2024. április 19., péntek

Cikkek » Játékok rovat

Tíz nap Los Santosban (GTA V helyszín bemutató)

Egy utazásról szeretnék írni a továbbiakban, tíz napról amit az USA legismertebb államában, San Andreasban töltöttünk.

Kilencedik nap

A kilencedik nap reggele a kikötőben ért minket, ezután kimentünk a nyílt vízre megnézni a napkeltét.
Lassan itt volt az idő visszamenni a Vespucci Beach-re, majd a szálláshoz, hiszen csomagolni kell, nemsokára hazamegyünk.

Csomagolás után a reptér felé indultunk az Opium Nights hotelba. Itt töltjük az utolsó estét. Érkezés és a szoba elfoglalása után még visszamentünk kicsit a városba, vettünk pár dolgot emlékbe.

Az idő nagyon gyorsan ment, szinte pillanatok alatt beesteledett. Az este egy buliban voltunk,
majd mindenki elaludt és reggel felkészültünk arra, hogy a nap végén már a repülőgépen fogunk ülni.

• A bakuczi címerezőtábor története

Sok éven át, minden nyáron a tengeriparton, de sajnos manapság már nem üzemelhet az ÁNTSZ és a diákok miatt sem.

• Demoscene 2014 válogatás

Miközben a 2014-es felhozatal csemegéit nézitek, ne feledjétek: ezek realtime futnak, nem előre renderelt videók!

• Heavy Rain: út a platináig

Ebben a kis szösszenetben Heavy Rain lesz egy kicsit másképp. Nem egy szokványos teszt, inkább egy fajta életérzés.