Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#18101) V/ válasza bl4ze (#18100) üzenetére


V/
Topikgazda

Az gond hogy a postásokkal csak akkor tudnál egyezkedni ha nem a reptéri postán adták volna fel. Itt az is lehet hogy elmaradt az átcímkézés.
Nekem volt vitám velük, aztán beküldtem az üzlet Google street-es képét, a hivatalos holland számláját az üzletnek, hogy holland cég, meg leírtam hogy a felvételi posta az melyik utcában volt és az hogy kínai neve (vagy koreai, nem is tudom már) van az eladónak az nem jelenti azt hogy nem élhet Leidenben és nem lehet ott üzlettulajdonos. Ugyanis a név miatt gondolta egy tudálékos vakegér postás hogy Kínából jött. Kék címkével.

A link.

[ Szerkesztve ]

(#18102) bl4ze válasza V/ (#18101) üzenetére


bl4ze
veterán

Igen, lehet az átcimkézés maradt el. :( :W

Ha kézhezvételkor mégis KÉK EU cimke van rajta, akkor hogyan tovább?
Lehet benyújtani panaszt? Van értelme?
Vagy fizesse ki a BG?
Mi a tapasztalat, mennyire fizetik ki tényleg, ki járt már így ?

Köszi !

.:. bl4ze .:.

(#18103) V/ válasza bl4ze (#18102) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha kék, mivel nem tudod igazolni hogy Hollandiában vetted, a reklamáció az felejtős.
Nálam egyszerű volt, csak a hülyeség miatt voltam mérges.
A BG úgy ahogy írják a tariff insurance esetén kifizette a teljes igazolt költséget eddig, bár az PDM volt és ott külön kellett ezt választani jelölni és fizetni. Eu Priority-re nem emlékszem.
2019 december 12 előttieknél volt néha kavar vagy 60°-ot fizettek vagy az összest, vagy nem fizették a futárcég eljárási díját

(#18104) bl4ze válasza V/ (#18103) üzenetére


bl4ze
veterán

Itt most azt írják, hogy teljes 100% összeg jár mivel 2019 december 12 utáni.
Bosszant ez nagyon, a francnak kell PostNL-lel küldeni. Korábban ami sarc mentes volt nekem az mindig DPD-GLS jött és nem ilyen PostNL fas+%%ság

.:. bl4ze .:.

(#18105) Csepi84


Csepi84
csendes tag

Sziasztok! A következőbe futottam bele, rendeltem 1 kamerát másnap mégegyet és az elsőt gond nélkül megkaptam viszont a másodikat vámkezelésnek vetették alá. Nem értem, hogy miért... mind2 eu priority line... :( 75 dodó volt, most akkor meg is vámolják meg áfát is fizethetek? Tariff insurence benne volt az árban, visszatérít a banggood? Mi ennek a menete?

(#18106) bl4ze válasza Csepi84 (#18105) üzenetére


bl4ze
veterán

Welcome to my world.
Olvass vissza pár hozzászólást.
Banggood szépen beszo+P+%ott pár embert úgy látom az "EU Priority Line"-nal.
:Y :W

.:. bl4ze .:.

(#18107) Csepi84 válasza bl4ze (#18106) üzenetére


Csepi84
csendes tag

Épp folyamatban :)

(#18108) V/ válasza bl4ze (#18106) üzenetére


V/
Topikgazda

Várjuk már meg hogy kiderül pontosan miért is került vámeljárás alá.
Nem a Banggood okozza szerintem, kár rájuk verni a balhét. Ők elküldik azután a szállítási folyamatot nem tudják befolyásolni. Ezután a logisztikai cég aki Hollandiában feldolgozza, a holland posta és a magyar posta lesz az aki ezt befolyásolja.
Egy tény, hogy eddig amit ezzel a szállítással rendeltem sosem került vámeljárás alá, de nem azért mert ők ezt garantálták.
Továbbra is élő amit írtam, hogy ők nem vállalják azt mely szerint garantált hogy nem kell fizetni a EU-n kívülről induló termék után az áfá-t, vámot. Így nincs mit számonkérni, felhánytorgatni.
1. Látni kell hogy miért került a postások látókörébe.
2. Ingyenesen szolgáltatásként biztosítva a áfa, vám visszatérítés, itt majd látnunk kell hogy ez miként is gondolják. Ez működik amikor pénzt is adok érte, gondolom azzal hogy ingyenesként biztosítja ez ugyanúgy élő dolog.

Egy elmélet, mi van ha az átvilágítón látszik hogy drágább dolog van és hiába EU-n belüli feladásnak tűnik, bekérik a vételről az igazolásokat, mert a vámnak erre egyébként van jogosultsága.
Aztán ha a címzett tudja igazolni hogy tényleg EU-n belüli vásárlás, akkor nem foglalkoznak vele mert nincs rá jogalap, egyébként meg ha kiderül hogy EU-n kívüli beszerzés, felróják a fizetnivalókat. Ez megint nem a webshop-on múlik, persze azért ez nem korrekt eljárás (eleve szándékos csalást feltételeznek pedig EU-n belülről jön a küldemény) és indokolatlanul lassítja a küldemény feldolgozást.

[ Szerkesztve ]

(#18109) bl4ze válasza V/ (#18108) üzenetére


bl4ze
veterán

Le fogom fotózni majd a csomagolást, és megnézitek.
A vám papírokban én azt írtam, hogy feladási hely Hollandia és be is másoltam a parcelsapp képet :

Nem biztos segít, de egy próbát megér.
Meglátjuk.
A pénzt remélem vissza fogják fizetni. Régen sokat vásároltam EU Prio-val, sosem ezzel a béna PostNL-lel jött. DPD, GLS, DHL - EU-ból !!!!

Még jó, hogy van rajta élő "Shipping" és "Tariff" insurance is, így kérhetem vissza a pénzt.

Nem örülök ennek az egésznek, nagyon nem :(

Egyébként jött e-mail tőlük már, tegnap bejelentettem, hogy para van a csomaggal :

We have confirmed that you bought the tariff insurance.

Would you mind sending us the receipt and the documents the Customs Agency sent you? We will arrange the refund within 1 business day after receiving these documents. And the money will return to the same payment method you used to place this order.

Orders placed after December 12, 2019: Tariff charges and associated processing costs will be refunded.

[ Szerkesztve ]

.:. bl4ze .:.

(#18110) V/ válasza bl4ze (#18109) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem úgy tűnik hogy ki fogják fizetni, így nem kell beijedni, néha így járhatunk.

(#18111) badabum


badabum
tag

Az egy dolog hogy kínai cégtől vásárolsz,viszont azt hogy melyik országban adják fel a csomagot azt a posta és te is csak a nyomkövetési számból látod.Miért nyilatkoznál a Vámnál hogy Kínából jön ha a tracking number Hollandiából indul.

(#18112) bl4ze válasza badabum (#18111) üzenetére


bl4ze
veterán

Én azt nyilartkozam, hogy Hollandiából jön, és csatoltam a levélben a
parcelsapp képet is, mely szerint Hollandia-Magyarország a reláció és nem CN vagy HK.
Meglátjuk....

.:. bl4ze .:.

(#18113) V/ válasza badabum (#18111) üzenetére


V/
Topikgazda

Csak azért, mert valójában Kínából vagy Hong Kongból indult, nem Hollandiából. Ha a holland posta a reptéri postán tranzitként kezeli (nem náluk lép be az EU-ba azt jelzi a küldeményen akkor Mo-n kell azt beléptetni vámolni.
A BG EU Priority küldeményeknek van egy előélete, olyan nincs a ténylegesen Hollandiában feladottak esetén, ezt sajnos nem lehet letagadni és ha valótlan dolgot nyilatkozol az vámszabálysértés.
Pl:

(#18114) V/ válasza bl4ze (#18112) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát nem is tudom hogy jó ötlet. Reménykedj hogy nem kezdő vámos lesz, akinek még nem volt szabálysértési ügye és épp most akar gyakorolni. Az eljárási cselekmény bírság és elkobzás is lehet.
De teljesen mindegy, mint írtam ha tranzitként kezelik, te akármit beküldhetsz, a holland postai meghatározás lesz amit igaznak vesznek.

Neked nincs ilyen az elején?

[ Szerkesztve ]

(#18115) bl4ze válasza V/ (#18114) üzenetére


bl4ze
veterán

Már bocs, de én jóhiszeműen EU Priority csomagként jeleztem, és azt vélelmezem, hogy az Hollandiából érkezik, mint a ragszáma is.
Ha CN-HK tracking lenne, úgy gondolom más a helyzet de köteles vagyok tudni honnan jön, főleg ha a szállítás "EU Priority Line" ?

Ne máááár.

.:. bl4ze .:.

(#18116) V/ válasza bl4ze (#18115) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem vagyunk hülyék. Nincs jóhiszeműség, mert szándékosan ezzel lett rendelve, mert ezek többségében elkerülik a vámeljárást. A Banggood termék oldalt ennél megnézve látnak spanyol, cseh, német indulási adatot ennél a terméknél? Ugye nem, de azok meg eleve nem EU Priority-vel jönnek. Szóval lehet agyalni.
De nem értelek, azt írta a Banggood hogy kifizetik a vállalásuk szerint, akkor most mi probléma? Beleviszed magad egy értelmetlen dologba. De ahogy gondolod.
Nem engem kell meggyőzni.

[ Szerkesztve ]

(#18117) bl4ze válasza V/ (#18116) üzenetére


bl4ze
veterán

Hiszem, ha megkapom tényleg. BG azért nem egy 100% korrekt banda.
Sajnos volt már velük rossz tapasztalat, remélem most rendben lesz minden és megadják a refund-ot a felmerült összes költségre, ha már az időmet+energia nem fizetik, amit ebbe bele kellett fektetni. (dokumentumok, ügyintézés stb.)
Pont nem ezt akartam, hanem megkapom a kezembe a cuccot és kész. Ezt fizettem. :W

.:. bl4ze .:.

(#18118) V/ válasza bl4ze (#18117) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem én, de a magyar vámszervek jogosultak minden postai forgalomban érkező küldeményt ellenőrizni, függetlenül attól hogy honnan érkezik. Ez meg a másik oldal, mindegy hogy mit fizettél. Nekem meg nem kellett BG-s viszonylatban ilyenekkel foglalkoznom, így nem is minősítem őket, hiszen nem rajtuk múlik.

[ Szerkesztve ]

(#18119) PirosHello válasza motoflug (#18089) üzenetére


PirosHello
senior tag

Jun 23, 2020 12:42 Sikeresen kézbesítve Jun 23, 2020 12:42 Sikeres kézbesítés rögzítése belső rendszerben Jun 23, 2020 00:34 A küldemény a kézbesítőnél van Jun 23, 2020 00:15 A küldemény feldolgozás alatt Jun 22, 2020 22:22 A küldemény szállítás alatt Jun 22, 2020 11:59 A küldemény feldolgozás alatt Jun 22, 2020 10:59 A küldemény szállítás alatt Jun 19, 2020 08:00 Küldemény átadása nemzetközi szállításra Jun 19, 2020 08:00 Küldemény előkészítése szállításhoz Jun 19, 2020 06:48 Küldemény előkészítése nemzetközi szállításra Jun 18, 2020 20:55 Felvétel a feladótól Jun 22, 2020 05:34 The shipment has arrived in the destination country/destination area Jun 19, 2020 12:48

The shipment will be transported to the destination country/destination area and, from there, handed over to the delivery organization. Jun 19, 2020 11:08
The international shipment has been processed in the export parcel center Jun 19, 2020 02:55 The international shipment has been processed in the parcel center of origin Jun 12, 2020 02:45 Package has been sterilized and shipped out. Jun 11, 2020 11:15 Our warehouse has started packing your items. Jun 11, 2020 10:44 Order submit

Nekem CQ-val kezdődött és DE-vel végződött a tracking number. Valahol Németországban csomagolták át, és kapott nyomkövetőt. Ugyanazok szerepeltek nekem is, mint bl4ze által linkelt adatok: EU priority Line, volt rajta biztosítás, fizettem 628 Ft shipping fee-t, és a fenti adatsorból látszik, simán megjött.
Ez nem jelenti azt, hogy a magyar vámosok mostantól nem fogtak gyanút.... :W

Ja, és a Magyar Posta nyomkövető adatlapján az szerepel, hogy feladó ország: Németország Célország: Magyarország.

[ Szerkesztve ]

"Soha ne mondd, hogy tudsz ultizni, maximum ismered a játék szabályait..."

(#18120) bl4ze válasza V/ (#18118) üzenetére


bl4ze
veterán

Persze, jogosultak. Ezt senki nem vitatja.
Én úgy vásároltam meg, hogy ez EU-ból érkezik. Vámosok szerint mégsem, így fizethetek 27% ÁFA-t + 3500 HUF.
Ezt be fogom vasalni a BG-on, az időmet+energia amit erre rá kell szánni meg b+%om.
:W

Hiába írják sok helyen, hogy ez ebben a formában vámmentes, nem az ha BG cseszik úgy küldeni. Korábban ezek az EU Prio-k futárral jöttek, EU-ból nem pedig MPL-es normál levél küldemény PostNL LTxxxxxxxNL. :O :((

.:. bl4ze .:.

(#18121) vegyszer válasza bl4ze (#18120) üzenetére


vegyszer
addikt

Nézd a másik oldalát. Neked legalább elküldték.
Nekem június 15 óta nem adták fel a csomagomat CZ raktárról. Ajánlják helyette a CN raktárat, mert itt van készleten. Csak épp drágább a szállítás, és 96$, és nem is pontozható/kuponozható, míg CZ-ből pontozva 61$ lett. Most a lassú, türelmes gyilkos hozzáállást választom. Bár kellene nagyon a lámpa a nappaliba, mert festés volt, és a régit kidobtam, hogy ez úgy is itt van egy hét alatt...
A Zasszonypajtás meg eszi az életem, hogy miért nincs ott lámpa már, menjünk a Lurdyba inkább egy másikért. (mert egy már van onnan)

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#18122) bl4ze válasza vegyszer (#18121) üzenetére


bl4ze
veterán

Ez is valami, ha tudom, hogy ennyi nyűg lesz vele, biztosan nem veszem meg BG-től.
Nem igen fér most bele az életembe ennyi plusz idő+munka, hogy vámoltatás + BG-vel csatározás, hogy fizessenek vissza mindent. Nem erre készültem, nem ezt fizettem az EU Priority USD 6,05-os felárával :(
:W

.:. bl4ze .:.

(#18123) JoinR válasza bl4ze (#18122) üzenetére


JoinR
senior tag

Szerintem nagyon túltolod a felháborodást...senki nem garantált semmit, csak annyit, ha megfogják a vámon, a BG kifizeti, és így is tesznek. Az a sok utánajárás kb. 15 perc, 10 perc e-mailben elküldeni a postának az adatokat, 5 perc megírni ezt a BG-nek és kész.
A sima posta sincs már ingyen szinte semminél, szóval fizettél kb. egy kemény ezrest, hogy a BG állja az összes költséged...szerintem rendben van.

(#18124) bl4ze válasza JoinR (#18123) üzenetére


bl4ze
veterán

Örülök, hogy Neked rendben van. Nekem nincsen.
Engedd meg ezt a "luxust", jó ?

.:. bl4ze .:.

(#18125) JoinR válasza vegyszer (#18121) üzenetére


JoinR
senior tag

Lehet én se várnék a helyetekben, szerintem fölösleges...nekem is volt egy CZ-raktáras rendelésem, ami pont elfogyott, május 15-én rendeltem, azóta sincs EU-raktárban.

(#18124) bl4ze: nyugodtan...ha ennyire nem bírod a stresszt, a kínai rendelést nem neked találták ki, főleg nem ilyen koronás időkben :)

[ Szerkesztve ]

(#18126) bl4ze válasza JoinR (#18125) üzenetére


bl4ze
veterán

Képzeld : évek óta vásárolok, rendelek. Bírom, de a fas!%ot nem.
Nem úgy jött ahogy kértem, már többen megírták itt is, máshol is : az EU Priority Line NEM PostNL sz+!%ság.... :W

.:. bl4ze .:.

(#18127) lion840621


lion840621
újonc

Sziasztok!
Rendeltem egy tabletet a Banggoodról csehországi raktárból. A csomagomat az udvarra bedobva találtam meg, elég fura tapintása volt. Gondoltam ripittyára tört. Aztán kibontottam és nem egészen tablet volt benne.

(#18128) sambenez válasza lion840621 (#18127) üzenetére


sambenez
addikt

Ez legkevésbé a BG hibája lesz.

(#18129) V/ válasza lion840621 (#18127) üzenetére


V/
Topikgazda

Könyvelt küldemény volt? Milyen dívat hogy ott a szállító így kézbesíti? Ugye csináltál képeket, videót a megtalálásról? Hogy érted hogy nem az volt benne? Fel volt bontva?
Ha nem volt sérült a csomagolás (felbontott) akkor a te felbontásodról is van videó, mert arra szükséged lesz.

[ Szerkesztve ]

(#18130) lion840621


lion840621
újonc

Nem volt felbontva. Csináltam róla videót. tablet helyett ez volt benne:

(#18131) sambenez válasza lion840621 (#18130) üzenetére


sambenez
addikt

Ez a része viszont a BG hibája.
Így még soha nem jártam, hogy mást küldtek.

(#18132) vegyszer válasza lion840621 (#18130) üzenetére


vegyszer
addikt

A vonalkód, amin a BG rendelési száma van, mindenképpen legyen meg neked nagyfelbontásban.
Valószínűleg kérni fogják.
Ha stimmel, akkor valaki ott lopott, ha nem, akkor csak ott hibázott véletlenül.

Első blikkre ez egy okos porszívó kefe szettnek tűnik.

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#18133) V/ válasza lion840621 (#18130) üzenetére


V/
Topikgazda

A BG neked megadott nyomkövetési szám az egyezik a csomagon lévővel? Egyébként mi volt a szám? Ha igen akkor ahogy vegyszer is írja a csomagolásról minden információ jól olvasható képekkel beküldve jelzed feléjük hogy nem azt kaptad amit kifizettél.
Kapcsolatfelvételi űrlap
After-sales
Package received missing something
Missing an item és e-mail, 3 képet küldhetsz bizonyítéknak, szerkeszd egybe pl a csomagoláson talált dolgokat. videó is csatolható csak ne túl nagy méretű legyen.

Nagyobb a valószínűsége hogy küldemény keveredés volt. De ilyennel nem találkoztam volt ami nem érkezett meg, de hogy teljesen mást küldjenek olyan nem, itt a topikban sem emlékszem hogy írt volna valaki ilyet.

[ Szerkesztve ]

(#18134) JKalo válasza 2N (#18082) üzenetére


JKalo
tag

Szia, én is hasonlóan jártam velük.
Most kértem refundot , mert a 15-20 nap helyett már 60 napon is túl vagyok.
06.03. rendelt telo, juni 12. óta egyhelyben topog!
Az ügyfélszolgálatnak hiába írtam (Cservice@banggood.com ), ök 90 napot ki akarják várni...

(#18135) V/ válasza JKalo (#18134) üzenetére


V/
Topikgazda

90 nap az érvényes határidő, amikor kifizetted már akkor az volt. Itt is megbeszéltük már néhányszor. Idő előtt hiába írsz és hiába fordulnál a PayPal-hoz hiszen 90 nap a Banggood szerződési feltétele. Valószínűleg el lesz utasítva.

[ Szerkesztve ]

(#18136) JKalo válasza V/ (#18135) üzenetére


JKalo
tag

Semmi gond, de szert bosszantó, hogy megint belefutottam... :-(, előtte a GB -nél rendelt 9s -el jartam ugyanígy.
Most megrendeltem az Alin spanyolbol a Poco-t, remélem ez már ideér ...

(#18137) V/ válasza JKalo (#18136) üzenetére


V/
Topikgazda

Már ezt is megbeszéltük, ha szállítás közben ellopják az nem a webshop sara, ha a szállító leigazolja hogy eltűnt a BG szó nélkül visszaadja a pénzed, de amíg nincs ez az igazolás te sem adnád vissza a pénzt, mert enélkül nem tudsz a szállítótól kártérítést kérni. Hidd el nem a BG húzza az időt.
Azért csak szólok az AliExpress-en rosszabb a vevő védelem helyzete és ott is 90 napos idők vannak már.

[ Szerkesztve ]

(#18138) JKalo válasza V/ (#18137) üzenetére


JKalo
tag

Eddig még nem okoztak csalódást, ahogy idáig a Bangood sem.... - meglátjuk.
Viszont megjött a válasz, várjak még 9 napot...

Tracking Info: CQ610092453DE via EU Priority Line

"Deliveries might be delayed due to unavoidable conditions, like slower customs clearance procedures or poor weather conditions.

We certainly understand your frustration that you paid for something and didn't receive it after such a long time. However, could you please wait for 【9】 more days? We assure you that we will try our best to provide a reasonable solution if you still cannot receive it after that. We really appreciate your patience and your support.

All items being sold at Banggood are guaranteed to be delivered to buyers within 70 days for orders shipped to your country.

You could refer to this link:https://www.banggood.com/What-are-the-Shipping-Methods-and-Delivery-Times-_hi321

If you still don't receive your parcel after our processing time, please do not hesitate to contact us again.
"

(#18139) bl4ze válasza JKalo (#18138) üzenetére


bl4ze
veterán

Igen, az EU Priority Line ilyen kéne legyen CxxxxxxxxDE nem pedig a PostNL.
Ez a baj, hogy utóbbi időben elszarják, és sok pakk jön PostNL-lel, majd szépen vámkezelés alá esik :( :o :W
Trógerség !

.:. bl4ze .:.

(#18140) JKalo válasza bl4ze (#18139) üzenetére


JKalo
tag

De az enyém elvileg Németországból jönne/jött volna .

(#18141) Beni2360


Beni2360
félisten

Azért ez a kavarás részemről egy kicsit furi.
CZ-ből rendelt cucc ....DE végű TN-nel mit keres FEUCHT IFS-ban. Vagyis miért nem cseh TN kap?
Ezek szerint semmi köze a Csehekhez.
És kíváncsi leszek a 2-5 nap szállítási idővel. :F 12.-t ír érkezésnek.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#18142) V/ válasza JKalo (#18140) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem biztos, mert nincs német raktár és nem itt van EU Priority Line-al küldik, ha CN vagy HK a raktár akkor ez onnan indul.
Ezek az EU-s
FR Warehouse located in France, ennél meglepő módon az EU standard shipping mellé German Post Air Mail van társítva, no ez akkor németből jönne, de nem csomagnyomkövetési számmal.
ES Warehouse located in Spain ES valami szállítás
CZ Warehouse located in Czech Republic, itt van EU Priority Line beírva, de nem megy Németországba és onnan vissza Mo-ra, ez valami nem stimmelős, mert van ennél meg a EU Priority Mail és a EU Standard Shipping is, gyanús hogy a line végű Kínából indul.
és még az év végéig
UK Warehouse located in England EUs szállítási módokkal.

(#18143) vegyszer


vegyszer
addikt

Na, 51 nap után postára adták a motyóm. CQ...DE számmal, elvileg a csehektől.
De hogy lett készleten, olcsóbb is lett, és újra pontozható is (nekem 62$ volt, mos 54$ lehetne, bár erősen agyalok még kettőn, ha beválik)

[ Szerkesztve ]

"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell

(#18144) Imi1981


Imi1981
veterán

Sziasztok! Tudom nem geekbuying fórum de sajnos olyan nincs itt ezért itt kérdezek hátha tudtok segíteni. Ezt link rendelném Olaszország EU raktárból es DHL-el . A DHL tényleg csak 1653 ft lenne? Nincs már itt semmi plusz költség ugye? Eu raktár tehát vám és áfa mentes ugye?

(#18145) V/ válasza Imi1981 (#18144) üzenetére


V/
Topikgazda

Előfordulhat, mert a cégeknek más áron szállítanak és Olaszország még nyakig benne van az EU-ban velünk együtt, ha onnan küldik az még olyan mint ha itthon vetted volna meg, de ott áfa kevesebb van az árban, csak 21 %

[ Szerkesztve ]

(#18146) bertokl válasza Imi1981 (#18144) üzenetére


bertokl
tag

4JAFAXMA kuponnal még kevés lejön belőle.

(#18147) Imi1981 válasza V/ (#18145) üzenetére


Imi1981
veterán

Akkor bátran rendelhetem ? Nem lesz meglepetés? Múltkor rendeltem de akkor GLS volt a legolcsóbb és ott akkor nem volt semmi plusz költség . Itt csak a DHL-től félek kicsit . Sosem hozott semmit nekem a DHL

(#18148) V/ válasza Imi1981 (#18147) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekünk jóformán naponta szállít a DHL, semmi különösebb gond nincs velük.
Nem postai, hanem futár cég lenne nálad is. Mivel Olaszországban a GLS és a DHL is elérhető, az eladó azzal küldi akivel van szerződése.

(#18149) Imi1981 válasza V/ (#18148) üzenetére


Imi1981
veterán

Oké köszi. Meg is rendeltem.

(#18150) Imi1981 válasza bertokl (#18146) üzenetére


Imi1981
veterán

Ezeket a kuponokat sosem nézem pedig néha megérné biztos . Még soha nem használtam . Pár száz forintot számított volna gondolom. Mindegy már megvettem így és szállítással együtt 15262 ft lett . Ennél olcsóbban csak Kínából tudtam volna szerintem .

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.