Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    válasz Pyttawrx #1968 üzenetére

    És a költséghatékony
    Kocsi normál állapot gazda nem tud hibáról
    Elmenni vizsgára ha megbukik akkor elmenni a szerelőhöz és megcsináltatni amit kell.
    Vissza vizsgára és kész.

    Miért kellene előre menni szerelőhöz ha nincs baj a kocsival.

  • bul07

    nagyúr

    válasz Pyttawrx #1966 üzenetére

    Így megy a műszaki, megmérnek mindent és minden eredmény ott van nekik, semmibe nem telik rányomtatni a papírra.

    Pont hogy nem felesleges ha kapok is érte valamit nem csak egy fecnit hogy mehetsz.
    Egy kocsinál nem csak két állapot van hogy tökéletes és hogy rossz, vannak fokozatai amiről ez valós képet adna eredményekkel.

    Na igen de nem mindenkinek van szerelő barátja. És ha a szerelő barátod nem mér akkor mégis mire alapozza hogy azok amit méréssel néznek jók is lesznek, mondjuk a fék esetén hogy állapítja meg pontosra hogy nem e megengedettnél nagyobb az eltérés akár kéziféknél

    #1965 Gézengúz

    Autópálya :DDD :N
    Debrecenbe már én viszem őket, még Berettyóújfaluba bemegy de messzebb nem.
    Van vagy volt olyan aki Berettyóújfaluig bement kocsival majd onnan tovább busszal Debrecenbe (Nem tudom él e még)
    Azért ott adta meg magát mert ott volt megpörgetve és a nyomás
    Ha ő használja képes már 50körül ötödikbe tenni, és alapjárati fordulat közelében is 5ben autózni. Ő sose fogja pörgetni

  • bul07

    nagyúr

    válasz Pyttawrx #1961 üzenetére

    Szerintem pont azért fizetek hogy méréssel megalapítják hogy alkalmas e közúti forgalomra, persze amit lehet mérni.
    Tehát vannak mérési eredmények és határértékek is. Így nem kerülne semmibe rányomtatni a lapra amit amúgy is adnak.

    Ha a lengésscsílapító határ mondjuk 40 és mérésnél 41hozott tehát ép belefért, akkor igen is lehet rá készülni hogy két év múlva nem fog átmenni és még előtte cseréltetni.

    Féknél ugyan így ha mondjuk a két oldal közötti eltérés, 20 a megengedett és mérésnél 19 volt akkor átment de ott már kezd gond lenni(főleg ha első fékeknél van nagy eltérés)
    Egy jó autószerelő a féket is paddal fogja leellenőrizni ha hozzányúlt, tehát nem megy ki az utcára fékezni párat (mint régen).

    Féknél még azt is lehetne látni hogy két évente milyen értékeket produkál, és ha elég drasztikus csökkenés van akkor ott valami van. Például előző két vizsgánál tudott mindkét oldal ilyen 2500körül , aztán harmadik vizsga alkalmával már mindkettő 1900-at tudott akkor ott már lehet valami, és lehet érdemes ránézni(még az 1900is belefér a megengedettbe ezért átmegy)

    Tehát mérési eredményből még a laikusok is tudnak következtetni.

    A kipufogó gáz elemzés már más tészta ahhoz már tényleg motor szaki kell hogy miért nem jó az eredmény.

    Volt már hogy bementem a műszaki vizsga állomásra hogy mérjék már meg a lengés csillapítómat, hátsót, mert nemsoká műszaki lesz és olajosnak láttam ez egyiket őszi kerékcserénél. Meg is mérték, ott voltam mellette le is írtam az eredményeket, és a számok alapján mondták hogy ezzel nem lesz gond.
    Bal oldal 68 értéket kapott, a jobb oldal 61-et. (És még a gumikat se engedtem le)
    Még pénzt se kértek ezért a kétperces műveletért

    Pl
    Mint mondjuk Finn műszaki papír, pisti szokta mutatni hogy mit mértek, és szokott belőle következtetni is

  • bul07

    nagyúr

    válasz Pyttawrx #1957 üzenetére

    Jó de ha pl látnám hogy a lengécsillapítók ép megfelleltek akkor tudnék tervezni vele, mert jobb nem lesz.
    Vagy ha látnám hogy valamelyik fék féloldalas akkor rá lehetne nézni

    Azért lehetne következtettéseket lévonni az adattokból.
    Amiért amúgy is fizettem, tehát valamilyen szinten jogossan várnám ell higy meg is kapjam

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés