Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Assetto Corsa

Hozzászólások

(#651) akela91 válasza tikshow (#646) üzenetére


akela91
addikt

Nekem HDR off mellett, simán látszik a féklámpa...

(#652) fLeSs válasza akela91 (#644) üzenetére


fLeSs
nagyúr

GTX 760 OC, HDR on, 2xAA, 8xAF.

"I press keys on a keyboard all day and click a mouse in front of a glowing rectangle. Somehow that turns into food and shelter."

(#653) N€T0X|N


N€T0X|N
őstag

Kövezzetek meg, de én most is elégedetlenkedek... :D Szerintem az AI segghülye, élvezi ezt valaki úgy igazán? Egyedül tök jól elkörözgetnek, de a játékosra finoman szólva is érdekesen reagálnak néha. Pl. oldalra egész jól figyelnek, de féktváon ez a folytonos tologatás idegesítő, ráadásul én fékezek később, nem értem miért tol meg akkor, ha előtte vagyok. Oké, értem, első publikus verzió, lesz jobb is. De azért kíváncsi lennék ki izgul az AI-ra pl. multi helyett. :D

Sent from my keyBoard

(#654) #70869248 válasza N€T0X|N (#653) üzenetére


#70869248
törölt tag

én :)
Ja megtolnak, majd csiszolnak rajta.
De a multi az nálam nem igazán játszik, 3 műszak-babavárás...nincs időm mást tolerálni, ráadásul a ligafutamra való készülés elég sok szolókörözgetést vesz igénybe.
Majd meglátjuk milyen az online része, mert akkor persze jó lenne egy-egy futam.
Jellemzőket kellene kiosztani az AI-nak hogy ne csak botok legyenek.
De a helyzet miatt nálam kifejezetten fontos az AI.

szerk: egyébként ahogy figyeltem azért tol meg, mert a kanyarnak azon a részén gyorsabb, gondolom a korai féktávnak köszönhetően, legalábbis két helyen visszanéztem a replay-t, és Hard nehézségen azért tolt meg, alatta ilyen probléma nincs csak a rajtot követő 2-3 kanyarban, utána már nincsenek támadótávolságban, de maxos AI még tartja a lépést később is...autótól és pályától függően.
Mondjuk én a drag-t fulloztam ki elsőnek, és most jönnének a versenyek.

[ Szerkesztve ]

(#655) tikshow válasza N€T0X|N (#653) üzenetére


tikshow
addikt

Engem Mugellon a célegyenesbe tolt le a pályáról. Olyan igazi túraautóhangulata volt a szitunak, de egyébként tényleg elég sok baromságot csinálnak. Alienen próbáltam, lehet más fokozaton értelmesebben viselkednek.

Amúgy szerintem a Fiat 500 AI a legjobb.

(#656) akela91 válasza tikshow (#655) üzenetére


akela91
addikt

Igen, én is azt szeretem. Viszont Alienen sem olyan nagy kihívás az, de baromi jól szórakozok vele.
Leghülyébb AI. szerintem a BMW-s futamnál van, pedig az marha hangulatos lenne, de amikor picit is hozzámérnek kanyarban, elszállok önhibámon kívül, ez picit frusztráló.

[ Szerkesztve ]

(#657) N€T0X|N válasza tikshow (#655) üzenetére


N€T0X|N
őstag

A Fiat szerintem még Alienen is nagyon gyenge, azokat röhögve letoltam a pályáról, így sok kihívás nem volt benne. A béjemvék jóval keményebbek, azokkal megizzadtam, Alienen nem is bírok velük.

Sent from my keyBoard

(#658) tikshow válasza N€T0X|N (#657) üzenetére


tikshow
addikt

Na igen, nem nagy kihívás, de ott legalább nem akarnak megölni. :D

(#659) Jack@l válasza tikshow (#658) üzenetére


Jack@l
veterán

Mert nem is tudnának a kis dodgemek :)

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#660) akela91


akela91
addikt

Írta itt valaki, hogy fel lehet oldani a pálya+autó - race combót(A.I), és szabadon lehet variálni.

pl. BMW M3 GT -t is pl. be lehet tenni, vagy csak a meglévő 4-et?

[ Szerkesztve ]

(#661) Jack@l válasza akela91 (#660) üzenetére


Jack@l
veterán

Midenkit mindenkivel, csak nem biztos hogy nem száll el az első kanyarban. A kocsik/pályák egy részéhez még nem írták meg az AI-t. Próbáld ki, érdemes. (24 kocsi a max). Quick race enabled lesz majd a menüben.

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#662) akela91 válasza Jack@l (#661) üzenetére


akela91
addikt

Egy M3 GT - Mugello combóért(ha jól működik) a seggemet a földhöz fogom verni örömömben. :DDD

(#663) m0h0senator válasza akela91 (#662) üzenetére


m0h0senator
őstag

A lényeg amit írtak talán sg-n hogy az a AI rosszul kezeli a nagy sebesség különbségeket. Nekem volt olyan rajtrácsom hogy majdnem minden autóból volt 2 darab. Na mugello az katasztrófa mennek mindenfelé. viszont ha több ugyanolyan autót teszel be akkor elég tűrhetően viselkednek...

An odyssey through the realm of consciousness.

(#664) bulikavagyok válasza neilszab (#641) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Köszönöm! :D Csak most visszaolvasva látom, hogy Te is válaszoltál, ez tegnap vhogy kimaradt..:)
Most már kíváncsi vagyok, hogy milyen lehet egy 100fps pluszos játék, hamarosan kipróbálom. Egyébként konzolon is vannak ám nagyon nagy online versenyek, bár eddig még csak kontrollerrel toltam. Félek is egy kicsit a kormánytól, mert állítólag eleinte minimum 1mp visszaesést jelent körönként.

(#665) akela91 válasza bulikavagyok (#664) üzenetére


akela91
addikt

Idő lesz míg megszokod az fix. Első kormányos 1-2 nap, csak forogtam/kicsúsztam a pályán... :DDD (persze egyből minden segítséget kikapcsoltam)

[ Szerkesztve ]

(#666) tikshow válasza bulikavagyok (#664) üzenetére


tikshow
addikt

Belső vagy külső nézetből vezetsz konzolon?

(#667) bulikavagyok válasza tikshow (#666) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Na ez meg a másik! :) Külső. De elég jó időket megyek, lehet épp ezért. :)

[ Szerkesztve ]

(#668) tikshow válasza bulikavagyok (#667) üzenetére


tikshow
addikt

Na akkor baromi nehéz lesz. :D Mindenképpen belső nézetből vezess, az már mindegy, hogy lökhárító, motorháztető vagy kabin.

[ Szerkesztve ]

(#669) bulikavagyok válasza tikshow (#668) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Ez biztató! :D Motorháztető lesz szerintem, hogy minél magasabban legyek illetve, hogy ne takarja ki a műszerfal a kép felét.

[ Szerkesztve ]

(#670) tikshow válasza bulikavagyok (#669) üzenetére


tikshow
addikt

Megszokás kérdése, én megmaradtam a jó öreg kabinnál. iRacingbe pl nincs is más, de már LFS-be is kötelező volt pár futamon. Lehetséges, hogy ennél is így lesz, ki tudja. Annyi biztos, hogy jóval nagyobb élmény belső nézetből menni, mint külsőből(hátsó arcade style), de ha már vezettél életedbe autót akkor nem lesz annyira fura, csak meg kell szokni, hogy hol vannak az autó szélei, illetve az FOV-t megfelelően kell beállítani, hogy reálisabb sebességérzetet adjon.

Én AC-be egy 22"-es monitoron kb 75cm-1m-es távolságra a fejemtől 35°-ot használok. Ettől nagyobb monitoron ebbe a távolságba lehet nagyobb, illetve ekkora monitoron ettől nagyobb távolságra kisebb. Ha a kormány a monitoron kb akkora, mintha ott lenne előtted azon a helyen, akkor pont jó az FOV.

A túl nagy FOV túlságosan nagy sebességérzetet eredményez és sokkal, de sokkal pontatlanabb leszel, a túl kicsinél pedig nem tudod felmérni a féktávot pl.

[ Szerkesztve ]

(#671) KaraDani válasza bulikavagyok (#669) üzenetére


KaraDani
addikt

Három monitorral csakis belső nézetből vezess!!! A játék támogatja rendesen: megadod a monitorok méretét, az egymással bezárt szögüket, milyen messze van a szemed a monitortól, és tökéletesen élethű nézetet fogsz kapni, mintha egy autóban ülnél. El ne rontsd motorháztető nézettel az élményt :N

Nem a legtökéletesebb minőség, egy barátom próbálta ki a cockpitet iracinggel (aki amúgy nem szimulátorozik, ahhoz képest sztem elég ügyes volt a 600 lóerős GT1 corvettel :D ), én meg telóval kicsit videóztam, de egy kis ízelítőnek talán jó, meg találsz még videót bőven youtubeon. [link]
Ez 3x23"

[ Szerkesztve ]

(#672) akela91 válasza tikshow (#670) üzenetére


akela91
addikt

35-ös Fov értéket használsz? :Y Nekem a 23" monitor 50-60cm-re a szememtől és 60-as fov.

[ Szerkesztve ]

(#673) tikshow válasza akela91 (#672) üzenetére


tikshow
addikt

Azzal kezdtem, túl nagy volt. Máshogy mér, mint iRacingbe, ott én is 60-65-öt használtam. Egyébként az kb korrekt érték akkora monitoron, illetve akkora távolságba.

[ Szerkesztve ]

(#674) KaraDani válasza bulikavagyok (#669) üzenetére


KaraDani
addikt

Ha tudsz angolul ezt a videót ajánlom, elég érthetően elmagyarázza és bemutatja az ember iRacingen, AC-ban ugyanez a setup lehetőség megvan: [link]

akela91: és tikshow: így van 23"-ra ha horizontális fovról beszélünk, az a 35 körüli érték 60 centiről az élethű. rFactorban még viccesebb ez a szám mert ott vertikális fovot kell megadni így 25 körül van nekem beállítva :D

[ Szerkesztve ]

(#675) bulikavagyok


bulikavagyok
nagyúr

Köszi a tanácsokat srácok. :R Az az igazság, hogy mint tegnap is írtam, a Forzához rendeltem a kormányt. Csak van itthon egy viszonylag erős pc-m több monitorral, amin dolgozok, és gondoltam ha már lesz egy kormányom, miért nem próbáljam ki a pc-s szimulátorokat is!? :) Így ez a következő project lesz egy-két hónapon belül.. Mindenesetre elkezdtem nézelődni a használt vga piacon, ha beesik egy jó vétel ráharapok..:) És akkor majd jövök a hülye kérdéseimmel...
Köszi még1szer! :K
KaraDani:király videó, Spa a kedvenc pályám. ;)

[ Szerkesztve ]

(#676) neilszab


neilszab
őstag

How To Drift a Car - step by step Tutorial Slow Motion walkthrough Assetto Corsa

Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu

(#677) stickermajom


stickermajom
addikt

Sziasztok!

Végre lecsaptam én is az AC-re. :C

90-100 cm-ről nézve, 24"-os FHD monitorhoz milyen FOV értéket ajánlotok? Kizárólag cockpit nézetben használnám.

(#678) Freiherr válasza stickermajom (#677) üzenetére


Freiherr
őstag

Attól függ:ha a fun a lényeg(mint nekem)ahol tényleg úgy érzed magad,mint aki ilyen vasakat terelget real life,király sebességérzet,széles látókör stb.,akkor 60 felett. :K
Ha viszont görcsösen hajtasz a tizedekre(aminek számomra semmi értelme),akkor minél kisebb,annál jobb.

XXX

(#679) N€T0X|N válasza stickermajom (#677) üzenetére


N€T0X|N
őstag

Ha nem akarsz kilátni a kocsiból, akkor tedd minél magasabbra. Az élményt szerintem az nem javítja, ha egérmozi méretet se tesz ki a szélvédő, ami ugye a hasznos információt, azaz képet tartalmazza (mondom ezt úgy, hogy 80 centis tévét használok), szóval szerintem a 60 fok túl sok. Minek nézegesse az ember a kormányt meg a tetőt, amikor sokkal hasznosabb az utat látni. Nem - csak - a tizedek miatt, hanem a kocsi mozgását is jobban érezni így. Én autótól függően 40-45 fokot használok.

Sent from my keyBoard

(#680) BigBlackDog válasza stickermajom (#677) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Én 21"-os monitort kb. 1 méterről nézem. Nálam 54°-ra van beállítva.

(#681) KaraDani válasza stickermajom (#677) üzenetére


KaraDani
addikt

Nem tudod közelebb hozni a monitort amikor vezetsz?
Amúgy én azt mondanám, menj le addig a FOV-val amíg már nem érzed túl kicsinek a horizontális látószöget. Mindenképp kompromisszumus lesz a megoldás sajnos, úgyhogy neked kell eldönteni, neked hogy szimpatikus. Élethű FOV-val sokkal jobb vezetni, szerintem nagyobb élmény (nem igazán értem a kommentet, hogy nagy fovval élvezetesebb), jobban érezni az autót, és természetes az egész, viszont egy monitoron az nagyon szűk horizontális látóteret fog eredményezni, ami onnantól, hogy nem egyedül vagy a pályán már limitál.
Élethű alatt azt értem, amikor amit a kijelzőn látsz az méretarányos (pontosan ki lehet számolni), ha igazi autóban ülnél akkor is olyan arányokban látnád a dolgokat. Pl netről böngészve néhány képet: [link] [link]

akela91: igen, amíg egy monitorról beszélünk ízlés kérdése, valamiből engedni kell sajnos. A tökéletes szám amúgy exact módon számolható, csak ez általában túl kicsi látószöget eredményez egy 20" körüli kijelzőnél. Amúgy a képen látható szöget kellene kiszámolni rFactor és simbimes játékoknál: [link] AC-ban meg ugyanezt csak nem a monitor tetejét és alját hanem a két oldalát horizontálisan nézve, mivel itt horizontális FOV-ot kell megadni elméletileg.

[ Szerkesztve ]

(#682) akela91 válasza KaraDani (#681) üzenetére


akela91
addikt

Én előre tolom az ülést, a fovot felveszem 60-ra, és előre is sokat látok, de oldalra is. Ez pont kell, hogy belássam a kanyarokat szépen. Ízlés kérdése.

(#683) stickermajom


stickermajom
addikt

Értem, köszönöm szépen a válaszokat! Puding próbája az evés, szóval akkor rászánom a délutánom erre :)

Olyan 10 centit tudom közelebb hozni a monitort, nem tudom jelent-e ez valamit.

(#684) KaraDani válasza stickermajom (#683) üzenetére


KaraDani
addikt

10 centi is számít, minél közelebb annál jobb, kivétal ha 40"+ os screenekről beszélnénk :) Próbálgatásnál adj kis időt majd egy egy beállításnak szerintem, mert hirtelen picit furcsa egy-egy nagyobb váltás, kisebb FOV-val érzékenyebbnek fogod érezni az autó reakcióit, nagyobbal érzéketlenebbnek.

(#685) stickermajom válasza KaraDani (#684) üzenetére


stickermajom
addikt

~11 óta próbálkoztam, maradt a 85 centi környéke, 45-ös FOV-val. :)

Messze vagyok még az 1:40-es időktől Imolában az M3 GT2-vel, de alakul. :) Egy éve játszottam talán utoljára a GTR Evo-val..
Viszont ami negatívum számomra az a natív DFGT támogatás hiánya. Beállítottam meg minden, de nálam is előjön magasabb FFB beállításnál az a fura kattogás. Nekem így egy kicsit kevés a visszajelzés, jó lenne ha ezzel csinálnának valamit.

[ Szerkesztve ]

(#686) BigBlackDog válasza stickermajom (#685) üzenetére


BigBlackDog
veterán

fura kattogás
Ezt esetleg kifejtenéd bővebben? Nálam is hallatszik valami kattogás DFGT-nél.

[ Szerkesztve ]

(#687) tikshow válasza stickermajom (#685) üzenetére


tikshow
addikt

Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez az út egyenetlenség FFB lenne, és mivel ezek nagyon parányiak így két fog között kocog egy másik. Próbáld meg ezt az effektet lentebb venni.

(#688) Jack@l válasza stickermajom (#685) üzenetére


Jack@l
veterán

A legkissebb úton lévő repedést/aszfalt egyenetlenséget is megérezni a kormányon, valószínű a dfgt esetében ez egyenlő a "fura kattogással". Nagyon részletes és jó az ffb-je a játéknak.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#689) stickermajom


stickermajom
addikt

Kösz srácok, megpróbálom holnap!

(#686) BigBlackDog, ilyen hangos kattogásszerű dolog, mintha elcsúsznának egymáson a fogaskerekek. Igazából mindenhol előfordul. De a mozgásban semmi változás nincs, csak nem épp biztató :D

(#690) milos2000


milos2000
csendes tag

Nektek is eltűnt a hatodik sebességi fokozat az BMW M3 E30-ból a pénteki frissítés után?

(#691) Jack@l válasza milos2000 (#690) üzenetére


Jack@l
veterán

Nem is volt soha 6. benne. (ugyanúgy 5-ösbe rakta)

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#692) raczger válasza Jack@l (#691) üzenetére


raczger
őstag

Volt benne, csak az alap set áttételében egyezett meg az 5. és 6. fokozat. Csináltam is olyan setet, amiben a 6. fokozat már eltért, monzában ez jól jött :)

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#693) milos2000 válasza raczger (#692) üzenetére


milos2000
csendes tag

Igen én is Monzában állítottam az alap setuphoz képest és használtam a hatost, de akkor ez a lehetőség már nincs meg.

(#694) Freiherr válasza KaraDani (#681) üzenetére


Freiherr
őstag

"Élethű FOV-val sokkal jobb vezetni, szerintem nagyobb élmény (nem igazán értem a kommentet, hogy nagy fovval élvezetesebb)"

Akkor elmagyarázom neked,ha nem érted:hiába számolod te ki mértani pontossággal,hogy X távolsághoz X monitor átmérőn ennyi Fov tartozik,köze nincs a valósághoz.Azt kell nézni,hogy real life mit látsz egy kormány mögött feszítve,és ott simán nagyobb a látószöged,mintha szódásló módjára belővöd a 22-24 collos monitorhoz.

Plussz a legfontosabb,hogy kihagyod a számításból a sebességérzetért döntően felelős periférikus látást,amit egy monitoron nem lehet modellezni,mivel kb 180 fok,esetleg 3-on,de egy monitornál csak a FOV növelése pótolhatja ezt némileg,de az igazi a 3-as rendszer,hogy megközelítőleg azt az érzetet kapd mindenféle felesleges számítgatás nélkül.

XXX

(#695) Freiherr válasza Freiherr (#694) üzenetére


Freiherr
őstag

update:nagyobb FOV-nál sokkal jobban belátsz a kanyarokba+sokkal jobban látod a rázőköveket az ív szélén,meg magát az autó mozgását oldalirányba.Lehet veszítesz a pontosságból féktáv tekintetében,de ezt kompenzálja az ív pontossága.
Mindenki úgy megy,ahogy akar,de nem kell senkit félrevezetni holmi kőbe vésett értékekkel,mintha az lenne az etalon mindenki számára.

XXX

(#696) tikshow válasza Freiherr (#695) üzenetére


tikshow
addikt

Bocsánat ez tőlem indult ki. Viszont szeretnék annyit hozzáfűzni, hogy a nagyobb sebességérzet nem csak a féktávoknál káros. Az, hogy látod ívet nagyobb FOV-vel szerintem hülyeség, mivel az ív az pontosan előtted van. Arra lehet hivatkozni, hogy jobban belelátsz egy kanyarba, tény. Viszont ennek addig van értelme amíg nem ismered a pályát. Másik érv még a nagy FOV mellett, hogy nem feltétlenül kell elnézned X irányba, hogy lásd a melletted lévőt, viszont túl nagy FOV-vel pedig nem feltétlenül tudod felbecsülni a pontos távolságot. Szólnak mindkettő ellen és mellett is érvek. Neked kell eldöntened, hogy miben akarsz kompromisszumot kötni és amellett az opció mellett dönteni ami számodra jobb.

Ez a kis az összefoglaló természetesen csak egymonitoros rendszeren létezik, több montiroson nincs értelme ilyenről beszélni. De majd kérlek nézz meg egy három monitoros rendszer középső monitorát, hogy milyen FOV-t használ.

(#697) Freiherr válasza tikshow (#696) üzenetére


Freiherr
őstag

Én repszimekben használok TracIR-t,ahol a perifériás látás hiányát is nagyban kompenzálja egymonitoros módban,már gondolkodtam,hogy megnézem itt is,bár vannak olyan vélemények,hogy autószimben inkább előny a fix nézőpont,szal ezt is ki kellene próbálni.

XXX

(#698) KaraDani válasza Freiherr (#694) üzenetére


KaraDani
addikt

Pont ezért írtam hogy egy átlagos méretű monitoron kompromisszumos megoldást lehet csak találni.
Az élethű FOV beállítás alatt azt értettem hogy amilyen szögben látod a monitorodat, olyan szöget látsz a játékban is rajta, mert így méretarányos, így van olyan érzésed, hogy egy autóban ülsz tényleg. Persze az meg egy monitoron így nem élethű, hogy nincs periférikus látásod, mert az életbben van.
És ezért mondtam, hogy egy monitoron ez mindenkinek egyéni, hogy mit preferál, mert tökéletes sehogy sem lesz. Magad előtt nézel 30-45 fokban kb egy sík képernyőt, ez igazán élethű nem lehet, mert vagy nem méretarányos az egész, vagy nincs periférikus látásod.
Ezért használok 3 monitort, számolgatni amúgy ott is kell, illetve megadni a távolság, szög és méretparamétereket a játéknak, hogy a megfelől képet renderelje. Szerencsére ezt AC, és iR jól kezeli.
Szimulátoroztam 1db 22"-es monitoron, 1db 40"-es tv-n, 3db 23"-as monitoron, szóval azért lehet van némi rálátásom a dologra nekem is. ;)

"amit egy monitoron nem lehet modellezni" ebben megegyezünk igazából és csak azon vitázunk szerintem, hogy én az élethűnél a méretarányra, te meg az életbeni periférikus látásra gondoltál, valójában az igazán élethű szimulációhoz mindkettőre szükség van.

[ Szerkesztve ]

(#699) m0h0senator


m0h0senator
őstag

Srácok... szerintem várjuk meg a végső szériás Occulust. És ha nem leszünk rosszul akkor örülünk.. :C :C :U

An odyssey through the realm of consciousness.

(#700) N€T0X|N válasza milos2000 (#690) üzenetére


N€T0X|N
őstag

A legutóbbi update-ben változott, mostantól csak az upgrade-elt kocsiban érhető el:

- BMW M3 E30 group.A is now the early model with less power and no ABS plus chassis modifications and 5 speed gearbox
- BMW M3 E30 DTM version is now an upgrade to the early model and retains only the 6 speed gearboxes.

Sent from my keyBoard

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Assetto Corsa
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.