Az új kolléga legfőbb feladata az üzleti alkalmazásrendszerek műszaki megbízhatóságának, elérhetőségének és működőképességének biztosítása. A Help Desk eszkalációs eljárás részeként 2nd line support biztosítása.
Feladatok:
• Rendszeres időközönként elvégzi a pályázati rendszer értékelését a műszaki normák és követelmények tekintetében, javaslatokat tesz, és ha kell változásokat vezet be.
• Az alkalmazás és az ehhez kapcsolódó dokumentáció bővítése és karbantartása;
• Hibaelhárítás (troubleshooting)
• 2nd line helpdesk
• A funkcionalitás elemzése a meghatározott követelményekhez képest.
• A rendszerben bekövetkezett változások bevezetése;
• Tanácsadás a rendszer implementációjának működési szempontjai, megvalósíthatósága, elérhetősége, és a lehetőségek alapján.
• Az alkalmazás termelési viselkedésének és teljesítményének felügyelete, annak érdekében, hogy a Service Level Agreement által állított elvárásoknak megfeleljen.
• Készítse elő, értékelje és segítse az általános és műszaki személyzet képzését a kapcsolódó alkalmazásban
• Előkészíteni és karbantartani az eljárásokat és dokumentációkat a Help Desk részére
• Hibajelentés, hiba megelőzés
Kulcs kompetenciák
• Bsc diploma mérnök informatikus vagy ezzel egyenértékű mérnöki területen
• 3- 5 év szakmai tapasztalat
• MS Dynamics, főleg adatbázis ismeretek (MSSQL, Oracle)
• Kiváló problémamegoldási képességek
• Nyílt gondolkodás mód, pozitív hozzáállás
• Jó kommunikációs képességek
• A biztosítási rendszerek általános megértése, ismerete
Előnyt jelent
Banki, biztosítói területen szerzett tapasztalat
Szükséges nyelvtudás
Jó angol tudás írásban és szóban
Heti óraszám
40 óra
Munkavégzés helye
Budapest, 6. kerület
Amit a megbízónk kínál
• Kiemelt bérezés
• Kiváló munkakörnyezet
• Jól megközelíthető belvárosi iroda
• Bónuszrendszer (ami körülbelül 1 havi bér, teljesítményértékelés alapján)
• Stabil cég, biztos háttér, előrelépési lehetőség a cégen belül
Szükséges dokumentumok
Fényképes szakmai önéletrajz