Harcrendszer II.
Emellett használhatunk fekete rítusokat is. Öt különböző fajtája van (az ingyenes DLC-kel ez növelhető!), és mindegyiknek más a távolsága és a hatása. Ezek rendszerint komoly sérülések után hozhatóak elő, és gyakran igen brutális csapásokat mérhetünk a szörnyekre. De ennek ára is van, rendszerint valamilyen áldozatot kell hoznunk. Ez lehet az egyik szemünk, a bőrünk, vagy a karunk. Ha ezek után is küzdenünk kell, akkor jóval korlátozottabbak a lehetőségeink, vagy gyengébbek vagyunk.
Kivégzésekre praktikus, persze ha van kéznél elég Lacrima!
Az ellenfelek és más tárgyak megtalálásra van egy hasznos képesség, a Mind's Eye. Ez nagyon hasonlít egy röntgenlátásra, kirajzolódnak az ellenfelek, a lelkek és a tárgyak. Sőt, az ellenfél körvonalának színével jelzi az életét és sebezhető pontjait. Erre alkalomadtán rá leszünk kényszerítve, révén eredményesebben tudunk támadni, ha az ellenfél szárnyait, lábait kiiktatjuk.
Tiszta Byakugan érzésem van!
A harcok során általában nem vagyunk egyedül. 1-2 társ mindig mellettünk harcol, mindegyik más-más előnyökkel bír, más elemeket használnak, és esetleg tudnak maguktól is gyógyulni. Ahogy egyre többször visszük magunkat őket, nő az affinitásuk. Egyre több képességet használnak, és velünk együtt erősödnek. Ha elesnek a harc alatt, saját életerőnkből visszahozhatjuk őket, sőt egy fekete rítusért cserébe fel is áldozhatjuk őket, ezzel is segítve a harcunkat.
A legrosszabb az, hogy ezt ők is megtehetik velünk. Ekkor szellem alakban zavarhatjuk ellenfelünket. Ugyanakkor magunk is dönthetünk a sorsunkról, hogy direkt áldozzuk fel magunkat, vagy mentsenek meg minket. Viszont, ha minden társunk elesik a harc alatt, akkor a küldetés elbukott.
Inkább el sem indítottam volna a missziót!
A harcok során gyűjtenünk kell emlékeket/lelkeket, egyesek történeteket nyitnak fel, mások képességeket segítenek feloldani.
A cikk még nem ért véget, kérlek, lapozz!