Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Augusztusi Steam Videocard Chart
Valaki látja itt a "bestseller" 480-at? Mert én valahogy nem.... de még a 460/470-et se...
Az nvidia új kártyái ott vannak a top5 legnagyobb növekedést mutató kártyák között, de hol az AMD? (ja tudom a kvarcjátékokban)
Csak én érzem úgy, hogy az újabban felröppent 30%-os PC piaci részesedés valami kamu kimutatás lehet?
-
válasz
FollowTheORI
#22144
üzenetére
Akkor ott a gond, 50% res scale nem az alap. Natív felbontás 42%-on van BF1 bétában.
-
válasz
FollowTheORI
#22128
üzenetére
Ezt vajon hogyan mérték?
Nekem nem 93-105 fps-em van 1070-el FHD@Ultrán, hanem 130-150 a jobb felső zöld kiirás szerint...
Vagy ezek feltolták a resolution scalet is vajon? Én azt alap 42%-on hagytam. -
Valahogy kifelejtetted a Battlefieldeket, GTA5-öt... Amik ugye tesztelhetőek is, és még évek után is fényévekkel népszerűbbek egy AoTS-nél, vagy Sniper Elitenél...
A Doommal meg pl addig kéne tesztelni, amíg még érdekel valakit. Mégsincs benne az új 460X tesztben sem.
No mans Sky teszt lesz pl? -
Szerintem elsősorban a játékok népszerűsége alapján kellene a tesztbe besorolni őket (hogy aktuálisan mennyien játszanak még vele az adott időpontban), és maximum másodlagos szempont a technoblabla.
Egyrészt, a legtöbb singleplayer játék már 3-6 hónappal a megjelenés után se érdekel senkit, szemben egy onlinera kihegyezett valamivel, amivel évek után is sokan játszanak.
De azt minimum óriási hibának tartom, ha kivesztek egy népszerű online játékot csak azért, mert régi, vagy mert technikailag nem olyan mint az AMD vágyálmai...
-
Érdekes. Akkor ezekszerint az RX480ra "csak" várni kell. Ami nem épp előnyös céges környezetben, dehát nem is ide találták ki mint megoldást, ez nyilván ugye csak egy spórolás lett volna részünkről, kiindulva abból a 390 is jó volt gagyibb helyekre.
Viszont az továbbra is fura nekem, hogy ha FirePro-ra is optimalizálnak, akkor az miért nincs az ajánlottak között. Továbbra is teljes bedobással Quadrora gyúrnak minden anyagukban, és minden hardver javaslatukban is. Firepro-ról említés sincs.
-
Jut eszembe, arról esetleg van infód, hogy az RX480-al miért lagol baromira a solidworks? Tavaly teszteltük 390-en, azzal jó volt. Most meg egykét WS-be utánrendeltünk volna 390-et, és kijelentették hogy nincs nem is lesz, vegyünk RX480-at. Hozattunk egyet tesztelésre, és valami baromira nem jó...
-
Meg lehet ezt egyszerűbben is fogalmazni. A civ meg asses a többi stratégiai game tipikusan nem FPS érzékeny dolog. Nem kell a 60/120 fps, meg a vsync, meg a többi nyalánkság annyira, mint egy TPS/FPS/Sandbox stb-ben. Plusz VR-re sem épp ilyen kis tologatós prüntyi játékokat fognak felkészíteni.
Ugyanakkor szerintem se várható ilyesmi a GTA5-höz, az túl jól fogy a jelenlegi formájában is, és nincs kényszer benne a DX12-re. Majd a következő rész, abban bizonyosan kihasználja a Rockstar az új lehetőségeket. Ebben mindig is jók voltak. -
válasz
gainwardgs
#18865
üzenetére
Ez egy ügyeletes AMD károgó, már megvan a híre ott...
Még ha igaz lenne is amit mond, úgyse változtat semmin. Az 1070 attól még tudja amit, ahogy a 970 is tudta. Bár azt én se értem, miért kell ilyen gumicsontokat dobni az AMD-nek...
-
válasz
huskydog17
#18313
üzenetére
Tehát 1140p@81Hz-től felfelé már gond van... DVI-n... csak szerintem üres halmaz a kettő metszete?
-
válasz
FollowTheORI
#17256
üzenetére
Vagy inkább mind a kettő

-
-
-
válasz
Rasiel
#16086
üzenetére
Ez csak a szokásos piaci kondícionálása a vásárlóknak, hogy inkább a konzol felé kacsingassanak. Gyakorlatilag azzal, hogy ezt elültetik a nép fejében, máris arra terelik őket a következő beruházásnál. Mert a PC-vel csak a gond van, a konzol meg a zisten.
Pont mint az AMD féle "hurrá optimizmus" Mantle/DX12 terén. Ha alaptalan, akkor is arrafelé hajtja a közvéleményt, ami előbb utóbb torzít a vásárlói szokásokon/igényeken is. (csak nekik ez nem annyira jön be eddig) -
válasz
Malibutomi
#15884
üzenetére
Ez nem szeretet kérdése, pusztán ez a logikus következtetés a történtek alapján. Akármit próbálna beadni a AMD a hírekben. Mert ugye különben nem kéne felújítani se a konzolokat ilyen hamar.
Ha a konzolokat 3-4 évente le kell majd cserélni, akkor máris buktak még egy előnyt a PC-hez képest, nem beszélve a jelenlegi felhasználók elégedetlenségéről. Teljesen kizártnak tartom, hogy anno így határozták volna meg a jövőjét a konzoloknak. Egyszerűen csak ezúttal nem jött be a számítás. -
válasz
#45997568
#15882
üzenetére
Szóval szerinted tényleg úgy írta ki a tendert a M$ meg a Sony, hogy csak 3-4 évig kitartó konzolt szeretnének, mikor az előző generáció 6-7 évig ment? Komolyan?
És ki tudhatta volna jobban, hogy megváltoznak a körülmének, mint az AMD, aki elvileg ugye "alakítja a jövőt"? (Vagy legalábbis mindig szeretné.) -
válasz
Malibutomi
#15879
üzenetére
Aha, és akkor az itt - a sorra érkező senem 1080p, senem 60fps konzol játékokra - is nem egyszer elhangzott nagy duma miért is volt, hogy ezeknek évek kellenek a kiforráshoz, mer az API, meg a low level meg a satöbbi?
Akkor most mielőtt kiforrnának máris új hardver kell?
Nem *lehet*, hogy akkor az AMD stratégiája (az általuk elképzelt) jövő kiszolgálásával mégiscsak hibás, és sokkal inkább a jelen játékok igényeire kéne jó hardvert csinálni?
Tisztán látszik, hogy a Sony meg a M$ is a szokásos ígérethalmazoknak bedőlve húzták be azt a hardvert amit. Bár azt se értem, hogy egy "enyhén" felcsiszolt hardvertől hogyan lesz hirtelen "4K ready" a konzol, amikor a jelenlegi még az FHD-t se tudja kiszolgálni... De erre is majd nyilván lesznek hangzatos ígéretek.
A jelenlegi PS4 tulajok is nyilván verdesni fognak az örömtől, ha most kiadnak egy felújított konzolt, az övék meg mehet a levesbe. Kb mint mikor a Titan tulajokra ráhúzták a 980ti-t

-
válasz
Malibutomi
#15876
üzenetére
Mondjuk az elég érdekes, hogy HA tényleg az új konzolokhoz nyertek 3 soc szerződést, azt vajon miért. Miután az nyilván nem pozitiv számukra, hogy ilyen rövid idő után új konzolokat kell kiadni, a vérgyenge hardverük meg a szokásos sosemvalóraváló ígérethalmazaik miatt. Szal ha meg is kapták az új soc-okra a szerződést, akkor gyanítom nem jófejségből és a megfelelő áron = annyira nem lehet jó üzlet az AMD-nek. A Sony meg a M$ nyilván nem jókedvükben újítják fel a hardvereket, hanem mert kénytelenek a tapasztalatok alapján.
-
Kicsit hihetőbben néz ki, mint az eddigi képek:

-
válasz
Wiz Khalifa
#15599
üzenetére
Sosem az volt a kérdés, hogy explicit mennyit eszik egy kártya.
Hanem az, hogy mindeközben mit tud. Tehát mennyi a fogyasztás/teljesítmény aránya. Vagyis pl, hogy ugyanannyi fps-hez mennyire melegszik. Ebben meg az AMD folyamatosan le van maradva.
A pascalnál se az fog érdekelni, hogy hány wattos, hanem az, hogy miközben játszok mennyire meleg és hangos. -
válasz
FollowTheORI
#14607
üzenetére
Szép meg minden, de ezért is sajnálom, hogy a FarCry szériában elsőként a játék teljesen értékelhetetlen stílust öltött... Remélem a fejükhöz kapnak az eladások (hiánya) miatt... el nem tudom képzelni, hogy valaki kőbunkóval akar mamutra vadászni egy ilyen grafikailag top sandbox világban... Ennél még az is jobb lett volna, ha ugyanolyan környezetben marad mint a 3 meg a 4.
-
-
tl;dr
Az van amit előtte írtam... a userek jóval később profitálnak csak az egészből, HA egyáltalán. Az AMD féle dx12/mantle marketing hype tehát semmire se jó, mert mire értelme lesz az nvidiának lesz frissebb és jobb hardvere hozzá... Szal megint vágott egyet a fán maga alatt az AMD. -
válasz
nonsen5e
#12632
üzenetére
Mielőtt megérkezik Abu, ezt a kérdést azért válasszuk szét úgy, hogy mi a jó a fejlesztőknek, meg mi a jó a usereknek

Mert ugye a nagy api hypeban leginkább a fejlesztők ... van fényesre nyalva, hiába záporoznak ide is a cikkek PH-ra, azokból kb egyik sem a userek szempontjából közelíti meg az előnyöket meg a hátrányokat. A mantleról is kiderült anno, hogy az a kevés haszna is a fejlesztők számára volt a könnyebb portolás miatt, semmint a userek felé valóban érvényesített előny. Kb ugyanez a helyzet a DX12-vel is. Talán jövőre jön 1-2 játék, ami komolyabban használja majd, de addig is még kisírják a szemüket a fejlesztők újra, és újra, hogy most épp mik a gondok meg az akadályok, amiért a user nem lát semmit a csodából. -
válasz
FollowTheORI
#12445
üzenetére
A mindössze ezer aláírás azt tükrözi, hogy ez bőven lehet egy-egy alaplap, vagy egy gyártó egy specifikus kártyájának a gyártási hibája... nem pedig széles körű, általánosítható gond. Szóval ennek nyilván semmi köze a kiinduláshoz, ami amd lappal és vga-val jelentkezik.
-
Szal ha utána kullog, akkor már versenyzik vele? Vagy ezt hogy kell értelmezni? Hány százaléktos különbségnél versenyeznek már, 3-5-10?
A tények ugyanis a grafikonon mindössze azt mutatják, hogy a 290 nem éri utól a 970-et, a 290x pedig szintén nem a mezei 980-at.Amúgy meg nálam tökéletesen fut a játék a game ready driverrel 980on. FHD, minden highon, AA, vsync, 60fps mindig megvan. Más kérdés, hogy egy raklap szart se ér a játék, az alapján amit eddig láttam belőle. (bár COD-ban mindig csak single campaignt játszok, a többi része nem érdekel)
-
NVIDIA Announces Financial Results for Third Quarter Fiscal 2016
Nekik szalad a szekér az AMD minden károgása ellenére is...
-
válasz
Malibutomi
#11437
üzenetére
Gratulálok, kiválóan félremagyaráztad amit írtam.
Nyilván a hírt nem ők adják ki, ők csak felfújják némi hatásvadász címmel és tartalommal.Megjelent ez a hír ugye máshol is, ahol a helyén van kezelve a tartalma, és a többi új funkciója sem csak egy széljegyzetben szerepel.
-
-
válasz
-Solt-
#11388
üzenetére
Az elmúlt években a piac reakciója rendre elmaradt az AMD féle wishthinkingtől, hiába próbáltak véleményvezérré válni ezekkel. Az Ashes csak egy n+1. példa erre. Nem csoda tehát, ha már mindenki fenntartásokkal kezeli az ilyesfajta cikkeket.
Abu meg szemmel láthatóan nem akar változtatni azon, hogy ezekből az AMD-közeli forrásokból építi/fordítja a cikkeit. Hiába van bennük igazság, meg nyilván technikailag megalapozottak is, ha a piac másik 82%-a nem ezt az irányt látja a jövőnek, és nem valósulnak meg, vagy nem úgy valósulnak meg, akkor mindig is mutogatni fog a nép, és egyre kevésbé veszi komolyan ezeket.
A Mantleről is csak az AMD szeretné elhitetni azt, hogy mekkora sikersztori, a felhasználóknak erről már egész más a véleményük. A VR és a DX12 is pontosan ugyanilyen jóslathalmaz jelenleg. Egy része talán megvalósul, és az a része is évek múlva. És míg az nvidia hardverei ki tudják szolgálni a jelen követelményeit, az amd-é pont ebben maradnak el. Ezért vettél te is 980TI-t ugye. A jövő meg pont senkit se érdekel addig, amíg be nem következik. Addigra meg megint más lesz a hardveres felállás nvidia fronton is már.
-
válasz
-Solt-
#11385
üzenetére
Hát igen, el kell gondolkodni rajta, hogy PH ne heccelje tovább a népet a részrehajló hangvételű cikkeivel, mert számtalanszor fordítva sült már el a sok beharangozott világmegváltás.
Talán emiatt IS érzi úgy sok ember, hogy már röhej tárgyává kell tenni, ha valami nem úgy alakul a Mantle/DX12/GCN/AMD fronton. -
válasz
Szeszkazán
#11138
üzenetére
Szal ha 80 játékból végre egyben versenyképesek a radeonok, akkor az az 1 a jól megírt motor
Világos. -
válasz
Szeszkazán
#11040
üzenetére
Mi nem ma volt?
-
válasz
Szeszkazán
#11035
üzenetére
Jól értem, hogy szerinted a GPU Technology Conference Japánban egy hoaxokról szóló műsor volt?
-
Nvidia shows off Pascal at GTC 2015 Japan
-DirectX 12 feature level 12_1 or higher.
-Successor to the GM200 GPU found in the GTX Titan X and GTX 980 Ti.
-Built on the 16FF+ manufacturing process from TSMC.
-Allegedly has a total of 17 billion transistors, more than twice that of GM200.
-Taped out in June 2015.
-Will feature four 4-Hi HBM2 stacks, for a total of 16GB of VRAM for the consumer variant and 32GB for the professional variant.
-Features a 4096bit memory interface.
-Features NVLink and support for Mixed Precision FP16 compute tasks at twice the rate of FP32 and full FP64 support.
-2016 release. -
válasz
-Solt-
#10928
üzenetére
"Egyre inkább a 980 felé húzok, de még nem döntöttem. Mondjuk, ha VR alatt szar lesz, akkor kéjes örömmel fikázhatom, és jöhet a Fury, de addig is kapok 30% pluszt!
"Akkor majd üdvözlünk piac 82%-ában, aki szintén így gondolkodik
A lényeg ami most van. Ami lesz, arra majd akkor keresünk megoldást... -
Az AMD-t is érintheti az Asetek vs. Coolermaster ítélet
TL;DR: Az Asetek pert nyert a Coolermaster ellen, amivel Amerikában már betiltották bizonyos kompaktvizek forgalmazását, sőt, sok eladott termékük után díjat is kell fizetniük az Asetek felé.
Ebbe a körbe az AMD Fury X-en használt vízhűtés is bekerülhet, mivel a szintén betiltott Seidon 120V egy változata van rajta. -
A Hynix és a Samsung már 2016 első negyedévében tömegtermeli a HBM2-t az nVidia számára
Akkor ez a kérdés is eldőlt.
-
-
válasz
Fehercsoki
#10674
üzenetére
Ugyanolyan kristálygömbös AMD jóslat, mint amiket évek óta vizionálnak minden játék- és kártya-generáció váltáshoz. Eddig se jött be soha...
-
Attól, hogy te ráhúztál egy ilyen kijelentést az utólagosan kialakult szituáció miatt a Mantlera, az AMD még NAGYON nem így kommunikálta a Mantles terveit. Még a Mantle megjelenése után, amikor mindenki hiába várta a világmegváltó Mantle játékokat, sem ezt kommunikálták, nemhogy előtte...
-
-
válasz
Laja333
#10349
üzenetére
Nézd, tagadhatod a jelenlegi helyzetet, és hivatkozhatsz kétes jóslatokra, miközben szándékosan nem foglalkozol azzal a kérdéssel, hogy a jóslat beteljesedéséig az nvidia sem ül a babérjain. Elvégre az elmúlt években is mindig erre alapozott az AMD.
Csak azt is látjuk, hogy ez a gondolkodásmód mennyire nem jött be, és milyen anyagi helyzetbe vezette az AMD-t...
-
válasz
Laja333
#10330
üzenetére
Majd erre visszatérhetünk, ha lesz széles körben megfizethető VR szett, és hozzá való játékok, amiért érdemes is lesz beruházni. Azaz jövő ilyenkor, legkorábban.
Mindaddig ez csak a szokásos üveggömb mantra, ami eddig még sosem jött be az AMD-nek. Ugyanis mire tényleg szükségét érzi a user, addigra az nvidiának is lesz hozzá való terméke, ami újfent köröket fog verni a pirosakéra... -
válasz
mcwolf79
#10326
üzenetére
Nem is fog nekik menni, mivel valójában semmiféle helyzeti előnyük nincs.
A Nano célközönsége egy üres halmaz, tehát hiába gyorsabb mint egy 970, amiből szintén van ilyen kicsi, az ára miatt labdába nem rúghat.
Azt a -4 centit se kérte senki, amivel rövidebb, de legalább véletlenül sem hátra fújja ki a melegét, hanem szépen felfűti a htpc-t... kapufák a köbön.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Nintendo Switch 2
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Elektromos autók - motorok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Arc Raiders
- Milyen videókártyát?
- Építő/felújító topik
- Formula-1
- További aktív témák...
- Netatmo Presence okos kültéri kamera / 12 hó jótállás
- Apple iPhone 12 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Számlás!Steam,EA,Epic és egyébb játékok Pc-re vagy XBox!
- Dell Latitude 5290 i5 8350U, 8-16GB RAM, SSD, jó akku, EU bill., szép állapot, számla, 6 hó gar
- iPhone 14 Pro Max 256GB Space Black -1 ÉV GARANCIA -Kártyafüggetlen, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


(és a 2100-2150 kategóriában is van pár kártya már)

"

