Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:15

LOGOUT.hu

Banggood tapasztalatok

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#10251) vandor01 válasza Neeem (#10249) üzenetére


vandor01
őstag

akkor rakjak vonatra ha azt kéred vagy kénytelen vonatra tenni mert nagy teljesitményu akkumulátor (nagyobb mint 160Wh) van benne pl roller! repulovel nagyon draga lenne vagy nem is szállitjak az előirások miatt?
van mikor kap kovethető szamot? és csak lesi az ember hogy fut a konténer/csomag keresztul Azsian :DDD kazakh, feherorosz etc.... regebben a lengyeleknél landolt kb 3 hét ut után.... és onnet GLS hozza.... lehet ha keresgélsz találsz masik "atfordito" TN-t a csomagodhoz... talán?
viszont nagy az esély a sarc mentes szállitásra! :DD

[ Szerkesztve ]

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#10252) solti válasza V/ (#10240) üzenetére


solti
senior tag

Tudtommal a Blitzwolf és az Eachine is (meg pár egyéb) márkanév is a Banggood tulajdonában van, pár hónapja láttam valami védjegy bejegyzéses oldalon. Ezeket a BG gyártatja hol az egyik hol a másik céggel (ezért is változhatott a BW okosdugó...)

(#10253) Pubracer


Pubracer
csendes tag

Megjött a hivatalos válasz a postától, arról hogy miért vámos az EU Priority Line-os csomagom. Idemásolom a választ hátha valakinek hasznos.

"
Tisztelt Ügyfelünk!

Az ellentmondás feloldásaként, a következőkről tájékoztatom:

Több nemzeti posta (pl.: holland, svéd) felismerve a piaci lehetőséget, képviseletet nyitott Távol-Keleten, az ott előállított áruk postai feldolgozására, logisztikai feladatok elvégzésére. Ezeket a küldeményeket jogilag a holland posta vette fel (erre utal a postai azonosítóban foglalt NL jelzés is), de mivel az áruk származása Unión kívüli, ezért azok vámszakmai nyelven harmadik országból származnak.

A nemzetközi postatechnológia szerint, ezen küldeményeket tartalmazó egységképzők (zsákok, ládák) megkülönböztető jelzéssel vannak ellátva, a posták így is jelzik a kézbesítést ellátó uniós ország számára, hogy ezen küldemények vámeljárás alá esnek.

A holland posta egyértelműen jelezte, hogy ez a küldemény, illetve annak tartalma nem EU-s országból származik. Erre az EU vámjogszabály egy sárga színű matrica alkalmazását írja elő, amely az Ön küldeményén is megtalálható. Ez tehát azt jelenti, hogy a küldemény ugyan, az EU területéről érkezett Magyarországra, de annak tartalma EU-n kívüli, azaz vámkezelés alá esik.

Kérem, hogy a küldeménye vámkezeléséről tegye meg a szükséges nyilatkozatot, illetve a rendelésre és fizetésre vonatkozó igazolásokat is küldje el nekünk, és annak megfelelően intézkedünk a küldeménye vámkezeléséről.

A vámkezeléshez szükséges rendelés visszaigazoláson, szerepelnie kell a termék pontos megnevezésének, értékének, szállítási költségének és végösszegének. Továbbá, ha nem rendelkezik a kért okmányokkal, készítsen képernyőképet a rendelés visszaigazolás linkjéről, amely tartalmazza a termék pontos megnevezését, értékét, szállítási költségét és végösszegét.

Kérem, a fent említett dokumentumokat mellékelni szíveskedjen."

Emellett zajlik még egy beszélgetésem a BG-vel arról, hogy mi is pontosan az az "EU Priority Line shipping method" és, hogy miért nem lehet rá tariff insurance-t kötni. Ha kiveséztük a dolgokat szívesen megosztom az eredményt ha érdekel valakit.

(#10254) Fizsó válasza Pubracer (#10253) üzenetére


Fizsó
kezdő

Kösz a tájékoztatást. A postának amúgy - igaza van. Egy kiskapu bezárulni látszik.
Várom a további történéseket. A BG válaszát: - "mi is pontosan az az "EU Priority Line shipping method" és, hogy miért nem lehet rá tariff insurance-t kötni"

(#10255) Silent77 válasza Pubracer (#10253) üzenetére


Silent77
veterán

Mindenképp oszd meg! :R
Lehet nem úgy nem adták fel, ahogy kellett volna? :F

Fizsó: Itt másról lehet szó, ami tréfamentesen jön azon nincs sárga matrica. Ez olyan mintha sima NL posta lett volna.

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#10256) Pubracer válasza Silent77 (#10255) üzenetére


Pubracer
csendes tag

Ugye a gond az, hogy a BG nem állítja sehol, hogy a Eu Line az tax vagy customs free szállítás lenne ez csak amolyan urban legend, szájról szájra terjedő pletyka. Most kértem tőlük egy official statement-et arról, hogy van ez?

A másik szál amin lovagolnak hogy miért nem vettem tariff insurance-t mert hát kellett volna és legközelebb figyeljek jobban. Megírtam nekik, hogy azért nem vettem mert nem volt ilyen opció. Akkor kitalálták, hogy az azért van mert csak bizonyos országokban van erre lehetőség bocsi.
Erre küldtem nekik ezt a két képet:
Szóval nem ország hanem szállítási mód függő. Úgyhogy egyelőre én vagyok a hülye szerintük, meglátjuk meg tudom e változtatni a hozzáállást. A cél az lenne, hogy legalább egy utólagos tariff insurance-t adjanak már és akkor a plusz 25 dolcsi költség legalább lejjebb menne.

Ui.
A képek nem az aktuális rendelésem, csak egy példa.

[ Szerkesztve ]

(#10257) dave0825


dave0825
őstag

A legtöbbünknek 08.18-a van megadva szállítási határidőnek a híres 483-as követési számú csomagokhoz. Van, aki megkapta ma a "nyomkövetés"-i infó ellenére? Nekem 07.01. óta még mindig nem változott Longdon-ról semmire, tegnap írtam a BG-nak, persze azt kaptam, hogy várjam meg a 18-át. Erre írtam, hogy mivel péntek van, ma már valószínűleg nem jön, szombat-vasárnap meg amúgy sem, 18-a pedig most vasárnap.
Meg amúgy is, minek várjak, mi lesz 18-a után, átírják újra a határidőt? Mert ugye ezt csinálták már egyszer. Erre persze nem válaszoltak. :W

Érdekes, hogy a most rendelt EU p.l.-os csomagok megjönnek (legalábbis solor fórumtársnak megjött), szóval már hozzák, akkor hol vannak a május-júniusi csomagok?! :W :W

Huawei P30 // Suzuki DL650XT '15 <-- Kawasaki Z750 '07 <-- Aprilia RS 125 '99

(#10258) V/ válasza Pubracer (#10256) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt mi is tudjuk, látjuk, ha EU priority akkor a fizetésnél a tariff insurance jelölve van és 0 a fizetendő összeg. A legutobbi vásárlásoknál ezt figyeltem. De az igaz hogy ők nem írnak olyat hogy nincs áfa fizetés, de nem városi legenda, ugyanis a reptéri postai felvevőhelyen voltak, vannak feladva, rendes levél címke nem CN22 vámos címke, így nem is jelöli a holland posta EU-n kívülinek. Ez sajnos nálad valamiért nem így lett küldve.

[ Szerkesztve ]

(#10259) And válasza V/ (#10258) üzenetére


And
veterán

Úgy tűnik, az én legutóbbi csomagom is hasonlóképp fog járni (és a jövőben bizonyára többeké is): EU priority line szállítás, 60 USD körüli érték, LX...NL formátumú tracking, és ma látom a Posta nyomkövetőjén tegnapi dátummal a "A címzett részére értesítés készült / Postai vámeljárás" szöveget.

[ Szerkesztve ]

(#10260) V/ válasza And (#10259) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, jól gondolod. De a múlt héten érkezett az eddigi eljárás szerint. Az tényleg lényeges hogy az átcsomagolás megtörténjen, mert CN22-es címke az árulkodik arról hogy nem EU-s a feladás.

(#10261) monchichi20


monchichi20
aktív tag

Kaptam választ a garnciára a szokásos robot szöveget :D
Ha tudok egy másik megoldást írjam le (mit leszarnak) vagy küldjem vissza nekik, de előtte írjak hogy vissza küldeném és minden szállítás és vám engem terhelne :)
Szóval nem igen fogok kapni választ a garanciára...

(#10262) Pubracer válasza V/ (#10258) üzenetére


Pubracer
csendes tag

Épp ez az, hogy nincs jelölve sehogy sem. Se nullásként sem máshogy. Az általam linkelt képeken is látszik, hogy szimplán nincs ott a tariff insurance és később sem látom semmi nyomát, hogy lenne. Valamint a BG is azt mondja, hogy nincs nekem ezen a rendelesésen tariff insurance. Természetesen nem a porszívót rendeltem csak ezen demózom, hogy nekem is így nézett ki a rendelés a hangszórónál. Csak az most preorderben van úgyhogy azon nem tudom megmutatni.

[ Szerkesztve ]

(#10263) And válasza Pubracer (#10262) üzenetére


And
veterán

Nekem - ahogy említették - ott volt, szürkén kipipálva (vagyis nem lehetett törölni), nulla forinttal. Ha most próbálkozom egy új rendeléssel, akkor is látom. A rendelés utólagos összefoglalójában viszont már nyoma sincs ennek, nem látszódik, de az eddig leírtakat tekintve nincs is sok jelentősége, amúgy sem számolt rá plusz pénzt.

(#10264) Pubracer válasza And (#10263) üzenetére


Pubracer
csendes tag

Nekem nem volt ott kipipálva törölhetetlenül hanem csak szimplán nem volt ott. Sem választható sem szürke formában. Tehát nullás tételként sem jelent meg nekem.

[ Szerkesztve ]

(#10265) walakyb válasza And (#10263) üzenetére


walakyb
aktív tag

Pedig mint mar 2 pelda is mutatja, nagyonis szamit... NL Postos szallitasbol eddig 2 fele volt, sima es trefamentes. Most vagy rajottek a turpissagra a vamon, vagy a banggoodnal nem figyelnek oda.
Azert szamit, mert ugye olyan kommunikacio nincs sehol, hogy trefamentes az eu prio, tariff insurance nincs, ergo kicsit sem vagyok meggyozodve rola, hogy kifizetik...

(#10266) wocsok17


wocsok17
tag

Snatch:
https://banggood.app.link/lskMOgpJcZ

(#10267) solor


solor
tag

(#10268) walakyb


walakyb
aktív tag

Egy olyan keresem lenne, ha nem tul nagy, hogy akinek a PP megitelte mar a penzt, az irja be, hogy mennyi ido telt el onnantol, hogy a PP azt irta, hogy akkor ok most vizsgalgatnak, es igyekeznek.
Szerintem vagyunk es leszunk paran, akiknek adna egy kis tampontot

(#10269) Silent77


Silent77
veterán

csoda, én is nyertem snaptch-ban. :) Egy Wowstick 1F+ 64 In 1-et sikerült.

bertokl: mentem mindre. :)

[ Szerkesztve ]

Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek

(#10272) paszer


paszer
csendes tag

Végre ma visszakaptam a Május 28-án rendelt termékem vételárát! PayPal vita nyitástól számítva 20 nap telt el!

(#10273) paszer


paszer
csendes tag

Pontosan azt az összeget kaptam vissza amit befizettem! A beígért plusz 5-10% kárpótlás elfelejtve!

(#10274) V/ válasza paszer (#10273) üzenetére


V/
Topikgazda

Az nem PayPalos intézésre volt értve.

(#10275) Fizsó válasza dave0825 (#10257) üzenetére


Fizsó
kezdő

Azt hiszem, két kivételtől eltekintve, senki sem kapta meg a csomagját az elátkozott szállítmány(ok)ból. Ők augusztus első napjaiban vették kézhez a rendelésüket végül is.
A augusztus 9-i körlevél szerint, az, aki augusztus 25-ig megkapja (határidőnek augusztus 18-t írtak a rendelésre utólag, de rátettek még egy hetet), az kap 5-10 % kárpótlást az átvett terméken felül.
Aki addig sem kapja meg, annak 100 %-ig visszatérítik a befizetett összeget a hó végéig Bgpay számlára. De - gondolom - azért, mert ezzel véglegesen eltűntnek minősítik a csomagokat.
Ami nem teljesen világos, hogy ezek a visszatérítések automatikusak lesznek-e, vagy kérni kell-.e a szupporttól.
És kérdezem a hozzá értőktől - mert még nem használtam Bgpay-t -, innen ugye, át lehet vezettetni a saját normál számlára a pénzt?

[ Szerkesztve ]

(#10276) herrká válasza Fizsó (#10275) üzenetére


herrká
senior tag

Volt körlevél? Én nem kapok a Banggoodtól soha semmilyen emailt! Valami beállítási hiba lehet ez? Egyébként az én 5 ezres esernyőm aug 11-re volt ígérve. Ezt egyszercsak átírták szept 15-re... :W

(#10277) qqzs


qqzs
őstag

Jééé..... Ma reggel kaptam egy bangood app ertesitest hogy "your order has left its origin and its being transported to your address" es semmilyen tackerben nem latszik es a bangood order trackingbe sem es emailt sem kuldtek. Ha nem lenne notification historym el se hinnem :) de visszaneztem es tenyleg :)

[ Szerkesztve ]

Eladó: GTS450

(#10278) Fizsó válasza herrká (#10276) üzenetére


Fizsó
kezdő

Nekem az eredeti szállítási dátum június 3. volt, a várható érkezés június 27. Állítólag újra feladás történt (ez szinte biztosan nem igaz) július 26-án és az új várható érkezést augusztus 18-ra állítottak.
Júliis 1-től július 19-i Longdon tranzit, majd július 19. óta Nysa tranzit a státusz.

Volt körlevél, és augusztus 9-én küldték meg ezzel a tartalommal:
"Dear Banggood customer,

We would like to take this opportunity to thank you for shopping with us.

We are sorry about the situation of your order [67236902] shipping delay caused by our coadjutant logistics company. To keep your good shopping experience in the future, we will stop cooperation with this logistics company immediately, don't worry, your order which has been sent out before will still be delivered normally.

For this case, we will send extra 500 points to your account within 3 days , moreover, we have confirmed to the logistics company that your order will be delivered 25th August at the latest, we hope your understanding and wait for it patiently.

As of 25th August, whether delivered or not, except the points sent before, if your total waiting time is more than 40 days since the date of shipment, we will compensate 5%-10% of your order value to your BGPAY account before the end of August.

About the FAQ about BGPAY refers to the following link:
BGPAY FAQ

Please note:If you still don't receive your order after 25th August, please contact us, we will refund the total payment by your original payment way unconditionally.

This email does not support reply, please click here to contact us: CONTACT US"

Újraolvastam, és eszerint augusztus 25.után kell jelentkezni a szupportnál és akkor fog kártalanítani az eredeti fizetési mód szerint.Akkor ezek szerint azonnal a saját számlára.

(#10279) herrká válasza Fizsó (#10278) üzenetére


herrká
senior tag

Nekem július 15-től UK warehause... Június közepén rendeltem.
Kb, 5x rendeltem eddig innen, de soha! semmilyen emailt nem kaptam még tőlük! Csak mikor regeltem. Van erre valami beállítási lehetőség? Megnéztem, a spamek között se található tőlük levél... :((

(#10280) SiloV válasza Fizsó (#10275) üzenetére


SiloV
újonc

Szia, én is hasonló dátumokkal "játszom". Annyiban módosítanálak, hogy a visszatérítés nem BGpay-re megy, hanem ahol eleve fizettél és a visszatérítést neked kell majd kérned 25 után.

"Please note:If you still don't receive your order after 25th August, please contact us, we will refund the total payment by your original payment way unconditionally."

Bocs, közben láttam, hogy te is újraértelmezted :)

[ Szerkesztve ]

(#10281) V/ válasza Fizsó (#10275) üzenetére


V/
Topikgazda

Akinek a PayPal a saját kontójára visszaadta a kifizetett pénzt, ők a pénzutalók, nem BG refund, az a BG-től független dolog, az ő igéretük erre nem érvényes. Szerintem ne számoljatok rá.

[ Szerkesztve ]

(#10282) walakyb


walakyb
aktív tag

Szerintem ez az egesz megint csak porhintes, mint ahogy a 60 nap, meg a 6-15 kozotti kiszallitas, az egesz csak az idohuzasrol szol...
De meg ha abbol is indulunk ki, hogy igaz, akkor se vonatkozik azokra, akik PP-hez mentek...

(#10283) qqzs válasza qqzs (#10277) üzenetére


qqzs
őstag

Tehat akkor senki nem kapott ilyet mint a múltkori korlevel? Az is erdekes hogy app notificationon kivul sehol nem kaptam.
Nekem a shpped 7.26 (6.15 helyett) es expected 8.18 most

[ Szerkesztve ]

Eladó: GTS450

(#10284) Ciccuka válasza walakyb (#10282) üzenetére


Ciccuka
veterán

Szerintem is. Így majdnem már 3 hónapja.

Cicák támogatása: www.fos.hu/1176

(#10285) Fizsó válasza V/ (#10281) üzenetére


Fizsó
kezdő

Nem a PayPal-ról írtam, hanem a Banggood-s levélről és az ő utalásukról.
Újraolvastam a levelet. Bgpay-ra a csomag késett átvétele miatti 5-10 %-os kárpótlást utalják.
Ígéretük szerint, ha augusztus 25-ig nem történik meg a szállítás, akkor teljes visszafizetés lesz az eredeti fizetési mód szerint.
Én - sajnos - bár csomagbiztosítással, de nem PayPal-lal fizettem. Csakis ez a mód jöhet számításba kártalanításként. Csak zárójelben: hála az általam kötött csomagbiztosításnak, a Banggood-t nem éri kár!
Már nem számolom a napokat. de közelítünk a 80.naphoz!

(#10286) Neeem válasza V/ (#10250) üzenetére


Neeem
lelkes újonc

Remélem, hogy nem veszett el, mert nyomonkövetési szám továbbra sincs ...
Bár azt írja 2-7 munkanap az infó frissítése, végülis a 7 még nem telt le.

Köszönöm szépen!

(#10287) V/ válasza Fizsó (#10285) üzenetére


V/
Topikgazda

Legyen úgy ahogy gondolod, a Bgpay-re érkezés már negtörtént volna, da azt csak ehy követkető vásárlás során tudod felhasználni és úgy emlékszem hogy aktiválbom kellett a Bgpay-t higy bármiis történjen rajta. De szerintem úgy csak 25. után lesz neked ott valami.

(#10288) V/ válasza Neeem (#10286) üzenetére


V/
Topikgazda

Azt írtam hogy nem szokott ekveszni, az hogy nem írják be a számot az még nem elvesztés, de 3 hét még messze van, annál korább nem várható, akár van szám akár nincs.

[ Szerkesztve ]

(#10289) szemmelver


szemmelver
aktív tag

UK raktárból, EU standard shipping szállítási módot választva posta, vagy futár fogja hozni? :R

(#10290) walakyb válasza Fizsó (#10285) üzenetére


walakyb
aktív tag

Jo lenne mar felfogni, hogy SEMMIFELE csomagbiztositast nem kotottel. Kifizettel a banggoodnak egy adag penzt pontosan a semmire. Eddig az esetig is kb biztos voltam ebben, de most mar egyertelmu. A leiras szerint, ha fizetsz biztositast, akkor ha a varhato szallitasi ido alatt nem kapod meg a cuccot, akkor vagy ujrakuldik, vagy penz vissza. Ez az ido lassan 4* eltelt, de mar a garantalt 60 nap is lassan 3 hete, es mi van? A "biztositast" fizetoket pontosan ugyanugy szivatjak...
Egyebkent meg setalj be a bankba, es kerdezz ra a chargeback-re, es szerintem nyugodtan el is indittathatod...

(#10291) V/ válasza szemmelver (#10289) üzenetére


V/
Topikgazda

Futár.

(#10292) szemmelver válasza V/ (#10291) üzenetére


szemmelver
aktív tag

DPD? Untracked amúgy... Honnan fogom tudni mikor jön kb. ?

(#10293) V/ válasza szemmelver (#10292) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem GLS volt, de lehet a DPD is. Csengettek hogy csomagom jött. Úgy 10 napon belül.

[ Szerkesztve ]

(#10294) szemmelver válasza V/ (#10293) üzenetére


szemmelver
aktív tag

Az a baj, hogy nálunk reggeltől délutánig nincs otthon senki. Így elég nehéz lesz átvenni. Csak lesz annyi esze, hogy a csomagon lévő telefonszámot hívja.

Amúgy köszi! :R

(#10295) KDaniel0915 válasza Fizsó (#10278) üzenetére


KDaniel0915
lelkes újonc

Ezt a levelet én is megkaptam, de előtte beszéltem a customer supporttal, azt hittem arra válaszoltak hivatalosan. Viszont őszintén szólva nekem teljesen elfogyott a türelmem, és tele van a t**öm is az üres ígérgetésekkel, nagyon viszket az ujjam, hogy jelzek a Paypalnak. Elvileg a szállítási határidő 08.18, azt még megvárom, és Hétfőn ha nem változik a tracking (márpedig nagy valószínűséggel nem fog), írok a supportnak. Ha nem adják vissza a pénzt önként, akkor megy a jelzés a Paypalnak.

(#10296) Lala6 válasza Pubracer (#10256) üzenetére


Lala6
őstag

Szia!

Ennél a terméknél a GWTR nem az EU raktárat jelöli és azért nincs tariff insurance?

Én tegnap rendeltem GWTR raktárból és egy GLS azonosítót kaptam, ami szerint Belgiumban várják felvételre a csomagot. Nálam sem látszott a tariff insurance lehetőség.

(#10297) V/ válasza Lala6 (#10296) üzenetére


V/
Topikgazda

A GWTR warehouse az Kínában lévő lerakat valamelyike. A képei minták voltak, A képek nem az aktuális rendelésem, csak egy példa.
A szállítási mód az terméktől függően is változhat, EU Priority esetén úgy tűnik nem választható a tariff insurance és annak megfelelően is hogy ki a konkrét szállító.

Erre a porszívóra most is csak két lehetőség van szállítási módnak:

Erre a szállítási módra van tariff insurance, ez kb úgy hogy egy harmadáért a költségnek kifizetik ha vámeljárás alá kerül a dolog. (9600 Ft fizetve és ekkor viszaadják a 28900 Ft + költséget. Eélméletben.

[ Szerkesztve ]

(#10298) MittuDomain_


MittuDomain_
őstag

App snatch linkek:

Redmi 7 Global

Zeblaze Thor

Bullcaptain tárca

Soocas borotva

Köszönöm mindenkinek az együttműködést! :R

Si tacuisses, philosophus mansisses.

(#10300) solor válasza V/ (#10299) üzenetére


solor
tag

3 link hibás...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.