Banggood tapasztalatok
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Pancsermeste
őstag
Igen, ezen az útvonalon haladva küldtem az emailt. Csatoltam a hibáról a video linket. Kíváncsi leszek, mikor és mit válaszolnak.
A Return/Repair pont alatt nincs semmi "no items found"
Nem tudom, milyen bug lehet ez, de már régebben is észrevettem, hogy amit a sztógépen beteszek kosárba azt a mobilon nem feltétlen látom, ill. fordítva is előfordul, igaz csak ritkán.
Ez a mostani szappanadagolót mobilon tettem kosárba, ott rendeltem meg, és csak ott tudtam követni. Most, hogy megérkezett, most is csak ott látom. Számítógépen a rendelésszámra rákeresek, akkor sem találja.
-= Pancsermeste® =-
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (Jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, a Banggood szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!