Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#55) Winner_hun válasza Zolás (#43) üzenetére


Winner_hun
félisten

Az LPG-nek 105-től 115-ig van oktánszáma...
forrás

[ Szerkesztve ]

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#60) Szplöttyy válasza Rick4 (#59) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Persze, jó dolog a környezetvédelem, meg minden...De én akkor is ezt szeretném minden reggel hallani :DDD Nem beszélve egy jó 300D-ről, meg a gyönyörű traktor hangjáról :) Nekem minden szép ami dízel... Egy rozzant Avia-nak is szép hangja van :)

Amúgy, ez a gáz nem gázos?( :DDD ) Szóval értem én hogy jó meg minden, de mégis csak belebarmolnak a kocsi dolgaiba, ami annyira nem szimpatikus... Ha olyan lenne, hogy betöltöm és megy, mint az E85, kb, akkor oké lenne. De én pl nem szeretném, ha az X éve jól működő autómba beleraknának ilyesmit.

Smoke & Torque

(#61) Rick4 válasza Szplöttyy (#60) üzenetére


Rick4
félisten

Nem tudom, mi számít annak, az új (értsd 2-3 éves) rendszerek már hengerenkénti injektoros szekvenciális rendszerek, akár turbo-s kocsiba is mehetnek, elvileg egy injektor emulátor emulálja az injektorok működését, a gázos computer meg eltanulja a benzines computertől. Nem nagyobb belepiszkálás ez, mintha kicserélsz valamit nem gyárira, ráadásul már egy jóideje jönnek ki gyárilag kettős benzin- gáz üzemre átalakított Skodák is ahol megmarad a garancia is. Igaz ezeket is itthon szerelik be utólag. Ezek már kompletten, egységcsomagban megvehető cuccok, nem kell barkácsolni, szigszalagozni, meg kapcsolót fúrkálni a műszerfalra.
Engem nem zavar, hogy belepakolják, azt is melléteszem, hogy a benzines rész csak be van lőve minden kocsiban, van egy alapprogram, és kész, ennél ugye meg minden kocsiban egyedileg belőve, akár hetente tesztelve, átállítva egyes paraméterek.. Nekem bejön, hibátlanul dolgozik, nincs vele gondom, és még jól is járok.

UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.

(#62) SpeedR válasza Szplöttyy (#60) üzenetére


SpeedR
őstag

Na szép... dízelt a hangjáért szeretni.. :DDD
A mai gázrendszerekkel már elég kiforrottak, nincs velük gond. Egy modern CR dízelnél kockázatmentesebb.

(#63) SpeedR válasza SpeedR (#62) üzenetére


SpeedR
őstag

Szóval helyesen: "...A mai gázrendszerek már elég kiforrottak..."
Kell nekem állandóan hsz-t átszerkesztgetni. :DDD

(#64) bambano válasza gamerkiller (#2) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

A szalonból kihozott autót nem tudod NEM bejáratni. A motorvezérlés nem hagyja.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#65) bambano válasza Winner_hun (#31) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

lpg-t nem nagyon lehet hidegen indítani, mivel a folyadék->gáz átmenethez energia, konkrétan meleg kell és ha ez nincs, akkor megfagy a reduktor. Ez nem jelenti azt, hogy egyáltalán nem lehet gázzal indítani, de az inkább határeset, mint üzemszerű.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#66) bambano válasza VR6-Fan (#3) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Bejáratni nem csak a hengerfal+dugattyúgyűrű párost illik, hanem a gumikat, fékeket, sebességváltó fogaskerekeket is.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#67) parandroid


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

A témát kitakarítottam, Zolás és Rick4, mivel egyiküknek sem az első esete volt, hogy illetlen hangnemben feleslegesen nekiesnek valakinek, elmentek 3 napra pihenni.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#68) Szplöttyy


Szplöttyy
senior tag

Akkor tényleg jó ez a gáz :) Nem tudtam, hogy ennyire fejlett szintnél tartunk...
Én ott ragadtam le, hogy behozzuk a nagy nyugati autót, bojler a csomagtartóba, beletákolva a gáz, hogy mégse egye le a gatyát, és akkor Mv6 own :) De gáztartály hol lehet? Mert a csomagtartóba nem jó, mert sok helyet foglal... Pótkerék helyére nem jó, mert kell pótkerék is, meg az amúgy is elég pici tartály, nem?

Dízelt a hangjáért? Meg a karakteréért :)) Én inkább a dízelek fejlesztésére szavazok, mint mindenféle villanyautóra. 1.2TDi Lupo elment 3literrel... És azt se ma hozták ki.

Smoke & Torque

(#69) parandroid válasza Szplöttyy (#68) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

A kis lökettérfogatú dízelekkel jelen pillanatban az a gond, hogy ha nem megy a turbó, akkor semmiféle dinamikáról nem beszélhetsz. Turbóval hozzák egy normális méretű benzines teljesítményét, igaz kisebb fogyasztással.

Cégnél 1,3-as turbós Corsa és Combo a céges flotta zöme, előbbihez még ok ez a lökettérfogat, utóbbinál irtó nagy szívás. Még a régi 1,7-es szívódízelek is jobbak voltak, nem is beszélve arról, hogy ha erőltetik ezeket a motorokat (márpedig egy Combo méretű autót cipeltetni velük erőltetés), akkor ezek sem túl gazdaságosak. Az tény, hogy nagyon óvatosan, a dinamikát nélkülözve hajtva a Corsák elmennek 4,5l/100km fogyasztás körül. A Combókat nemigen tudják 6 alá kihozni a kollégák, de a Corsákkal sem nehéz 6 fölött megetetni. 1600-as fordulat alatt meg mindegyik úgy megy, mint egy döglött csiga, szemben a régi 1,7-es dízelekkel, amik alajkáraton elhúzták az autót.

Mindent összefoglalva: a kis lökettérfogatú dízeleknél dízeles karakterről nemigen beszélhetünk... :(

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#70) tibi666 válasza SpeedR (#62) üzenetére


tibi666
senior tag

egy 30d-t már lehet a hangjáért szeretni. :)

(#71) bambano válasza parandroid (#69) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Ha nem erőltetem az 1.6-os benzines astrát, ami azért mégiscsak nehezebb, mint a corsa, akkor 5 literből eljár. Mondjuk ez inkább országút, mint város.

A kis dízelekkel meg a fő bajság az, hogy amikor időnként drágább a gázolaj, mint a benzin és amikor mindig sokkal drágább a dízel motor, mint a benzines, akkor igen keskeny az a megtakarítás, amit a díízel hoz, viszont ha egyszer is elromlott valami (mert el szokott minden autóban), akkor a dízel javításával rögtön buktás lesz a választás.

Maradok a nagyobb szívó benzines híve :)

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#72) Voyage válasza bambano (#71) üzenetére


Voyage
aktív tag

:Y
1.6 benzines 100 lovas?
H vagy G esetleg F? :F
Nekem is 1.6-os 5 ajtós G astra van, benyás, bp-n belül kb 8 liter, bp-gödöllő között kb 7liter.
Pályán 6 alá nem tudom vinni, és abszolút nyugodt, papis vezető vagyok, 2500-2700 fölé nem húzom, de általában már 2300körül felváltok, 50-nél már 5.-ben vagyok... :F
Ennél kisebb fogyasztást nem tudok összehozni sehogy.se :F

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#73) fekeandras válasza parandroid (#69) üzenetére


fekeandras
őstag

Hát az említett Lupónál ha megy a turbó akkor sem kell a kormányba kapaszkodni... :)

(#74) parandroid válasza Voyage (#72) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem is van egy 105 lovas 1,6-os G Astrám, amíg párom járt vele munkába, csak néztem, hogy kereken 6l körül tartja a fogyasztást. Én olyan 6,6 körül járok vele, autópályán azért 7 fölött. Papis az nem vagyok, szeretem a hangját magasabb fordulaton. :U Ellenben a megengedett legnagyobb sebességekre mindig odafigyelek.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#75) Szplöttyy


Szplöttyy
senior tag

A kis dízelek tényleg nem váltják meg a világot, de pl egy Ignisbe, bőven elég az 1,25DDiS, vagy a Puntoba az 1,3multijet. Szerintem. Aki dinamikusabb autózásra vágyok, az vesz mást. Én személy szerint maradnék a dízeleknél, benzinesből..hmm... Esetleg egy WRX Sti, bár akkor már Boxer Dízel :D

Szóval, én maradok a dízel mellett, de nem vagyok elvakult, elismerem hogy van olcsóbb/jobb, meg minden, de nekem dízel kell

Ez ám a jó!

Smoke & Torque

(#76) fekeandras válasza Szplöttyy (#75) üzenetére


fekeandras
őstag

De mi?... :D

"The URL contained a malformed video ID"

(#77) Voyage válasza parandroid (#74) üzenetére


Voyage
aktív tag

Gondolom akkor már az újabb fajta, facelift utáni G Astra.
Ez sima 100 lovas, első generáció, 2000-ből.
Többet fogyaszt, mint a facelift utáni motorok. :(
Azt én is betartom, kivéve a 30-as táblákat.
Itt az utca végébe főút van, 30-as tábla, semmi nem indokolja.
Mikor a rendőr elhúzott mellettem megkülönböztető jelzés nélkül kb 70-el, akkor ledudáltam, azóta se tartom be.
Megyek 50-el... :U

Szplöttyy:[link]

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#78) Szplöttyy válasza fekeandras (#76) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

(#77) Voyage ott a link rendesen, valamit elszúrtam :B
Voyage, köszi!

Twin turbo Cummins smoke at idleEz talán jó lett :B

Smoke & Torque

(#79) fekeandras


fekeandras
őstag

Ez a füst mennyiség már okádék. :(

(#80) Szplöttyy válasza fekeandras (#79) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Pont az a jó benne :) Ezek azon versenyeznek, kinek kormol jobban a gépe :))

Smoke & Torque

(#81) fekeandras válasza Szplöttyy (#80) üzenetére


fekeandras
őstag

USA ... :U

(#82) Szplöttyy válasza fekeandras (#81) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

Nem szüttyögnek 1,9TDi-vel :P 6liter V8 twinturbo, oszt' kész :DDD

Smoke & Torque

(#83) fekeandras válasza Szplöttyy (#82) üzenetére


fekeandras
őstag

De mire jó ez?Több ismerősömnek van dízel versenyautója de ilyen füstöt egyik sem okád.De még az utcára kicsit kontár módon felhúzottak sem.Sőt egyre inkább azon van mindenki, hogy a lehető legkevesebb füst jöjjön ezek meg ezt élvezik.Tipikus mindent leszarok amcsi laza csávók.Az ilyennek a kertjébe meg az ablaka alá állítanék 3-4 ilyen dögöt és 0/24ben túráztatnám.Kíváncsi lennék meddig tartaná jó poénnak.

[ Szerkesztve ]

(#84) fekeandras


fekeandras
őstag

Így kell ezt csinálni kérem. USA rendszám oda parkol ahová akar, büntetést nem hiszem hogy valaha is kézbe kapná, lopóautó nem tudja elvinni mert legalább akkora ha nem nagyobb, ekkora kerékbilincs meg nem létezik. Ja és lassan a budapesti utak indokolttá teszik.

[link]

(#85) SpeedR


SpeedR
őstag

Ha amcsikról és a dízelről van szó, akkor nem maradhat ki ez a vid sem: [link]

(#86) fekeandras válasza SpeedR (#85) üzenetére


fekeandras
őstag

Átlag amerikainak mennyi is az iq-ja? :D

(#87) Winner_hun válasza fekeandras (#86) üzenetére


Winner_hun
félisten

Erre gondolsz?

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#88) fekeandras válasza Winner_hun (#87) üzenetére


fekeandras
őstag

Jézusom. :(((

(#89) Winner_hun válasza fekeandras (#88) üzenetére


Winner_hun
félisten

:DDD

► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

(#90) Szplöttyy


Szplöttyy
senior tag

Nekem tetszik a füst, mert poén, de tényleg nem szép dolog. Bár mikor az új K rendszámos A8 okád ki ilyet...

Ez a videó meg.... Nézi a világtérképet "Where are we?!" Bazeg, ennyire degenerált idióták... :((( Meg a szőke csaj... Áhh :DDD

Smoke & Torque

(#91) !Overdose! válasza Winner_hun (#87) üzenetére


!Overdose!
őstag

:W No comment.

Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás

(#92) #00809728


#00809728
törölt tag

Hy!

Amikor én vettem akkor azt mondták ne nagyon hancurozzak vele 2500fordulat felett ill 130km/felett.Kb 600-1000km.4*** körül meg olajcserét csináltattam.

[ Szerkesztve ]

(#93) bambano válasza Voyage (#72) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

igen, 1.6 100 ló, g, benzin. Amikor anyámat vittem nyaralni, akkor lett 5 literes átlag. mondjuk az nagyjából teljesen autópálya volt. de mint aki tojásokon jár.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#94) VR6-Fan válasza bambano (#66) üzenetére


VR6-Fan
veterán

ebben igazad van.

a váltó kulisszát is már pl ha itt tartunk, az is idomul az embernek kézre eső váltáshoz.

"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23

(#95) viharhozo válasza parandroid (#69) üzenetére


viharhozo
addikt

A kis lökettérfogatú dízelekkel jelen pillanatban az a gond, hogy ha nem megy a turbó, akkor semmiféle dinamikáról nem beszélhetsz.

En ezt nem igazan tudom ertelmezni se. A kis dizelek maximalis nyomateka ~200 Nm, ez jellemzoen ~1500-as fordulattol mar rendelkezesre all. Az 1,6-os, 110-120 lovas benzinmotorokkal siman versenykepesek.

Durvasága miatt töröltem - moderátor.

(#96) Voyage válasza viharhozo (#95) üzenetére


Voyage
aktív tag

Igen, azért áll rendelkezésre, mert ott már megy a turbó.
Ülj be egy dízel, és menj vele úgy, hogy ne hagyd, hogy a turbó bekapcsoljon, azaz 1500 alatt autózz.
Kb szart se érnek ott.... :(

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#97) parandroid válasza viharhozo (#95) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Papíron. Én viszont napi szinten vezetem mindkettőt. Ég és föld a különbség. Arról nem is beszélve, hogy az 1,3 turbódízel 1600 RPM-en kb. pont annyira nyomatékos, mint 3000 RPM-en, vagy akár fölötte, benzinesnél pedig ahogy megy feljebb a fordulatszám, úgy lesz egyre több a nyomaték. Egyszerűen hamar kifogy belőlük a szusz.

Nem azt mondom, hogy rossz motorok, csak azt, hogy ahhoz képest, ahol technikailag, vagy teljesítmény terén jelenleg állnak, ahhoz képest irdatlanul drágák, és meglehetősen sok kompromisszumot jelentenek. Ár-érték arányban egyszerűen kevés esetben racionális választás egy ilyen.

Nagyobb dízel megint más kérdés, bár nekem azok sem érnék meg a felárat, nekem a legjobb választás egy átlagosnál éppenhogy nagyobb (1,8 körüli) lökettérfogatú benzines. Bár már régóta szeretném kipróbálni, hogy mit tudnak a kicsi, de turbós benzines motorok: jó lenne kipróbálni egy új 1,6-os, benzines, turbós Astrát pl. :U

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#98) Szplöttyy válasza Voyage (#96) üzenetére


Szplöttyy
senior tag

No de ki használja 1500 alatt? Max 50.nél 5ösbe, alapjáraton, de ott nem is lényeg a turbo szvsz

Smoke & Torque

(#99) Voyage válasza Szplöttyy (#98) üzenetére


Voyage
aktív tag

Az aki nem akarja, hogy sokat fogyasszon.
Pont ezért vesz dízelt. :U

http://hardverapro.hu/apro/vadi_uj_silverstone_raven_01_plexi_oldallapos_gep/friss.html

(#100) parandroid válasza Szplöttyy (#98) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Azért nagyon fura, ha egy motor nem húz alacsony fordulaton, mert ha egy előzésnél, kikerülésnél, vagy akár indulásnál beragadsz, akkor az autó átlagos dinamikájához képest egyszerűen nem is gondolsz rá, hogy hiába adsz gázt, hosszú másodpercekig úgy fog menni az autó, mint egy alulmotorizált literes benzines. Roppant kellemetlen élmény tud lenni, amikor hirtelen lenne szükséged egy kis fürgeségre. Ha beindul a turbó, onnét már persze nincs gond, de addig kész katasztrófa. a váltóval való gépészkedés pedig körülbelül ugyanekkora időveszteség, ha későn jut eszedbe, hogy milyen autóban is ülsz, és hogy ez bizony nem fog innét megindulni. Arról nem is beszélve, hogy ha gyakrabban fordul elő ilyen szituáció (pl. a Körúton kell menni a pesti forgalom idióta ritmusában), akkor már ott is vagy egy 7 liter körüli fogyasztásnál, holott a motor kényelmesen, 2000 RPM körül hajtva tényleg tudja a 4 litert is.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.