Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#17051) petipetya


petipetya
nagyúr

Mikor jelenik meg az itt írt refund gomb?

Jan 24, 2020 08:00Küldemény átadása nemzetközi szállításra
és onnantól kezdve annyi neki.

A rendelés január 19-i, a postázás január 21-i.

"nincs rá lezsóidő"

(#17052) V/ válasza petipetya (#17051) üzenetére


V/
Topikgazda

Ahogy írva van az Expected delivery date letelte után szokott előkerülni.

(#17053) vandor01


vandor01
őstag

belgiumba rendelek....

nalam meg tegnap volt ingyenes szallitas mara megszunt!
veszek egy 400ft-os kis fost azt 800ft ra a kotelezo regelt posta
nincs most/mar ingyenes.szállitas.. :(

masnál mi a helyzet??

nekem ugyremlik mar maskor is probalkoztak hasonloval de azt visszaállt... vagy lehet vmi kisebb kis rendszerhiba lepett fel most? jott vmi uj feecsöör azt nem ugy ketyeg a java mint elotte :D

par napja meg kb olyan 5-7e ft nal vagy ha 2-3 cuccnal tobbet vettem volna volt kotelezo a fizetett regelt posta....
szepen leszunk ezzel a bandaval is veszek 2000ft 4db valamit plus 1000 lesz ra a posta bizti azt szart is kuldenek a vegen amit nem lehet hasznalni mert elbenaztak kinaban azt ha reklamál az ember azaz hasznalja az automata ujrakuldest tojnak ra nagyivben....
aajjajj GB-lesz ebbol is :DDD eltapsolom pontjaimat azt viszlat kis bizbazokra ott lesz az Ali...

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#17054) vandor01 válasza vandor01 (#17053) üzenetére


vandor01
őstag

kozben a BG-en szigorodott a helyzet....
Az ingyenres szállitas megszunt tegnap a regelt posta volt a legoccobb megoldas kb 2-3ejroert mara mar az is megszunt a legoccobb a 4ejros Priority Direct Mail maradt mar csak!

vmi gebesz van a szallitassal biztos le vannak allva a repcsik nagyresze
szukul a szállitasi kapacitas.... gondolom a virus miatti ejropai vesztegzar miatt!
ajaj.... egy darabig csak dragan lesz rendelgetes kinabol!

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#17055) solti válasza vandor01 (#17054) üzenetére


solti
senior tag

egy darabig csak dragan lesz rendelgetes kinabol!
Nem is baj, ha így marad. Torz, hibás világ eredménye ez a csoport is, és csak látszólag járunk jól az egész Kínából rendelgetéssel...

(#17056) vandor01 válasza solti (#17055) üzenetére


vandor01
őstag

ja hodolunk itt a mondvacsinalt hobbinak.... cserélgetjuk a telefont 3D ben nyomtatunk bizergáljuk a dronokat etcetc.... kapcsoljuk ki az aramot azt estenkent gyuljunk ossze a fonoban enekeljunk dalokat morzsoljunk egyutt kukoricat vagjunk diszont vedeljuk a paleszt... TV helyet meg gyartsunk tronorokost :DD :DD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#17057) solti válasza vandor01 (#17056) üzenetére


solti
senior tag

nem. De elég hülye világ, hogy a filléres telefontokot meg rengeteg bizbaszt a világ másik feléről rendelünk, mert valahogy így olcsóbbnak tűnik, mert a teljes árat nem a megrendelő fizeti, hanem mindenki más is. Nem baj, ha ennél valami értelmesebb egyensúly alakul ki, és lokálisan is kaphatok majd mindent racionális áron. Ez a járvány remekül rámutat arra, hogy milyen sebezhető ez a globális ellátási lánc, és ha picit drágábban is, de érdemes lenne rengeteg dolgot lokálisan is előállítani.

(#17058) V/ válasza solti (#17057) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi csak Mercédeszt Suzukit meg Opel valamit tudunk gyártani, telefontokot nem.
A teljes önellátásba sok országnak beletört a bicskája és évezredek óta létezik a kereskedelem, mert nem lehet egy helyen mindent előállítani. Némi utópia az amit elképzeltél.

(#17059) solti válasza V/ (#17058) üzenetére


solti
senior tag

azokat se tudjuk gyártani, max összeszerelni...
Igen, a teljes önellátás utópia, de ami most van, az meg picit a ló túloldala... Nyilván mindent nem lehet lokálisan, de a jelenleginél többet kéne. Vagy legalább ne legyen már valami olcsóbb a világ túloldaláról házhoz szállítva mint itthon a boltokban.

(#17060) Digitalpimp válasza solti (#17057) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Amíg ugyanazt a bizbazt itthon 5-10-szeres áron adják, hadd rendeljem már a világ túloldaláról. Köszi. Önellátás? Muuuhaahaaaa! Annyink sincs mint 30 évvel ezelőtt, se mezőgazdaság, se könnyűipar, se élelmiszer, semmi. Ki vagyunk szolgáltatva minden téren, mert az "uralkodóink" 30 éve csak lopnak és a saját hasznukat nézik, teljesen mindegy milyen áron.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#17061) vandor01 válasza Digitalpimp (#17060) üzenetére


vandor01
őstag

es ha vmi jot csak csinalunk!!? :C
akkor jonnek a "vevok" es egy visszautasithatatlan ajanlattal :W
valamint NAV/financ/ANTSZ hathatos segédlettel felvasaroljak a ceget :DDD

Nos ezert rendelunk meg 80centes telcsi tokot is kinyabol! :DD

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#17062) kellerman válasza V/ (#17052) üzenetére


kellerman
tag

Nekem egy telefon tűnt el Feuchtban, március 18-án járt le a 60 nap. Írtam a Bangodnak másnap vissza is kaptam a pénzem. Most, hogy rosszabb a forint kb. 8ezer Ft-tal több lett. :)

(#17063) V/ válasza kellerman (#17062) üzenetére


V/
Topikgazda

Fájdalomdíj ;]

(#17064) JoinR válasza kellerman (#17062) üzenetére


JoinR
senior tag

És azt kiírta még a nyomkövetés hogy Feucht? Mert az enyém még semmi infót nem ad. Amit 4 nappal később rendeltem ugyanolyan DE-re végződő trackinggel pedig már megérkezett.

(#17065) twollah1976 válasza kellerman (#17062) üzenetére


twollah1976
őstag

Akkor ez jo kis befektetes volt!

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#17066) syler123 válasza kellerman (#17062) üzenetére


syler123
veterán

Nekem még mindig nem adták vissza, lejárt a 60 nap, folyamatosan húzzák az időt, már csak 10 napot várjak stb...

(#17067) kellerman válasza V/ (#17063) üzenetére


kellerman
tag

Igen :)
Ma ismét indult egy csomagom Feuchtból, ez már egy nagyobb csomag ( porszívó) remélem az nem tűnik el.( nem Bangoodos)

(#17068) ace22


ace22
tag

A Banggood két héttel a vásárlás után lemondta a rendelésemet :"Closed Sorry, your order was canceled. Any points used were returned to your account."

Pénzt nem küldtek vissza, az üzeneteimre nem válaszolnak. Szerencsére PayPal-on át rendeltem, de akkor is új stílus ez a Banggood-tól. Van valakinek hasonló tapasztalata mostanában? A PayPal dispute az egyetlen módszer, hogy visszakapjam a pénzem?

(#17069) V/ válasza ace22 (#17068) üzenetére


V/
Topikgazda

Konkrétan mikor lett lemondva? Attól a naptól számolj 3-10 munkanapot és várhatóan bankszámládon lesz.
Ha a PayPal fiókodon keresztül fizettél, akkor a refundról lesz egy bejegyzés és azt követően ha bank az érintett akkor 2-4 munkanap a számlám való megjelenés.
Erre nincs dispute ok egyébként.

(#17070) ace22 válasza V/ (#17069) üzenetére


ace22
tag

Köszönöm! Még csak egy hete, de akkor várok türelmesen, mielőtt nézegetném a PayPal-t.

(#17071) V/ válasza ace22 (#17070) üzenetére


V/
Topikgazda

Kapsz róla értesítőt ha nem mondtad le a PayPal-nál.

(#17072) Beni2360


Beni2360
félisten

Kérdésem lenne.
Jan.23. rendeltem.25.-n szállították - Shipping insurance: fizetve.
Még nem kaptam meg. Mi a teendőm, hogy ne fussak ki a reklamálási időből. Tudom most a vírus gondok vannak de már későbbi feladott cucc is megjött.
Ez: After-Sale Details mit takar? Itt indíthatok valami észrevételt?
Válaszokat előre is :R

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#17073) V/ válasza Beni2360 (#17072) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt nézd meg hogy a vásárlásnál elérte már az Excepted delivery time dátumát, azután szoktunk írogatni. Most az hogy a postázás dátumától 60 nap után kezdesz reklamálni ez a helyzet miatti késés napjai abba nem számítanak be.

A vásárlás utáni problémák jelzésére szolgál.
Kínából január 25-én biztos nem jött ki, akkor még a hivatalos ünnep 2. napja volt, legkorábban február 3, 9 vagy 18.

[ Szerkesztve ]

(#17074) lacko6 válasza ace22 (#17068) üzenetére


lacko6
senior tag

Nekem olyan trackinget adtak ami mar 1 honapja kiszallitott.Irtam 3 szor hogy nem az enyem a tracking.
Erre azt irja nyugi majd megkapot.40eft tetel. :W

(#17075) Beni2360 válasza V/ (#17073) üzenetére


Beni2360
félisten

Semmiféle Excepted delivery time nem találok. Sima TN nélküli szállítás volt.
Már nem rendelhető egyazon napon rendeltem mint a szerencse zsákot ami szintén sehol. De ott írták, hogy később szállítják mivel nincs raktáron.
A szállításra meg ez a grafikon van.

A vásárlás utáni problémák jelzésére szolgál.- Akkor itt lehet reklamálni mivel vásárlás után vagyok és nem jött meg.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#17076) V/ válasza Beni2360 (#17075) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen ott fogod látni ezt:

Amit az előbb írtam annak itt kellene látszódni.

De most épp nincs vásárlásom nem tudom megnézni hogy van-e még

[ Szerkesztve ]

(#17077) petipetya válasza Beni2360 (#17075) üzenetére


petipetya
nagyúr

Nálam is bőven letelt az emlegetett 60 a rendelés leadásától és postázástól számítva, de nincs refund gomb, és az emlegetett dátum sem látható sehol.

"nincs rá lezsóidő"

(#17078) V/ válasza petipetya (#17077) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor mehet az After-sales téma.

(#17079) Beni2360 válasza V/ (#17076) üzenetére


Beni2360
félisten

Köszi megcsináltam
De ezt az oldalt 2. kép nem tudom előcsalogatni. :U
A zacsival mi legyen azt feb.23.-n szállították.
DE van egy érdekes bejegyzés visszatartás :F egy másik termék szállításánál, igaz ez Alis.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#17080) V/ válasza Beni2360 (#17079) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet hogy már nincs ilyen, bár nem oly rég mint ha láttam volna ezeket a bejegyzéseket.
Nem tudom mi ez a visszatartás, ilyent még soha nem láttam

[ Szerkesztve ]

(#17081) qqcqqc válasza V/ (#17076) üzenetére


qqcqqc
őstag

A második képed sajnos már nem valós.
már sehol nem írják a extended delevery date

(#17082) V/ válasza qqcqqc (#17081) üzenetére


V/
Topikgazda

Biztos? Sem regisztrált, sem normál küldeménynél ami úton van még?
Order lista és az adott szállítás alatt álló tételnél az Order Details és ezen részen lefelé a folytatás nincs?

[ Szerkesztve ]

(#17083) qqcqqc válasza V/ (#17082) üzenetére


qqcqqc
őstag

Hát nálam egy aktív esetben ezután a cím adatok vannak
és
ez:
Shipping Method:EU Priority Line
Ship From:CNMessage:

Tavaly volt időpont is, de most már eltűnt.
Engem is izgat a kérdés, mert március 3-án megrendelt tabletem utolsó bejegyzése 19-i, hogy nemzetközi szállításra átadva a németeknél.

(#17084) V/ válasza qqcqqc (#17083) üzenetére


V/
Topikgazda

Annál lenni kéne nyomkövetési információknak, egy Tracking info: mező.
Ffebruár 23-án még volt nálam információ és onnan megérkezésig ott volt, persze amikor leigazolom hogy megérkezett akkor más lesz az állapot és ezért nem tudom hogy mi van.
Ma vásároltam és ott az adatmező, jelenleg processing az állapot, amikor szállításra kerül akkor fog kiderülni hogy mi lesz látható.
Hát 19-én max 48 óra volt akkor is az ide út.

[ Szerkesztve ]

(#17085) Beni2360


Beni2360
félisten

Na hogy lássuk mi van most a Lucky zsák megrendelésnél ami még úton van. Csak 72 kb az egész kép.

[ Szerkesztve ]

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#17086) V/ válasza Beni2360 (#17085) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem meg más volt. De nálad ugye már túl fordult a 60 napon.

[ Szerkesztve ]

(#17087) Beni2360 válasza V/ (#17086) üzenetére


Beni2360
félisten

Megnéztem egy feb.23. rendelést ugyan ez látható egy az egyben.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#17088) V/


V/
Topikgazda

A vásárlásnál valóban már nem látszik a a várható szállítási idő, de ha elindul a megvásárolt küldeményem akkor még ránézek. Igazatok van, valamikor kivették.
De tájékoztatnak róla a szállítási értesítőben, tehát ez az információ a rendelkezésre áll:

Tehát ennél április 30, csütörtök.

Ha ezt átlépi lehet érdeklődni hogy mi van vele, de a 60 és 30 nap vállalásuk az még érvényes.

All items sold at Banggood are guaranteed to be delivered in 60 days (120 days for Brazil, 90 days for Ecuador, Venezuela, Argentina, Bolivia, Peru, South Africa and all orders shipped with European Railway Direct Mail.)
And all orders shipped from the US, EU, FR, ES, RU and AU warehouse are guaranteed to be delivered within 30 days (45 days for orders shipped to Brazil and Mexico).
If you have not received your item(s) beyond this time, you are eligible for a full refund after we have conducted a postal investigation.

[ Szerkesztve ]

(#17089) Beni2360 válasza V/ (#17088) üzenetére


Beni2360
félisten

Na megkerestem a szerencse zsák e-mail értesítőjét a postázásról.
Vásárlás 01.23 - Postázás 02.22. és Tuesday,03/03 áll benne. Akkor várjak még ? Vagy mehet a refund?

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#17090) V/ válasza Beni2360 (#17089) üzenetére


V/
Topikgazda

Írhatsz nekik, hogy nem kaptad meg március 3-ig és kéred vissza pénzt. De a jelenlegi körülményeket nézve akár 10 napon belül meg jöhet. Én be szoktam írni és komolyan is gondolom, hogy ha később megérkezne akkor jelezni fogom és újból kifizetem.

(#17091) Beni2360 válasza V/ (#17090) üzenetére


Beni2360
félisten

Most kaptam választ a tegnapi refundra, hogy sajnálják stb és :All items being sold at Banggood are guaranteed to be delivered to buyers within 70 days for orders shipped to your country.
Kérik, hogy várjak türelemmel és ha később sem jön meg akkor lépjek kapcsolatba velük.

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#17092) V/ válasza Beni2360 (#17091) üzenetére


V/
Topikgazda

Valójában én vissza küldeném nekik azt amit idéztem itt a honlapjukról:
#17088
Milyen 70 napról beszél, még mindig ezt írják, ez van érvényben: 60 nap erre az esetre és a szöveg eladást említ sold, nem szállítás kezdetét.

[ Szerkesztve ]

(#17093) Beni2360 válasza V/ (#17092) üzenetére


Beni2360
félisten

Vissza küldtem nekik. és + két e-mail címet hozzá adtam lentről.
Bocs, hogy terhellek de a levél előtt ez volt olvasható, nem teljesen értem. A tárgy mezőben csak ennyi volt "(" :F Erre az e-mail címre jönnek folyamatosan még tőlük is a levelek.

Hi Sir/Madam,

Our customer service team cannot contact you by mailing to this email address: wa......@t-online.hu. And the mails we sent you are rejected by the mailbox server. It might be caused by Internet Service Provider error or other unknown reasons. Would you please add cservice@banggood.com / service@banggood.com to contacts or change another email address to contact us? We are so sorry about the inconvenience. The bellowing content was the last email that we sent you:

Béni2360 - Redmi Note 8 Pro - Acer Aspire 5 A515-51G -- LG OLED55C8PLA - YAMAHA RX-V685 - Mission mx4 5.0 - Taga TSW-90 v.3 - QNAP TS-133 - Mini MX-G - MECOOL BB2 PRO- X96 MAX PLUS -ZIDOO Z1000 Pro

(#17094) kovcsrob


kovcsrob
tag

Van mostanában valakinek megérkezési tapasztalata? Tudtok valamit a logisztika működéséről? (hol állt már le)
Rendeltem (a dátumok a feladási dátumok)
Standard Shipping 03.01 megérkezett 03.23
Standard Shipping 03.06 még várok
Standard Shipping 03.09 még várok
EU Priority Line 03.09 még nem látszik a nyomkövetésben CS640247162DE
Priority Direct Mail 03.12 LT000707363NL ez valahol az EU ban van
Priority Direct Mail 03.22 még nem látszik a nyomkövetésben CS640320097DE
Nem aggódom csak érdekel. (kíváncsiság)
A negatív rekordom majdnem fél év volt (ali) free shipping el.
Érdekes, hogy DE re meg NL re váltottak. Priority Direct Mail mostanában nem ide jött és országon belül DPD volt? Vagy ez is függött valamitől?

(#17095) V/ válasza Beni2360 (#17093) üzenetére


V/
Topikgazda

Szokott ilyen hiba lenni pl ha teli az e-mail fiókod vagy a e-mail kuka nincs ürítve illetve gond van a levélkiszolgálóval, az Internet nem normál körülmények közt megy nálunk lehet terhelés probléma a T-online vonalon is. Legfeljebb ellenőrizd le vagy egy Gmail cím, ha van neked.

(#17096) p.t.r


p.t.r
aktív tag

Most én is visszakerestem az email-t, amit a Feucht-ban elveszett tabletem rendelése után kaptam. Order date: 2020.01.28.; Expected arrival Time: 02\20 .. Ennek ellenére tegnap azt írták nekem, hogy most 60+10 nap a szállítás ideje, szóval várjak még 9 napot. Azért remélem végül csak visszaadják a lóvét, elég sok parkol benne. Február 12-e óta áll a tracking.

(#17097) V/ válasza p.t.r (#17096) üzenetére


V/
Topikgazda

Az a gond hogy német posta nem adja ki az igazolást időben arról hogy elveszett, de nem is keresik, mert akkor már rég leállították volna a tolvajokat.
Még nem kaptam választ tőlük hogy ezt miért tűrik el.
De nem tartom tisztességes hozzáállásnak ezt a 10 nap emelést. Mi értelme?

Február 12 után ha adok 10 napot a reklamációra, max 48 órán belül tudják bizonyítani hogy eltűnt a csomag. Tehát 12 nap, nem 70.
Hiszen nem úgy van hogy számolatlanul bepakolják a teherautó rakterébe amely csak úgy vaktában elindul a nagyvilágba és leadja valahol a csomagokat. Tudtommal egy csomó pénzt ők is elköltöttek a csomagok nyomkövethetőségére és nem hiszem hogy nem használják.
Ha így működik a DHL német posta akkor az rosszabb mint a miénk.

[ Szerkesztve ]

(#17098) petipetya


petipetya
nagyúr

Az a január 30 lett volna a várható kiszállítási dátum? Pár napja már jeleztem nekik az after sales menüpontban. A cucc nem kell, Jysk-ben vettem egyet februárban.

"nincs rá lezsóidő"

(#17099) V/ válasza petipetya (#17098) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen az volt. Majd neked is a 60+10 napot írják január 21-től, hogy várj még.

(#17100) motoflug


motoflug
őstag

Sziasztok!

Jól sejtem, hogy az EU Priority Line rendelésben megadott szállítási idő hozzávetőleges jelenleg? Inkább nézelődjek termékek után EU raktárakban?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.