Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Habugi

    addikt

    válasz h-yle #38865 üzenetére

    Számít persze, ideális esetben mindig GPU limit van, ilyenkor pörög rendesen a VGA és ilyenkor jön az FPS is. Amint belép a partyba némi CPU limit is és a GPU elkezd 90%-on vagy alatta teljesíteni, akkor nem ~10%-ot esik az FPS hanem sokkal többet, az akadozásokról/mikrolaggokról nem beszélve.

    Arma3 tökéletes példa erre, adott beállításokkal 1080p-ben lőhetsz neki bármilyen/Ultra részletességet, akár 8xAA-val is, akkora CPU limit van alapból a játékban minden ma létező gépen hogy 70% körül kotlik a GPU, ha beindul egy kisebb ramazuri akkor még kevesebb.., kevés az FPS és az is ingázik/bukdácsol.

    Tolsz neki egy Sampling 150%-ot vagy magasabb felbontásba váltasz, törekedve a GPU limitre.., akkor dacára annak hogy többet dolgozik a VGA/GPU és szebb is amit kapsz több az FPS-ed is, sokkal-sokkal szebben fog futni mert a fullos terhelés/kihasználtság miatt jobban mentesül annak hatásai alól, hogy a CPU éppen nem tud vele foglalkozni/munkát adni, mert a saját dolgaitól köpni-nyelni nem tud.

Új hozzászólás Aktív témák