Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18651) V/ válasza dethroner (#18650) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel a postás leigazolhatja az átvételt, így legkésőbb holnap azt látod hogy kézbesítve a küldemény és a BG rendszere is ezt fogja látni és igazoltnak veszi.

(#18652) dethroner válasza V/ (#18651) üzenetére


dethroner
veterán

A posta nyomkövető pár perccel később már kézbesítettnek mutatta, de nem is ez zavar. Az a gondom, hogy hivatalos irat számának feljegyzése és/vagy aláírás nélkül bárki elrakhatja.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#18653) V/ válasza dethroner (#18652) üzenetére


V/
Topikgazda

Az okmány számot be kellene írni, ez az Posta szabálya. Nálunk mindig kéri és beírja a postás pedig ismer.

(#18654) dethroner válasza V/ (#18653) üzenetére


dethroner
veterán

Amikor a postán veszem át, tőlem is kérni szokták. De ez most csak a kezembe adta és lelépett. Kíváncsi volnék mivel igazolná hogy átadta :U

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#18655) V/ válasza dethroner (#18654) üzenetére


V/
Topikgazda

Passz, de a PDA lehet hogy jegyez meg dolgokat vagy beír egy számot ami szig számra hasonlít. Ha akarják egyébként a napi tevékenységet tudják listázni, így nem nagy ötlet kamu adatokat beírni. Főleg úgy hogy az ügyfél ugye reklamálhat és akkor meg muszáj lesz nekik ellenőrizni.

(#18656) dethroner válasza V/ (#18655) üzenetére


dethroner
veterán

Nem akarok neki rosszat így természetesen nem fogok bekavarni, de azért erre jobb lenne ha figyelne, plusz a csomagok is jóval kisebb eséllyel tűnnének el.

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#18657) JoinR válasza dethroner (#18656) üzenetére


JoinR
senior tag

Nekem a múltkor a tértivevényest dobták a postaládába, már nem lepődöm meg semmin.

(#18658) Beni2360 válasza JoinR (#18657) üzenetére


Beni2360
félisten

Ilyen már nem nagyon fog elfordulni mivel megszüntette a posta tértivevényt. Egyébként a vírus miatt hoztak érintésnélküli átvételi rendeletet. De pl az egyik futárszolgálat sms és e-maiében értesít a csomagról és abban egy 4 jegyű szám szerepel amit a futárnak kell beírnia a bemondás után és akkor jelenik meg a pontosítási adatok. Ezt visszakérdezve OK-za le és máris létrejött a kiszállítás.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#18659) V/ válasza Beni2360 (#18658) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem szüntette meg. Honnan veszed ezt? Most írtam alá egyet. Tegnaptól érvényes szolgáltatási jegyzéke a postának.

Annyi változott hogy cégeknek elektronikus kell vagy fizetni a kézi verzióért
Nem rendelet hanem belső postai szabályozás, az a rendelet amire hivatkoztak június 16-tól érvénytelen.
A futároknál sem egészen úgy megy, de az a kódos sms legalább az adott személyhez köthető, mert a címzett kapja meg.

[ Szerkesztve ]

(#18660) Beni2360 válasza V/ (#18659) üzenetére


Beni2360
félisten

Kicsit lazán olvastam a cikket. :U

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#18661) 1stVikman


1stVikman
senior tag

Sziasztok!
Rendeltem egy Wiha csavarhúzó készletet cseh raktárból, ingyen postával, kuponnal.
A checkout / kupon beírása után még 17,13$ volt a fizetendő összeg, majd fizetés után (kártyával fizettem) látom, hogy 19,61$-et vontak.
Mondom miaf..., és látom, hogy magától átugrott az ingyen posta fizetős 2,48$-ra.
Biztos vagyok benne, hogy free shipping volt, mert 2x is újrakezdtem a rendelést és fizetés előtt az alacsonyabb összeg volt ott.
Néztem mit lehetne tenni, de messenger/ live chat csak bot-tal lehet "kommunikálni", telefont saját költségre ekkora összeg miatt nem erőltetném, email meg ki van szürkítve! Próbáltam a kapcsolatfelvételnél rendelés módosítás/ szállítási mód módosítás menükön és rendelés törlése opción keresztül is, de email-t nem lehet küldeni.
Most akkor így jártam, és nyeljem be a fizetős postát?

(#18662) V/ válasza 1stVikman (#18661) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha jelölted a kupont akkor rögtön a jobb alsó sarokban kiírta a 19,61-et., szóval annyira nem lehetett meglepetés. De nincs mit reklamálni.
De mi volt még jelölve azon az oldalon?
Sokszor írtuk hogy fizetés előtt az összesítő oldalon pontosítani kell a szállítást, mert a kosárból nem mindig a kiválasztott jön át Szállítási biztosítás az mennyi volt és kivetted a pipajelet ha nem akartad fizetni?
Kipróbáltam, ott a free ship a CZ esetén, ha kupont vagy pontot használsz akkor megváltozik a szállítási lehetőség (EU Priority Mail (US$2.48) és nem lesz az ingyenes (EU Standard Shipping (Free shipping). A Promo dolgoknál is figyelni kell az ilyenre.
Ez is így működik már rég.
Nem kuponos verzió:

Kuponos verzió

[ Szerkesztve ]

(#18663) 1stVikman válasza V/ (#18662) üzenetére


1stVikman
senior tag

BGCZ728
Ezt a kupont használtam és 700 pontért vettem még vip 3-5 felhasználóknak igényelhető - 2$ kupont.
Azért is ugrottam neki kétszer a rendelésnek, mert először kivettem a biztosítást és akkor ugrott fizetősre a posta. Másodjára nem nyúltam semmihez, és fizetés előtt még az alacsonyabb összeg volt ott, free shipping-el, ez 100%.
Értem én, hogy hülyének nézik az embert, de azért egy ilyen húzás több, mint gusztustalan és etikátlan.
App-ból vettem.
Visszaigazoláson kb.lehetelen megmondani, hogy valaha ingyen posta volt.
[kép]

(#18664) V/ válasza 1stVikman (#18663) üzenetére


V/
Topikgazda

Most is van ingyen posta, de kupon felhasználás esetén az nem vehető igénybe. Nem véletlenül írtam azt hogy: Ez is így működik már rég.
Teljesen mindegy hogy app vagy böngésző. Nem hülyítés, csak így működik.
Az Összefoglalóba is linkeltem a kupon felhasználási dolgokat, van egy rész amikor nem használható:
Coupons can be used on specific categories, products or even just as part of a special promotional event.
However, they can not be used on products with a "promo" tag, like the ones listed here below:
- Flash deals products;
- Products which are part of a special promotional campaign;
- Special drop-ship products;
- Products with a discount only for a limited period of time;
- Products with a "VIP" or "CUT" tag;
A ilyen ingyenes szállítás az kizárja a kupon felhasználást vagy az, vagy kupon.
A drop-ship kategóriába tartozik

[ Szerkesztve ]

(#18665) V/ válasza 1stVikman (#18661) üzenetére


V/
Topikgazda

A kommunikációhoz elfelejtettem írni hogy az ünnepük miatt 10.09 az első munkanap.

(#18666) 1stVikman válasza V/ (#18664) üzenetére


1stVikman
senior tag

Értem én az álláspontot, de ettől függetlenül nem korrekt.
Illetve maga a kuponhasználat nem jelenti feltétlenül a free shipping fizetősre váltását.
Most direkt próbáltam ismét, cseh raktár, másik kupon, és maradt is a free shipping :

Szóval nekem ugyanígy a kevesebb összeget mutatta fizetés előtt, és fizetéskor (amikor már nem látom mennyi, mert csak a kártyaadatokat adom be) a nagyobb összeget vonta le.
Szimplán etikátlan...

[ Szerkesztve ]

(#18667) V/ válasza 1stVikman (#18666) üzenetére


V/
Topikgazda

Inkább az a probléma hogy rögtön nem egyértelmű. Ha ránézel a fizetés előtt akkor látva hogy a végösszeg nem jó, akkor elkezded nyomozni hogy technikai probléma van vagy valami más. Célszerű kideríteni és aztán mérlegelni hogy úgy megéri-e. Amit az előbb írtam azt írtam volna neked akkor is ha a fizetés előtt kérdezed hogy miért van eltérés, mert ez náluk így megy. Hogy korrekt vagy nem korrekt én nem tudom eldönteni.

Van olyan kupon ami viszont nem változtat a szállítási módon, mert máshogy használható fel, de írtam a pontokat is azoknál is lehet kikötés.
Te kétféle kupont használtál a leírásod szerint ahhoz a vásárláshoz, az egyik kötve volt a szállításhoz.

[ Szerkesztve ]

(#18668) V/ válasza 1stVikman (#18666) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez esetén marad a free szállítás BGCZ728 ha appban vásárolsz. Ezt is lehet etikátlannak tekinteni, de sajnos van ebben is eltérés hogy böngészőt vagy app-ot használsz.

[ Szerkesztve ]

(#18669) 1stVikman válasza V/ (#18668) üzenetére


1stVikman
senior tag

Itt az a gond, hogy - 2$ kuponra rádobtak +2,48$ szállítást. Magyarán drágább lett végül kupont használva a dolog.
A nagyobb baj, hogy nem lehet velük kommunikálni, nem tudom ezt feléjük jelezni.
De mindegy, elengedtem a dolgot, vettem valamit, amire nincs is szükségem, drágábban, mint amennyit szántam volna rá. Ennyi... :)

(#18670) dethroner válasza 1stVikman (#18669) üzenetére


dethroner
veterán

Belefutottam már olyanba, hogy a weboldalon megadott ÁKCIJÓS árra amikor rádobtam egy kupont, akkor a kedvezményt nem a már említett árból számította, hanem az akció előtti teljes árból. Tehát a kupon használatával drágább lett volna :Y

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#18671) JoinR válasza dethroner (#18670) üzenetére


JoinR
senior tag

Igen a kupon mindig így működik.
Nekem a múltkor az volt, hogy rendeltem 3 terméket össz. 22$ körül, telón a 20/3-as check-in-es kupont használhattam volna rá, de PC-n böngészőből a promo termékekre együtt annyi kedvezményt adott, hogy kupon nélkül is olcsóbb volt, mintha appból rendelem. :U

(#18672) kmarci25


kmarci25
veterán

EU Priority Mail szállítási módról van bármiféle tracking? Várhatóan hogyan fogom itthon megkapni? Posta vagy futár? (Csehországban feladott csomag...)

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#18673) V/ válasza kmarci25 (#18672) üzenetére


V/
Topikgazda

Mindegyiknél van, ahol a Tracking oszlopban van pipajel így ennél is, ha feladják látni fogod. A számból konkrétan kiderül majd, ez várható CQ...DE ragszám és így Posta.

[ Szerkesztve ]

(#18674) kmarci25 válasza V/ (#18673) üzenetére


kmarci25
veterán

Köszi, meg is van. :R

"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief

(#18675) Beni2360


Beni2360
félisten

Egy Aug.17.-i vásárlás UD284779932NL mire számíthatok? :W
, Becsült szállítási idő: 15-30 munkanap

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#18676) V/ válasza Beni2360 (#18675) üzenetére


V/
Topikgazda

Arra hogy kérd a visszatérítést.

(#18677) Beni2360 válasza V/ (#18676) üzenetére


Beni2360
félisten

:R és ott mit válasszak? Rendelés törlésé?

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#18678) V/ válasza Beni2360 (#18677) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem érkezett meg, azért kéred. Ilyenkor nem lemondjuk mert szállítás alatt van, a törlés csak addig lehetséges amíg nem adják fel.

(#18679) Beni2360 válasza V/ (#18678) üzenetére


Beni2360
félisten

Én az Értékesítés utáni alkalmazást választottam, de akkor ez nem jó.
Bocs rossz topikba vagyok. :WA BG-be mentem.
Töröld a dolgokat :R

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#18680) V/


V/
Topikgazda

Változott a Banggood böngészős felülete, érdemes egy Banggood böngésző pucolást csinálni, BG sütik és böngészőgyorsítótár törlés.

(#18681) drr


drr
őstag

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni.
Szeptember 15-én rendeltem egy Poco X3 NFC telefont akcióban 199$-ért. Fehéren feketén fel volt tüntetve, hogy szeptember 29 előtt lesz postázva. Mivel az ár nagyon jó volt, belementem. Azóta sem adtak fel semmit, sőt, ma már az áll a készülék linkjére kattintva, hogy Restocking. It will be available soon.
Október 1-én küldtek emailt ezzel a szöveggel:
Delivery Delay Notification
Dear google user,
Thank you for ordering with us. We're sorry to inform you that your product is taking longer than expected to restock because of excessive demand.
We are putting pressure on the factory to produce urgently. We will ship it as soon as the goods arrive.
You can go to the order center to check the estimated delivery time and all related information. We will email you after the order is shipped.

Szerintetek mit csináljak? Érdemes várni, nem vágnak át? Jelenleg sokkal drágábban lehet a készülékhez hozzájutni, szóval ha nem kell félnem, én tudok várni. Csak nem tudom másnak hasonló esetben milyen tapasztalata van...

(#18682) V/ válasza drr (#18681) üzenetére


V/
Topikgazda

1-től máig Kínában, Hong Kongban ünnep volt, holnap lesz az első munkanap. Semmit nem küldtek volna egyébként is. Én várnék.
Persze most valószínűleg a forint romlása miatt nem veszítesz a refund-ként visszajövő pénzen, de nincs garancia arra hogy a telefon később olcsóbb lesz, de a forint romlása miatt viszont többet fogsz érte fizetni.

(#18683) drr válasza V/ (#18682) üzenetére


drr
őstag

Értem... Ez esetben várunk... Köszi a gyors választ! :R

(#18684) mr.dana


mr.dana
aktív tag

Sziasztok ! áru visszaküldésről van valakinek tapasztalata ...??

vettem egy porszívót / besz@rt ..
de evvel most nem akarok untatni senkit ..a lényeg : több levélváltás után ( képeket videókat kellett küldenem róla stb ) eljutottunk oda, hogy azt írják hogy küldjem vissza a cuccot , a pénzt visszautalják... de nincs egy rendes cím sem .. olyan mintha valami mesterséges intelligencia lenne, lehet csak én képzelem persze , de fura ..
nem tudja valaki hova kéne küldeni ..!?
mindjárt berakom a szöveget is ..
igaz én google fordítóval fordítottam..
de relatíve jónak tűnt .. :F

(#18685) mr.dana válasza mr.dana (#18684) üzenetére


mr.dana
aktív tag

Dear xxxx
Thank you for your email and order 85260564.
After having checked the problem via the video and photos you sent, we can determine that the product has manufactuing defect , we apologize for this situation.
We would like to refund Ft33,425 to your payment account. You will receive a refund in the same payment method you used to place this order. And you need to send back the item you received.
Since different transportation companies have different charging standards around the world, would you cooperate with us in asking for the cheapest freight with a tracking number? After we received your reply, we would consider the items should be return or not, Thanks a lot!
Here is the shipping address: Dongguan City,Guangdong Province,China.
And you do not need to pay any extra shipping fee.
And we do not request additional payment for the reshipment.
Please let us know which solution is more convenient for you. Looking forward to your reply.
Best regards,
Cecilia
:Y

(#18686) V/ válasza mr.dana (#18685) üzenetére


V/
Topikgazda

A cím hiányos, kérj pontosítást hiszen az irányítószám is kell, annak a városnak több is van és kell egy utca és házszám is. Azután úgy számold hogy 8860 Ft a legolcsóbb nyomkövetett visszaküldés ha 2 kg alatt van a csomag súlya.

[ Szerkesztve ]

(#18687) mr.dana válasza V/ (#18686) üzenetére


mr.dana
aktív tag

ok köszi szépen ...
azért mondom , hogy érthetetlen, kb mintha egy sablon szöveg lenne ..
de nincs csak tartomány meg város :W
csak gondoltam hátha már valaki küldött ..
:R :R

(#18688) Sir Pocok


Sir Pocok
őstag

Sziasztok!

Tegnap benyújtották a 2021 évi adócsomagot és kellemetlen meglepetés van benne, ami mindenkit érint, aki Kínából rendel ezután.

"Áfa: minden unión kívül rendelt áru után adózni kell
Bekerül a hazai áfa-szabályozásba az Európai Unió e-kereskedelmi áfa csomagja, amely többek között eltörli a 22 eurót meg nem haladó import küldemények adómentességét. Azaz 2021. július 1-től minden külföldről (nem EU államból) rendelt áru után általános forgalmi adót kell fizetni.
Az adómentességi szabályt kihasználó külföldi kereskedők nemcsak a tagállamok költségvetését károsították meg, hanem az európai unió piacán tevékenykedő tisztességes vállalkozásokat is. Néhány csalárd cég az EU-n belül is visszaélt az egységes piacra vonatkozó rendelkezésekkel, de ezt a kiskaput is bezárja az a hazai gazdálkodóknak kedvező módosítás, amely kimondja, hogy július 1-től alapvetően a fogyasztás helye szerinti tagállamban kell megfizetni az áfát távértékesítéskor – olvasható a Pénzügyminisztérium adócsomagról kiadott közleményében."

Ez gyakorlatban azt jelenti, hogy 3. országból jövő csomag esetén minden után most már ÁFA-t és vámot kell fizetni.

Hogy ennek az alapját mi alapján fogja meghatározni az jó kérdés.... Mert ha marad levélen szereplő feltüntetett érték akkor sok értelme nem lesz....

Az erős embernek nincs szüksége hatalomra, a gyönge jelleműt pedig tönkreteszi.

(#18689) V/ válasza Sir Pocok (#18688) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha már flood. :))

Tudjuk, már ezt is beírtam hogy csúszik júliusra.
Azt is már írtam hogy jövő július odább van.
És pontatlan a szöveg az összes EU-n kívüli országból érkező vásárolt termékre, nem csak Kínából beszerzettekre.
És aki eredetileg írta az nagyon buta, nem kis kapu volt hiszen az Uniós jogi szabályozás tette lehetővé, ami törvényben van az nem jogellenes, nem bújt ki alóla senki, hiszen betartotta.
Az indoklás sem igazán valós, a csempészek persze kibújtak ez alól, de annak ugye más az aspektusa.
És magyar jogszabály teszi lehetővé hogy nem kell megfizetni a 10 €-ot el nem érő áfá-t, az sem tekintem kiskapunak, a Magyar Állam kedvezménye, persze így kevesebb áfa folyik most be.
A Vámkódex határozza meg hogy mivel kell igazolni az értéket.Nincs a ráírogatási móka most sem.

(#18690) Imy


Imy
veterán

Bangood Snatchen kb 2 hete Paypallal fizetek. Ha nem nyerek, akkor vissza kellene utalniuk apénzt, ugye?
Direkt csináltam BGpay regisztrációt, de oda sem érkezett vissza a sokszor 0.01$, de a PayPalra. :U

(#18691) V/ válasza Imy (#18690) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát pedig visszajön mindkét helyre. Ma is jött az e-mail az egyenleg cseréről a BgPay-en, ugyanúgy amikor fizetve van. Aktiválni kell, nem regisztrálni. ha tudsz vele fizetni akkor ha nem tiltottad le az értesítéseket azokat meg kell kapni és azzal a pénz is mozog.
Keresd már meg a fizetést a PayPal-on mert visszaküldik, de nem azonnal látod.
Ha a lejárt snatch fizetésnél az Order Details-ra kattintasz felül szürke betűvel írja hogy mi lett a pénzzel, ott te mit látsz?

[ Szerkesztve ]

(#18692) csaabz


csaabz
őstag

Hello!

A szeptember 26-án a CZ raktárból megrendelt rc autó ma jött meg. Örülnöm kéne, hogy megjött egyáltalán (kis hibái azért vannak - 62ezer forintért), de a 24 órás előkészítési időt és a max 5 napos szállítási időt messze nem tudták tartani. Amikor rájuk írtam, mindig csak azt mondogatták, várjak még 1-2 napot. Na igen, közben volt a kínai újév is, de gondoltam egy európai raktárat ez nem zavar annyira.
Aki onnan rendel, készüljön a várakozásra. Ennyi. :U

https://www.flickr.com/photos/187066941@N05/

(#18693) Imy válasza V/ (#18691) üzenetére


Imy
veterán

Ezt írja: "Sorry. You have not won a prize!US$0.01will be refunded to your BGpay account."
És ez egy 10.06-i satch, ami már régen véget ért. Nem értem így. :F

Bgpay:

[ Szerkesztve ]

(#18694) Imy


Imy
veterán

2020.08.15-én rendeltem egy eszközt, de még sehol sincs. A nyomonkövetési szám semmire sem jó.

Sep 02, 2020 04:00Package has been sterilized and shipped out.
Sep 01, 2020 13:25Our warehouse has started packing your items.
Aug 15, 2020 02:56Order submit.

Tracking Info: 612392303226 via EU Priority Line
Expected delivery date: 2020-10-02 04:00:11
Payment Method:PayPal

Meddig kérhetem vissza az összeget?

(#18695) Lala6 válasza Imy (#18694) üzenetére


Lala6
őstag

A GLS oldalán nézd a csomagkövetést.

(#18696) Imy válasza Lala6 (#18695) üzenetére


Imy
veterán

Sajnos ez sem jó hír, vagy?

(#18697) V/ válasza Imy (#18693) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez szerintem nincs aktiválva. Menjél le Set up now-ra. De előtte kattints a Transaction Record menüpontra és nézz meg mik vannak ott. Ezután a Security settings és ott nézd meg mit állítottál a Refund Setting résznél a Set-re kattintva, nekem ugyan a Refund to BGpay:balra húzva és szürke, de még is az onnan költött pénz oda megy vissza.
Neked most ezt be kellene kapcsolni, néhány snatch-el feltöltöd aztán visszaállítod hogy a normál refund ne kerüljön rá.
Pl ez látszik ha jól van beállítva:

A másiknál kérdéshez: lehet követni, de amíg a GLS Európai központjához nem ér be addig csak ezt fogod látni.
Írnod kellene hogy ők mit tudnak róla és ha lejárt a várható szállítási idő (átlépte a dátumot) akkor akár visszakérheted a pénzed.

[ Szerkesztve ]

(#18698) x64 válasza csaabz (#18692) üzenetére


x64
aktív tag

A szept. 1-én CZ raktárból 1-week-delivery-vel rendelt forgószékemet fel se adták, azóta se.
Ráadásul Paypal-nál dispute-ot nyitottam szept közepén, amire a BG sablonválaszban azt kérte, várjak még egy hetet. Vártam, nem jött meg (nyilván, mert el se küldték), majd 23-án eszkaláltam.
Első körben a PP vitarendezési központban szept. 30-ra írták, hogy döntenek. Aztán ez a dátum elkezdett folyamatosan “kitolódni”. Okt.5-nél csináltam róla egy screenshotot is. Jelenleg épp okt.20-ra ígérik a döntést.
Vajon mégis mire várnak???
A tracking száma egyébként: CQ611365737DE

(#18699) V/ válasza x64 (#18698) üzenetére


V/
Topikgazda

Az lehet hogy kifogyott a raktár készlet és még nem kapták meg. Írtam már ha EU-s raktár esetén egy pontosító üzenet nem árt fizetés előtt, főleg a cseh raktáros dolgoknál, eleve kókányolás, ha át kell vinni Németországba és onnan küldik ide, Csehországon keresztül.
Ráadásul a cseh COVID helyzet is bekavarhat, tavasszal karantén alatt volt az a település ahol a raktár van se ki, se be forgalom nem volt, most meg nem igazán tudni hogy ott mi a helyzet.
Re reklamálsz az eladó meg ad vala,mi bizonyítékot a PayPal-nak hogy szállítva és erre is várhatnak hogy megérkezzen.

(#18700) Imy válasza V/ (#18697) üzenetére


Imy
veterán

Itt nekem semmi előzmény nincs. Ott a settnél a biztonsági kérdéseket lehet újra beállítani, amit már beállítottam korábban.
Írtam nekik mindkét ügyben levelet, remélem válaszolnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.