Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- WireGuard VPN a mindennapokra
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Ágymatrac keresési kálvária
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Meggyi001: Kórházi ellátás: kuka vagy finom?
- sh4d0w: StarWars: Felismerés
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Khaosz55
addikt
Pár napja elővettem. Ismét végig viszem normál fokozaton. Jó hogy a korábbi csapatot tudom használni így már lvl15-ök a katonák.
Szerintem a legjobb alien játék 100%-ban adja az Aliens filmet. Hatalmas ! -
Peace
nagyúr
Nem az én játékom ez sajnos.
Most már röhögve átjutottam a tutorial-on, nem tudom tavaly mit bénáztam. A hangulat az zseniális, baromira adná a játék, de nekem sajnos nehéz. Elsőre sikeresen kimenekítettem két emberkét, aztán visszavonultam a bázisra. De mikor másodjára mentem vissza, simán leamortizálták az embereimet és semmi medpack. Mikor a 10. ládát és hullát kutattam át és csak nem esett egy gyógy cucc sem, akkor végül szétkaptak minket. Nekem így sajnos túl frusztráló ahhoz, hogy élvezni tudjam. Nem tudom, hogy teszek-e vele majd újabb próbát, de most legalább pár napig nem leszek itthon és tudom pihentetni. -
Peace
nagyúr
Annó töröltem, mert felba**ott a tutorial, de most a tegnapi moziélmény hatására újra felraktam. Lehet ugyanarra a sorsra jut megint, ha nem tudok elsettenkedni az Alien mellett.
Tudom, béna vagyok. Meg ugyanakkor a real timetól félek rendesen. Körökre osztott jöhet bármikor. -
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Van új hír a játékról, például lesz folytatás vagy új kiegészítő pálya, küldetések?
A neten semmit nem találok...
-
Gergello
addikt
Telepíthető mozgásérzékelőt ti használtátok bármikor a tutorial részt leszámítva ?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
Hellwhatever
#45
üzenetére
Uhh, a drone-os zajkeltésből detected az kissé brutál.
A másik még elmegy... -
Hellwhatever
aktív tag
Engem ez a kettő érintene érzékenyen ha még nem végeztem volna:
The Precision Shot now correctly makes noise when used against Eggs.
Making noise with a drone will now correctly set the Hive awareness to Detected.
Montero-n volt egy szoba ~10 statis-ban lévő xeno-val ahol a legegyszerűbb az volt ha leraktam 4-5 aknát a bejárat elé majd a drone-nal addig zörögtem amíg sorban bele nem rongyoltak.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Na kiadták az újabb nagy patch-et. Sok QoL került bele, meg egy nehezítés is mert most már nem lehet az APC-vel furikázni massive onslaught közben. Ohh pedig ezt párszor kihasználtam.
-
Gergello
addikt
válasz
CriticalHit
#17
üzenetére
Mitől lett volna jobb egy 21. xcom klónt csinálni ?
-
myckey
veterán
Elég jól eltalálták a sztorit....
Simán lehetne valami DLC, ha nem is teljes árú folytatás.... -
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
astrojoe12
#39
üzenetére
Igazából vártam a végén a krió videónál, hogy megmoccan egy facehugger a sarokban. És erre még látok is esélyt a jövőben, pont ahogy a 3. film elkezdődött.
-
astrojoe12
tag
Remélem lesz egy méltó folytatás, vagy újabb küldik történettel!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Én is ma fejeztem be, 36 óra volt.
Tetszett a játék, pár részén még lenne mit csiszolni, de hozta a hangulatot. A végén az ouv... bányában mintha jobban jönne a stressz mint máshol. 3 csapatot kellett bevetnem, mire a végére értem, mert nagyon bestresszeltek ezek a kemény bakák.
Mondjuk még így volt 7 napom a bombázásig, ami így nem igazán jött össze a záró videóval.Jah, a recoon-t végül is nem vetettem be egyszer se.

-
Cifu
félisten
Most értem a végére, összeségében szórakoztató kis játék, de 13-16 óra alatt kb. speed run lehetett a játék. Medium fokozaton, viszonylag alapos térkép felderítések után (talán két másodlagos küldi maradt ki), jó pár visszatöltés után hozzávetőleg 42 óra játékidőm volt benne.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Az érzés, mikor a spire küldi végén a dropship ráparkol a felállított ágyúra és így nem tudod felszedni, töltheted vissza a mentést...
-
astrojoe12
tag
A vége nagyon jó lett... remelem lesz folytatás!
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Át az ajtón? Na vannak még bugok.

Az onslaught kivédése általában nem volt probléma, ha találtam gyorsan szobát egy bejárattal. Kirakom az 5 ágyút az ajtó felé és azon kb. semmi nem jön át. Ha két ajtós helyen vagyok, akkor meg 3-2 felállásban rendezem el őket, azzal sem szokott gond lenni. A hegesztéshez a tool-t azt mindig jobb tartalékolni.
Meg még olyat játszottam párszor, hogy mikor jött az onslaught, akkor nyílt terepen az APC-vel furikáztam oda-vissza, az meg szétlőtt mindent.
-
Cifu
félisten
A lángszóró még olcsó

Amúgy viszont nagyon hasznos. Lehet olyat játszani, hogy mikor tudod, hogy jön az Onslaught, az fő irányban az ajtót behegeszted, aztán rányomsz lángszóróval. A lángok átmennek a túl oldalra is.
Meg az arctámadó tojások ellen a legjobb megoldás...
Szóval nálam egy mindig van... -
CPT.Pirk
Jómunkásember
Igen, erre a nehézkes irányításra sokan panaszkodnak, ezért sem erőltettem a recoon képzését. Viszont a járőr drón kilövése az csábító, csak hát jelenleg van 1 recoonom és bazi sok nyersanyag unlockolni a távcsövest. Lehet, hogy ezt a játékot már recoon nélkül fogom befejezni.
A drón amúgy egész hasznos, de pl. ha elküldöd valahová, akkor a fedezékbe bújt katonák rögtön felállnak, mert csak... Viszont tök jól be lehet vele barangolni az előtted lévő terepet, ami nagyon hasznos.
A lángszórót én nem nyitottam ki, mert az a saját csapatra is veszélyes meg képes negatív trait-et okozni. RPG-t viszont kinyitottam, Pretoriant úgy pofán lőttem vele, hogy repült hátra több métert.
-
Cifu
félisten
Nálam nagyon hasznos, mert nem csak alvó alient, de járőröző alient is simán kilő nagy távolságból, a hangtompítóval pedig nincs zaj, tehát a többi járőröző alienke nem jön megnézni, hogy mi volt ez...
A Hacker drón talán teljesen kifejlesztve lehet jó, mert nekem már túl sok volt a mikromanagelése az alap verziónak. Az enyém még ajtót behegeszteni sem tud, mert a Hacker sokszor kimaradt a küldetéscsomagból (exhausted...), így lassan fejlődik.
Igazából az alacsony accuracy tök mindegy, mert a Precision Shot 100%, hogy talál. Az egyetlen gond, ha az alien túl közel van, vagy ha a recoon emberke nem lát rá. Utóbbi a fő problémám egyébként, mert már ott tartok, hogy egyszerűen mindig pont az az emberke nincs jó helyen, akinek a speciális fegyverét (lángszóró, precision shot, RPG) kellene éppen használni. Ebből a szempontból probléma, hogy a fireteamet egyszerre irányítod, és nem lehet egyenként vezényelni az emberkéket - pl. a lángszóróst előre küldeni egy szoba kitakarítására vagy a felderítőt, hogy a járőröző alient fejbe lője...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Amúgy tényleg, valaki használja a Recoon class-t? Nekem csak egy ilyen katonám van, mert ilyen 30-as accuracy-val rendelkező tengerészeket akart megtenni annak, azt meg annyira nem értékeltem...
Lassan befejezem a játékot, eddig minimális szükségét éreztem csak annak, hogy kilőjjek pár alvó drone-t, de megvoltam nélküle. A tecker drónja viszont hasznos. -
Xaels
félisten
Én is behúztam pár napja PS5-re. A hangulata nagyon visz magával és a játékmenet is nagyon jó amikor minden rendben van.
Viszont vannak zavaró dolgok. Van egy bug ami küldetés indításnál jön elő, nem veszi be az "X"-et amikor felszerelést akarok hozzá adni vagy a katonákat variálni. Olyankor újra kell indítani a játékot. A másik, hogy néha nagyon nehézkes, lassú amikor lassítás közben alul váltogatni akarom mit csináljanak.
Amit más is írt, a katonák nagyon csúnyák és nem az art design a gond, az rendben lenne de ha már ilyen hangsúlyos a katonák menedzselése akkor lehetnének a modellek részletesebbek. Játékmenet közben ez nem annyira zavaró, ritkán közelítek rájuk. Ezt leszámítva elégedett vagyok amit nyújt mozgás közben.
A hangok nagy része is rendben van, bár néha gyenge a szinkronmunka és kevés, ezáltal túl sokszor ismétlődőek, a beszólások is.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Jah klepto nekem is volt, de kigyógyítottam belőle. Ezek a negatív traitek basszus, rendes tengerészgyalogságnál az ilyet megnevelik.
Egyébként az agyatlan lövölde dolgot nem értem, mert elég kellemetlen, ha magadra hívsz egy onslaughtot nyílt terepen meg még jön egy cat2 xeno is melléjük.
-
Cifu
félisten
válasz
CriticalHit
#17
üzenetére
Én agyatlan lövöldének nem nevezném, szerintem a koncepció nagyon szépen fel van építve, a karakterfejlődés is szép (de ahogy már előttem is megjegyezték, a negatív perkektől forog az ember szeme, van egy kleptomániás emberem, akit ha viszek, 20 materialt minden küldinél ellop...
), van lehetőség taktikázni (Sentry, Mine, Drone, a motion trackerek "zajongása", stb.), a játékmenet sem egysíkű egyáltalán, lehet lopakodni, lehet megkavarni az ellenfeleket, az ARC-al aratni...Szóval van itt bőven taktika...
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz
CriticalHit
#17
üzenetére
Úgy lassú lett volna a játékmenet és nem jön az Aliens hangulata.
-
myckey
veterán
válasz
CriticalHit
#17
üzenetére
Valószínű ez így is sok embernek megteszi, neked pont nem.
keresned kell egy körökre osztott -szuper taktikus játékot, ezt pedig akkor nem kell tovább lehúzni, feleslegesen.
ahogy az Alien filmekről is eltérőek a vélemények, kinek a pap.....de azért köszönjük !
-
CriticalHit
addikt
Lehetett volna egy kiváló rajalapú taktikai játék nem pedig csupán egy újabb agyatlan lövölde, ha a valódi taktikázást lehetővé tevő körökre osztott harcrendszert alkalmazták volna, mondjuk a Phoenix Point féle végtag sebzést is lehetővé tevő célzással, tengerész gyalogos felderítő mozgás-és tüzelés mód választási lehetőségekkel. Az akciódús Aliens mozi hangulatot jól eltalálták bár a Ridley Scott féle Alien máig felülmúlhatatlan.
-
astrojoe12
tag
Sziasztok!
Hogy lehet megjavítani azt, hogy a tizedik pálya után elindujon a tizenegyedik pálya? Állítólag a legutóbbi 422 MB-os frissítés kijavította, de nálam nem.
A toronyban találkozok Pryce igazgatóval és az utasítás szerint vissza megyek a külszíni bánya pályára és ott az auto előtt nem tudom kinyitni az utolsó ajtót. Az ajtó utan vam egy kinti lift, amire rá kéne állni a kocsival. Aktív az ajtó konzol, de nem lehet rákattintani.
Előre is köszi! -
CPT.Pirk
Jómunkásember
13-16 óra? Azt hogyan?
23 óránál tartok és még nem végeztem az Atmospheric hell küldetéssel. Igaz addig próbálkozom míg ki nem hozok mindenkit élve, meg volt jó pár összeomlás is az elején, de akkor is kevésnek tartom.A játék egyébként nagyon jó, nem is értem miért nem csinálta ezt meg eddig senki. Ugyanakkor nem hibátlan:
-a katonák egyszerűen rondák, mármint úgy néznek ki alapból, mint aki megjárt 2 világháborút is. A negatív tulajdonságaik meg hát ehh.
-a csekkpontos mentés rendszer célját értem, de a megvalósítása itt sem jó. Jellemzően pont ott nincs mentés lehetőség, ahol hosszabb és keményebb részek jönnek. Ráadásul ha elszúrod, akkor még az ottani átvezetőt is végig kell nézned újra, mert nem lehet átugrani.Plusz mivel a megjelenésekor kezdtem el játszani a játékkal, így a katonáim fele 35%-os accuracy-vel rendelkezik csak, ezt később patch-ben 50-re emelték, de az nem érintette a már meglévő katonákat, csak az újonnan összeszedetteket... Szóval kicsit handicap-es a csapatom fele.
-
Cifu
félisten
válasz
Hellwhatever
#11
üzenetére
Igen, meg Rest esetén is ment, ami jó dolog, de emiatt folyton kifogyom a tools-ból

-
Eversmann
aktív tag
-
Cifu
félisten
A hangulat nagyon oké, de az, hogy még a szövegeket is egy-az-egyben átvették az Aliens-ből kicsit erős (pl. I don't wanna ruin on your parade...), ennél lehettek volna kreatívabbak.
Számomra a karakterek kinézete és animáció eléggé avétos, 10 évvel ezelőtt sem estünk volna tőle hanyat. Én értem, hogy van egy stílusuk, de engem inkább (mai szinten) low-poly modelleknek hajazó kinézetük miatt nem gyerebe. Tény, hogy ettől még nem böktem rá, hogy pont olyan, mint...
Ami számomra idegesítő, az a tipikus konzol dolgok.
Nincs quicksave / quickload? Ilyen, dedikáltan nehéz játéknál? Oké, legyen kikapcsolva Hard szinten és felette, megértem, de azért legalább medium vagy easy szinten engedjék meg... Olykor 15-20 perc játék megy a levesbe egy rossz mozdulat miatt (épp az előbb azért, mert nem klikkeltem hátrafelé, ezért a csapatomat szétszecskálták, hiába látni a mozgásérzékelőn, hogy jönnek a rossz fiúk, de ha nem kattintok hátrafelé, akkor nem fordulnak meg...
). Tök jó, hogy elkezdhetem előről a küldetést, csak éppen számomra ez nem túl szimpatikus vonás (igen, értem, hogy akadnak olyanok, akiknek viszont ez pont bejön...).Ugyan ez pepitában, hogy nincs pause alapértelmezetten (most rákerestem, a NexusMod-on van rá mód), néztem a térképet, erre mellé spawnol egy drone, és a lövöldözésből jövök rá, hogy baj van...
A hangok jók, a játékmenet szórakoztató, eddig (kb. 3 óra játék után) szóval ettől persze még nagyon tetszik, szép munka a Tindalos-tól (nekem especiel a BattleFleet Gothic is tetszett tőlük, bár ott is érződött, hogy valahogy nem is akarnak magasnak törni)...
-
Eversmann
aktív tag
Persze, nagyon bejön. Gondolkodásra sarkal

Hellwhatever: Nem feltétlenül ultrarealisztikusra gondoltam, de egy Divinity 2 2017-ben jelent meg, és elég pofásan néznek ki a karakterek. Na most, 2023 van. Szerintem már illene egy hasonlót összedobni. -
Hellwhatever
aktív tag
Számomra az elmúlt évek legnagyobb meglepetése a játék. Se a beharangozó trailer, se az első gameplay videó alapján nem vártam tőle sokat, innentől nem is követtem igazán az eseményeket.
Ennek ellenére "mégiscsak Aliens" alapon behúztam pár nappal a megjelenés előtt és a tutorial után egyszer csak azt vettem észre hogy jobban behúzott mint bármi amit az elmúlt pár évben toltam.
Belefutottam ugyan pár bosszantó bugba mint a nem működő rest bizonyos safe room-okban (2x weld-elve az ajtót megjavul), helyenként nem működő mentés, illetve az első nagyobb patch után eltörő egyik secondary objective data pad-ja voltak a legkomolyabbak (előző verziót leszedve ezen is túl lehetett lendülni). Illetve a legtöbb modern címre jellemző TAA blur kissé zavaró volt az elején, de lehet inkább lassan váltani kéne felfelé 1080p-ről.Ami különösen tetszik hogy bevállalósak voltak a nehézséggel és hogy az egész nem akar több lenni a szükségesnél: egy tisztességesen összerakott 40 eurós taktikai single player játék mindenféle fölösleges, sekélyes modern sallang nélkül. (open-world, crafting, mikrotranzakciók, stb)
Engem megvettek kilóra, részemről minden pre-order ami ezen a vonalon jön a jövőben.

#4 Eversmann: Nekem kifejezetten tetszett hogy stílussal próbálták egyedivé tenni a látványt és nem csúsztak bele egy unalmas fotórealisztikus klisébe. -
Eversmann
aktív tag
Én is behúztam, mikor megláttam múltkor a játékmenet videót. Hangulatot is hozza, és játékmechanika is játszatja magát
Egyedüli negatívum talán, hogy a karakterek kicsit baltával faragottak. -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz
Plazmacucci
#2
üzenetére
Csak kicsit hasonlít rá, de ez egy külön lény a játékban.

-
Miért van egy strogg a thumbnail képen?
-
myckey
veterán
Ez jónak fest Oriii !
Taktikázás meg Alien hangulat, az jó ! Második film sztm a best
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Eleinte nem kíméli majd a pénztárcákat a Panther Lake
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- The Crew sorozat
- Vírusirtó topic
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Apple HomeKit smart home / okos otthon
- Elon Musk billiomos lesz, ha kitör a gépek forradalma
- További aktív témák...
- piaggio vespa et4 ( papírok nékül )
- ASUS TUF A15 FA507 - 15.6"FHD 144Hz - Ryzen 7 7435HS - 16GB - 1TB - Win - RTX 4050 - 2+ év garancia
- iKing - Samsung Galaxy A56 5G 5G sebesség, nagy kijelző, stabil üzemidő 8/256 GB
- Asus TUF A15 FA507NUR 15.6" FHD IPS Ryzen 7 7435HS RTX 4050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- iKing - Xiaomi 14T Pro Titan Gray Vékony, prémium kivitel, nagy kijelző 12/512
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Most már röhögve átjutottam a tutorial-on, nem tudom tavaly mit bénáztam. A hangulat az zseniális, baromira adná a játék, de nekem sajnos nehéz. Elsőre sikeresen kimenekítettem két emberkét, aztán visszavonultam a bázisra. De mikor másodjára mentem vissza, simán leamortizálták az embereimet és semmi medpack. Mikor a 10. ládát és hullát kutattam át és csak nem esett egy gyógy cucc sem, akkor végül szétkaptak minket. Nekem így sajnos túl frusztráló ahhoz, hogy élvezni tudjam. Nem tudom, hogy teszek-e vele majd újabb próbát, de most legalább pár napig nem leszek itthon és tudom pihentetni.
Tudom, béna vagyok. Meg ugyanakkor a real timetól félek rendesen. Körökre osztott jöhet bármikor.
A másik még elmegy...


). Tök jó, hogy elkezdhetem előről a küldetést, csak éppen számomra ez nem túl szimpatikus vonás (igen, értem, hogy akadnak olyanok, akiknek viszont ez pont bejön...).

