Deus Ex Mankind Divided
Egy érdekes játék, melyet szeretnék egyszer végig vinni, addig is viszont tesztelésre tökéletesen alkalmas, s van DX12-es módja is, amiben a három kis kártya futott, az 1060-as DX11-ben ment.
A FullHD-s eredmények:
Érdekes eredmények születtek, de kezdjük az elején. Az RX 460-as eredményei egész elfogadhatóak, hasonlóra számítottam. A GTX 950-es meglepetés számomra, de így is látszódik, hogy a DX12 nem fekszik neki annyira, mint amennyire igen az RX 460-nak. Viszont a GTX 660-as eredményei furcsák, mert alacsony átlagos FPS-szám mellett a többiekhez képest magas a minimum FPS-száma. Valószínűleg vagy a memória sávszélesség segítette ki, vagy a rengeteg textúrázó egysége (80 db, a többiek 48, 72 illetve 56 darabjához képest).
A HD-s eredmények:
Itt már nem segítettek a textúrázó egységek, az RX 460 tarolt, még a GTX 950-es sem tudott a közelébe jutni, míg a 660-as megszenvedett a DX12 móddal eléggé.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!