Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  PC játékok  »  Assetto Corsa

Hozzászólások

(#51) raczger


raczger
őstag

Készítettem drifteléshez egy appot, ami számolja a pontokat: [link]

www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4

(#52) akela91 válasza #70869248 (#50) üzenetére


akela91
addikt

Köszönöm.
Elég kezdő vagyok még.
Esetleg E30-hoz Imolára car setupot tudnál küldeni? :)
Kíváncsi vagyok mennyit tudok menni a beállításoddal.

(#53) batai15


batai15
félisten

Kifogja ez magát nőni rendes multivá? addig nem merek egy kormányra benevezni amig nem lesz egy olyan játék amivel lehet majd rendesen multizni is.

(#54) #70869248 válasza akela91 (#52) üzenetére


#70869248
törölt tag

később sztem. Eleinte az alap beállítással kell menni, de a gumit váltsd át.
Amikor majd megmondod hogy kb. ott a vége, akkor megbeszéljük.
Ennek van alap oka, ami minden szimnél él, azaz eleinte az alapbeállításon kell menni stabilan, aztán állítani.
A másik oka, az az hogy még én sem tudom mennyire jó ez a beállítás. :) ..de tényleg, hiába két napja nyúzom, eddig jutottam csak:

[link]

Azaz az E30-s van minden pályán úgy ahogy meghajtva. Talán Imola még mérvadó lehet, a Ferrari-s és a szivar Lotus idejét kivéve, a többi nagyjából jónak mondható.

A kormány legyen jól beállítva, segítségek kikapcsolva és ha stabilan mész az már nagyon jó...egyik autóval sem könnyű tizedes szórással menni.

(#55) akela91 válasza #70869248 (#54) üzenetére


akela91
addikt

Váltóm nincs DFGT-hez sajna. Tehát automata clucth az kell, automatic throttle blip & cut legyen kikapcsolva?

Gyakorlatilag itt annyi a lényeg, hogy lefele váltásnál ad gázfröccsöt, felfele váltásnál pedig elveszi a gázt egy pillanatra?

Illetve semiSclick gumira gondoltál ugye?

(#56) #70869248 válasza akela91 (#55) üzenetére


#70869248
törölt tag

Én elvagyok automata kuplung nélkül is, kuplung-t csak a szivar Lotus-nál használok.
kicsi gázt kell mellényomni leváltásnál, és akkor veszi. sajnos egyébként.