Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#651) Elar


Elar
senior tag

Sziasztok
Túl vagyok kb 12 termék megrendelésén.
A tapasztalat.
Babaruháknál a méretezés nem jó. Követni kell a kíni piacon bevált szokást, h amit ők 9-12 hónaposnak írnak, itt 6 hónaposra lesz jó.
Vettem autóba izzót - gagyi természetesen :)
Illetve bepróbálkoztam G4 LED-ekkel 28 dollárért.
[link]

Sajnos szart küldtek.
Egyfelől nem úgy néznek ki, mint a fotókon.
Másfelől nem mennek bele a G4 lámpámba, mert kb 1 mm-rel szélesebb a lábuk.
Ígyhát írtam az eladónak privátot. Válaszolt párszor, de nem igazán érti mivan, pedig küldtem millió fotót, leírtam stb.
Aztán nem válaszol 6 napig.
Na jó akkor nem leszek jófej, nyitok egy dispute dolgot.
erre rögtön írt, h bocs, megoldják, de még mindig nem érti
Felkínált 3 dollárt.
Mondtam, h oké, de 10 db volt, nem egy.
Ő továbbra sem értni a problémám, mindig elnézést kér és mingig kéri h zárjam le a dispute-t.
Most mi a frászt csináljak vele?
Írtam neki, h most írok utoljára. Küldje vissza a pénzt és lezárom. :)

Külön nem írok köszönömöt, de köszönöm szépen ha válaszolsz :)

(#652) totyak


totyak
aktív tag

Esetleg az én 640-es hsz-emre valaki valami okosat?

(#653) Gépötty válasza totyak (#652) üzenetére


Gépötty
senior tag

Mit szeretnél? Ott van leírva minden. Az eladód nem tudta bizonyítani, hogy van áruja, ezért 7-10 munkanapon belül visszakapod a pénzed.
Örülj, az Ali meggátolta, hogy átkúrják a fejed.

[ Szerkesztve ]

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#654) totyak válasza Gépötty (#653) üzenetére


totyak
aktív tag

Leírtam mit szeretnék, olvasd el!

Nem értem a levél tartalmát, vagy hogy milyen okból kaptam ezt. Nem az a baj, hogy az angol szöveget nem tudom lefordítani. Mit nem tud bizonyítani az eladó?

Örülök, hogy nem hagyja. Meg annak is örülnék, ha nem flegmán válaszolnál. Ha te nem, majd valaki leírja értelmesen is.

(#655) Gépötty válasza totyak (#654) üzenetére


Gépötty
senior tag

Lehet, eddig azért nem kaptál választ, mert mások sem értették, mit nem lehet ezen érteni...

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#656) WOT-H-A-C válasza totyak (#654) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Figyelj ne haragudj de a kolegának teljessen igaza van.Gyakorlatilag azt közli veled az ali, hogy az eladó nem tudta biztosítani neked az árút azon idő alatt ami vállat!!! Ezért visszakapod a pénzed!! Ez a buyer protection egy része!!!

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#657) totyak válasza WOT-H-A-C (#656) üzenetére


totyak
aktív tag

Ok, rendben. Ez csak azért érdekes, mert vásárlás után kaptam egy levelet, hogy minden ok (az is ott van feljebb a hsz-emben), aztán másnapra hirtelen kiderült, hogy nem tudja biztosítani. És az előttem vásárló kb. 30 felhasználónál ez nem derült ki, csak pont nálam? Illetve, ha nem tudja biztosítani a terméket, akkor miért engedett a rendszer még utánam is 8 embernek vásárolni belőle? Valami nagyon nem kerek itt nekem. Meg aztán ettől az üzenettől eltekintve a megvásárolt termék még mindig ott van a felhasználói profilomban, nem törölték.

Mindegy, remélem legalább a pénzemet visszakapom az utolsó fillérig.

(#658) WOT-H-A-C válasza totyak (#657) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Egyrészt van bizonyos átfutási idő!! Másik hogy ez egy nagy piac a webshopok sem rendelkeznek többnyire raktár készlettel.
Nem lehet hogy az első üzenet az eladótól jött a második meg az ali-tól???

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#659) hun-man


hun-man
tag

Sziasztok!

Az lenne a kérdésem, hogy lehet e más címre rendelni árut, mint ami a lakcímem?

(#660) totyak válasza WOT-H-A-C (#658) üzenetére


totyak
aktív tag

Mind a kettő a transaction_service@service.alibaba.com címről jött automatikus üzenetként.

(#661) WOT-H-A-C válasza totyak (#660) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Akkor ne aggódj az ali kezeli a problémádat!!! Te vissza kapod a penzed az eladót büntetik!! Türelem!!!

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#662) totyak válasza WOT-H-A-C (#661) üzenetére


totyak
aktív tag

Rendben, köszönöm.

(#663) szili.tamas1 válasza bumbulka (#649) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Nincs ezzel semmi gond. Kell kb 24 ora mire "levonodik" a zarolas. Nyilvan levonjak mivel a zarolt osszeget nem koltheted el ujra. Szoval ez teljesen normalis jelenseg, nem fogjak 2x levonni.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#664) szili.tamas1 válasza hun-man (#659) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Kb 2 perc hogy adsz hozza uj shipping addresst.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#665) hun-man válasza szili.tamas1 (#664) üzenetére


hun-man
tag

Köszönöm!

(#666) Gépötty válasza totyak (#657) üzenetére


Gépötty
senior tag

Figyelj, a következő van:
Az Ali nem egy kereskedő, mint például a Tinydeal, hanem több kereskedő piactere, mint az ebay, vagy itthon a Vatera. Utóbbival ellentétben az Ali figyel arra, hogy minél kisebb eséllyel verjenek át, így a pénzedet nekik utalod, és majd ők adják oda a kereskedőnek, ha ő hitelt érdemlően bizonyítja, hogy megvan az áru, és azt útnak is indította feléd: "The supplier must ensure all goods are delivered before the delivery date and add tracking details for your shipment(s) to AliExpress.com"
Épp ezt olvashatod az első levélben, illetve azt, hogy elfogadták a befizetésed, és a rendelésed átkerült a 'Szállításra vár' státuszba.
Egy szóval nem írják, hogy minden ok, hanem pont arról van szó, hogy most arról kell meggyőződniük, hogy minden rendben.
A második levélben írták meg, hogy nem volt minden ok, a kereskedő nem tudta a kért dokumentumokat bemutatni (mittudomén szállítólevél, tracking number, akármi) ezért visszakapod a pénzed.
Ennyi. Arról is fölösleges vitát nyitni, hogy most át akartak-e verni, vagy mi lehetett, mert ezernyi oka lehet annak, hogy az eladó nem tudott teljesíteni.
Remélem, így már világos. Meg azt is, hogy jól magyarázta ki az Árpi mondtam, nekem legalábbis az eddigi három Alis rendelésemből meg az itt olvasottakból ez jött le.

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#667) Hajny85


Hajny85
csendes tag

2014/05/10 12:48 (GMT-7): Indulás kifelé Hivatal csere
2014/05/08 09:44 (GMT-7): Indulás kifelé Hivatal csere
2014/05/07 15:11 (GMT-7): Gyűjtemény

Ez már valami jót jelent? Közeleg? :) Vagy mi az a indulás kifelé Hivatal csere? :)

(#668) totyak válasza Gépötty (#666) üzenetére


totyak
aktív tag

Rendben, köszönöm.

(#669) Ubuntu86


Ubuntu86
újonc

ha késik az áru mikor hanyadik napon érdemes vitát nyitni(open dispute), hogy a 60 napból s e fussak ki ,de ne is kapkodjak, a ragszám alapján : Departure from outward office of exchange és már 29 nap eltelt bocs ha túl kezdő vagyok kösz a válaszokat

[ Szerkesztve ]

(#670) WOT-H-A-C válasza WOT-H-A-C (#658) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

ez jelenti, hogy továbbítoták a célországba. Ha ez megjelenik, utána a posta oldalán is fogod látni, hogy továbbítva! Dispute val kapcsolatban legkésőbb 54-58 nap ha nemjön nyiss vitát!!!

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#671) Ubuntu86 válasza WOT-H-A-C (#670) üzenetére


Ubuntu86
újonc

köszi

(#672) blueMerle válasza Ubuntu86 (#669) üzenetére


blueMerle
veterán

Nem kell azonnal Dispute! Van egy olyan lehetőség a visszaszámláló alatt pár sorral hogy: Request to extend Purchase Protection. Ezzel meg tudod hosszabbítani a védelmi időt, feltéve ha beleegyezik az eladó. Ha nem, akkor dispute :) De mindenképp előbb ezt próbáld meg.

(#673) raffaelo666


raffaelo666
újonc

Sajnos , nekem negatív tapasztalatom van a pendrive- okkla kapcsolatban.Eddig amit rendeltem 32gb, 16 gb sajnos azok csak 8 gb voltak.Tesztelve.Remélem másnak voltak jó tapasztalatai. Esetleg elküldenétek nekem az eladó linkjét aki megbízható ilyen téren(rendelt már tőle és teszt programon is átment a pendrive)?
Előre is köszönöm!
Mást amit rendeltem és nem műszaki cikk volt azokra nincs kifogásom. Még várok egy telefont arra nagyon kíváncsi leszek.

(#674) hidroponi válasza raffaelo666 (#673) üzenetére


hidroponi
aktív tag

(#675) blueMerle válasza raffaelo666 (#673) üzenetére


blueMerle
veterán

Dehát akkor nyiss dispute-t és visszakapod a pénzed :)

(#676) Gépötty válasza hidroponi (#674) üzenetére


Gépötty
senior tag

Nagyon remélem, mert 8-án vettem tőlük egy 32GB-s memóriakártyát, és azóta annyit se mondtak, hogy mukk. Kb. azonnal adtak egy pozitív értékelést, hogy a következő munkanapon küldik, de eddig nem jött értesítés, hogy shipped lenne. Nagyon nem izgulok, mert volt közben egy hétvége is, arra ráérek, ha néhány hét múlva sem jön egy hang sem :)

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#677) raffaelo666 válasza blueMerle (#675) üzenetére


raffaelo666
újonc

Nyitottam! :)

(#678) blueMerle válasza raffaelo666 (#677) üzenetére


blueMerle
veterán

Akkor nincs para, kérj 100% refundot és írd be hogy fake product, erre nagyon ugranak az ali-s customer service alkalmazottai :K

(#679) daja28


daja28
tag

Srácok az létezik hogy egy gyerek ruhánál 42 nap legyen a feldolgozási idő ? :DDDDDDDDDDDDD

(#680) raffaelo666 válasza blueMerle (#678) üzenetére


raffaelo666
újonc

Igen ezt írtam, és még azt, hogy nem tudom használni mivel amit ráírok nem tudom megnézni! :)

(#681) blueMerle válasza raffaelo666 (#680) üzenetére


blueMerle
veterán

Hogyhogy ráírsz és nem tudod megnézni?! Itt valami nem kerek, a disputenak ugyanúgy van message historyja.

daja28: a processing time?! Hát az nagyon durva, nekem a leghosszabb processing time talán 2 hétnyi idő volt. Töröld a megrendelést a Request order cancellation gombra kattintva ha nem felel meg és már fizetted - én 1 hét alatt kaptam vissza pénzem. Ha nem fizetted még ki csak megrendelted akkor semmi dolgod, automatikusan törlődik a megrendeléseid közül.

[ Szerkesztve ]

(#682) raffaelo666 válasza blueMerle (#681) üzenetére


raffaelo666
újonc

A pendrivra amit ráírok.A disputet természetesen tudom követni!

(#683) bp80


bp80
csendes tag

Sziasztok!
Rendeltem a minap egy motoros cipőt,és a kis barátunk valami EORI számot kér!
Tudja valaki hogy mi az?
A levele:
Hi friend, Hungary belongs to EU, all the goods export to EU must be provide the EORI number, do you have an EORI number?

(#684) szili.tamas1 válasza bp80 (#683) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

https://www.google.hu/search?site=&source=hp&ei=QR9yU5TDFuq3yQOQmoHABA&q=eori+sz%C3%A1m&oq=eori&gs_l=mobile-gws-hp.1.0.41j0l3j5.1262.2525.0.3514.5.4.0.1.1.0.297.625.0j3j1.4.0....0...1c.1.43.mobile-gws-hp..0.5.687.3.88es0lCpgOo

Neked penzbe kerul a google?

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#685) bp80 válasza szili.tamas1 (#684) üzenetére


bp80
csendes tag

Eddig én is eljutottam,de amit a NAV leír,az nekem "kínai" :)
Szóval még mindég nem tudom mi az a EORI szám! :(
Az a hosszú kód amit beírtál a hsz-be?

[ Szerkesztve ]

(#686) daja28 válasza blueMerle (#681) üzenetére


daja28
tag

Már fizettem :D De igazából nem izgat h mennyi az az idő , mert minden képen kéne az a ruha , csak kérdeztem h létezik e ilyen :/

(#687) Bestx válasza daja28 (#686) üzenetére


Bestx
csendes tag

Sziasztok!

Adódott egy olyan helyzet, hogy elutaltam a pénzt egy ThL W3+ érintőre és írtam a megjegyzésbe, hogy feketét kérek, mivel fekete és fehér is fel volt tüntetve. A status átkerült "The seller has shipped your order"-re, miután az eladó közölte, hogy csak fehér van. Megbeszéltük, hogy visszafizeti az árát. Ilyenkor kell vitát nyitnom, vagy ezt a részét meg tudja oldani az eladó?
Köszi előre is a válaszokat.

(#688) blueMerle válasza bp80 (#683) üzenetére


blueMerle
veterán

Nyugodtan szó szerint írd meg neki hogy amt leírt az bullshit, semmiféle EORI számra nincs szükség a vámkezeléshez sem Magyarországon, sem az EU-ban bárhol. Ez egy opció és nem kötelezettség. Úgyhogy a kis kínai baomira rosszul van informálva.

Bestx: az eladó hibája hogy nem tájékoztatott arról hogy a rendelt színből nincs és még el is küldte a barma, ÁM ez sajnos nem jogosít fel téged 100% refundra, ilyenkor legtöbb esetben egy részét kapod vissza a pénzednek. Ha a teljes összeget, akkor egy extrém rendes eladóval sikerült üzletet kötnöd. Természetesen neked kell vitát nyitnod: Open Dispute majd te megadod mekkora összegű kártérítésre tartasz igényt. Ha ezt ő elfogadja vita nélkül akkor azt az összeget megkapod amit beleírtál az összeg mezőbe (vagy full refund a teljes összeghez). Vagy felajánl egy kisebb összeget, mondjuk a felét. Ezt általában ha egyébként a termék már el lett küldve csak rossz színben pl. mint a Te esetedben ésszerű elfogadni, mert az ali customer service sem fog nagyon másként dönteni.

[ Szerkesztve ]

(#689) lilla234


lilla234
újonc

sziasztok! Április 1-én rendeltem egy napszemüveget az aliexpress-ről kaptam követési számot ,mely szerint 15.-én elindult a csomag. Mai napig nem érkezett meg! Kezdett gyanus lenni, beírtam az MPL Nyomkövetés oldalra a kapott számot ahol azt írták, hogy 04.25. én postázva lett és át is vette valaki a csomagomat Verőcén , ami 300 km -re van tőlem. Írtam az eladónak többször is hogy biztos rossz követési számot adott meg, de méltat válaszolni! Tud valaki esetleg segíteni mit kell ilyen esetben tenni ,mert ez volt az első vásárlásom az oldalon, úgyhogy nem vagyok gyakorlott benne.Előre is köszönöm!

(#690) szili.tamas1 válasza bp80 (#685) üzenetére


szili.tamas1
senior tag

Szerintem cegnek lehet ilyen. En igy ertelmeztem.

Nem a méret a lényeg, hanem hogy jó nagy legyen.

(#691) WOT-H-A-C válasza lilla234 (#689) üzenetére


WOT-H-A-C
veterán

Több a kérdés ilyenkor!!

- tart még a vásárlói védelmed??
-paypalal fizettél??
-ugye nem nyomtál még rá a "megkaptam a csomagom, minden tuti" gombra??

"Akár hiszed, hogy sikerül, akár nem, mindenképp igazad van."

(#692) blueMerle


blueMerle
veterán

Srácok, új személyes rekord: csomag feladva Singapore Post-al Május 7.-én, és tegnap vehettem át, azaz 6 nap alatt ideért sima postával (hálistennek vámkezelés nélkül :D ).

(#693) Gépötty válasza blueMerle (#692) üzenetére


Gépötty
senior tag

Na, erre kíváncsi leszek, nekem tegnap indult egy csomagom Singposttal. Nem lenne baj, ha ilyen jó időt futna.

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#694) blueMerle válasza Gépötty (#693) üzenetére


blueMerle
veterán

Ami gyorsan kell azt általában DHL-el szoktam rendelni ami ide is ér 4 nap alatt, de a vámkezelés ami ugye ott kötelező minden esetben min. 4-5 nap így már ott tartunk hogy nem éri meg.

A Sweden Post-al is egyébként mostanság legfeljebb 10-12 nap alatt ideér bármi és ráadásul Sweden post-os csomagom még sosem vámkezeltek (szlovákia).

A totális negatív rekord nálam a China Post Air Mail, ahol 54 nap alatt ért ide egyszer egy csomag pendrive (de ott minimum 20 nap az átlag). Soha többé, azóta mindig írok az eladónak ha csak a kínai posta van feltüntetve hogy nem lehetne-e mégis valami más, és általában nem gond nekik singposstal vagy sweden posstal küldeni.

(#695) Hajny85


Hajny85
csendes tag

Hahó, megint én egy csomaggal kapcsban :)
Merre jár? Mit jelentenek ezek az infók? :B

Látjátok a képem?

[ Szerkesztve ]

(#696) blueMerle válasza Hajny85 (#695) üzenetére


blueMerle
veterán

Nem látjuk a képed

(#697) Hajny85


Hajny85
csendes tag

[ Szerkesztve ]

(#698) blueMerle válasza Hajny85 (#697) üzenetére


blueMerle
veterán

Nem kell megijedni, a NULL érték azt jelzi hogy nem tudta lefordítani az angol tracking page az adott statust, de meg tudom nézni neked :) Írd meg nekem privátban a tracking numbered.

[ Szerkesztve ]

(#699) Gépötty válasza blueMerle (#694) üzenetére


Gépötty
senior tag

Ezek az infók hasznosak lehetnek nekem is, mert van szlovák ismerős, akihez tudnék postáztatni, és ha egy telefon átcsusszan vám nélkül, már megéri azt a kis kitérőt.
Másrészt Chinaposttal most jött két apróságom, az egyik 13 nap alatt ért az országba a feladástól számítva, a másik tr nélküli volt, arról csak azt tudom, hogy a feladás utáni 16-ik napon kaptam kézbe. Ezek szerintem teljesen tűrhető számok.

Azt hitted felnőttél, közben csak a játékaid lettek drágábbak

(#700) lilla234 válasza WOT-H-A-C (#691) üzenetére


lilla234
újonc

Nem nyomtam még semmire , direkt várni akartam hátha megjön még! Kártyával fizettem Master c.Még 29 nap van elméletileg a számláló számol visszafelé!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.