Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pikari

    veterán

    válasz Czo #91149 üzenetére

    Amúgy évekkel ezelőtt, amikor még be tudtam pattintani a lineáris módot (nem djgpp alól), összehasonlítva a bank switching alapú szeleteléssel, pontosan 0% különbség volt a kettő között teljesítményben.

    Igaz, én saját memóriába renderelek, aztán utólag belemásolgatom a frame bufferbe, ha kész vagyok. Gondolom a sebességesést sok esetben az okozza, hogy a renderelés direktben a videómemóriába megy, és emiatt sokat kell a bankot váltani a renderelés során attól függően, hogy az adott pixel épp hol van, nekem meg elég framenként mondjuk max 5x, aztán így nem tud annyira kijönni a dolog hátránya.

    Én vbevel el se értem a 25 fps-t soha 640x480ban, és úgy tapasztaltam, hogy a probléma akkor keletkezik, ha elkezded írni a videómemóriát, akkor olyan tetű lassú lesz az egész, hogy bank switching ide vagy oda, halott ügy az egész. Szerencsére nekem csak grafikai megjelenítéshez kellet az svga, úgyogy nekem kvázi mindegy, hány fps, ellentétben azzal, aki valami játékot akar írni.

Új hozzászólás Aktív témák