Végszó
A felszerelés nagyon könnyű volt, az USB kábel épp elég hosszú egy nagyobb autó esetén is. Kívülről alig észrevehető, és a kilátásban sem zavar.
A könyöktámasz alatti szivargyújtó csatlakozóba kötöttem be, ami sajnos az én autómnál nem kapcsol ki, ha leállítom a motort, így mindig kézzel kell ki- és bekapcsolni a kamerát. Azt nem szerettem volna letesztelni, hogy egy éjszaka alatt vajon lemeríti-e az aksit. Végül akaratlanul mégis megtudtam, hogy a válasz nemleges. Ugyanis egyik éjszaka elfejtettem kikapcsolni, és közel 17 órán át működött, mire újból beindítottam a kocsit, gond nélkül. Talán csak keveset fogyaszt, vagy a néhány hónapos akkumulátor jól bírta a kiképzést.
A felvétel minőségével összességében elégedett vagyok, és a későbbi firmware frissítésekkel talán még tovább is javul. Ha valaki kevesebbet szeretne ilyesmire áldozni, a Viofo régebbi modellje, az A118C ehhez képest kb. féláron van, de leginkább csak Kínából rendelhető. A Logouton is volt róla bemutató, a kapcsolódó cikkek között megtaláljátok.
A vásárlást nem bántam meg, sőt már azon gondolkodom, hogy a hátsó ablakra is felszerelek egy olcsóbbat, talán épp egy A118C-t. Ha másra nem is, arra jó, hogy egyfajta plusz biztonságérzetet ad, és baj esetén nagy segítséget jelenthet a videós bizonyíték.