Hardverapró egy (viszonylag) biztonságos felület, ahol (szinte) nyugodtan lehet üzletelni az értékeléseknek (is) hála.
Előfordul azonban olykor, hogy egy alapjában becsületes egyén pillanatnyi tébolyában például arra vetemedik, hogy egy termék problémáját eltitkolja, kis plusz haszon reményében (vagy ő tette és mással akarja megfizettetni a saját hibáját vagy őt is átverték vele és így próbálja igazolni magát). Gondolja majd ráfogja a postára, vagy egy napkitörésre stb. meg hát ugye nála nem volt semmi baja még, ezt lehetetlen cáfolni. Ilyenkor jön a negatív értékelés és a 100% elégedettségi ráta rögtön leromlik, akár mindkét félnél.
Az idő itt is segít. Az ember azért tudja (vagy érzi), hogy ő volt-e a hunyó vagy sem.
Mi lenne, ha mondjuk fél év után, azok akik egymást negatívan értékelték, kapnának egy figyelmeztető üzenetet a rendszertől, hogy próbálják meg rendezni a dolgot egymás közt, ha sikerül, leírják a kitalált rendezési módot mások számára tanulságként egy topikban, az értékelésük pedig pozitívra változik.
[ Szerkesztve ]