Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17601) Monaaaaa válasza p.t.r (#17600) üzenetére


Monaaaaa
kezdő

Úgy néz ki :R

(#17602) herrká válasza herrká (#17593) üzenetére


herrká
senior tag

Hátha valakit érdekel. Vagy érintett, vagy majd lesz. Kérdésemre, hogy miért törölték a szállítást, azt válaszolták, hogy a szállító cég nem tudja a mi országunkba szállítani. Így felajánlanak 5000Ft!!!!!!!, kártérítést. Remélik, örülök... Hát, írtam egy pár kedves sort. Így áll a banggood a garanciális ügyintézéshez...

(#17603) PociAti válasza herrká (#17602) üzenetére


PociAti
senior tag

Nem alaptalanul nem szállít sok cég Magyarországra :( Túl sok ügyeskedés történt. Megérkezett csomagok letagadása, karigény kérése (illetve szép számmal történtek tényleges postai csomageltűnések. Részben szándékosan, részben a káoszból eredően.)
Ők legalább próbálkoztak a szállítással, kárrendezéssel... Sajnos mi tisztességes vásárlók is azt nyögjük, hogy a vállalkozás kifejezés évtizedekkel ezelőtt összeforrott az ügyeskedéssel. Ezen a területen sajnos nemzetközi viszonylatban a morál borzalmasan alacsonyan szinten van.

(#17605) XtremLor válasza PociAti (#17603) üzenetére


XtremLor
őstag

Most futom en is a kotelezo koroket az eltunt/lopott csomag miatt...mostanaban igaz voltak olyan csomagok amik 3 hónapra futottak be...de ez nem olyan lesz. :DDD

"Legen...Wait for it...Dary"

(#17606) Ciccuka válasza herrká (#17602) üzenetére


Ciccuka
veterán

Nekem el se küldték az esernyőt, az árát meg hetek óta nem akarják visszaadni. :W

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#17607) herrká válasza Ciccuka (#17606) üzenetére


herrká
senior tag

Én a múlt évben jártam így egy "kifordíthatatlan" esernyővel! 5,5 ezer forint, és kínlódtak nem tudom meddig!
Egyébként a levelemre annyit reagáltak, hogy akkor adnak 10000Ft-ot, de ez a max! Elhajtottam ismét őket, erre már nem is reagálnak...

(#17608) petipetya válasza herrká (#17607) üzenetére


petipetya
nagyúr

Nem írtál egy nullával többet?

"nincs rá lezsóidő"

(#17609) herrká válasza petipetya (#17608) üzenetére


herrká
senior tag

Nem! :) Az 5 ezret megduplázták... Szerintük ennyi bőven elég. Megírtam, hogy ez is édeskevés. Erre már nem is reagálnak. :((( Ez nem az esernyős sztorira vonatkozik! A porszívóra! Bocs! Nem választottam szét a két története!

[ Szerkesztve ]

(#17610) petipetya válasza herrká (#17609) üzenetére


petipetya
nagyúr

5.500 Ft-os cuccot nem kaptad meg, visszafizették volna az árát, nem volt elég, visszafizették volna a dupláját, és az sem volt elég neked?

"nincs rá lezsóidő"

(#17611) herrká válasza petipetya (#17610) üzenetére


herrká
senior tag

Őöö, válaszoltam feljebb.
A porszívós kálváriámnál volt ez az eset! Megreklamáltam az 5 ezret, felajánlottak 10-et! Azt sem fogadtam el. Erre már nem is érkezett válasz!
Az esernyő miatt hetekig kínlódtunk, mire refundoltak.
Nem akartam két hsz-ben, azért volt a sortörés. Első két mondatom az esernyőre vonatkozott.
A második kettő pedig a porszívóra. Így már talán érthető. Csak nem akartam két külön hsz-t írni... Négy lett belőle... :)

(#17612) V/ válasza petipetya (#17610) üzenetére


V/
Topikgazda

Elromlott BlitzWolf robotporszívóról (valószínüleg az akksiról) van szó amely júniusig (12 hónap az érvényes rá, téves a több idő) garanciás lenne, bár az akksira vagy a töltőre csak 30 nap a garancia. Az hogy fizetett érte úgy 80 000 Ft-ot és a kompatibilis akksi az 10-12 000 Ft az AliExpressen és csak használná még azért nem egy értelmetlen dolog, de neki joga dönteni hogy megfelel a felajánlott érték vagy nem. Nem kell kritizálni. Az hogy te vagy én elfogadnánk ezt, az más dolog, egyéni döntés.

[ Szerkesztve ]

(#17613) petipetya válasza herrká (#17611) üzenetére


petipetya
nagyúr

Leesett :R

"nincs rá lezsóidő"

(#17614) petipetya válasza V/ (#17612) üzenetére


petipetya
nagyúr

Csigalom nyugavér, az esernyőt kevertem a robotporszívóval, így rögtön elpakoltam a szögeket és kalapácsot, amivel keresztre akartam őt feszíteni :)

[ Szerkesztve ]

"nincs rá lezsóidő"

(#17615) herrká válasza petipetya (#17614) üzenetére


herrká
senior tag

:R

(#17616) herrká válasza V/ (#17612) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm! De én nem találtam kompatibilis akksit hozzá. Ha tudsz linket, hálás lennék!

(#17617) V/ válasza herrká (#17616) üzenetére


V/
Topikgazda

Az alapján kerestem amit írtál hogy hasonlít a Xiaomira és az igaz is lesz, tudod egyeztetni a méretek és a elektronikus adatok alapján ha nem olvasható semmi a tiéden akkor is.
Mondjuk ez a lista.

(#17618) herrká válasza V/ (#17617) üzenetére


herrká
senior tag

Köszönöm! Én itthon néztem csak ez igaz. Csak felhomályosítottak, hogy nem stimmel az elektronika és a csatlakozóban lévő vezetékek száma! Tehát, átalakítást igényel. Csak én nem értek hozzá és olyan embert se találtam, aki ebben tudna segíteni. Ezért sírok ennyit....
De átnézem ezt a listát! Tényleg köszönöm a türelmet és a segítséget!

(#17619) Benhill


Benhill
senior tag

[Xiaomi Smartmi Pure Evaporative]

Most van CZ raktárban, és a BGMIHUCZ kuponnal ~33k-ra jön ki (106$), nem sűrűn vihető el ennyiért.

[ Szerkesztve ]

(#17620) V/ válasza Benhill (#17619) üzenetére


V/
Topikgazda

El kell hogy bizonytalanítsalak, sajnos hiába látod azt hogy In stock, mostanában aki biztosra akar menni az rákérdez.

Processing time: Ships in 24 hours sem igaz mindig, szerintem az utóbbi időben az 1 napos elküldéssel én nem találkoztam, sőt az 1-3 business days az 6 munkanapra (9 nap) sikeredett.

(#17621) ssgt1981 válasza V/ (#17620) üzenetére


ssgt1981
senior tag

8-9 csomagot rendeltem az elmúlt három hétben. Egy kivételével mindent feladtak egy napon belül.

(#17622) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Az mennyire normális, hogy van egy csomagszámom (CS....DE), amiről a Banggood app és a 17track szerint nincs semmi információ, ellenben a Parcels app mutat infókat. A másik furaság, hogy a 17track szerint DHL Paket (ha jól írom) a szállító, a Parcels szerint a Flyt Express.

Samsung Galaxy A54

(#17623) V/ válasza Viktor0610 (#17622) üzenetére


V/
Topikgazda

Addig amíg nem érkezik meg Németországi Hagenbe és nem kerül konkrétan a német posta kezelésébe nem is igazán lesz normális információ. Kínából hozza a Flyt Express és majd kapja a német posta. Ezek így jönnek.

(#17624) Viktor0610 válasza V/ (#17623) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Köszi! :R
Ugyanaz lesz a követési szám a DHL Paketnél is?

Vagy tul.képp' ez egy dhl-es nyomkövetési szám, és azért nem ír semmit az app vagy a 17track, mert még nem érkezett meg Németországba?
Mert igazából a Parcels sem ír sok mindent, csak kb. hogy elkezdtek vele foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#17625) V/ válasza Viktor0610 (#17624) üzenetére


V/
Topikgazda

Eleve német nemzetközi postai azonosítót kaptál, azzal kézbesíti a magyar posta, amíg nem élő addig egy konténerben utazik egy csomó csomaggal Kínából, az a mozgás nincs küldeményenként könyvelve.
Eleve azt írtam hogy oda kell érnie.

[ Szerkesztve ]

(#17626) Benhill válasza V/ (#17620) üzenetére


Benhill
senior tag

shipped (már a trackingben is látom hogy hol jár)
Tartotta a 24 órát, kíváncsi vagyok mikor kapom meg.

[ Szerkesztve ]

(#17627) Kolondrum válasza V/ (#17625) üzenetére


Kolondrum
félisten

Feucht-ot nem kéne neki is megemlíteni vagy ne idegesítsük?

(#17628) Viktor0610 válasza Kolondrum (#17627) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Rákerestem a szóra.
Nem lettem boldog, de nem aggódom. :DDD
Max. visszakérem a pénzem és megrendelem itthonról a telót.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#17629) Kolondrum válasza Viktor0610 (#17628) üzenetére


Kolondrum
félisten

Mint én voltam. :R

(#17630) V/ válasza Kolondrum (#17627) üzenetére


V/
Topikgazda

Te is megkaptad és más is, én is nem is egy küldeményt, minek kell riogatni az embereket? Tényleg nem értem.Ott van egy nagy logisztikai központ nem csak a DHL-nek (posta és express) hanem más futár cégeknek is Lehetetlen kikerülniük. Tűnnek el csomagok, de az ott előforduló küldemény mennyiségnek igen csak kis ezreléke.
Itt meg valamelyikőtök állandóan ijesztegeti a többieket.
Nem kell postai szállítást igénybe venni mert ott mindig van rá esély hogy elveszik a küldemény, általában 98%-os biztonsággal dolgoznak a posták, az MP évi 18 millió küldeményénél számold ki mennyi az 2%. Ezután már balszerencse dolga hogy tiéd abba esik és ez független Feucht-tól.

[ Szerkesztve ]

(#17631) ot93 válasza V/ (#17630) üzenetére


ot93
senior tag

De nem úgy volt, hogy feucht-ban arányaiban több tűnik el?
Amúg nekem mindegy, hogy mi van, amíg ilyen esetben vissza kapok a pénzem, vagy újraküldik. :)
Egyébként eddigi kínai rendelős pályafutásom alatt 2 csomag nem jött meg, de azok nem is voltak nyomkövetősek. Több mint 100 csomagból. Egyiket újraküldték, másiknak az ára miattam elveszett, mert nem szóltam nekik a reklamációs határidőig. :U Egyik sem banggood volt, hanem eBay, másik Ali...

[ Szerkesztve ]

Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k

(#17632) V/ válasza ot93 (#17631) üzenetére


V/
Topikgazda

Minek az arányaiban? Melyik logisztikai központhoz viszonyítsunk? A DHL Express küldemények közül még egy sem tűnt el Feucht-ban

(#17633) ot93 válasza V/ (#17632) üzenetére


ot93
senior tag

Minek az arányaiban?
Hát minden másik központhoz képest. :B
Meg lehet, hogy hülyeségre emlékszem, de írtál is nekik, hogy vizsgálódjanak már az eltűnt csomagok miatt.

[ Szerkesztve ]

Eladó: Sony HDR-AS20 akciókamera - 10k

(#17634) V/ válasza ot93 (#17633) üzenetére


V/
Topikgazda

Jól emlékszel, nem válaszolt az felelős személy. A Magyar Posta az igen, hogy mivel nem került a kezelésükbae így nem tudnak semmit róla.

(#17635) Riccsiz_h


Riccsiz_h
aktív tag

sziasztok !

Egy idősebb rokonom még mindig valamiért freemail-t használ (pedig már 7-8 éve próbálom lebeszélni róla). Egy olyan problémába ütköztünk hogy a Bangood által küldött levelek nem jönnek meg freemailre, pontosabban februárban érkezett meg az utolsó (nincs tele a fiók stb.) Ez ezért most tűnt fel mert több ügyben írtunk a supportnak és a válaszok gyanúsak nem érkeztek meg emailben.
Ennek hatására sikerült rávennem hogy váltsuk le Gmailesre a dolgot, viszont a visszaigazoló email sem jön meg amivel megerősíteném hogy nem illetéktelen akarja az email cserét. Vajon fog ilyesmivel foglalkozni / segíteni a support ha megírom nekik részletesen mi a helyzet ? Vagy erre valami jó megoldás ? Előre is köszönöm :R

Üdv. Riccsiz

(#17636) p.t.r válasza V/ (#17630) üzenetére


p.t.r
aktív tag

Amúgy nem szertnék riogatni, de pályafutásom alatt aliról, ebay-ről, GB-ről közel ezer rendelésem valóban elhanyagolható töredéke veszett el. Viszont BG-ról mindösszesen 5-6 rendelésem volt 3-4 apróság és 2db tablet. Ez a két tablet idén februári és áprilisi rendelés volt mindkettő feucthban lett oda. Nekem ez esélytelennek tűnik már.

(#17637) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Mivel az én kérdésem miatt került elő a Feucht-téma.
Azért sem aggódom még, mert a cucc május 23-án indult útnak, ha jól sejtem, Kínából. Majd -ahogy V/ is írta- később fog bekerülni a DHL Paket rendszerébe (remélhetőleg napok kérdése).

Samsung Galaxy A54

(#17638) run4fun


run4fun
tag

Sziasztok!

Mit gondoltok, mehet a refund Paypalon keresztül erre?
Április elejei rendelés, EU Priority Line-nnal...

Köszi!

(#17639) V/ válasza run4fun (#17638) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem. Folyamatosan írjuk hogy lassú a szállítás, azt is hogy mi az eljárás. Ez még nem ért Németországba. Rá kell kérdezni.
De erre még náluk sem (BG) - mert ott kell jelezni elsőként- nem lehet még reklamációt indítani. 70 nap után ha nem kapod meg visszakapod a pénzed. Kár elpazarolnod a PayPal dispute-t amíg szállítás alatt van és érvényes a Banggood vásárlói védelem.

[ Szerkesztve ]

(#17640) stuka20


stuka20
aktív tag

Üdv!
Egy gyors kérdésem lenne. Ha banggood-ról rendelünk kínai raktárból valamit (telefont) eu priority line szállítási móddal, akkor is vám és áfamentesen érkezik, ha Ausztriából rendeljük?

[ Szerkesztve ]

(#17641) V/ válasza stuka20 (#17640) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen.

(#17642) stuka20 válasza V/ (#17641) üzenetére


stuka20
aktív tag

Köszönöm szépen a gyors választ!

(#17643) #22743424


#22743424
törölt tag

Azt had kérdezzem már meg, hogy aki nyert valamit annak automatice elküldik a nyereményt vagy valamit el kell fogadni? Nem nyertem csak kérdezem. :)

(#17644) skroy


skroy
senior tag

Ha készleten van, akkor küldik "automatice", nem kell elfogadni semmit. 2x nyertem eddig, először februárban, azt még fel sem adták, nincs készleten azóta sem (Blitzwolf 128GB pendrive). A 2. nyeremény áprilisban volt, az már megérkezett, sőt már el is adtam. :D

(#17645) tomy_cz válasza run4fun (#17638) üzenetére


tomy_cz
senior tag

Én is hasonló cipőben járok, nekem 05.03-ai a rendelésem és 05.06-ai dátummal ugyanezek a bejegyzések szerepelnek a nyomkövetésben. Szintúgy Eu priority line és Flyt Express. Neked már több nap van benne, mint nekem, én is csak várok egyelőre nem tudok mást....
Tablet jönne... :U

http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=tomy_cz

(#17646) rushty


rushty
senior tag

Ha minőségi gond van a termékkel, hol kell ezt megreklamálni?

Revolut meghívó pü-ben

(#17647) V/ válasza rushty (#17646) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, 3. Kapcsolatfelvétel kérdések és problémák esetén a Contact us menüben.
Az After-Sales rész és a megfelelő altéma
Product received with wrong
technical product support
Package received missing something
Other after-sale inquiry

Ennél mindnél lehet minőségi probléma jelzése, válaszd az amit pontosan illik rá.

(#17648) llacee válasza V/ (#17647) üzenetére


llacee
őstag

Három napja írtam az after sales részben, mert így kaptam meg a rendelést egy sima borítékban csak antisztatikus zacskóba csomagolva:

Persze felárért EU raktárból.Írtam nekik, kértem az újraküldést ugyan innen, de semmi válasz.
Tegnap a contactba is jeleztem, semmi.
Eddig aliról és ebay-ről rendeltem, remélem nem lesz rossz tapasztalatom.

(#17649) Ciccuka válasza llacee (#17648) üzenetére


Ciccuka
veterán

Indíthatod a dispute-ot. Felesleges nekik írogatni máshova.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#17650) V/ válasza Ciccuka (#17649) üzenetére


V/
Topikgazda

Ne adjál már a szabályokkal ellentétes tanácsot. Ha gond van, akkor a kereskedőnek kell jelezni, aztán ha nem sikerül rendezni akkor mehetsz a másik céghez. Az hogy nem azonnal reagáltak, egy dolog, akkor még egy próba.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.