Új hozzászólás Aktív témák

  • bul07

    nagyúr

    Alany
    Ford Focus kombit 2005 gyártás, motor dízel HHDA (1560köbcenti)

    Pár hete volt olajcsere, le volt véve a cső így a turbó lapátja elérhető volt, megmozgatta a szerelő és lötyögött valamennyire a közép rész, de még nem érte el a turbó falát (szerelő barát szerint nem normális mértékű volt a mozgása)

    Ma volt öcsém más miatt egy szerelőnél ahol egy Opelen cseréltek turbót. És a két szerelő elmondása alapján megelőzés gyanánt volt a csere, mert az is lötyögött már, és inkább megelőzték a nagyobb bajt (hogy tud olyat okozni hogy turbó meghalása hogy magával rántja az egész motort)

    Akkor már rákerestünk gyorsba és valami olyat találtunk hogy egy felújított turbó 80-90e Ft, új 130e Ft magasságában, csak bontott 40-60e Ft

    Kérdés
    Mennyire valós ez hogy a turbó hiba viheti magával az egész motort?
    Mennyi az esélye egy katasztrofális turbó hibának?
    Ha kell egy 20éves kocsira elég mondjuk egy felújított, vagy netán egy bontott turbó? (újat nem tartok indokoltnak, nem kell hogy 10-20évig jó legyen)

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés