Hirdetés
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- LordAthis: Mission: Imposible? - Együtt 1333 és 1600 MHz, ECC/Non-ECC
- potyautas: Kiküldetésben a szép Juhásznénál
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
A kártya határainak feszegetése jó móka, el lehet vele játszogatni 1-2 órát.
Komolyabbra véve a dologot, azért lehet érezni a különbséget, hogy 725/1000-en vagy 850/1150-en megy.
nem fogja a kártyát új dimenziókba röpíteni, de pl. Dirt2-ben megérzem, hogy 50FPS AVG, vagy 58. De pl. Metro2033 első pálya alapon bencselve 25% volt 25 FPS alatt, tuningolva csak 16%, és jóval játszhatóbb volt, de ugyanúgy megette reggelire. 
itt a mérés: [link][link]
Ellenben 15% alapfeszes tuning ugye +15% terhelés az alkatrészeknek, a hangja is megjön úgy, szóval ha nem muszáj nem élek ezzel a lehetőséggel, egyedül a metro-nál volt értelme, ott nálam sokhelyütt a játszhatóság határán volt alapon, így pont átlendült a holtponton.
A feszemeléses tuning nálam nem játszik, mert az már nagyon nagy mértékben megterhelné a kártyát, annyit nekem nem ér az a +70-100Mhz, amit nyerhetek, ráadásul a memória attól sem lesz gyorsabb, nem tudja tartani a lépést a GPU-val.
Sajnos a VGA nem olyan, mint a CPU-k tuningja, ahol a komolyabb tuningdeszkák bőven túl vannak méretezve a procikhoz, itt gyárilag adott minden, és ahhoz eléggé ki van centizve a kapacitás....
Amúgy a VH és a High között igen nagy, látható különbség van, főleg a fénykezelésben! Ami olyan látványos volt VH-on, hogy majd behugyoztam, azt High-on észre se lehetett venni...
Én az ADOF-ot és az MSAA-t vettem le, egyik sem hiányzott... (Jó, az MSAA elfért volna, de azért nem fogok új VGA-ért rohanni, pláne, hogy az 5850 nagyon jó konstrukció...
)(#14451) ZozzHUN: A GPU-Z garantáltan microstuttert okoz, max még nem vetted észre.
Nem vészes, de észrevehető sok játékban.
Amúgy hogy játszol DX10-ben VH-on? Az csak DX11-ben megy.
Meg az is fura, hogy a legelején hogy a tökbe megy nálad 25 FPS-el, nálam tuningolva is jó, ha a 15 megvolt, ez nagyon durva különbség....
(Én az első pályáról beszélek, mikor a monster árnyéka látszódik a falon az árnyékban...
) -
ZozzHUN
addikt
Most játszottam egy órát az új Crysis-szel (Metro 2033), GPU-Z-vel a háttérben (nem vettem észre micro-stutter-t), és ez a végeredmény:
Amúgy a beállítások: 1680x1050 DX11 Very High, 4xAF, AAA
Azoknál a low fps részeknél sem ment 25 fps alá (bejáratnál beszűrődő fényecske)

Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Ultra jó ajánlattal lépheti át a Vivo a 7000 mAh-t
- Régóta ott van a fiókban az Intel válasza az AMD-féle 3D V-Cache-re
- Apple MacBook
- Autós topik
- Háztartási gépek
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Genius SW 5.1 Home Theater
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Komolyabbra véve a dologot, azért lehet érezni a különbséget, hogy 725/1000-en vagy 850/1150-en megy.
nem fogja a kártyát új dimenziókba röpíteni, de pl. Dirt2-ben megérzem, hogy 50FPS AVG, vagy 58. De pl. Metro2033 első pálya alapon bencselve 25% volt 25 FPS alatt, tuningolva csak 16%, és jóval játszhatóbb volt, de ugyanúgy megette reggelire.
Sajnos a VGA nem olyan, mint a CPU-k tuningja, ahol a komolyabb tuningdeszkák bőven túl vannak méretezve a procikhoz, itt gyárilag adott minden, és ahhoz eléggé ki van centizve a kapacitás....
Meg az is fura, hogy a legelején hogy a tökbe megy nálad 25 FPS-el, nálam tuningolva is jó, ha a 15 megvolt, ez nagyon durva különbség....
(Én az első pályáról beszélek, mikor a monster árnyéka látszódik a falon az árnyékban...



