Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-03-24 06:09:13

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21) emimi


emimi
csendes tag

Érdeklődnék, hogy a tracking-ot autómatikusan adják vagy külön kell igényelni valahol?

(#22) Hunujv válasza emimi (#21) üzenetére


Hunujv
tag

Nálam mindig adtak, de írj rá ha nem adott!

(#23) emimi válasza Hunujv (#22) üzenetére


emimi
csendes tag

Mikor kell, hogy adják? Processing time (2 nap) letelte után,vagy mikor?

(#24) Hunujv válasza emimi (#23) üzenetére


Hunujv
tag

Várd meg azt a két napot, ha utána sincs akkor írj neki!

(#25) emimi válasza Hunujv (#24) üzenetére


emimi
csendes tag

ok

(#26) emimi válasza Hunujv (#24) üzenetére


emimi
csendes tag

Mi a tapasztalat, összegtől függetlenül adják a trackinget?

(#27) emimi válasza emimi (#26) üzenetére


emimi
csendes tag

Igen, összegtől független. Feladást követően automatikusan küldik a tracking számot, annak ellenére, hogy a megjegyzésben az szerepelt, hogy China Post Air nem biztosit trackinget.

(#28) m.attila1983


m.attila1983
újonc

Rendeltem egy teremcipőt másnap kaptam egy üzenetet:
dear friend,thank you fro your order,but i am very sorry,this colour have on in stock,can you change another colour,any decide please tell me,thank you

ha jól fordítottam akkor ez azt jelenti hogy jelenleg nincs neki ilyen raktáron válasszak másikat

Szállítás állapotánál Vár szállítás

Oldalt pedig ez a kettő jelenik meg Extend Processing Time
Cancel Order

Ha nekem nem kell másik fajta akkor mire menjek cancel Order vagy rosszul fordítottam le
mit jelent a másik Extend pro....

Köszönöm a segítséget

(#29) janaman01 válasza m.attila1983 (#28) üzenetére


janaman01
addikt

hsz

/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

(#30) emimi válasza m.attila1983 (#28) üzenetére


emimi
csendes tag

Extend Processing Time-feldolgozási idő hosszabítás
cancel order-rendelés törlése

(#31) kircipeti


kircipeti
senior tag

Sziasztok!

Rendeltem az oldalról egy elektronikai kütyüt. Ilyen hálózati adaptert kaptam hozzá:

Ha jól sejtem, akkor ez az USA típusú csatlakozó. Ilyen adapter jó lesz hozzá?

[link]

Egyébként 2,5 hét alatt megjött a cucc, igaz nem olyan színű, mint amilyet kértem.... most még kipróbálom hogy működik-e, aztán megpróbálok lefaragni az árából emiatt....

(#32) Dawee


Dawee
tag

Sziasztok, Aliexpressről rendeltem DHL-el. Meg is jelent a DHL rendszerében ma elhagyta HK-ot, A DHL elkérte az email címem, eddig itt tartunk. Az áfa fizetéshez nyílván majd igazolnom kell a terméket, ezt hogyan szoktátok innen? Csak mert máshonnan paypalről szoktam pdfet csinálni, ott minden össze van szedve és azt mindig elfogadták a navosok. De itt ugye paypal nincs, ti mit szoktatok küldeni, hogy minél gyorsabb legyen az ügyintézés?

A WORD elszáll, az írás megmarad.

(#33) Dawee válasza kircipeti (#31) üzenetére


Dawee
tag

Következő rendelésnél megjegyzésbe írd be, hogy "EU plug please" :) és akkor többnyire küldenek egy kis átalakítót. Amúgy bármilyen elektronikai üzletben lehet venni ilyen utazó átalakítót és működik.

A WORD elszáll, az írás megmarad.

(#34) Hunujv válasza Dawee (#32) üzenetére


Hunujv
tag

A vásárlási adatlapról (ott ugye megtalálható tn is) + a számlakivonatról screenshot!

(#35) kircipeti válasza Dawee (#33) üzenetére


kircipeti
senior tag

Gondolom legalább annyira figyelembevette volna az eladó mint a termék színét, amit direkt kértem :DDD

Még nem reagált a reklamációmra, van még rá 1 napja és 1 órája. Visszakértem az árának 1/3-át és akkor még jófej voltam, mert nem akarom visszaküldeni.

Közben sikerült beszereznem az átalakítót egy helyi boltban, kemény 380 Ft-ért.

(#36) Dawee válasza Hunujv (#34) üzenetére


Dawee
tag

Nem küldtem nekik printscreent aliról, a bankom oldaláról számlakivonatban kikerestem és azt a bizonylatot küldtem el nekik, ahol ott volt forintban amit fizettem meg még pár kérdésre válaszoltam ami volt. Most azt írja reggel 8-kor "vámkezelés befejezve" meg mivel azóta kuss van gondolom jó volt nekik :) Pedig azon a banki nyavaján semmi tn nincs :D (ja meg nekem eleve nem az a tn van alin mint amivel jön a csomag, szal hiába keresik :D) Gondolom mivel büntetőjogi felelősségemben küldtem azt a bizonylatot ezért elfogadták, bár ennyi erővel küldhettem volna másik olcsóbb alis tranzakciót is :D

De jön mégegy csomagom szintén ugyanígy úgyhogy, ha másodjára is megeszi a rendszer akkor jó ez így :)

A WORD elszáll, az írás megmarad.

(#37) kircipeti válasza kircipeti (#35) üzenetére


kircipeti
senior tag

Ezt a választ kaptam az embertől:

"According to the customer to ship the products purchased, a specific image contrast "

Ez mit jelenthet?

(#38) DavidQ


DavidQ
tag

Sziasztok!

Rendeltem aliexpress-ről egy "felújított", de original(!!) HTC telefont, de 2 hónap után megadta magát. Voltam vele 2 szervizesnél, de egyik sem tudja megcsinálni, ezért felkerestem az eladót, hogy visszaküldeném garanciára (mert hogy 1 év garancia jár hozzá elméletileg). Az eladó adott egy címet, stb. elmondta hogy postával, vagy EMS-sel küldjem a vámok elkerülése végett. Az lenne az egyik kérdésem, hogy megbízhatok szerintetek a kínaiakban, azaz visszaküldjem nekik? Vagy ti nem kockáztatnátok? Ha igen, kb mennyi lenne a postaköltség, ha sima postával akarom visszaküldeni? (kb 300g, de max 400g).

Eladó: NONSTOP -Original Brand Mobile Phone Store
Termék: HTC Sensation XE

Előre is köszi, aki tud segíteni!

Nem minden kínai szirszar szar!

(#39) janaman01 válasza DavidQ (#38) üzenetére


janaman01
addikt

küldjed nyugodtan...nem lesz egy rövid folyamat .....a posta kb 3000 ft

/tudom hogy nincs igazam, de attól még nem tévedek/

(#40) kirkri válasza DavidQ (#38) üzenetére


kirkri
addikt

Én egy (szintén HTC) LCD-t küldtem vissza, mert más amerikai verziót küldött az eladó.
Tökéletesen monitorozható volt a postától kapott tracking alapján, ráadásul 4 munkanap alatt kint volt Kínában a csomag. 2200 forintot fizettem érte, amit persze bevasaltam ez eladón 14 dollár értékben. :)

És, hogy a topikhoz érdemben is hozzászóljak:

Egyre inkább átszokok az eBay-ről az Aliexpress-re. Nagy pozitívum, hogy minden küldeményhez van tracking, még a filléres vackokra is.
A chat funkció is nagy pozitívum, sokszor a kínai barátaink magyar idő szerint késő este is ott vannak a madzag másik végén. :C Viszont nekem állandóan hibaüzenettel kidob a chat rögtön az elején amikor elindítom a beszélgetést, majd kb egy perc múlva újra, aztán utána működik jól. (Talán a kínai "NSA" ilyenkor kapcsolódik be a levelezésbe :DDD ) Más nem tapasztalta ezt a problémát?

Érdekes dolog, hogy egy napig az Aliexpress rajta ül a pénzen amit levon a kártyáról "Payment Verification" címszó alatt. Tekintve, hogy az Aliexpress a világ legnagyobb webáruháza, ez az egy napos zárolás azért elég szép összeget fialhat nekik a több millió vásárlásból.

21 éve a Prohardveren! ™

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.