Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • attiss66

    senior tag

    A VW Polo Classic-om 1996 benzines 1.4-es karosszériamunkája kész. Csakhogy van ennek egyéb nyügje is. :U :D Eszi a vizet is. Utána kell töltögetni a víztartályba imitt-amott. De a motor jól húz amúgy, a hangján se lehet különösebbet észre venni. Azt mondja az unokaöcsém, hogy hengerfejtömítési hiba és még plusz el lehet repedve a hengerfej is/állítólag azt szokták hegeszteni is(bár biztos nem ívvel :D ), vagy valami ilyesmi. Mik lehetnek még, lehet e ezt javítani, árban megéri e, vagy inkább egy bontott motor?

  • attiss66

    senior tag

    3 hét alatt kész lettem a VW Polo Classic karosszériamunkájával. Idegileg is kész lettem. :DDD Na, azért nem, csak úgy mondom. :)
    Két csomag 1.6mm-es elektródát használtam fel/50A-en/, meg vagy fél csomag 2.5mm-es elektródát/100A-en/.
    Azt mondta a karosszériás haverom, hogy a végén belevágom a kocsi tetejébe a baltát az ívhegesztéses technikától. :DDD
    Épp ezért nem válogattam be a baltát a szerszámok közé, így nem lett belevágva a tetejébe. :D
    400e Ft-ot spóroltam. De előre mondom, nem vállalok rendelésre ilyen munkát. :N Ennyi elég vót belőle. :K De készen van, szerintem egész jól sikerült. Hegesztések, flexelések, karosszériatömítőzések, rozsdaátalakító lekenések és fáradt olajozások, gittelések, alapozó festések stb .

  • attiss66

    senior tag

    válasz jerry311 #2029 üzenetére

    A bringás sportolás helyett hegesztek meg flexelek a szabadidőben. :)

  • attiss66

    senior tag

    1.5 hete javítom a VW Polo Classic 1.4 benzines 1996-os kocsim karosszériáját. A vezető ülés alatt olyan szinten volt kirohadva, hogy a bal oldali, ajtó melletti sin a levegőben lógott, kis rozsdás pöcök tartotta. :DDD A második szomszéd karosszériás. Azt mondta 3-400e kb a javítási költség, nem éri meg, hogy ő javítsa, merthogy a kocsi kb 200e-et ér. Inkább adjam le bontóba, vagy vastelepre. Van rajta még 1.5 év műszaki. Tehát magam láttam neki a munkának, lakatos szakmával, ívhegesztéssel, trafóval, 2.5 pálca 100A, 1.6-es pálca 50A. :) Azt mondta a karosszériás, hogy vagy két hónap mire használható állapotba hozom, de közben lehet belevágom a kocsi tetejébe a baltát. :DDD Ezért a baltát nem válogattam be a szerszámok közé. :D

    Menet közben derülgettek ki a dógok, hogy itt is van még, ott is van még rohadás, tehát nekiálltam a csavarhúzóval és bikából centiről-centire, kilyukadt még jópár helyen. Az uncsiöcsém kölcsön akarta adni a torbeles hegesztőjét, megvettem hozzá a madzagot, beindította, pár próbahegesztés, oszt lefüstölt a cucc, valami gorilla nevü. :F
    Így maradt a hagyományos trafóval/van vagy 40 kiló/. Ez nem füstöl le. Így néz ki most. A sín alatt 2mm vastag lemez van, a többi helyen a vastelepről hozott bontott motorháztetőből vágtam a lemezeket. Hát nem egyszerű. Eddig 16e forintba van a költség. Ebben benne van a rozsdaátalakító festék és az alvázvédő, most rendeltem még akrilos karosszériatömítőt. Számítás szerint 20e-be lesz az összköltség. :D Remélem ezen a héten befejezem, így 2.5 hét meló lenne.
    Közben gyűjtögetek egy Audi A4 2.0 benzines vagy TDI kombira vagy 15 évesre, vagy Honda Accord 2.0 benzin 15 év körüli.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés