Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max

Hozzászólások

(#601) #72042496 válasza erozsolt (#594) üzenetére


#72042496
törölt tag

Az első bekezdés segíthet Neked: Bővebben: link
A Vatera-n is találtam egyet, ez ''picit'' olcsóbb: Bővebben: link :C

Közben a beígért render lakásfelújítás miatt elmaradt. :( :D
Viszont ismét megyek Pestre, immáron textúrákkal megpakolva, tehát valószínű, hamarosan kész lesz a végső modell. :C

szerk: Az első linkemen 6600 Ft a 6-os Bible. :Y
Ráadásul diákkedvezményt is adnak, de lehet, hogy ennél a címnél már nem érvényesíthető...

[Szerkesztve]

(#602) Menthirist


Menthirist
veterán

Na ennyit arról, hogy majd ma csinálom a modellt :D
Épp kezdtem volna bele, amikor megláttam, hogy elkezdődött az egyik kedvenc filmem, a Szentivénéji álom... Meg is néztem, de már megint lemaradtam :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#603) LukE


LukE
veterán

csak igy belerofogok a topikba egy linkkel
Bővebben: link
:Y

''Firefoxot hasznaljanak csak a gyavak. Az Explorer az igazi ferfiak bongeszoje! Veszely, kaland, nyitottsag!'' ιQι

(#604) op9 válasza Nyúltáp (#595) üzenetére


op9
aktív tag

Hali!

Köszi mégegyszer az utánanézést! :R

1. Pontosan az a probléma, amit leírtál.

2. Ez tökéletesen működik egy kis javítással.
Leírom, hogy pontosan hogy zajlik, hátha másnak is jól jön.
-Nagy Sphere vagy Cylinder (HDRI-től függően) létrehozása.
-Átkonvertálni Poly-vá.
-Majd Polygon Sub Object szinten kijelölni az összes polygon-t, és a Flip-pel megfordítani a polygonokat.
-A HDR-es képet ráfeszíteni. (UVW Map módosítóval könnyen lehet forgatni a textúrát)
-Majd jobb egér a gömbön=>Properties=>és ott a Rendering Control-nál csak a Renderable, és a Visible to Reflection/Refracton legyen bekapcsolva.

Az árnyékot ''fogadó'' talajnak egy sima Plan is jó. Materilálnál a Standard helyett Matte/Shadow kell. Majd Plan-t kijelölni, materiált hozzárendelni, jobb egér=>Properties=>és ott a Rendering Control-nál csak a Renderable, Visible to Camera, Recive Shadows és a Cast Shadows legyen bekapcsolva.

3. Szintén tökéletes. Csak nem tudtam összehozni Photoshopban, de az alpha csatornán tökéletesen látni mind a modellt, és az árnyékát is.
Egyetlen baj ezzel, hogy csak összeállítás után látszik a kép, hogy jó lesz-e vagy sem.


A 2-eshez még annyit, hogy:
mivel Brazil-lal rendereltem, ezért a Brazil Skylight megvilágításnál csak a Brazil materiálok viselkedtek úgy, ahogy kell. Pontosabban a tükröződések csak a Brazil materiálok-nál látszottak. Ha azt szerettem volna, hogy a többi materiálnak is látszódjon a tükröződése (és ne csak a megvilágítás mértéke), be kellett tenni más fényforrást. Jelen esetben Omnit tettem. A tükröződés erőssége a megvilágítás erősségétől függ.
DE mind ez akkor igaz, ha a nagy gömb körülötte van. Ha nincs ott, akkor tükröződik minden csak Brazil Skylight-tal is.
De hogy ezzel mennyit szenvedtem, míg kiderítettem...

A kocsin az üveg Brazil materiál, maga a kocsi nem.
Ha kikapcsoltam a Brazil Skylight-ot, nincs Omni se, =>Default light: Bővebben: link
Ha csak Brazil Skylight volt: Bővebben: link
Ha csak Omni volt: Bővebben: link
Ha Omni és Brazil Skylight is: Bővebben: link

Sajna arról honlapról csak a jpg-es képet lehetett letölteni, így kerestem egy hasonló HDRI-t, és azzal ilyenre sikerült: Bővebben: link

Itt meg egy tök véletlenül (számomra) jól sikerült kép: Bővebben: link

Remélem nagyjából érthető volt. :)

Üdv!

[Szerkesztve]

How Bad Do You Want It?

(#605) Menthirist


Menthirist
veterán

még jó, hogy a maya-ban mindezt megcsinálja a gép (sphere-re tenni a hdri képet, beborítani, majd lehet kapcsolókkal állítani, hogy hol látszódjon, és hol nem :D)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#606) Menthirist


Menthirist
veterán

nos Miskolcra vettek fel, így oda megyek remélem... Más felvételizett?

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#607) RefeeZ


RefeeZ
tag

Grat! :D milyen szak?hány pontod volt?mennyi kellett?tolod majd a jelentéseket rendesen hogy milyen a szak,ugye?megígéred?többiek,ha már így szóbajött ti már egyetemisták vagytok v még nemnagyon?:D egyenlőre ennyi kérdés megteszi asszem:D

(#608) MUŁĐER válasza Menthirist (#606) üzenetére


MUŁĐER
addikt

engem Pécsre vettek fel, műszaki infóra...lehet majd választani 3d szakirányt is.

Robotika törvényei: 3. A robot megvédi magát halálos fegyverzettel, mert egy robot rohadt drága.

(#609) Nyúltáp válasza MUŁĐER (#608) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hehe, épp most rúgtak ki pollackról:DDD

op9: :C

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#610) Menthirist


Menthirist
veterán

Majd nyomom...
Mellesleg Engem is elküldtek passzívra ebben a félévben a BMF-ről. szal végre várom, hogy megint tanuljak... Amúgy Miskolci Egyetem műszaki informatika Bsc szak, 106 pont volt a ponthatár, nekem 121 volt. Az ELTE-re is jelentkeztem programtervező vagy programozó matematikusnak, már nem emlékszem, de oda 114 pontom volt, és a határ pedig 109. De mivel első helyen Miskolc volt, így maradt is az... Előre látom, hogy kegyetlen nehéz lesz, mint minden infós szak, de van haverom, aki oda jár, és 2. éves... szal majd segít :D Meg legalább biztos vagyok benne, hogy első évben is tanítanak majd dolgokat, mert haver is sokkal okosabb már nálam... :D A BMF-fel nem voltam elégedett, sem tananyagilag, sem sehogy...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#611) RefeeZ


RefeeZ
tag

süti...mulder megkérhetlek téged is hogyha lesz időd majd néha írj pár sort a szakról meg amit érdekesnek találsz?!:D

(#612) Nyúltáp válasza RefeeZ (#611) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

szakról írhatok én is neked, lehúztam ott 2 évet

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#613) RefeeZ


RefeeZ
tag

ne kímélj:) kíváncsi vok kb mindenre szal jöhet akármi,csak mert idén el kéne döntenem hogy miket jelölök meg és eddig kb lószar nincs amiről biztosat tudnék....szal nemárt ha tom mibe vágok bele :)

(#614) RefeeZ


RefeeZ
tag

hogy tok viewportban korlátlanul zoomolni?.....elég hülyén hangzik a kérdés és valszeg midnenki tudja csecsemőkora óta,rajtam kívül.....tehát nálam kb úgy néz ki a dolog hogy amikor progi úgy gondlja akár egy nyomorult vertexre is annyira rá tok zúmolni hogy betöltse az egész nézetablakot viszont van amikor zoomolok és megint és ismét és egyszercsak egyre lassabban zúmol aztán pedig megáll mint egy zsák szar és csak toporog egyhelyben,szal olyan mintha kinézne magának egy dolgot a levegőben arra rázúmol és kész,és persze az körül is tud csak forogni (remélem annyira még nem könnyeztek a röhögéstől hogy ne tudjátok felfogni kb mit is akarok :) )....szal érdekelne hogy ezt miért teszi azt leszámítva hogy láma vagyok persze.....

(#615) Menthirist


Menthirist
veterán

Ment az MSN help

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#616) Menthirist


Menthirist
veterán

No lassacskán belefogok az új tutoromba... Remélem ma végzek vele...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#617) Nyúltáp válasza RefeeZ (#613) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Én is hasonló megfontolások miatt mentem pécsre, mint MULDER (vót 3d-s szakirány)
Viszont a képzés megközelítése egyáltalán nem vót szimpatikus.
Ugyanis mivel a kar alapjában véve mérnököket képez [villamosmérnök, településmérnök, anyámkínnya....] és a szakok tanárai közt szinte 100%os az átfedés, szegények azt hiszik, a műsz. info is mérnök képzés. Ezért keményen van fizika, meg mechanika meg mittomén. Az ilyesmin a legkönnyebb elbukni(fizikán plö csak 3adszorra mentem át, akkor is csak azért, mert a tantárgyfelelős anyám osztálytársa volt gimiben:DDD )
2odik év végén lehet szakirányt választani:
- robotika, inteligens rendszerek: programozás, elektro, hogyan gyártsunk kólaautomatát, kapcsolási rajzok meg miegymás.
- építőmérnök: statika, fizika keményen, tervrajz buherálás satöbbi,
- grafikus rendszerek(ez lenne a 3d): itt a bibi, ugynis ez a szakirány is el van ''mérnökiesedve'', tehát autocadben, catiaban való tervezés, képfeldolgozás (kül. effektek matematikai háttere), hangfeldolgozás (úgyanúgy matek), ill. némi flash, meg asszem 3d studio VIZ (a discreet tervező progija, olyasmi, mint archicad)
jelentkeztem graf. rendszerekre, csak sajna az a legkönnyebb, úgyhogy szinte mindenki azt jelöli meg elsőnek, nem kerültem be, úgyhogy otthagytam az egész iskolát a francba.

MULDER, néhány tanács: A válsztható ill. kötelezően választható tantárgyaknál ha lehet mindig vedd fel a Kovács Árpád és a Szvatics tárgyait. A Kovács 3 tárgyára (összlétzsám 180 fő) összesen 900an jelentkeztek előző félévben:DDD, úgyhogy le kell rá csapni, lehetőleg tantárgyfelvétel első napjának első órájában:D mert utána már nehéz bejutni. lényeg, hogy 2esnél nem ad rosszab jegyet (mondjuk kamu tantárgyakat tanít: Mérnöki menedzsment meg hasonlók)
A Szvaticsnál csak egy tantárgyon voltam, összvisz bentvoltam egy órán, akkor is zh-t írtunk 400asban. Terem egyik feléből simán átordibálhattad a másik oldalra a megoldást, nem nagyon érdekelte:DD, aztán meg 2. zh-t meg se kellett írnom, megajánlotta a 3ast :DDD
ill. programozás gyakorlaton igyekezz a Fenyőháziné-hoz kerülni. Eszméletlen kedves egy nő. köbö 60 éves, de vágja a programozást, és őt se nagyon érdekli ha puskázol, vagy nem jársz az órájára.
Viszont kerüld a Háry-t, meg a Bodlaki-t...bazze, hogy hogy utáltam őket. Mondjuk prog 2őn Háry segített át, de akkor is lehánytam volna legszívesebben, nagyon tudnak gecizni.
Ja, matekon meg próbálj bejutni a Marótihoz, ő volt az első matektanárom, aki el tudta magyarázni úgy a dolgokat, hogy meg is értsem (integrál, meg valószínűség számítás..brrr) és tök rendes, plö zh-k előtti uccsó órán tök véletlenül mindig pont azokat a feladatokat oldottuk meg, amik utána zh-n is voltak :). Asszem diszkrét matematikát ő tartja, matekon meg csak gyakorlatokat tart.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#618) RefeeZ


RefeeZ
tag

aztageci hát most így elsőre nemtom hogy sírjak vagy nevessek!?..:D köszi a beszámolót,tényleg elég részletes volt ;) megkérdezhetem hogy most hova jársz vagy mit tervezel tanulni?;)

(#619) Menthirist


Menthirist
veterán

No hogy ne maradjak le én sem érdekességből:
Ide megyek:

Tantárgyaim:
Bővebben: link

És a teljes doksi:
Bővebben: link

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#620) Menthirist


Menthirist
veterán

a txt javítva...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#621) Nyúltáp válasza Menthirist (#619) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

Nekünk is hasonlók voltak, csak picit más szervezésben(plö ami nálatok fiz 2. az nálunk az 1 volt...de rüheltem)
Amúgy volt olyan óránk is ahol egy féléven keresztül csak op. rendszereket telepítettünk. denem szerettem. Annyi volt az óra, hogy beültél, feltelepítetted az op rendszert, aztán beállítottad hálót, hogy legyen net, esetleg néhány jogot felhasználóknak, oszt mehettél....és ezt a létező összes op rendszerrel:O
Asszem informatikai rendszereknek hívták tantárgyat.

RefeeZ: Valószínűleg átmegyek televízió műsorgyártó szakra.
ha nem most, akkor majd csak jövőre.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#622) Half-Life


Half-Life
tag

Munkát ajánlok!! ( Ez nem vicc:Y)

Aki ért a 3DS Max-hoz és úgy érzi, hogy tehetséges ne habozzon jelentkezzen a következő E-Mail címen: modell2@freemail.hu Nem szükséges hozzá semmilyen vizsga!! Aki jelentkezik anna küldök egy teszt munkát. Figyelem kizárólag csak egy ember kell nekem!! Elvárások: Textúrázás, Karakter modellezés, egyéb állatok autok, tanok modellezése stb.. természetesen a munkádért jó fizetést kapsz. Napi 1-2 órát kell csak dolgoznod otthon. Akár diák is jelnetkezhet!! Ha bármi kérdésed van a fent említett E-Mail címre megírhatod és én rögötn válaszolok. Minnél előbb írjatok!!:)

A seggtracer Zsolti megvadul , ha Bill Gécc segg az úr... by Half-Life

(#623) #72042496 válasza RefeeZ (#607) üzenetére


#72042496
törölt tag

A BME-n tolom a műszaki menedzser szakot, most leszek harmadéves. Idén felvételiztem, mérnök informatikus szakra, költségtérítéses rendszerben. Így csak 90 pont volt a határ, elvileg 121-et kellene vinnem, de pár napja jött az SMS (03.16-kor!), hogy a pontjaim ''nem felelnek meg a jogszabályi feltételeknek''.
Mentem aztalt verni a felvételi irodába, de semmit sem mondtak. A BME-n nem is hallották, hogy ilyen üzeneteket is kiküldenek, a felvi.hu-n sem találtam információt. Most várhatom a hivatalos értesítést.

Aztán be is fejezem, mert egyrészt nagyon OFF, másrészt meg még olyat találok írni, hogy magam is megbánom...

(#624) Menthirist


Menthirist
veterán

Tutor videó még sehol, ugyanis tegnap sikeresen leégett az alaplapom, és mára lett beszerezve egy új... Remélem nem okozott semmilyen kárt a többi alkatrészben, eddig nem úgy tűnik... Azért drukkoljatok, mert a szerelőnél spec azt mondták, hogy a videókari nem akar nagyon műxeni... De itt hálistennek megy... Remélem nem csak egy vételre akartak rábeszélni... :D annál okosabb vagyok :D Az alaplap mindenesetre tényleg halott volt :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#625) Menthirist


Menthirist
veterán

Bővebben: link
Na a munkaállomás

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#626) RefeeZ


RefeeZ
tag

üdv.

újabb kérdéseim vannak

1. ha csinálok egy olyan textúrát kőkemény munka árán...ami fekete,és a kellős közepén van egy fehér kör,akkor miért van az hogyha ezt maxban megnyitom és ráteszem egy gömbre akkor csinál nekem a középső fehér kör helyett egy gyönyörű,csámpás ellipszoidot? -előre is köszi

2. leszedtem egy rakás blueprintet amiket igyekeztem maxban normálisan beállítani csakhogy nem egyeznek meg a nézetek méretei -értem ez alatt azt ,hogy lerakom a 4planet aztán rájuk a textúra amit korábbi segíségetekkel már nem mos el a viewportban sem a progi,viszont ha az oldalsó , első és hátsó nézetben is a kerék kerül mondjuk 0 magasságba akkor pl már a tükrök teteje nem egyezik meg,és nem ilyen 1-2 századokat hanem 2-3-4 egységnyiket tér el,ami ugye elég gáz mert nem lehet mindig odafigyelni erre hogy belekalkuláljam - tehát kérdésem az lenne hogy ez veletek mennyire gyakran fordul elő , vagy megint én vagyok tehetségtelen és próbálkozzak tovább,majdcsak sikerül?

köszi előre is -bye

(#627) #72042496 válasza RefeeZ (#626) üzenetére


#72042496
törölt tag

Az elsőben azt hiszem, tudok segíteni... :)

A textúrád síkban készül, s ha ezt a síkot egy gömbre ráteszed (rávetíted), akkor logaritmikus torzulással kell számolni. (Ez a textúra szélén lesz a legjelentősebb.)
A középső, fehér kör is ezért vedlik át ellipszissé. :)

Én legalábbis erre gondolok, de ha nem így van, majd a többiek kiigazítanak. :D

szerk: Menthirist: A kisebbik monitoron a BMW az fotó, vagy közben elkészült modell? :)

[Szerkesztve]

(#628) Menthirist válasza #72042496 (#627) üzenetére


Menthirist
veterán

Szerinted? :D:D:D:D:D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#629) Nyúltáp válasza RefeeZ (#626) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

1.
Matematikai hátterét nem vágom annyira, mint Balika:) de ha zavar, nyomj rá egy uvw map-et, mappingot állítsd át sphericalra, aztán a gizmot nyomd össze annyira, hogy kör legyen az elipszisedből.

2.
Blueprintnél meg nyisd meg az összeset photoshopban, pakold őket egy képbe, aztán mondjuk oldal nézetbelinél kezdj el segédvonalakat húzni (plö alja, kasztni alja, ablakok alja, kocsi teteje) a többit meg a vonalak segítségével méretezd hozzá.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#630) RefeeZ


RefeeZ
tag

köszi a segítségeteket.megpróbálom mind2-t ;)

(#631) RefeeZ


RefeeZ
tag

uh,későn jutott eszembe de ez még a gömbös textúráshoz tartozik , hogy azért nem értettem a dolgot mert elvileg a kör akkor is kör kéne hogy maradjon ha torzul amikor a felületre kerül ,mert elvileg ugyan olyan mértékben kéne neki torzulnia ,illetve ezek szerint nem,csak naon nem vágtam hogy miért:) no mind1 csak ennyit így kiegészítésképp ;)

(#632) Menthirist


Menthirist
veterán

új tutor sorozatot indítok majd... Intró fileja van még csak fenn:
Bővebben: link

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#633) Nyúltáp válasza Menthirist (#632) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

elküldhetnéd őket d21-nek is, ott most úgyis megy a nagy reform hangulat és nem lenne rosz fejleszteni az oldal szakmai tartalmán.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#634) #72042496 válasza RefeeZ (#631) üzenetére


#72042496
törölt tag

''...a kör akkor is kör kéne hogy maradjon ha torzul amikor a felületre kerül ,mert elvileg ugyan olyan mértékben kéne neki torzulnia...''

Nos, ez attól függ, milyen fajta vetítést használsz. A különböző típusok fontos jellemzői közé tartozik, hogy melyik mennyire:
- távolságtartó
- szögtartó
- területtartó

Általában, ha az egyik tulajdonságot tartja a módszer, a másik (elég jelentősen) torzulni fog.
Persze, létezik olyan projekció, hogy a kör gömbre vetítve is kör marad (pl.: sztereografikus), de olyan is, hogy ellipszissé, vagy akár vonallá torzul. (pl.: ortografikus módszer).
Úgy érzem, végül illik megjelölnöm a forrást: Bővebben: link :)

Ebben a topicban is sok hasznosságot olvasni, főleg Szalma hozászólásaira érdemes odafigyelni, továbbá akad néhány érdekes link is: Bővebben: link

Menthirist: A tutorsorozat igéretesen indul! :C A lekéselt Télapó nagyon büntet! :D

(#635) Menthirist


Menthirist
veterán

Köszi, de sztem marad a Maya3d.hu-n... Majd ha lesz hely
Az első részt elkezdtem feltölteni, de 23 mega csomizva, így sokáig tart... Majd talán éjszaka... Majd persze megkapjátok a linket

Télapó nekem is bejön :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#636) RefeeZ


RefeeZ
tag

nagyon köszi bali,így már értem!

Menthirist ...LOL:D háttereden a csaj - nevada - vágod az mi meg honnan meg ilyenek?:D
amúgy bár nemvok mayas azért az összes tutort megnézem majd ;)

(#637) Menthirist


Menthirist
veterán

Nem... Mi az? Nekem csak a kép tetszett, nem tudom az előtörténetet :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#638) Menthirist


Menthirist
veterán

Na végre nem kell holnap vezetnem reggel, így tudok éjszakázni, hogy feltegyem a tutor első részét.
Remélem tetszeni fog, illetve hasznos lesz (mert nem a tetszés igazán a lényeg, hanem hogy hasznos legyen)
A vezetés meg ma jó volt nagyon, csütörtökön vizsga rutinból, és először érzem úgy, hogy még talán sikerülni is
fog. :D Legalábbis ma minden dolog ment :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#639) #72042496


#72042496
törölt tag

Na, kérdeznék egyet:

Van egy mesh-em, melynek egy poligonját kijelölöm, majd törlöm.
Hogyan lehet azt a poligont visszahozni? :D
Tudom, jó hülye kérdés, de akadt már olyan eset, hogy szükségem lett volna a módszer ismeretére. :)

RefeeZ: Te mennyi idő alatt rángattad le az Audis tutorialt, nekem itt max. 15K-val szenved az ADSL, már kezdek ideges lenni. :D

Na, aztán lassan indulok Pestre, úgy hétvége magasságában visszatérek, remélhetőleg néhány egyszerű, de nagyszerű rendert linkelve. :))

[Szerkesztve]

(#640) Menthirist


Menthirist
veterán

Nos maya-ban van egy append polygon tool, ami kipótolja azt a lyukat, ha
végigkattintgatsz az éleken... Hátha van nálatok is olyan...

Ja és audi tutor: én a koliban olyan 350-700k-val szedtem tőlük mindent (azt is)... Nem tudom, hogy azóta lassultak-e, de sztem nem ott lesz a gond...

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#641) RefeeZ válasza #72042496 (#639) üzenetére


RefeeZ
tag

nekem is csak annyival jön max a 20k volt eddig szal qrvasok idő volt a 600mega de megérte,sztem direkt limitelték:( leszedtem cris-től egy karácsonyi gyorsított tutorialt és abban mondta még hogy reméli minden összejön és meg tudják csinálni hogy ne kelljen korlátozni a dolgokat -eddig még nem jött össze ezexerint:/ - remélem nem értettem valamit ordenálé módon félre és tényleg erről mesélt:D

(#642) Menthirist


Menthirist
veterán

Akkor én még a limit előtt szedtem ;)
Nekem mondom jött ezerrel (legalábbis majdnem ezerrel :D), de monduk úgy, hogy több file-t egyszerre... Mondjuk kicsit később már csak egyet engedtek, de nekem még az is jött gyorsan (250k körül)... Így le is szedtem gyakorlatilag 1-2 nap alatt minden olyat, ami kellhetett a 3dp-ről, legyen az Maya, MAX vagy XSI tutor :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#643) RefeeZ


RefeeZ
tag

ehh kár a limitért..:( amúgy vki hallott már a max 8ról?:D van egy rakás kép belőle meg újítások nevekkel stb stb ;)

(#644) Nyúltáp válasza #72042496 (#639) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

van egy olyan gomb, hogy ''create'' polygon subobject módban. ráböksz aztán meg ráklikkelgetsz sorban azokra a vertexekre, amik mentén létre akarsz hozni egy polygont oszt voálá.
Asszem az óramutató járásával megegyező irányba kell elindulni, mert különben befelé fog nézni a normál vektor...mondjuk csak meg kell flippelni.

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#645) Tomoty válasza Latissimus Dorsi (#11) üzenetére


Tomoty
aktív tag

:R Fölvettem a kedvenceim közé. Tuti leckék. :R

Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.

(#646) Menthirist


Menthirist
veterán

Most egy kis off:
Az angoltanáromnak válogattam össze néhány vicces képet, és ebből itt vannak a kedvenceim:
http://paydogs.atw.hu/1.jpg
http://paydogs.atw.hu/2.jpg
http://paydogs.atw.hu/3.jpg
http://paydogs.atw.hu/4.jpg
http://paydogs.atw.hu/5.gif
http://paydogs.atw.hu/6.jpg

Illetve a válogatás:
http://paydogs.atw.hu/Funny.rar

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#647) Nyúltáp válasza Menthirist (#646) üzenetére


Nyúltáp
senior tag

hehe:DD 2es nagyon jó:))

Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is.....

(#648) Menthirist


Menthirist
veterán

Szóval tutor nem lett felnyomva, sőt a fentlévő sorozat elemeit (az intró meg az első rész fele) is törlöm, mert nem tetszettek annyira, főleg a képminősége nem (az intróé okés, de az 1280-as :D). Szóval feltöltés helyett inkább letöltöttem, mégpedig Camtasia 3-at, amivel már végre lehet normálisan felvenni + tscc kodek is műxik... Szóval minőség sokkal jobb lett, lehet profibb tutorokat gyártani :D Szóval majd kapjátok a frisseket :D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#649) RefeeZ


RefeeZ
tag

uhh...kezdek teljesen beteg lenni.....kilépek asztal-ra maxból hogy új hátteret rakjak..(süti kis rx8-at;)P) aztán így fölül fekete része van a képnek és mozgatni akartam az ikonokat amit úgy csináltam először hogy összes kijelöl aztán jobb klikk és kerestem a move-ot..................:DDDD mondom az egészséges... no mind1 gondoltam megosztom veletek hátha nem vok egyedül;)P

(#650) Menthirist


Menthirist
veterán

Én amikor az egérrel akartam elhesegetni a monitorra szállt legyet... :D Vagy az ajtót akartam bezárni vele, csak nem ment oda a kurzor... Vagy suliban már azt akartam hogy legyen egy olyan lehetőség, hogy ránézek a táblára, ctrl c, majd ránézek a papírra ctrl v
:D

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Útvonal

Fórumok  »  Szoftverfejlesztés  »  3D Studio Max
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.