Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vrob

    aktív tag

    LOGOUT blog

    válasz arn #102844 üzenetére

    Jaja, GUS arra volt jó, hogy elkápráztasson demókkal, mp3 lejátszással, pár midivel, és extra pat készletekkel.
    A GUS-hoz az sbos-t mindig vártam a legújabbat mint a messiást, hogy majd az már jó lesz valamire.
    Meg hogy majd a következő játékok már biztos natívan támogatják mind a GUS-t is.
    Hát egyik sem jött el :) Legalábbis az én régi 1 Megás GUS Classic-omon nem szerepelt valami jól az emuláció. Illetve ha natívan támogatta is akkor is furcsa volt.

    A DOS-os korszakot végül valahogy kibackeltem. Tie Fighter, Dark Forces is elvileg natív volt, de valahogy sose voltak ezek annyira megnyerőek mint egy-egy demo alatt amit tudott a GUS.
    Valahogy nem volt jó, játékok alatt gagyi volt. Pont az ellenkezője mint amit a demo scene hozott.
    Ezt mondjuk sose értettem. Lehet ezekben a játékokban úgy számoltak, hogy az alap 256kbyte-os GUS-os is működjön, ezért béna volt a hangkészlete amit használt?
    Vagy az 1MB-ba is csak ennyi fért bele?
    Az biztos, hogy a mostani 4 Megás Yamaha waveboardom ezerszer jobb midire. Ennek szerethető a hangja.

    A Windows95-től meg már ESS Maestro, Maestro2 meg később Canyon3D-vel nyomattam. GUS is ott volt végig ameddig volt ISA slot, de már nem volt szegénynek semmi dolga.
    Ez az álom DOS 90-es évek eleje összeállítás, együtt SB16+Wave+GUS már csak retroban lett meg.

Új hozzászólás Aktív témák