köszönöm
a levelet a mai nap folyamán elküldtem, leírtam az igényeimet, sérelmeimet, hiányosságokat amiket tapasztaltam
várom a válaszukat
a következő levelemben, ha szükséges akkor szeretnék a törvényekre hivatkozni, jóbarátom édesanyja jogász, vele tudok konzultálni erről, kinyomtattam a garancia, fogyasztóvédelem topik első hsz.ában belinkelt törvényeket a jótállással kapcsolatban, majd megmutatom neki, reméljük többre megy vele majd mint én, de ahogy végigfutottam, valami olyasmit olvastam hogy ha a bolt nem tudja teljesíteni a garanciális cserét ami megfelel a fogyasztónak is, köteles visszaállítani a vásárlás előtti állapotot=a számlán szereplő teljes összeget visszakapom ha jól értem
de tőlük többet biztos hogy nem vásárolok, az még hagyján hogy 2 hónapja várok, de hogy egy ilyen pofátlan ajánlatot ideböfögnek, egyszerűen felháborító
1. azt tanácsolod vegyem fel velük a kapcsolatot? velük szemben mire számíthatok? egy ugyanolyan lapra, vagy a kategóriájában hasonlót kapnék
2. a jogszabályokat feltétlenül átnézem, köszönöm a segítségedet, reméljük sikerrel járok
már jólenne ha itt dobogna a gépházban a p8p67 ws revo
"A bosszú a legédesebb gyönyör a dugás mellett" 2Pac // Ha elfelejtenék PÜ-re válaszolni, írj emlékeztetőt nyugodtan, ember vagyok én is.