasza Williamgrant (#931) üzenetére


maestro87
őstag

Nem direktbe kell megküldeni nekik az e-mail-t, hanem ide írsz és válaszolni már e-mail-ben fogsz! Itt is figyelmen kívül hagyhatják, de akkor elküldöd újra a kérelmet, míg nem válaszol egy normális ügyfélszolgálatos.

Amúgy meg nem tudom mit mérgelődsz, három nap alatt megkaptad a refund-ot az írásos kapcsolatfelvétel után.
Felőlem továbbra is használd a refund gombot, de akkor ne csodálkozz hogy néha késik a refund, ugyanis vagy elfogadják a kérelmedet vagy nem. Jelen esetben valaki úgy döntött, hogy nem fogadja el. Ennyi. Be lehet nyújtani újra.
A törlés sem feltétlenül trükközés céljából történt...

Ha te csak idegeskedsz minden apróságon, akkor lehet nem neked való a külföldről történő rendelés. :N
Ha én minden megadott szállítási határidőn belül meg nem érkező csomagra refund-ot kértem volna, már rég kitiltottak volna mindenhonnan.... Olyan ember meg még nagyon nem volt itt a fórumon, aki ne kapta volna vissza a pénzét egy meg nem érkezett csomagra. :U

(#932) Lackooo84: Csak nehogy egyszer majd a refund gomb után a bann gombra is rákattintsanak. ;] Mert megtehetik ha már nagyon a bögyükben vagy... de a paypal is... :U Szóval csak óvatosan, tudni kell mindig hol a határ.

[ Szerkesztve ]

(#934) xy2003


xy2003
tag

Szülnapi kupon összegéért ilyen mélyen a zsebbe kell nyúlni,kapok (2x)15öt ha vásárolok (2x)min120$-ért?
Ok,végül is 12,5%,majdnem fél áfa. :)

[kép]

(#935) zeon.hu válasza xy2003 (#934) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

És azt sem bármikor, 8.-áig ráérsz vele :)
Igazából egy bármire felhasználható 5$-os kupon jobb lenne.

#?*@&!

(#936) xy2003 válasza zeon.hu (#935) üzenetére


xy2003
tag

Végül is életünk során kapunk jó párszor olyan ajándékot amihez jópofát vágunk aztán bevágjuk a szekrénybe vagy továbbadjuk, de az tuti,hogy semmire nem használjuk,na meg ajándék lónak amúgy sem kell nézni a fogát :)

(#937) zeon.hu válasza cikasz (#911) üzenetére


zeon.hu
nagyúr

Megmértem a mágneses töltőt.
Míg újonnan hozta az 1A-t, most csak 0.45.
Ellenőrzés miatt egy Blitzwolf kábelt is rátettem a mifi-re, az 1A-el tölt.

#?*@&!

(#938) Williamgrant válasza maestro87 (#933) üzenetére


Williamgrant
veterán

Ha nem érted hogy min morgolódok, akkor talán ezt nem is kellene tovább megvitatni, nem neked szólt a hozzászólás.
Mondjuk az érdekelne hogy miért is bannolnak mert a pénzedért nem átverést, hanem normális terméket akarsz? Ja és a PayPal főleg nem fogja az ügyfelét egy inkorrekt kínai webshop miatt elveszíteni.
Ez nem a szocializmus, ahol csendben tűrjük hogy a sarki boltos rátenyerel a mérlegre míg a párizsit számolja, és elfelejt visszaadni öt forintot.

Ja, és a PH! fórumok nagy értéke, hogy a negatív tapasztalatokról ugyanúgy beszámolunk.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

(#939) qqzs válasza Williamgrant (#938) üzenetére


qqzs
őstag

Mondjuk szerintem ez nem egy sarki kinai webshop hanem a vilag elso otben benne van kb. Nekem semmi bajom nem volt veluk par szazast mar elszortam naluk. Majdnem hozzak az amazon support szintet ami a vilagon a legjobb.

Eladó: GTS450

(#940) maestro87 válasza Williamgrant (#938) üzenetére


maestro87
őstag

Oké, nem vitatkozom. De azért írd már meg ha mégis megjön a cucc és felesleges volt a refund kérés. Mert azért olyan is megeshet, hogy eu raktárban még sincs a cucc és ezért csúszik az egész. Nem te vagy az első aki 30 nap után kapja meg az eu raktáras rendelését.
Nekem GearBest-en is csak ma adták fel a több mint egy hete rendelt terméket, pedig az állítólag raktáron is volt (CN). De türelmesen vártam és lám egyszer csak fel adták.:)

BG még mindig a legkorrektebb cég. Persze lehetnek ott is trükköző dolgozók, vagy hibázhatnak ők is, de a PP-nak azért ők több hasznot hoznak mint te magad, ezt ne feledd.:) És ha odáig fajulna a helyzet, hogy egyszer felnyom valaki, nem nagyon fogják ellenőrizni az üzeneteidet. PP csak annyit fog látni, hogy refund, refund, refund, refund.... te meg annyit hogy bann. :) Ezért mondom, hogy türelem kell a külföldi rendelésekhez, nehogy csaló szagunk legyen.:)

(#941) tipuka válasza Williamgrant (#916) üzenetére


tipuka
addikt

sajnálom, hogy ilyen történt veled, nekem eddig szerencsére még csak pozitív tapasztalatom volt velük a GB-vel ellentétben. :)

(#943) cikasz válasza zeon.hu (#937) üzenetére


cikasz
őstag

köszi.
Amúgy neked milyen van? WSKEN-t mondják, hogy jó, de nem találtam csak ájfónost a bangon :O

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#944) maroni válasza cikasz (#943) üzenetére


maroni
aktív tag

A gearbesten van [link]

(#945) cikasz válasza maroni (#944) üzenetére


cikasz
őstag

Hát csak a bangon tele vagyok pontokkal :B

https://www.facebook.com/groups/775784742804666

(#946) maroni válasza cikasz (#945) üzenetére


maroni
aktív tag

Ott is van! [link] Azt nem tudom jók-e?

[ Szerkesztve ]

(#947) fape


fape
senior tag

Share-es +30 BG credits csak az új rendelésekre vonatkozik?
Próbáltam régi, július közepi, azóta remove-olt order-re, a recycle bin-ben, majd restore utána megosztatva a terméket sem kaptam érte creditet. Valaki tudja, hogy működik?
Előre is köszi.

[ Szerkesztve ]

Nem ezeket a drónokat keresik!

(#948) cris78 válasza fape (#947) üzenetére


cris78
őstag

Én egy régivel próbáltam, 2 hónapja nem rendeltem tőlük semmit. Nekem megadta a pontot, de csak egyszer működik.

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#949) Williamgrant válasza maestro87 (#940) üzenetére


Williamgrant
veterán

Megírom ha megjön a cucc. Azóta már megrendeltem amúgy ugyanazt eu-s oldalról. Alin olcsóbb lett volna, de inkább EU rendelést választok, mert nem akarok pluszba fizetni.

Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.