2024. április 25., csütörtök

Cikkek » Játékok rovat

Tíz nap Los Santosban (GTA V helyszín bemutató)

Egy utazásról szeretnék írni a továbbiakban, tíz napról amit az USA legismertebb államában, San Andreasban töltöttünk.

Nyolcadik nap

Nyolcadik nap: Az előző napi több kilométeres túrák után másnap már kora reggel indulni
kellett vissza Los Santosba.

Reggel még megálltunk a Grand Senora sivatagban a Senora Nemzeti Parkban és Sandy Shoresban.

Sandy Shores egykor egy virágzó kisváros volt az Alamo Sea partján, azonban emberi tevékenység következtében a tó sótartalma nagyon magas lett, így a város gyorsan elvesztette fő vonzerejét és hanyatlásnak indult.

Az egész parton régi és elhagyott épületek ameddig a szemünk ellát. A helyiek nem túl kedvesek,
ennélfogva igyekeztünk gyorsan megnézni mindent és aztán menni tovább. Éppen a híres triatlon
verseny rajtjára értünk oda, ahol az első részben a versenyzőnek keresztül kell úszni az Alamo Sea-t.

Gyors körülnézés után indultunk is vissza Los Santosba, mert 19 órára volt legfoglalva a hajó.

A hajótúra a Vespucci Beach-en kezdődött, majd naplementéig a tengerpart mellett maradtunk, és utána dél felé vettük az irányt.

Az állam legnagyobb kikötője, a Port Of Los Santos csatornáiban hajózni egy nagyon nagy élmény, a hatalmas teherszállító hajók szemléltetik igazán a méreteket.

Éjszaka elmentünk a kivilágított Miriam Turner Overpass alatt, ami egy óriási, az egész városból
látható függőhíd.
Az egész napos autózás után kimerültek voltunk, így nem is tudom mikor, de viszonylag eléggé hamar elaludtunk.

• A bakuczi címerezőtábor története

Sok éven át, minden nyáron a tengeriparton, de sajnos manapság már nem üzemelhet az ÁNTSZ és a diákok miatt sem.

• Demoscene 2014 válogatás

Miközben a 2014-es felhozatal csemegéit nézitek, ne feledjétek: ezek realtime futnak, nem előre renderelt videók!

• Heavy Rain: út a platináig

Ebben a kis szösszenetben Heavy Rain lesz egy kicsit másképp. Nem egy szokványos teszt, inkább egy fajta életérzés.