Persze, csak mivel a használt amerikai autó behozatala minden esetben egyedi, és nem túl gyakori, így elég nehéz általánosítani, hogy az adott kocsi most akkor épp mennyi is volt? Tehát ki lesz annyira kompetens, hogy valóban azt merje állítani, a szerződésen szereplő összeg kevesebb, mint a valós. Ráadásul valószínű sokan így csinálják, tehát ha az elmúlt egy évből vonnának átlagot, vagy statisztikát, akkor a többi importkocsi trükkös papírjai is csak lefelé vinnék az átlagot. Pár napja gondolmtam ki, talán még jó trükk az, hogy egy németből hozott SUV vagy kombi kocsit a szlovákoknál levizsgáztatsz teherautóra, és onnan továbbhozva (ugye itthon teherautóra nincsen regadó) simán forgalomba helyezed. Ha teherautóként hozod be, a külföldi forgalmijában az szerepel, akkor nagyon nem tudnak ezen fogást találni. És bő 1 éve saját néven szereplő tehergépkocsira nem kell menetlevelet vezetni, ill a KRESZ szerint is a 2500Kg alatti és zárt kocsiszekrényű gépek kb a személygépkocsikkal egyenértékűek, ergo behajtani, sebességel haladni ugyanúgy lehet. Egy szlovák céges kör legyen 150ezer, megspórolsz vele 1 milla regadót. Támadható? És ha ebay-en licitált, és megnyerte 500$-ért a kocsit?
UNAS webshop szövegek feltöltéséhez, képi- tartalmi külalak formázáshoz keresek hozzáértő szakembert.