Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én tegnap voltam műszakin a 6 éves Opel-emmel amibe 25k km van.
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
-
Freiherr
őstag
Ez fasza sorozat lesz! Remélem néhány csontváz kiborul, de csak a mi szórakoztatásunk érdekében.
XXX
-
Azzal te ne törődjél, ha megfelelő gazdája van és megkapja mindig az olajcserét nem lesz vele gond. Most év végén pl kötelező vezérlő cserére viszem. (olajban futó szíj PSA 3 henger turbo)
És a közhiedelemmel ellentétben nem, nem kell félni tőle.
Az ilyen motoros autó nem arra való mint egy dízel, ha neked mániád a napi 200km mászkálás oda dízel kell nem benzin meg 3 henger.Az hogy nem tudjátok mire való egy bizonyos motorral rendelkező autó az nem a gyártó hibája.
100k km kb a motor csere egy 3 hengeres turbós autónál, mond meg nekem én azt hány év múlva fogom elérni?
Számolj kicsit.Nekem már most megérte 6 évre, semmi pénzért nem vennék olyan agyon használt autót mint amiről a cikk szól inkább akkor új és fizetem 7 évig a törlesztőt.
Ez az én véleményem lehet jönni a kimustrált BMW-kkel meg AUDI-kkal csak nevetni tudok azokon az érveken.
A munkatársam pár hete adta el az istenített BMW-jét mert hogy a már a gatyája ráment, most SEAT Cordoba-ja van és boldog az élete.[ Szerkesztve ]
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
aero.
veterán
ha neked mániád a napi 200km mászkálás oda dízel kell nem benzin meg 3 henger
Ennek semmi köze egymáshoz, teljesen mindegy az üzemanyag, ez a legjobb felhasználási mód bármilyen motornak
100k km kb a motor csere egy 3 hengeres turbós autónál
Már bocsáss meg, de ezt a badarságot nem kellene terjeszteni, ez max a te Puretech motorodra igaz, ami egy konstrukciós katasztrófa (lásd még 1.0 Ecoboost) -
"Ennek semmi köze egymáshoz, teljesen mindegy az üzemanyag, ez a legjobb felhasználási mód bármilyen motornak"
Ez azért így sem igaz.
Napi 200km taxizás nagyvárosban, főleg télen.
Napi 200km utazás főleg autópályán.
Napi elhanyagolható km utazás. Gyerek szállítása az oviba, bevásárlás.Melyikhez ajánlod a benzinest, a dízelt vagy az elektromosat.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
aero.
veterán
válasz Hieronymus #8 üzenetére
Nem erre reflektált a kérdés, hanem, hogy "az ilyen motoros autó mire való".
Egy 3 hengeres ugyanúgy való napi 200km-re, mint egy dízel, fogyasztásban elhanyagolható különbség van a mai benzines és dízel technika között. Óvodába, boltba leugrani meg úgy nagyjából egyik se, de ha két rossz közül kell választani, akkor benzines, inkább hibrid.[ Szerkesztve ]
-
lowzor
veterán
Ilyenen tanultam vezetni, csak az 1.4-es volt, szerettem vele menni.
-
Dr. Mózes
aktív tag
Gratula a jó vételhez, kívülről tényleg pofásan néz ki.
Klíma van benne?
Nem túlságosan vérszegény az 1.2?Névváltozás, korábban mustang08
-
A válsz egyszerű.
A dízel nem szereti a rövid távokat. Nem tud beindulni a részecskeszűrő öntisztulása.
Taxizni és óvodába járni vele nem érdemes. Az autópályázás optimális terhelés a dízel száméra.
Az óvodázás és bevásárlás az elektromos hajtás erőssége. Nem kell az üzemi hőmérséklet elérésének problémájával foglalkozni.
Taxizni jelenleg egy rendes hibrid a legjobb. A jövőben tisztán elektromos hajtás lesz a befutó.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
aero.
veterán
válasz Hieronymus #12 üzenetére
Köszönöm a választ, ezekkel én tisztában vagyok.
Nem is feltétlen a részecskeszűrő, az még ridegtartásban is kibír 100 ezret, inkább a soha fel nem melegedő olaj és a DPF tisztítás alatti extra befecskendezett üzemanyag hígulása a motorolajjal, megspékelve a 25-30 ezer km-es csere intervallumokkal igazán finom. -
"Nem is feltétlen a részecskeszűrő, az még ridegtartásban is kibír 100 ezret"
A szűrő ki fogja bírni csak a tulajdonosa nem, télen.
A telítődés első szintjén általában jeleznek a rendszerek, ki kellene menni autókázni a pályára. Ha ez nem segít, általában nem segít mert meg kellene tartani néhány szabályt. Üzemi hőmérsékleten lévő motorral, folyamatosan egy határ fordulatszám tartományban kell tartani a motort. Utána bedobja a szerviz jelet a fedélzeti számítógép.
Ha nem viszed szervizbe egy idő után vészhelyzeti üzemmódba vált a motor. max tempó kb 90 és jobb napokon az éticsiga is legyorsulj az autót.
Ekkor már a szervizes jóindulatán múlik a pénztárca vastagsága.
Kitisztítják, és keveset fizetsz. Kitisztítják és már nem tisztul vagy jelentősen károsodik a szűrő, jön a pénztárca lapítás esete.
Kisem tisztítják, csak cserélnek. Ez esetben okosban hasznosítják újra a DPF-t.
A Fordhoz viszonylag olcsón lehet PC és adatkábel kombóval megoldást találni a statikus tisztításra.
A cégnél volt egy Ford Tranzit, ami naponta 2 x 9 km-t futott.
Télen 7 - 10 naponta kellett tisztítani a filtert."DPF tisztítás alatti extra befecskendezett üzemanyag hígulása a motorolajjal"
A motorolaj hígul a gázolajjal. A gázolaj egy része csapódik ki a dugattyúhenger felületén, aminek a egy részét a gyűrű lehúzza az olajba. indig időben kell cserélni. Illetve a modern autók jelzik a motorolaj állapotát.[ Szerkesztve ]
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Sziasztok.
Klíma nincs benne sőt szinte semmi. Még központizár sem. A kaszni igen szép, van pár hiba, majd fotózom őket. Ne izguljatok hamarosan jön az első rész. Nem spojlerezek semmit. Várjátok csakLalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
8th
addikt
Anyóséknak volt ilyen 1.2 Astrája anno. Újonnan vették szalonból, az volt az első nyugati autójuk. Két emlékem van vele. Az egyik, hogy mennyire halk volt a kocsi másik az, hogy mennyire lassú. Akkoriban egy öreg 1.9 szívódízel Peugeot 305-öm volt. Kopott szar motorral is ugyanúgy ment mint az Astra.
...
-
Királyom, gratulálok az új járműhöz.
Sajnos ritkulni fognak az Astra kalandok sorozat részei.
Kevesebb gond lesz vele.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
válasz Hieronymus #17 üzenetére
Köszönöm szépen a jó kívánságokat
Amint ez a post lekerül a főoldalról jön az első rész
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
zolikaDB
veterán
Dehogy van beesve a kijelző mindbe Az én 20 évesemben sem volt így. Apósom 23 évesében sincs. Meg a környezetemben egyikben sem.
Hogy néz az ki ha be van esve?
Amúgymeg balesetmentest!
Nekem 1.4 volt, nem is ment az olyan rosszul. Gondolom, állapotot nézted, nem a motorerőt!
Ez láncos, nem? -
válasz Hieronymus #8 üzenetére
Na.
Bármelyik motornak az a jó, ha ritkán melegszik be, hűl vissza, kevés terhelésváltás van.
Az, hogy van, aminek jobban árt és van aminek kevésbé, egy másik dolog."Annyi mindenféléhez nem értek, hogy az már sokoldalúságnak számít” – Örkény István
-
-
btoth0413
kezdő
Nekem volt egy G Astta 1.6 nagyon szép állapotban.. Olyan mint az elektromos autó kb
ᴀ ꜱᴢáᴍíᴛóɢéᴘ ᴍűᴋöᴅéꜱᴇ ᴀ ʟᴏɢɪᴋáʀᴀ éᴘüʟ. ᴇᴢ ᴀᴢ ᴇʀőꜱꜱéɢᴇ, ᴅᴇ ᴇʙʙᴇɴ ʀᴇᴊʟᴇɴᴇᴋ ᴀ ᴋᴏʀʟáᴛᴀɪ ɪꜱ.
-
btoth0413
kezdő
Kis 1.6 Ideges, ment mint az állat, futóműve is csendes volt.. Nagyon jó autók!
ᴀ ꜱᴢáᴍíᴛóɢéᴘ ᴍűᴋöᴅéꜱᴇ ᴀ ʟᴏɢɪᴋáʀᴀ éᴘüʟ. ᴇᴢ ᴀᴢ ᴇʀőꜱꜱéɢᴇ, ᴅᴇ ᴇʙʙᴇɴ ʀᴇᴊʟᴇɴᴇᴋ ᴀ ᴋᴏʀʟáᴛᴀɪ ɪꜱ.
-
5 éve volt G Astrám, célnak megfelelt, minden problémáját lehetett kezelni. [link]
1.8-as benzines volt automata és törve is volt (lökhárító oda volt, meg én kötöttem vissza a műszerfalon elég sok mindent), ennek megfelelően olcsón vettem. Igazából hosszútávon kényelmetlen volt de úgy nagy negatívot nem tudok róla mondani. Esetleg annyit hogy merj barkácsolni mert a szerelők le tudnak húzni vagy legyen ismerős szerelőd. Youtube videók alapján otthon is sok mindent meg lehet oldani ezeknél. -
Van szerelő szerencsére Ezzel nincs problémám. Előljáróban holnap kap új gumikat a kocsi és jön az új autórádió is bele Már egy tucat dolog lett megcsinálva rajta. Napokon belül szerintem a hétvégén jön a következő rész...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
válasz Lalikiraly #26 üzenetére
Na hát egy tucat dolog történt a kocsival. Nemsoká jön a rész róla.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Findzs
addikt
Gratulálok, balesetmentes közlekedést!
Volt ilyen 1.2 G astrám is, még a színe is ilyen volt (ezüst) csak abban volt klíma is meg központi zár.Nagyon jó kocsi volt szerettem. 5 évig volt meg.
Amit cserélnem kellett:
-középső dob
-hátsó lengéscsillapító
-féktárcsa +betét
-vezérlés +vízpumpaEzeken kívül semmi baja nem volt és kb 6 litert fogyasztott.
Amire nagyon kell figyelni az az olaj.
5w30, 5w40
Vastagon van szedve a kézikönyvében hogy még utántöltésre sem használható 10w vagy afölötti olaj.Nekem az eneos olaj jött be legjobban. Még a hidrotőke csattogó hangja is megszünt miután elkezdtem azt használni.
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
Kiraktam az első részt
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Akciókamerák
- Milyen TV-t vegyek?
- Bitcoin, Tesla: az egeken a befektetők reményei, Musk a Trump-kormányba kerül
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Mini PC
- Milyen processzort vegyek?
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Házimozi belépő szinten
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Lenovo Thinkpad P50, újszerű áll., FullHd, i7 6. Gen., 16 GB DDR4 Ram, nVidia Quadro M2000 Vga
- Hitachi 120GB HDD
- MEGJELENT! FC25 Standard / Ultimate edition - Xbox One / Series digitális formában
- GRAND THEFT AUTO V PREMIUM EDITION + Shark Card (online pénz) - Xbox One/Series letöltőkód
- Tamron SP 24-70mm f2.8 Di VC USD(Nikon F) eladó
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest