2024. április 24., szerda

Cikkek » Játékok rovat

Tíz nap Los Santosban (GTA V helyszín bemutató)

Egy utazásról szeretnék írni a továbbiakban, tíz napról amit az USA legismertebb államában, San Andreasban töltöttünk.

Hetedik nap - folytatás

A parton egy másik csoporttal találkoztunk és együtt vágtunk neki a több mint két kilométer magas hegynek. Séta helyett a felvonót választottunk az időhiány miatt. A pár kilométeres utat a Paleto Erdőn keresztül kellett megtenni Pala Sprins-ig, ahol a felvonó található.

A hegycsúcsról a kilátás és a látvány leírhatatlan. Beszéljenek inkább a képek! Bár mi nem terveztük, de a másik csoport az extrém sportok kedvelője, és ők ejtőernyőn jöttek le a hegyről. Végül kis csapatunkból ketten szintén bevállalták a „rövidebb utat“. A hegy tetejéről egyébként látható majdnem az egész sziget.

Lejutás után egy kis időt töltöttünk a faluban, itt a helyiekről megtudtunk, hogy nagyon sok balszerencsés ugrás történik a hegyről és már nem meglepőek számukra az égből leeső emberi testek.

Az új barátaink elhívtak egy túrára a Raton Canyonba, ami egy sziklás terület a Mount Josiah és a Mount Chiliad State Wilderness nemzeti park között.

Itt túráztunk pár órát a folyó mentén, egy őzet is sikerült lefotózni. Egészen a híres Calafia vasúti hídig mentünk, majd onnan visszafelé.

A hegyi utak bár helyenként meredekek, nagyon szép kilátással szolgáltak a környezetre. Hihetetlen érzés ott állni a semmi közepén. Ez a nap volt a legfárasztóbb mind közül, de megérte! Nehéz elképzelni ennyire változatos tájat alig pár kilométerre a több milliós metropolisztól.

• A bakuczi címerezőtábor története

Sok éven át, minden nyáron a tengeriparton, de sajnos manapság már nem üzemelhet az ÁNTSZ és a diákok miatt sem.

• Demoscene 2014 válogatás

Miközben a 2014-es felhozatal csemegéit nézitek, ne feledjétek: ezek realtime futnak, nem előre renderelt videók!

• Heavy Rain: út a platináig

Ebben a kis szösszenetben Heavy Rain lesz egy kicsit másképp. Nem egy szokványos teszt, inkább egy fajta életérzés.