Új hozzászólás Aktív témák

  • MasterMark

    titán

    válasz ULPIUS #2082 üzenetére

    Ami az első két képen van, az is katalizátor.
    Nálam is a Subaruban is van 2 fő katalizátor a leömlő után, és még egy harmadik amikor közös lesz a cső. Későbbi modelleknél a harmadik mögött is van egy lambdaszonda.

    Ez a harmadik katalizátor nálad nem érdekes, mivel nincs ott szonda, szóval arra nem hisztizhet, az csak az Euro besorolás miatt van ott.

    A fő katalizátor ott van a 4 lambda szonda között. Valahogy így néz ki élőben a hővédő pajzsok nélkül: [kép]
    Az alsók a hátsó szondák. Hátsó szonda arra vonatkozik ami a katalizátor mögött van. Jelen esetben 2-2 van, szóval katalizátorból is kettő van ott.

    Bank 1-et ír a hibakód, ilyenkor esetleg meg lehet cserélni a kettőt, ha átmegy a hiba a másik oldalra akkor a szonda rossz, ha marad akkor meg az az oldali katalizátor.

    A kiemelő amit írt subaruwrc az már valami tüneti kezelés akar lenni. Vagy tényleg rossz azon az oldalt a katalizátor, vagy a szonda mért hülyeséget és így akarták megoldani. Mindenhogy rossz megoldás.



    Egyébként én 20-30 ezerért látok bele Denso szondát. 10-ért az valami nagyon kétpálcás lehet, vagy valami univerzális amit neked kell majd átkábelezned hogy egyáltalán működjön.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés