Hirdetés

2023. október 1., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Fritz Teufel


Fritz Teufel
őstag

És az elektromos csupán ~2,9 tonna lesz. Ha ez nem pazarlás, akkor nem tudom mi az. A lényeg, hogy a klímavédelem ki van pipálva. Csak, hát mi lesz a környezetvédelemmel?

Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2

(#2) Tschubi válasza Fritz Teufel (#1) üzenetére


Tschubi
tag

+1
És az alap 340 LE is feleslegesen sok. Szerintem a fele, na jó, 2/3-a is bőven elég lenne, és akkor lehetne kisebb akksi, azaz kisebb súly, és/vagy nagyobb hatótávolság.
Ebben a formában ez képmutatás.

(#3) Plug Life válasza Fritz Teufel (#1) üzenetére


Plug Life
aktív tag

Mi van? 😂 2400kg az i5 xDrive, 1900kg az 530i xDrive...

(#4) spect80 válasza Fritz Teufel (#1) üzenetére


spect80
senior tag

de legalább van benne nintendo, mert az nem maradhat ki

(#5) Tschubi válasza Plug Life (#3) üzenetére


Tschubi
tag

Én az i5 eDrive40-nél egy 4.916 fontos (lbs) adatot találtam, ami kb. 2.230 kg. A 2,9 tonna nem tudom honnan jött a kollegának.
De ez is több, mint 500 kg-al több, mint pl. egy 530i.

(#6) Tschubi válasza spect80 (#4) üzenetére


Tschubi
tag

Kő-papír-olló helyett így döntik el, hogy ki üljön a jobb1-be. :))

(#7) Somatom


Somatom
veterán

Az a 497Km szimpi. Kérdés, hogy mennyi ebben a realitás. Ezek az 5 -ös űrhajók nem 130 -cal szoktak menni a német pályákon. Ha a villanyossal az 500 -hoz klíma nélkül, a kamionok mögött kell vitorlázni, azzal sztem bukik az "azonos vezetési élmény".

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#8) Fritz Teufel válasza Plug Life (#3) üzenetére


Fritz Teufel
őstag

bmw i5 m60 xdrive weight

Enjoy ;-)

Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2

(#9) spect80 válasza Fritz Teufel (#8) üzenetére


spect80
senior tag

Az a teljes terhelhetőség. Üresen 2,4t. De za se sokkal kevesebb

(#10) Fritz Teufel válasza spect80 (#9) üzenetére


Fritz Teufel
őstag

És ha ebből lesz egy SUV is, akkor ahhoz lassan C-s jogsi kell :C

Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2

(#11) Noukoum válasza Fritz Teufel (#8) üzenetére


Noukoum
veterán

Mikor már 3 szót sem sikerül elolvasni...

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#12) Fritz Teufel válasza Noukoum (#11) üzenetére


Fritz Teufel
őstag

Vannak tanfolyamok...

Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Samsung Galaxy S20+ 5G; PocketBook Touch HD 2

(#13) Kinder válasza Fritz Teufel (#12) üzenetére


Kinder
senior tag

Te tényleg nem érted, amit olvasol. :DDD
Amúgy meg kit izgat, hogy 1800, vagy 2300 kilós ÜRESEN egy autó?
Totál lényegtelen, nem ez miatt megy tönkre a világ, ez még csak a margóra sem kerül lábjegyzetben, csak a sötétzöldek kántálják.

(#14) Noukoum válasza Kinder (#13) üzenetére


Noukoum
veterán

A villanyautó ellenesek legjobb érve, persze nyilván azt nem tudják hogy miért. Csak olvasták valahol és visszabüfögik.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#15) spect80 válasza Kinder (#13) üzenetére


spect80
senior tag

A szembe jövő 1200 kg-os Astraban ülö családot biztosan, amikor a "bajnok" feszegeti a kocsi és a saját határait

(#16) sfefe válasza Kinder (#13) üzenetére


sfefe
őstag

Veled meg az egyel lejjebb társadalmi vannak gondok..
Súly az egyik legnagyobb baj a mai autóknál... Olvass utána... De Ti viilany pártiak vagytok tehát semmi nem érdekel tudjuk...

Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...

(#17) Kinder válasza spect80 (#15) üzenetére


Kinder
senior tag

Az nem villanyautó függő, mert egy jó kis X6M550D is elpakol mindenkit egy karambolban. Egy bajnok bármivel megölhet sajnos, még egy sima kerékpárral is, szóval ez gagyi érv volt.

(#18) Kinder válasza sfefe (#16) üzenetére


Kinder
senior tag

Ó hogyne :DDD
A villany pártit semmi sem érdekli. Csak maga a környezet, de semmi gond.
Jól van, ez egyes, ülj le.
Villany párti... 10 év múlva CSAK villany lesz, szóval párti vagyok, vagy sem, ez lesz és kész.
Ja, és, mi is az első mondatod?

[ Szerkesztve ]

(#19) Kinder válasza Noukoum (#14) üzenetére


Kinder
senior tag

És hány ilyen légbőlkapott, ezerszer megcáfolt "érvet" pattogtatnak összevissza....
Saját magukat röhögtetik ki, de fejlődni azt nem akarnak.
Ha elektromos ellenesek, akkor legyen szívesek abbahagyni az internet használatát is. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#20) spect80 válasza Kinder (#17) üzenetére


spect80
senior tag

Bocs főnök, ez már jobb érv? [link]

(#21) Somatom válasza Kinder (#18) üzenetére


Somatom
veterán

"10 év múlva CSAK villany lesz"
Varázsgömb? :)
Fontos az optimizmus. De, honnan lesz villany? Már jelenleg is az a helyzet, hogy autó van, villany nincs. Idézet a cikkből:
"szokás szerint a gyártó a 10% és 80% közötti töltési idővel büszkélkedik, ez 30 percet jelent, ha a töltőoszlop is partner (egyelőre itthon ilyenből nincs sok)."

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#22) Noukoum válasza spect80 (#15) üzenetére


Noukoum
veterán

Szóval inkább haljon meg két család egy helyett?

Vagy haljon meg két család a nulla helyett, mert nehogy már ilyen imperialista nyugati biztonságos autóba üljünk!

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#23) toronyhaz


toronyhaz
aktív tag

Úgy látom néhány kommentelőnek még ólmos benzin kellene.

(#24) Tschubi válasza Kinder (#13) üzenetére


Tschubi
tag

"Amúgy meg kit izgat, hogy 1800, vagy 2300 kilós ÜRESEN egy autó?"
Kb. az összes autógyártót. (No offense)

(#25) Somatom válasza Tschubi (#24) üzenetére


Somatom
veterán

No, igen. Az enyém 1700Kg. Hét ülés, 2 tonna vontatási súly, 130Km/h -nál több, mint 1000Km -es hatótáv. Mindezt 8 évesen, három milláért. Egy mostani EV 2,4 tonnával sem tudja ezt. Nem csoda, ha kényszeríteni kell rá az embereket. De, ez nem fejlődés. A lovaskocsikat nem korlátozták azért, hogy az emberek Ford T modellt vegyenek.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#26) Noukoum válasza toronyhaz (#23) üzenetére


Noukoum
veterán

lovasszekér

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#27) Somatom válasza Noukoum (#26) üzenetére


Somatom
veterán

A lovasszekérrel van egy ugyanolyan probléma, mint az autókkal. Túl sok helyet foglalnak, nem segítenek a dugókon, zsúfoltságon, parkolási problémákon. Szvsz. városi használatra roller, bringa, robogó, közösségi közlekedés. Városon kívül meg tulképp mindegy, hiszen az EV is csak annyit javít a helyzeten, hogy városon kívül szennyezi a levegőt.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#28) Noukoum válasza Somatom (#27) üzenetére


Noukoum
veterán

Nektek teljesen mindegy hogy van-e dugó a városban, zsúfolt-e vagy van-e parkolási probléma, szóval jó lesz az a lovasszekér, ólmosbenzin kombó.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#29) Somatom válasza Noukoum (#28) üzenetére


Somatom
veterán

Ezt hogy érted? Lassan három hete nem mozdult ki az autóm a garázsból. Van rollerem, bringám, motorom. Dehogy akarok autóval közlekedni a városban!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#30) hroberto válasza Kinder (#19) üzenetére


hroberto
addikt

Sok mindent el mondani a villanyautókról, de azt biztosan nem, hogy fejlődés. Visszafelé fejlődés esetleg... Erőltetés, ilyesmi.
A fejlődés az amiről egyértelműen látszik, hogy jobb, élhetőbb, használhatóbb, kompromisszum mentesebb, amire az ember szívesen vált az elavult dologról

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#31) Noukoum válasza hroberto (#30) üzenetére


Noukoum
veterán

Az autómobil sem volt fejlődés a lovasszekérhez képest sajnos. Csak ránkerőltette a gyíkemberekből álló háttérhatalom.

[ Szerkesztve ]

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#32) hroberto válasza Noukoum (#31) üzenetére


hroberto
addikt

Meg sem lepődöm ezen hogy így látod. ;] Ha neked az nem fejlődés, hogy valami gyorsabb, kényelmesebb, nem kell pihennie, nem kell etetni, itatni, stb, stb...
És az is biztos, hogy az autót a maga idejében nem erőltették, hanem az emberek látták, hogy ez jobb mint az általatok állandóan emlegetett lovaskocsi, és inkább ezt a közlekedési módot választották,mert egyszerűen jobb volt. Mindezt mindenféle propaganda nélkül!
Ezt hívják fejlődésnek szerintem, nem azt amikor minden csatornán próbálják mosni az ember agyát, hogy vegyen elektromos szart mert az jobb. Ha valami jobb, akkor idővel teret nyer magától, nem kell erőltetni. Ezért nem járunk lovaskocsival. ;]

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#33) szkaroly


szkaroly
senior tag

Hogy ne csak a szájkarate menjen: csak én látom úgy hogy oldalról tök úgy néz ki mint egy E-osztályos Merci? Sikerült a cégnek a hetes és a hármas sorozat után ezt is lenulláznia. :U

Poco X3 Pro

(#34) Noukoum válasza hroberto (#32) üzenetére


Noukoum
veterán

A Föld nevű bolygón az elektromost nem erőltetik, persze azt nem tudom ti hol éltek.

„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”

(#35) Somatom válasza Noukoum (#34) üzenetére


Somatom
veterán

Az egyre szigorúbb kibocsátási normák ellehetetlenítik a benzines, dízel autókat, miközben Euro 4 fölött elenyésző a károsanyag kibocsátási nyereség. Ez az összes belső égésűt sújtja, használati módtól függetlenül. Sztem ez erőltetés. A probléma lokális (értsd: városok), ezért lokálisan kéne szabályozni. Globálisan az EV sem olyan környezetkímélő, mint lokálisan.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#36) bteebi


bteebi
veterán

Tetszik. :K És hiába BMW, belül se csúnya. Az ára viszont nagyon csúnya lesz. :( Ha tippelnem kellene, valószínűleg 45-65 millió között lesz.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#37) Somatom válasza bteebi (#36) üzenetére


Somatom
veterán

Áhhh... Semmi esélyünk.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#38) 8th válasza Somatom (#35) üzenetére


8th
addikt

Szándékosan provokál, ne pazarolj időt rá. :N

"Az egyetemes hazugság korában igazat mondani forradalmi tett." - George Orwell

(#39) Somatom válasza 8th (#38) üzenetére


Somatom
veterán

Ó, nem kell bemutatni. :)

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#40) vdavid4 válasza bteebi (#36) üzenetére


vdavid4
tag

Nem kell tippelned . A belsőégésőkb 21 milliótól a I modell pedig 27 milliótól kb . 55 ezer és 70 ezer eurós német àrák lesznek. ( én a 70ezret is sokallom induló àrnal tekintve az i4 55 ezres áràt)

(#41) hroberto válasza Noukoum (#34) üzenetére


hroberto
addikt

Nem erőltetik?! Akkor mi a faszért akarja betiltani az EU a belső égésű motorokat?! De úgy tűnik szerinted az EU nem a Föld nevű bolygón van...

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#42) Somatom válasza hroberto (#41) üzenetére


Somatom
veterán

Néha tényleg úgy tűnik, hogy nem a Földön járnak. :)

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#43) hroberto válasza Somatom (#42) üzenetére


hroberto
addikt

:K

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#44) Somatom válasza hroberto (#43) üzenetére


Somatom
veterán

Sztem nagyon rá fogunk szexuálni erre az irányra és nagyon drága lesz visszakozni.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#45) Tiédetis válasza Kinder (#13) üzenetére


Tiédetis
aktív tag

Ahogy látom, elég sok sötétzöld van rajtad is :C

Egyébként meg nem mindegy, hogy 1800 vagy 2300kg kezd el öngyulladásban kiégni, ahogy a kék-fehéreknél ez lenni szokott. :DD Ez a márka már bizonyított, hogy prémium az égése is ;]

A T. rollok etetése szigorúan nem tanácsos, akkor minek eteted?

(#46) Graphics


Graphics
Jómunkásember

Még mindig nem látom az elektrifikációban a jövőt...

Klímavédelem álságosan, de oké.. Szerintem ha 1/1-ben lehetne megújuló energiával tölteni, akkor lehetne ráfogni, hogy na valamit elértünk.

De ott van a rengeteg vitt tömeg, az ebből adódó fokozott úthasználat , a nagyobb gumikopás stbstb...

Komplexen kéne nézni , mennyit is hoz.. De valahogy a jármű teljes életciklusára vetítve ritkán kapunk pontos képet, legyen szó akár belső égésű, vagy elektromos járműről.

Keresek SATAFIRM S11 hibás SSD-ket.

(#47) bteebi válasza Graphics (#46) üzenetére


bteebi
veterán

A utaknak a buszokat, kamionokat is el kell(ene) bírnia különösebb probléma nélkül. Az más kérdés, hogy ez itthon nem nagyon szokott sikerülni. :U Idővel egyébként fixen az elektromosé lesz a jövő (már csak azért is, mert nem lesz benya), vagy esetleg a hidrogénes hajtásé. Igazából a lítium helyett kellene valami olcsóbb (pl. nátrium, vagy valami egészen más, ami könnyebb és nagyobb kapacitású). Előbb-utóbb letelik majd a 30-40 éve hirdetett "majd 15-20-25 év múlva lesz fúzió", és akkor ha megfejlesztgetik az elektromos hálózatot is, akkor majd lehet beszélni érdemi hozadékokról. Szóval vagy 25-30 év múlva már érdemben jobb lehet a helyzet az elektromos autók szempontjából, már ha lesz még akkor civilizáció.

Addig alsó hangon is nagyon vegyes a kép, bár én már most is inkább pozitívnak tartom a lentebb taglaltak miatt. Annyi előnye ugyanis mindenképp megvan az elektromos autóknak, hogy legalább nem közvetlenül az orrod alá pöfögik a szennyező gázokat (pl. NOx), ami egy elég jó dolog. Az erőműveket meg, mint gyakorlatilag pontforrásokat sokkal könnyebb és hatékonyabb tisztítani. Meg az eleve nem az orrod alá pöfög. És ugye az emberek nagy része városokban él.

Cancel all my meetings. Someone is wrong on the Internet.

(#48) Graphics válasza bteebi (#47) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Igen, mindenképp kiemelendő, hogy a városok levegője tisztulhat.

De a teljes képet még sajnos nem látjuk át, szerintem persze.

Keresek SATAFIRM S11 hibás SSD-ket.

(#49) Somatom válasza Graphics (#48) üzenetére


Somatom
veterán

A levegő tisztulását más módon is el lehetne érni. Sztem Budapest az egyetlen EU -s főváros, aminek nincs legalább egy teljes körgyűrűje.
Fejleszteni kéne a közösségi és mikromobilitási közlekedési lehetőségeket és korlátozni a magáncélú autóközlekedést. Pl. hétköznapokon, napközben dugódíj.
Magáncélú villanyautót pedig csak oszlopról, jövedéki adóval, vagy sziget üzemről engednék tölteni.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#50) Tiédetis válasza Somatom (#49) üzenetére


Tiédetis
aktív tag

"Magáncélú villanyautót pedig csak oszlopról, jövedéki adóval, vagy sziget üzemről engednék tölteni."

Remélem beállsz a sorba, és nekiállsz telepíteni töltőket, hogy ezt biztosítani is tudd. A másik pedig az, hogy jelenleg a döntő többsé otthon napelemes rendszerrel rendelkezik, azt használja fel, és ugye ezzel a tiszta töltés is megvalósul, oszlopon nem, tehát annyira azért nem jó ötlet. De mivel jelenleg 250-350 Ft/kWh az ára, ezért akinek van füstölője, inkább azt használja, ami természtesen sokkal jobb, hiszen nyomatja a mérgező részeket az orrodba, gyereked, stb orrába. Hmmm....

Szigetüzem: valóban, még több akkut gyártassunk, minden napelem mellé 2000000kwh-os akkupakkot. Persze nyilván ez is csökkenti a költségét, ami elvezet oda, hogy térjünk vissza az ejuró3-as normához.

[ Szerkesztve ]

A T. rollok etetése szigorúan nem tanácsos, akkor minek eteted?

Copyright © 2000-2023 PROHARDVER Informatikai Kft.