Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#351) Dlite


Dlite
tag

Sziasztok. Teljesen kezdő vagyok az AC-ban. Így "normálon" kezdtem a kalandozást. Nem ismertem(ismerem) a harcrendszert, nem akartam túlvállalni magam. 12-es vagyok és elég könnyűnek találom. Lényegében csak akkor halok, ha figyelmetlen vagyok csak saját hibából tudok elhalálozni. Ti milyen fokozaton toljátok és ez milyen kihívást jelent?

RTX2060 I5-9500

(#352) VTom válasza Dlite (#351) üzenetére


VTom
veterán

Én is normálon kezdtem, aztán majd meglátom.
Nem szeretem ha túl nehéz, de azt sem, ha túl könnyű.

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#353) l.skywalker válasza gejala (#350) üzenetére


l.skywalker
félisten

Köszi lecsaptam rá!

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#354) gejala válasza l.skywalker (#353) üzenetére


gejala
őstag

Ja, azt nem írtam, hogy ez többször is használható. Biztos megkérdezi majd valaki.

(#355) l.skywalker válasza gejala (#354) üzenetére


l.skywalker
félisten

Akkor köszönjük :)

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#356) laci1117 válasza gejala (#350) üzenetére


laci1117
tag

Köszönjük szépen! :R :R

(#357) l.skywalker


l.skywalker
félisten

Találtam egy szigetet, nagyon tetszik, brutál jó kis környezet:

Foundry of Hephaystos

Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.

(#358) Anonymus23 válasza gejala (#350) üzenetére


Anonymus23
veterán

Köszi!
:R
Én is megkaptam, bár játékom az nincs :DDD

;) - The Power of the Light Side

(#359) VTom válasza l.skywalker (#344) üzenetére


VTom
veterán

Tegnap komolyan vettem a harcot, és kis türelemmel elsőre megöltem. :K
Szinte megsebezni sem tudott.