Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Apple notebookok (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-01-31 18:13:27

LOGOUT.hu

Gyakori kérdések és alkalmazás ajánló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#801) gaborsuti


gaborsuti
csendes tag

Sziasztok

Pénteken vásároltam egy Macbookot. Most ismerkedem a rendszerrel. Soha nem használtam még Machintosh számgépet, úgyhogy amatőr vagyok. A problémám a következő lenne: próbálok telepíteni vmilyen programot pl Skype, aMSN. Rákattintok a letöltésre megnyílik a donwnloads mappa és elkezdi letölteni a kül elemeket. Ezeket letölti, majd ott marad az üres downloads mappa és ezután nem történik semmi!!! Ilyenkor mi van? Ennél tovább nem jutok. Kérlek segítsetek, mi lehet a probléma?

(#802) Xero válasza gaborsuti (#801) üzenetére


Xero
nagyúr

Ezeket többnyire egy dmg file-ként töltöd le. Ez egyfajta iso file amit letöltés után a rendszer automatikusan mountol. Ezek meg is jelennek a finderben a bal oldali sávban fent. Arra szépen ráböksz és az ikonját áthúzod az Applications folderbe. Bár azt hozzá kell tennem, hogy illene megjelennie a dmg-nek akkor is a letöltések között.

[ Szerkesztve ]

(#803) gaborsuti válasza Xero (#802) üzenetére


gaborsuti
csendes tag

Köszi szépen a gyors választ. Azt hol tudom beállítani, hogy a szöveget amit írok, ne huzza alá pirossal.

Még 1x thanks!

(#804) vally


vally
tag

Tegnap volt a kezemben egy Air :)

Nagyon szép, és tökéletesen használható... Egyedül az nem tetszett, hogy a kijelzője nehezebb mint az alja, szóval fogni kell mindkét oldalát nyitáskor.

Regisztráció dátuma: 2002-08-07 22:00

(#805) macwish


macwish
csendes tag

Sziasztok! Új fórumos vagyok, és a segítségetek kellene. Egy hajszál választ el egy macbook (középső, fehér) vásárlásától. Eddig Win-en dolgoztam, már eléggé kiismertem, bár azért ott sem vagyok szaki, de azért tudom, hogy hova nyúljak, ha bármi gáz van. Kérdéseim: